Omistatko auton?

reIaxed_eyes

Millainen auto sinulla on?

Ainoa auto mitä halveksin on bemari ja vain siksi, että sellaisen auton omistaa useimiten täydellinen narsisti.

Itse ajelen riisipussilla eli Toyota Corollalla.

Corolla tai käteisellä...

Heh! :O)

41

167

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ratikkakuski ´

Minun autoni on tallissa, vipuvelkarahalla ostettu 36vm Mersu.
      Automuseo osti siitä moottorin, joka oli vain 1200km ajettu.
      Ihmettelivät miksi hanttimiehenpenkki oli silti niin risaiseksi kulunut,
      kunnes äkkäsivät kumivaimoni takapenkillä.

• reIaxed_eyes

Niin, mutta onhan ymmärrettävää, että mies haluaa kumppanin.

Useimmat vieläpä elävän sellaisen.

Heh! :O)

• y.b..

Minulla on vanha Renault-merkkinen auto.

Usein ihmiset katsovat ihmettyneinä, että miksi näyttelijätär ajaa moisella romulla.

Syy on se, että menin takaamaan ystävättären lainan :/

• oletko..

yksinkertainen.blondi vai feikki?

• reIaxed_eyes

Onhan nuo takaushommat vähän sellaisia, että kalpaten käy.

Mutta istuthan sinä yybee pankin päällä...

Vink ;O)

• y.b..
        oletko.. kirjoitti:

yksinkertainen.blondi vai feikki?

Olen Turun y.b..

• y.b..
        reIaxed_eyes kirjoitti:

Onhan nuo takaushommat vähän sellaisia, että kalpaten käy.

Mutta istuthan sinä yybee pankin päällä...

Vink ;O)

Vanha vitsi.

Olen kunniallinen nainen vaikka joskus aika kova olenkin vouhottamaan :o

• xena 183

Minulla on Wartburg, joka on aina rikki mutta onneksi lirko osaa korjata.

• reIaxed_eyes

Miten noin kookas nainen mahtuu niin pieneen autoon?

• xena 183
        reIaxed_eyes kirjoitti:

Se on farmari Warre ;)

• xena 183
        reIaxed_eyes kirjoitti:

Avomalli. Samalla pysyy ilma raikkaana varsinkin näin talvella.

• y.b..
        xena 183 kirjoitti:

Avomalli. Samalla pysyy ilma raikkaana varsinkin näin talvella.

Oletko kova piereskelijä? :o

• xena 183
        y.b.. kirjoitti:

Oletko kova piereskelijä? :o

En minä mutta lirko.

• Genio.Mente.
        xena 183 kirjoitti:

Se on farmari Warre ;)

Pääseekö kyytiin ?

• y.b..
        xena 183 kirjoitti:

En minä mutta lirko.

Kuka on tämä lirko?

Miesystäväsi?

• xena 183
        Genio.Mente. kirjoitti:

Pääseekö kyytiin ?

Ei kun perässä on tilaa vain dazulle ;)

• xena 183
        y.b.. kirjoitti:

Kuka on tämä lirko?

Miesystäväsi?

Ei, ystäväni on bI.. eiku...

• xena 183
        y.b.. kirjoitti:

Kuka on tämä lirko?

Miesystäväsi?

Dildoilukumppani.

• xena 183
        xena 183 kirjoitti:

Dildoilukumppani.

Niin... ainoa kova...

• lerppu-lirko
        xena 183 kirjoitti:

Niin... ainoa kova...

Joo, sellaisellaxena-tätiaina vispaa

• O_O

• määmy

Kesällä vanha Cadillac, talvella Rellu

• Rellu ja cadillac:.!

.

Ne täydentääkin täydelllisesti toisiaan

Har!

.

• wautsi.
    • oI-io

Kyllä mun Zetor rattori on paras.Ainoo vaan, ette kielsivät
      Lahden K-Makretin parkkihalliin tulemastta sontakärryn kanssa

• up.

SULLA ei ole jäljellä mitään muuta elämää kuin hörhöillä näillä suoli24:n palstoilla.

• oI-io

Pysynkin täällä, kuin paska Junttilantuvan seinässä

• Vaimo ajelee meidän pari vuotta vanhalla 1.4 turbodiesel-Corollalla, mutta minä ajelen yli 10 vuotta vanhalla 2.5 litraisella ja lastutetulla farmarimallisella V6 Vectralla tai muutaman vuoden vanhalla 1.9 turbodiesel Opel Vivarolla.

On meillä kyllä ralliauton näkönen dx-Corollakin, jonka rakensin pelkästään meidän häitä varten. Tallista löytyy vielä -66 mallinen Anglia, -72 Mini ja -75 SSS 160J Datsun, sekä -94 Golf josta on autosuunnistusauto tekeillä. Golfia lukuunottamatta näillä muilla tuskin kuitenkaan koskaan enää ajetaan metriäkään. Ainakaan meidän aikana.

Mä en halveksi bemaria. Itseasiassa mulla on hakusessa joku bemari kersoille peltoautoksi. Ovat vaan niin pirun kalliita.

Jos tämä jostakin tuntuu kehuskelulta niin kannattaa kuitenkin kaks kertaa miettiä, että onko siihen aihetta.

MIkko Kosonen:

"- Pohjoismainen hyvinvointimalli on mennyt hieman överiksi. Ihmisillä on vain oikeuksia eikä ollenkaan velvollisuuksia ja vastuuta."

http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=201201113421

• Uskaltaako tällaisiin kyselyihin vastata ollenkaan? Hullu-Anselmi joutuu taas psykoosiin ja tekee autostani tusinan verran aloituksia. Eikä sillä, etteikö minua entisen laivahuohan kateellisuus ja kauna hyvälle tuulelle saisi. ;-)

• Juu omistan auton, se sama vanha japanilainen. Joka palvelee paremmin kun monet uudet. Joka kerta menee leimastakin läpi, että heilahtaa. On halpaa ajoa vakuutustenkin puolesta, eikä korjauskuluihin uppoo rahaa, huollotkin on lähes ilmaisia. Olen kyllä mielessäni haaveillut siitä päivästä, kun meidän perhe ei tarttisi kun yhden auton tai ei sitäkään. :-)

Mut niin koska se päivä koittaa ja koittaako koskaan, en osaa sanoa tässä vaiheessa.

• En omista. Ajelen toisen omistamalla autolla sujuvasti. Millainen? Alkaa olla jo aika loppuunajettu, kilometrejä oli jo ostettaessa paljon, kun oli jonkun Espanjassa asuneen omistama ennen. Diesel-kone, joten nyt kun dieselin hinta nousi, vaihtuu myös auto bensalla kulkevaksi. Joku hybridi tietty olis kiva, mut..Kesällä vaihtuu auto vasta, toivon, että ehdin opetella ajamaan sillä lomalla.

Farmari, ratti vähän yliohjautuva, emmä nyt merkkiä taida sanoo.. Taivaan tulet-sarjassa sillä yhdellä lääkärillä oli samanmoinen :D Seuraava tulee varmaan myös olemaan farkku, merkistä vielä niin tiiä.

• pinkkiä popparia

Talvella -87 316 bmw ja kesällä -95 320 bmw cabriolet.
      Enkä ole narsisti, tykkään vaan bemareitten ajo-ominaisuuksista.

• Se on se sama vanha seatti, joka ei varmaan pihahdakaan enää, oltuaan tuolla käyttämättömänä pakkasessa kolme viikkoa...

• Joo, mulla on kolome autua. Niissä kaikissa on nelijä rengasta.

• Kaikki on yli 10 vuotta vanhoja ns. hinnat alkaen malleja.

Rav-4

• Ei rekisterinumeroa

Auto on, mutta vain kesäkäyttöön - oikeastaan en kannata yksityisautoilua mutta kesäisin halusin matkustelun vapautta ja kaksipaikkaisen avoauton (koska ei ole mp-korttia ja se on epäkäytännöllinen) tunteakseni vapautta - miehen logiikka, siis... Bemari nyt sattui tulemaan taloon, mutta sekin on sattumaa - merkillä ei olisi ollut väliä kunhan kohtuuhalpa kaksipaikkainen avo....

• KoppavaHoro

En omista autoa, työsuhdekosla riittää.

Sininen Focus, farmarimalli. Dieseliä syöpi ja töihin vakaasti viepi. Mukava ajaa ja poikien häkit mahtuvat mukavasti takakonttiin.

En tiedä mitä merkkiä katselisin, jos olisin ostamassa autoa. Bemari tuskin olisi listan kärjessä, mutta en vanno mitään, kun en ole yhtäkään bemaria testannut. Audi A6 oli pettymys.

• PY Jack

My cage could be a bit bigger. My back aches everytime we go somewhere by car.

• Masa 32v hki

2005 vm. opel vectra wagon. Aika iso ja kiva ajettava. Huoltokulut saaneet varmistumaan, että jää ekaksi ja viimeiseksi opeliksi. Vikoja ollut enemmän kuin edellisesä autosani suzuki swiftissä 94 vm. Suzuki swiftillä ajoin 11 v ajan eikä ollut kertaakaan vikaa. Siihen nähden tämä opel on ollut perseestä. Huoltokustannukset olleet n. 4000 euroa tähän mennessä. Ongelmat alkoivat kätevästi takuuajan loputtua. Ajoltaan kyllä kelvollinen, swiftissä oli se hyvä puoli, että tankkaamassa ei tarvinnut usein käydä. Siinä oli 1,0 moottori, muistaakseni 55hv. Tässä on 155hv.

Naisilla on se. Näkyy hyvin katsoo takaapäin tai edestäpäin. Se erottuu selkeästi kun nainen nukkuu kyljellään ja katsoja katsoo takaapäin. Alushousuja hieman alaspäin vetämällä sen sa näkyviin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      14
      3170
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      123
      1359
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      93
      1248
    4. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      257
      1092
    5. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      55
      1067
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      66
      994
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      891
    8. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      41
      872
    9. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      84
      831
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      48
      778
    Aihe