Mitä ajattelette yksinhuoltajista

yh

Tunnetteko heitä - no olette mieltä?

32

249

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minun tietääkseni reilu kolmannes avioliitoista ja varmaan puolet avoliitoista purkautuu. Suurimmassa osassa on lapsia ja aika moni tuntee äitinsä. Ja vaikkei se oma äiti olisi ollut yh, niin kyllä sellainen ylensä naapurustosta tai sukulaisista löytyy.

      Tätä taustaa vasten kysymyksesi on vähän hassu. Vai meinaatko, että niistä pitäisi jotain erityistä ajatella?

      • Lips lips!

        Lurps lurps!


    • Ihan samanlaisia

      Ihmisiä kuin me muutkin. Yhdelläkin Naisella on hellyttävä pikkupoika jonka kanssa tekisi mieli viettää aikaa.

    • Mies 30vee

      Riippuu ihan tapauksesta. Todella mukavia ja täysiä m*lkkuja löytyy heistäkin.

      Jos suhdemielessä tarkoitit, niin itse en mielelläni alkaisi suhteeseen yh:n kanssa, koska en välttämättä halua lapsia ja jos haluan, niin haluan tehdä sen yhdessä kumppanini kanssa, enkä hypätä suoraan tapailusta lapsiperheen arkeen.

    • Paria kattellessa panettaa kovasti...

      No vittu samaa ku viimeks ajattelen.

      • "Lähen baariin iha just... Ja voin sanoa, että en erota yksinhuoltajaa lapsettomasta tai yhteishuoltajasta ulkonäön perusteella."
        ----------------
        "En nyt sitten onnistunut laajalla haulla löytämään yhtä aikaisempaa samaa keskustelua, jotta olisin voinut copy/pasteilla... Joten lyhyestä virs...

        Joo kelpais. Tai ei kelpais. Riippuu muista tekijöistä kuin lapsista. Yksinhuoltajien joukossa on kyllä useammin yhden avainkriteerini rikkojia, kuin lapsettomissa. Eli suurentunut mahdollisuus että ei kelpaa, mikä tosin ei siis johdu siitä että heillä on jo lapsia."

        [Välissä joku ole rehellinen huutelija]

        "Ei ollut mitään epärehellistä tuossa vastauksessa. Sillä että naisella on lapsia, ei ole mitään väliä. Sillä jos hän ei halua lapsia on. Ja mikäli naisella on jo lapsia, niin todennäköisyys, että hän ei niitä halua, nousee."
        ---------------------------

        "Ei se lapsi siinä, ainakaan mun kirjoissa paljoa paina... Siis valinta perusteena ei väliä. Ellei lapsi ole uskomaton hirviö...

        Muut jutut, siis ihan samat kuin muillakin, siinä painaa, aivan samalla tavalla kuin lapsettomilla naisilla."
        ----------------------------

        No ei ny nopee muuta löytynu joku keskustelu varmaan poistunutkin...


    • Siinäpä kysymyksiä.

      Mitä ajattelet miehistä? Entä naisista?

    • .. .

      Yh- iskä laittoi puhelimen kiinni tapaamisella ja yhteistä aikaa löytyi yhdessä sopimalla. Eronneen puhelin on aina auki, siihen soittaa lähes tauotta koko entinen ja nykyinen elämä. Yhteistä aikaa löytyy, silloin kun hänelle sopii. Soitto oli lähinnä tilaus.

    • kuriajamoraalia

      Yksinhuoltajien lapset pitäsi huostaanottaa ja laittaa Yh:t luostariin.

    • Yhtako

      Yksinhuoltaja voi olla ihmisenä jopa ihan ok, mutta usein heissä on joko luonostaan tai mahdollisten elämän murheiden tuomana melkoinen kasa erilaisia traumoja.
      Nämä ja samassa kaupassa tulevat lapset, myös entinen mies tulee samalla kertaa, halusit tai et. Näitähän paljon pyörii senssipalstoilla ja ravintoloissa, ei se vakavampi kysyntä ole enään samaa tasoa paremmallakaan naisella parin lapsen jälkeen, ehkä karua, mutta näin se on. Täytyy olla melkoisen hyvä paketti, että paneskelua pitemmälle ryhtyisin harkitsemaan.
      Näin ainakin sinkkumiehenä ajattelen ja samoin liuta muitakin miehiä. Eli ei kiitos yh-naisille, vakavampaan suhteeseen lapsettomia.

    • Tiedän joitakin, mutta ettäkö mitä mieltä niin ainakaan omalle kohdalleni ajateltuna en kyllä kattelis ainakaan suhteeseen... mitä siitäkin tulis kun itte on lähes kokematon saati sitten katella lapsiperheen arkea? Ei mitään hyvää, ainakaan äkkiseltään ajateltuna. Kaiken lisäks kun en oikein tule toimeen lasten kanssa... niin soppa ois kyllä melkoinen.

      No joo semmosia mietteitä.

    • mies..

      Kyllä mä vähän negatiivisesti ajattelen sellaisista yksinhuoltajista, jotka ovat tulleet paksuksi yhen yön jutusta, panosuhteesta, muutaman kuukauden seurustelusuhteesta tai teininä.

      Toki vahinkoja voi sattua mutta en ymmärrä mikä järki on synnyttää lapsi, jonka on tehnyt hyvin nuorena tai miehen kanssa jota ei rakasta.
      Siinä tapauksessaa tuo on ymmärrettävää, jos haluaa elää sinkkuna eikä kaipaa miestä mutta, jos haluaa joskus löytää elämänkumppanin niin en näe tuossa mitään järkeä.


      Mielestäni lapsi pitäisi tehdä ihmisen kanssa jota rakastaa.
      Sillehän ei sitten voi mitään, jos se rakas ihminen kuolee, pettää tai muuten vaan kasvaa erilleen ja tämän takia jää yh:ksi.

    • sfgbdfh

      Lähinnä chateissa on tullut yksinhuoltajien kanssa juteltua. Ihan mukavia ihmisä yleensä. Itse olen vasta ensimmäisellä kierroksella ja toivon myös kumppanini olevan.

    • Onkelmia

      Jos haluaa pysytellä erossa ongelmista, kannattaa pysyä erossa YH:hooista

    • niin-

      lesket on sitten ihan eri asia

    • En mitään hyvää

      Yh-kurpalla ei tee mitään. Ja sen vähäjärkisellä ääliöpanojuntin geenejä kantavalla jälkikasvulla ei myöskään tee mitään. Rasite veronmaksajille koko lössi, nekin rahat pistäisin ennemmin huoriin.

      • Panopelle elättäköön

        Käyvätköhän ne kakarat koulussa? Tai lääkärissä? Kukahan sen maksaa. Entäs sitten kun niistä tulee työttömiä pikkurikollisia, taitavat aiheuttaa lisäkustannuksia? Saisi panopelle minun puolestani maksaa kaiken.


      • ,.,.,
        Panopelle elättäköön kirjoitti:

        Käyvätköhän ne kakarat koulussa? Tai lääkärissä? Kukahan sen maksaa. Entäs sitten kun niistä tulee työttömiä pikkurikollisia, taitavat aiheuttaa lisäkustannuksia? Saisi panopelle minun puolestani maksaa kaiken.

        Käyvätköhän ne kakarat koulussa? Tai lääkärissä? Kukahan sen maksaa.

        Kuka sun koulunkäyntisi on maksanut?? Oletko käynyt terveyskeskuksessa tai ollut kunnallisessa sairaalassa hoidossa? Oletko syntynyt sairaalassa? Onko sinulla vanhemmat?


      • Vissi ero
        ,.,., kirjoitti:

        Käyvätköhän ne kakarat koulussa? Tai lääkärissä? Kukahan sen maksaa.

        Kuka sun koulunkäyntisi on maksanut?? Oletko käynyt terveyskeskuksessa tai ollut kunnallisessa sairaalassa hoidossa? Oletko syntynyt sairaalassa? Onko sinulla vanhemmat?

        Mutta minä en olekaan äpärä.


      • ,.,.,
        Vissi ero kirjoitti:

        Mutta minä en olekaan äpärä.

        Olipas typerä vastaus..Saman maksaa yhteiskunnalle, olit "äpärä" tai et...


    • EiKoskaan

      Ei saattana jonkun vieraan tosiaankin panoääliöjuntin pennut pyörisi saman katon alla ei helevetti mitä hommaa.Ja muutoinkin vaan harmia kaikenlaista yksinhuoltajista ja niiden pennuista.

    • Jaska'

      Eipä mitään pahaa, 90-luvun loppupuolella tuli jopa nussittua yh:ta.
      Mutta en minä suhteeseen alkais,et kyllä mielellään ite siittäisin ne lapset perheeseen, ei tuu secundaa.

    • En tunne ja enkä halua tuntea.

    • M27!

      Minä jostain kumman syystä rakastan yh-äitejä :P

      • riepujengin molla

        Ainakin yksi järkevä ihminen koko keskustelussa :D Minä rakastan miehiä alle 30v :D


    • Tunnen kaksi yksihuoltajamiestä. - Heidän elämäntarinansa on tosi koskettava ja toivon heille kaikkea hyvää; erityisesti rakkautta. - Arvostan heitä !

    • asdfghjklöåååååååååå

      Yksinhuoltajina on myös naisia joilta mies on kuollut, joskin nykyään tämän lajin yksinhuoltaja on kaikkea muuta kuin tyypillinen lajinsa edustaja, n.s. eronneita tai jätettyjä eli nurempaan/kauneempaan vaihdettuja ne melkein kaikki ovat.

    • riepujengin molla

      voi luoja onko ihmiset oieesti tämmöisiä netissä?????

    • Ei minulle kiitos

      Ihmisinä vai kumppaniehdokkaina?

      Ihmisinä niin ei taida olla sen erikoisempaa kommentoitavaa kuin vaikkapa Raumalaisista tai Kainuulaisista.

      Kumppaniehdokkaina niin ei kiitos toisten miesten lapsille. Ei tule kesää minulle siitä vaikka nainen olisi kuinka upea ja kemiat natsais sekä jalat menis alta.

      Joskus olen kokeillut tavata yh:ta ja eräs nainen melkein käänsi pääni asiassa vaikka en suhteessa hänen kanssa ollutkaan koska oli kyllä aivan uskomaton nainen.

      Myöhemmin sitä on vain tajunnut etten jaksa tutustua sen naisen siihen lapseen sekä rakentaa häneen ihmissuhdetta ja tunnesidettä. Se olisi kuitenkin edessä koko suhdetta ajatellen ja myös lapsen itsensä takia.

      Ei se tarkoita etten arvostaisi yh:ta, en vain ala suhteeseen heidän kanssaan koska minua ei kiinnosta se nainen lapsi yhdistelmä. Tietysti sitten jos omia lapsia olisi niin sittenhän nainen joutuisi sopeutumaan myös minun lapsiin joten tilanne olisi tavallaan "tasapeli".

      Itsellä on ainakin niistä miehistä jotka ovat yh:n mukaan lähteneet perustamaan "uusioperhettä" että suhde on tuntunut varsinkin aluksi ennen kuin on yhteisiä lapsia enemmän ottavan kuin antavan.

    • riepujengin molla

      Minä en ajatellu jäädä yksinhuoltajaksi, mies oli petturi ja halusi lähteä. Ei tässä maailmassa kukaan uskaltasi tehdä lapsia, jos tietäisivät että yksin jäävät!! Siinä sitten nielet pilkkaa "äpäristä" "kakaroista, kuulet olevasi" "yhteiskunnan syöpäläinen" Naimisissa olevan perheen lapsi on lapsi, mutta kun ero tulee se onkin kakara. Joka ei pääse edes lääkäriin ja on tulevasiuuden nuorisorikollinen. Voi LOL miten tyhmää porukkaa!!!!
      Ei kelpaa miehille, koska on panoääliö!!!
      Minulle on sanottu : mihin sinä tarvitset miestä, miksi haluaisit huonon parisuhteen ,kun voit olla onnellinen yksinkin. Niin, miksi???

    • Ajattelen heitä ihmisinä.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      197
      4065
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1488
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      47
      1283
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      107
      1067
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      52
      1044
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1019
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      953
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      915
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      94
      884
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      70
      870
    Aihe