Niin riitäiskö hiilihydraattien pudottaminen esim puoleen nykyisestä kulutuksesta vaikka kalorit olisivat samat kuin aiemmin. Kulutan hiilareita päivässä reilut 200g ja oliskohan kalorit jossain 2800 tuntumassa. Siihen riittäisi leivonnaisten vaihto manteli pulliin ja leipiin sekä perunoioden ja pastan korvaaminen kasviksilla niin ja tietty maidon juonti pitäisi minimoida, mut aika vähällä jos vaan toimii????
Riittäiskö pelkkä hiilihydraatti vaje
10
117
Vastaukset
- Aloitt(eli)aja
En mä oikein mitään pitkiä juttuja jaksais lukee enkä ees tajuu. Aattelin vaan et toimiskohan toi mun kehitelmä vaikkapa kuuden kilon pudotukseen ptkässä juoksussa (muutamassa kuukaudessa esim viidessä). Oikeestaan mul ois vaan nelisen kiloo ylimääräistä, mut aattelin varmuuden vuoksi pari ylimääräistäkin kiloa pudottaa ihan vaan reserviin..
- .
En jaksaisi oikein käydä autokoulussakaan kun olen ajatellut täysin ikiomat liikennesäännöt? ;=))
terv Veijo
- Aloitt(eli)aja
No vähän tohon tyyliin. Vaarinikin ajoi traktorilla nelisenkymmentä vuotta ilman korttia ja maatilan ajot tuli hyvin hoidettua, et sukurasitteen mukaan toi mun juttu vois toimiakkin;D
- joku vaan
Ei toimi. Laihtumisen aiheuttaa kalorivaje. Sen kalorivajeen saa aikaiseksi esimerkiksi vähentämällä hiilihydraattia kun ei ota mitään tilalle.
- Voi helvetti
"Ei toimi. Laihtumisen aiheuttaa kalorivaje. Sen kalorivajeen saa aikaiseksi esimerkiksi vähentämällä hiilihydraattia kun ei ota mitään tilalle. "
Voi pyhä yksinkertaisuus. Sulle tulee kiljuva näläntunne ja se on iso isäntä. - yks toinen kp
Voi helvetti kirjoitti:
"Ei toimi. Laihtumisen aiheuttaa kalorivaje. Sen kalorivajeen saa aikaiseksi esimerkiksi vähentämällä hiilihydraattia kun ei ota mitään tilalle. "
Voi pyhä yksinkertaisuus. Sulle tulee kiljuva näläntunne ja se on iso isäntä.niinpä niin,
tarkoitatko nyt, että jos aloittaja jättää kokonaan pois tämän leivoksen eikä korvaa sitä isommalla mantelipullalla -> kalorivaje -> kiljuva näläntunne. Hyvin ne opettaa siellä aivopesukoulutuksessa.
Jätin aikanaan iltasanomien yhteydessä ostetut suklaapatukat pois -> viikossan 5-6 patukkaa -> kalorivajetta, eikä kyllä ollut kiljuva nälkä.
- svehtk
Ei se onnistu, jos energian saanti ei samalla vähene. Valitettavasti näin se vaan on.
Voit aivan hyvin pudottaa enemmänkin kuin puolet. Miksi turhaan syöt paljon hiilihydraatteja koska ne lihottavat. Minulla hiilarit ovat tasossa 50-80 grammaa päivässä ja kalorit 2600 tuntumassa. Rasvasta saa energiaa joka ei lihota. Itsellä rasvan kulutus on noin 220 g päivässä. Maidon kulutusta ei ole tarvinnut minimoida vaan käytän sitä ruokajuomana.
- Aloitt(eli)aja
Maitoa olen juonut reilun litran verran päivässä ja siitä tule hiilareita n. 50g. Ajattelin jatkossa juoda vain 2dl niin sdelviäisin10g hh.
- hauskaa on
Aloitt(eli)aja kirjoitti:
Maitoa olen juonut reilun litran verran päivässä ja siitä tule hiilareita n. 50g. Ajattelin jatkossa juoda vain 2dl niin sdelviäisin10g hh.
kannattaa varmaan lisätä ruokavalioon ½ litraa oliivi- tai kookosöljyä, mitään poistamatta. Laihdut sen jälkeen silmissä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse854640Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1093837Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1773646Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.672083Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575751941Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.781268- 1301152
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1471084- 49989
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä30904