Missä ajassa on lähtenyt senttejä ja miten paljon?

vyötärönmetsästäjä

Vatsan seudusta, eli vyötärön mitasta nyt puhun. Mietin vain kun mittailuideni mukaan reilussa viikossa vyötäröltäni olisi lähtenyt 5cm pois. Olen kyllä aina varmistanut mittaamani tulokset moneen kertaan ollakseni mahdollisimman varma tuloksen oikeellisuudesta. Silti vähän mietityttää.

Kertokaapas siis missä ajassa teiltä on lähtenyt senttejä vyötäröltö minkäkin verran.

9

5695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies 36v täällä

13 senttii läks 4 kuukaudes kun treenasin tosisssaani

• vyötärönmetsästäjä

Olitko ylipainoinen aloittaessasi, mies 36v? Mietin, että varmaan lähtökohtaisesti normaalipainoisilta tai hoikilta lienee vaikeampaa karistaa senttejä. Itse olen lievästi ylipainoinen. Tuleekohan tuo reilussa viikossa tiputettu 5cm takaisin vaikka en lepsuilisikaan laihdutukseni suhteen?

• mies 36v täällä
        vyötärönmetsästäjä kirjoitti:

Olitko ylipainoinen aloittaessasi, mies 36v? Mietin, että varmaan lähtökohtaisesti normaalipainoisilta tai hoikilta lienee vaikeampaa karistaa senttejä. Itse olen lievästi ylipainoinen. Tuleekohan tuo reilussa viikossa tiputettu 5cm takaisin vaikka en lepsuilisikaan laihdutukseni suhteen?

olin joo 25kg oli ylipainoo, mut eipä oo enään

• lateksi!!

No sehän riippuu täysin miten paljon sitä laardia on siinä vatsan ympärillä
      Mulla oli painoakin reipat sata kiloo. vatsan ympärys pieneni 25cm ja painoakin yli 20kg...

• Pohdin...

Jos olet yli 100-kiloinen reilusti ylipainoinen, on tuo varmaan ihan normaalia... Voi olla, että nuo ovat myös vaan ruuansulatuksen parantuessa turvotuksen poistumisesta johtuvia senttejä... Tai jos olet omenavartaloinen, jolloin mahasta lähtevät ensiksi rasvat.

• 20

Varmaan aika paljon on yksinkertaisesti turvotusta, mutta varmasti on lähtenyt jonkin verran myös sitä läskiäkin. On ainakin huomannut mahan pienemisestä.

Tässä on n. kolme kuukautta elämäntapamuutoksia ja painonlaskua takana, yhteensä 7,5 kiloa. Vyötäröltä on lähtenyt melkein 20 senttiä, lanteiltakin lähes 10. Vyötäröltä varmaankin lähtenyt näin paljon ihan sen takia, että olen aina ollut päärynämallinen ja vyötärön kasvu alkoi vasta alle vuosi sitten ennen havahtumistani.

En harrasta mitään kummallista liikuntaa, välillä lenkillä ja kotona venyttelyä ja kevyttä lihaskuntoa. Paljolti pelannut vaan syömisillä. Pitäisi kyllä tässä aloitella se kunnon liikuntakin..........

• fgfgfgfg

Liikunta kannattaa aina, paikat kiinteytyvät sopivasti ja laihduttaessa ei kaikki lihakset katoa. Proteiini pitoista sapuskaa ja liikuntaa.
      Mulla taas nyt kiloja on poistunut 7 ja senttejä vyötäröltä saman verran.
      On se kivaa kun farkut ei kiristä enää niin paljon.
      Harrastan kävelemistä ja kuntopyöräilyä sitten punnerran ja vedän leukoja.

• ei maito tai viljaa

Kun aloitin karppauksen muutama vuosi taaksepäin, vyötärö kapeni viikossa 7 senttiä. 72 cm ---> 65 cm. En usko, että lähti milliäkään rasvaa vaan pelkkää turvotusta ja pöhötystä. Ajanmittaan selvisi, ettei elimistöni pystykään käsittelemään kunnolla viljaa ja olen alkanut saada siitä muitakin oireita (kuten pakohaavat sormiin).

Vaikka karpata en enää voikaan (en pysty enää syömään maitotuotteitakaan, jotka ymmärtääkseni ovat karppauksen perusta), viljoihin en yleensä koske. Juhlissa voi kakkua ottaa ja niin poispäin, mutta vaikutus näkyy heti. Tuplavaikutus (maito ja vilja yhdessä) on kaikista pahin.

Nyt on neljässä kuussa vyötärö taas kaventunut 82 --> 69, mutta sitä ei kai lasketa, koska ne sentit olivat raskaudesta kotoisin ;)

• mies 36v täällä

Mä joutusin melkein ostaa kaikki uudet vaattee kun paino putos 25 kg. Nyt menee paita L - koko mut ennen jopa xxl koko oli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      49
      1506
    2. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      76
      1335
    3. Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua

Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊
      Ikävä
      86
      993
    4. Kaupan työtekijä

Kyllä on pahaa katsottavaa kun myyjällä on purtu kaula, hyvin epäsoveliasta
      Kuhmo
      16
      972
    5. Oletko koskaan suuttunut jostain kaivatullesi?

Mitä hän teki tai mitä tapahtui, mistä suutuit?
      Ikävä
      86
      936
    6. Ai miehillä ei ole varaa maksaa

Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee
      Ikävä
      187
      876
    7. Olet mielessäni

viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s
      Ikävä
      20
      831
    8. Olen paremman näköinen kuin sinä

Jos aletaan sille tielle mies.
      Ikävä
      82
      811
    9. Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta

Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi
      Maailman menoa
      87
      788
    10. Kaipaan seuraasi niin

monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.
      Ikävä
      17
      740
    Aihe