Onko jotain sivustoa, jonne harrastaja voi lisätä tuloksiaan

Puhelinseppo

Eli onko keilailuun kukaan vielä kehitellyt jotain sivustoa, jonne harrastelijat jne jne. voivat käydä lisäämässä omia keilailutuloksiaan ja sieltä seurata omaa kehitystään / vaikkapa kaveriporukan tuloksia vertailla?

Itse olen käynyt nyt kahden kaverin kanssa 3-6 kertaa kuukaudessa keilaamassa n. puolen vuoden ajan ja olisi mukava pistää tuloksia ylös tämmöiseen palveluun, mikäli sattuu olemaan. Tietty voihan sitä vaikka excel -taulukon tehdä itselleen, mutta jos tämmöinen valmiina on niin mieluummin sitä sitten käyttäisi :)

Omat ennätykset nyt parantuneet alkuajan n. 100:sta 163:n. Heitän vielä ihan "suoria" heittoja, kierreheittoa en ole harjoitellut. Useimmiten käydään hohtokeilaamassa, mutta mukavahan tuo olisi vähän pistekehitystäkin seurailla siinä sivussa :) Normitulos / keskiarvo viime kerroilla huidellut siellä 130-140 välimaastossa.

2

266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Puhelinseppo

Ei ole vastauksia kuulunut :( :) Tuli pitkästä aikaa käytyä täällä katsomassa. Käytiin kavereiden kanssa vielä tuossa jonnekin toukokuulle asti keilailemassa about kerran viikossa ja ennätystulos 215 tuli sieltä :) 187 tais olla toiseksi paras mitä kevään aikana. Kesä pidettiin taukoa ja harrasteltiin muuta, nyt taas pari kertaa käynyt ja viime kerralla meni 3 sarjaa sinne 450 paikkeille, joten eiköhän sitä taas pidä jatkaa harrastusta :) Mites muilla uusilla harrastelijoilla tuloskehitys?

• Rinnaus

Hei

Syksyllä 2009 yks kaveri houkutteli minua ja toista kaveria keilaamaan. No.. ei osattu kieltäytyäkkään. Siitä se sitten lähti käyntiin. Aloin keräillä porukan tuloksia ylös ja kirjata niitä taulukkoon. Niitä sitten julkaisin nettisivulla.

Nyt homma on karannut sen verran jo käsistä, että porukalla on oma nimi (ei silti mikään seura). Tuloksia kirjataan Google documents systeemillä, jolloin jokainen voi kirjata halutessaan itse tuloksensa. Tulokset ovat muiden nähtävillä välittömästi (no minuutin parin viiveellä). Ei tuo Googlen systeemikään ilman "huoltoa" toimi, mutta ei se mitään maksakkaan.

Firmaliigassa ollaan myös mukana nyt kolmatta kertaa.

http://www.rinnaus.com/bcranni/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      85
      4960
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      95
      2794
    3. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      43
      2786
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      199
      2392
    5. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      28
      1994
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      133
      1949
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      178
      1560
    8. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1481
    9. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1299
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      362
      1298
    Aihe