Eli onko keilailuun kukaan vielä kehitellyt jotain sivustoa, jonne harrastelijat jne jne. voivat käydä lisäämässä omia keilailutuloksiaan ja sieltä seurata omaa kehitystään / vaikkapa kaveriporukan tuloksia vertailla?
Itse olen käynyt nyt kahden kaverin kanssa 3-6 kertaa kuukaudessa keilaamassa n. puolen vuoden ajan ja olisi mukava pistää tuloksia ylös tämmöiseen palveluun, mikäli sattuu olemaan. Tietty voihan sitä vaikka excel -taulukon tehdä itselleen, mutta jos tämmöinen valmiina on niin mieluummin sitä sitten käyttäisi :)
Omat ennätykset nyt parantuneet alkuajan n. 100:sta 163:n. Heitän vielä ihan "suoria" heittoja, kierreheittoa en ole harjoitellut. Useimmiten käydään hohtokeilaamassa, mutta mukavahan tuo olisi vähän pistekehitystäkin seurailla siinä sivussa :) Normitulos / keskiarvo viime kerroilla huidellut siellä 130-140 välimaastossa.
Onko jotain sivustoa, jonne harrastaja voi lisätä tuloksiaan
2
199
Vastaukset
- Puhelinseppo
Ei ole vastauksia kuulunut :( :) Tuli pitkästä aikaa käytyä täällä katsomassa. Käytiin kavereiden kanssa vielä tuossa jonnekin toukokuulle asti keilailemassa about kerran viikossa ja ennätystulos 215 tuli sieltä :) 187 tais olla toiseksi paras mitä kevään aikana. Kesä pidettiin taukoa ja harrasteltiin muuta, nyt taas pari kertaa käynyt ja viime kerralla meni 3 sarjaa sinne 450 paikkeille, joten eiköhän sitä taas pidä jatkaa harrastusta :) Mites muilla uusilla harrastelijoilla tuloskehitys?
- Rinnaus
Hei
Syksyllä 2009 yks kaveri houkutteli minua ja toista kaveria keilaamaan. No.. ei osattu kieltäytyäkkään. Siitä se sitten lähti käyntiin. Aloin keräillä porukan tuloksia ylös ja kirjata niitä taulukkoon. Niitä sitten julkaisin nettisivulla.
Nyt homma on karannut sen verran jo käsistä, että porukalla on oma nimi (ei silti mikään seura). Tuloksia kirjataan Google documents systeemillä, jolloin jokainen voi kirjata halutessaan itse tuloksensa. Tulokset ovat muiden nähtävillä välittömästi (no minuutin parin viiveellä). Ei tuo Googlen systeemikään ilman "huoltoa" toimi, mutta ei se mitään maksakkaan.
Firmaliigassa ollaan myös mukana nyt kolmatta kertaa.
http://www.rinnaus.com/bcranni/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389