Jokainen laittaa nykyään kaksi biisiä jollekin, josta tykkää.
https://www.youtube.com/watch?v=XD_JmXt4JqQ
Mutta vasta toinen on tärkeä. Voisit joskus soittaa tämän mulle:
https://www.youtube.com/watch?v=5jcvpPjuml4&feature=related
Jukra sentään ja Michael Mann kanssa. Tämä on nyt jo kuinka mones kerta, kun tämä avaus ilmestyy hohhelin kiusaksi.
Alarmistien oli pakko poistaa ketju, kun Eelis ja hohheli munasivat itsensä totaalisesti. Siis sanat eivät riitä kertomaan. Ja oli siinä jotain puhetta adminien scriptienvaihtoviikostakin.
Ai ai sentään. Se koira älähtää, kenen kalikkaan kalahtaa.
Keskiviikkoaamua Sähköteurastajalle
8
<50
Vastaukset
- TAAS TÄÄLLÄ!
Tämä on nyt se alkuperäinen ketjun aloitus.
Tiedä häntä onko tämä vielä mitenkään erityisen vaarallinen hohhelille, mutta siitä saattaa hyvinkin tulla sellainen.
Jotenkin tällä ketjulla on vain taipumus tulla äärimmäisen ärsyttäväksi alarmisteille. - nasumakkara
Pitää välillä nostaa tätä ihan vain sen takia, että hohheli on tyhmä. Väittääkö joku vastaan. Ai ei kukaan, missään. Siis ei kertakaikkiaan kukaan. No homma on tältä erin selvä.
- hohhelin vedättäjä
Väitän että hohheli on TOSI tyhmä. Siis YKSINKERTAINEN, ja sen takia sitä on kiva vedättää.
- HYVÄ NÄIN.
Onko kukaan eri mieltä? Ei vai. Siis hohheli on TOSI tyhmä ja YKSINKERTAINEN.
Jos kaikki ovat samaa mieltä, niin homma on minun puolestani selvä.
- kaikki hyvin
Entäs torstaiaamu ja perjantai. Sitten siitä eteenpäin ja silleen.
No ei kai siinä sen ihmeempiä ole, kunhan sovitaan, että hohheli ei edelleenkään ole alarmistikuusen terävin käpy.
Onko kellään mitään tätä vastaan?
"Ei ole, mutta puolesta on kyllä."
Selvä juttu. Merkitään pöytäkirjaan, että hohheli ei ole alarmistikuusen terävin käpy. - kuulostaa järkevältä
Mulla on on ens viikon tiistaina menoa. Voitaisiinko hoitaa asia nyt jo.
No ei kai siinä sen ihmeellisempiä ole.
"Minulla on. Minusta kun tuntuu, että se on ensi viikon tiistaina tyhmempi kuin huomenna torstaina."
"Minulla on. Olen varma, että ensi viikon keskiviikkona se vasta on tyhmä."
Selvä juttu. Merkitään pöytäkirjaan, että hohheli ei ole alarmistikuusen terävin käpy ja varoitetaan erityisesti ensi viikon tiistaista ja keskiviikosta.
Selvä juttu. Merkitään pöytäkirjaan, että hohheli on ensi viikon tiistaina tyhmempi kuin - viikosta toiseen
Onko muuten ensi viikolla ketään paikalla maanantaina, torstaina tai perjantaina?
"Ei taida olla muita kuin hohheli."
Selvä juttu. Merkitään pöytäkirjaan, että hohheli ei ole alarmistikuusen terävin käpy. - entä jouluna?
Mitähän hohheli meinaa tehdä ensi kuussa?
"Kysytään siltä"
Mitä hohheli meinaat tehdä ensi kuussa?
"No hommasin tällaisen käpyjenterotuslaitteen"
Mitä meinaat tehdä sillä?
"En tiedä, mutta käyttöohjeessa sanotaan, että se ei ole tarkoitettu alarmistikuusen terävimmille kävyille"
Selvä juttu. Merkitään pöytäkirjaan, että hohheli ei ole alarmistikuusen terävin käpy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921475Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva195924- 123832
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2777Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42741- 7714
- 60693