Viikonloppu-gallup

reIaxed_eyes

Menetkö viikonloppuna:

1. Baariin?

2. Hiihtämään?

3. Kylään?

4. Jäälle luistelemaan?

5. Metsästysretkelle?

6. Elokuviin?

7. Teatteriin?

8. Nettiin?

Itse ajattelin vetää jalkaan huorakumisaappaat ja lähteä auraamaan kylänraittia D:

20

90

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jaa-a. En ole yhtään ehtinyt miettiä. Enkä kyselle muiltakaan mielipiteitä. Mutta hiihtämään-kyllä, jos kelit sallii, ja olen kotimaisemissa. Nyt myös pääsis toisaalta luistelemaan. Äänestämään aattelin myös mennä.. Kyläänkin menoa on vilauteltu yhtenä mahdollisuutena.

Katotaan nyt miltä huomen-aamulla tuntuu. Oikeasti olis pakko myös valmistella ens viikon töitä vielä v-loppunakin.. :( Jäi vähän hommat vielä kesken.

• reIaxed_eyes

Et ole vielä käynyt äänestämässä?

En lisännyt äänestystä listaan, koska oletin että kaikki ovat jo ennakkoäänestäneet.

• reIaxed_eyes kirjoitti:

Et ole vielä käynyt äänestämässä?

En lisännyt äänestystä listaan, koska oletin että kaikki ovat jo ennakkoäänestäneet.

En. En ole päättänyt edes, ketä äänestän. Saa nähdä, mitä keksin :P

• ~cissi~
        yksinkertainen.blondi kirjoitti:

En. En ole päättänyt edes, ketä äänestän. Saa nähdä, mitä keksin :P

Mä olen päättänyt ajat sitten ketä äänestän, mutta ennakkoäänestäminen tuntuu vanhojen ihmisten jutulta...jos vaikka delaa ennen vaalipäivää. Sitä paitsi vaalipäivähän on juhlapäivä, meinaan nauttia kuoharia ja suolapaloja että jaksan kisastudiot kaikilta kanavilta. Tässä alkaa äänestäjälläkin olla jo kampanjaväsymystä

• ~cissi~ kirjoitti:

Mä olen päättänyt ajat sitten ketä äänestän, mutta ennakkoäänestäminen tuntuu vanhojen ihmisten jutulta...jos vaikka delaa ennen vaalipäivää. Sitä paitsi vaalipäivähän on juhlapäivä, meinaan nauttia kuoharia ja suolapaloja että jaksan kisastudiot kaikilta kanavilta. Tässä alkaa äänestäjälläkin olla jo kampanjaväsymystä

Heh, joo. Mä en ole siis vielä niiiiin mummo, koska en ole ikinä ennakkoäänestänyt :D

Noh, ei itsellä ole kyllä mitään juhlaa sillloin. Meen aikaisin nukkumaan varmaan, kun on normaalia aikaisempi herätys maanantaina.. :/ Töissä sit varmaan viimeistään kuulen, miten kävi, jos ei ole nukkumaan mennessä selvinnyt.

• yksinkertainen.blondi kirjoitti:

Heh, joo. Mä en ole siis vielä niiiiin mummo, koska en ole ikinä ennakkoäänestänyt :D

Noh, ei itsellä ole kyllä mitään juhlaa sillloin. Meen aikaisin nukkumaan varmaan, kun on normaalia aikaisempi herätys maanantaina.. :/ Töissä sit varmaan viimeistään kuulen, miten kävi, jos ei ole nukkumaan mennessä selvinnyt.

Heh ;) Minäpäs äänestin ennakkoon, kun saatiin äidin kanssa kyyti :-)
        Tosin olisin nyt saanutkin kyydin sunnuntaina, mutta en ollut siitä varma, joten...

• ~cössi~
        ~cissi~ kirjoitti:

Niinistöä äänestät kun ketään IKL:stä ei ole ehdolla.

• ~cessna~
        ~cössi~ kirjoitti:

Niinistöä äänestät kun ketään IKL:stä ei ole ehdolla.

Ei, vaan äänestän Pekkaa.

• Menetkö viikonloppuna:

1. Baariin? - En

2. Hiihtämään? - En

3. Kylään? - Ehkä

4. Jäälle luistelemaan? - En

5. Metsästysretkelle? - En

6. Elokuviin? - En

7. Teatteriin? - En

8. Nettiin? - Ehkä kerran viikonloppuna, tarkistan sähköpostini

• 1. Baariin? - en

2. Hiihtämään? - en

3. Kylään? - kyllä

4. Jäälle luistelemaan? - en

5. Metsästysretkelle? - en (huoh...)

6. Elokuviin? - en tiedä, mutta ehkä... en

7. Teatteriin? - en kai

8. Nettiin? - kyllä

• Hahmis

Yö töissä viikonloppu.

• 3. Kylään?
      - Ehkä

4. Jäälle luistelemaan?
      - Ehkä

8. Nettiin?
      - Joo

• Jatkan S24 addiktiotani normaalisti.

• 3. Kylään

8. Nettiin

Laitakko verkkosukkahousut kans?

• reIaxed_eyes

En, ne ovat kuminukkeni päällä :D

• Menetkö viikonloppuna:

1. Baariin?
      - En

2. Hiihtämään?
      - En

3. Kylään?
      - En

4. Jäälle luistelemaan?
      - En

5. Metsästysretkelle?
      - En

6. Elokuviin?
      - En (jaksa muistaa milloin olisin viimeksi käynyt leffassa, olis jo aika.. )

7. Teatteriin?
      - En

8. Nettiin?
      - Ehkä jonkin verran, jos ehdin

Itse ajattelin ottaa pari päivää hyötykäyttöön. Ainakin osan viikonlopusta kuluu työpaikalla.

• Tai kuluisi,

mikäli kävisit töissä:=)

• Tai kuluisi, kirjoitti:

mikäli kävisit töissä:=)

No joo, käyn siellä aina silloin tällöin laskemassa työkaverit ja kuittaamassa tilipussin. :D

• mahdollisesti johonkin noista ainakin,
      ja huomena shoppailemaan

mur

• kundi.kundine

3. kylään

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe