Kaikki hyvin?

Jos suurin vitutuksen aihe tänään oli umpeen aurattu auto ja siihen liittyvä lumenluonti, elämäni on oltava hyvällä mallilla.

Mitens muilla?

26

94

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihan OK. - Huonomminkin vois mennä, kiitos kysymästä :)

    • Mulla on ollut tänään vähän mälsä päivä. Jotenkin semmonen itkupillimäinen olotila. Pää pehmeenä ja silleen. :-)


      • Voi sinnuu :(
        Kirjoittelen ->
        * hali * :-)


      • spottista
        xena-183 kirjoitti:

        Voi sinnuu :(
        Kirjoittelen ->
        * hali * :-)

        relan lisäksi täällä on toinenkin Barbara Cartland :-)


      • xena-183 kirjoitti:

        Voi sinnuu :(
        Kirjoittelen ->
        * hali * :-)

        Mjuu. Hali takaskin päin. :-)

        En tiiä missä viiraa. Joskus vaan on alakuloisia päiviä. :-(


      • ol_io kirjoitti:

        Oon lueskellut näitä aina väliin ja hekotellut ittekseni. :-)

        http://www.jounipaakkinen.fi/laakari.html

        Lääkäreiden mokia.

        noista paistaa läpi unenpuute, mutta aika hauskoja 'ajatukset muualla' kirjoitettuja juttuja


      • ol_io kirjoitti:

        Mjuu. Hali takaskin päin. :-)

        En tiiä missä viiraa. Joskus vaan on alakuloisia päiviä. :-(

        Tuttu juttu hei, mut käypäs postilaatikolla :)


      • xena-183 kirjoitti:

        Tuttu juttu hei, mut käypäs postilaatikolla :)

        Kävin ja kirjotin vessapaperirullallisen mitan takaisin. :-)


      • temppuilija kirjoitti:

        noista paistaa läpi unenpuute, mutta aika hauskoja 'ajatukset muualla' kirjoitettuja juttuja

        Juu mietin samaa itsekin, kuten myös sitä ettei joku ole saanut sanelusta selvää puhtaaksi kirjottaessaan. :-)


      • ol_io kirjoitti:

        Juu mietin samaa itsekin, kuten myös sitä ettei joku ole saanut sanelusta selvää puhtaaksi kirjottaessaan. :-)

        väsynyt mieli tekee kepposia kaikille, normijuttu :D


      • temppuilija kirjoitti:

        väsynyt mieli tekee kepposia kaikille, normijuttu :D

        Niinhän se tekee. Itellä rupes särkemään pää Hitler huumorille nauramisesta. Jotta vissiin aika laittaa suu umpeen ja pelivehkeet nurkkaan. Morjens. :-)


    • Komppaan.
      Paitsi että mun mielestä umpeen muurautunut auto vaan todentaa sen että saatiinpa vielä tämän kerran oikea talvi, eikä se suinkaan ole huono asia :-)

      Mun suurin vituts kohdentuu ostamaani huonoon niittipyssyyn. Se haittaa mun harrastustoimintaa. Paitsi että, kun mun harrastustoiminta on satunnaista rakentelua huonoilla vehkeillä, niin tuo tapaus lienee mun harrastuksen ytimessä... ei syytä vitutukseen siis tässäkään.

    • Kun olis tänään mahdollisuus olla koko päivä kotona, ni eiköhän tupakit sitte loppunu. Vituttiku piti lähtiä tupakkia hakemaha.

      • hyvin sullakin näyttää asiat olevan


    • tnecniV

      Eiköhän rakenneta kaupungit maan alle, niin ei tarvii enää tehdä lumitöitä eikä välittää sateesta jne.

    • 4D tähti

      Monentenako päivänä Luoja loi lumet? Ei kerrota Raamatussa sitä. Perkeleen tekosia on lumi, sukset, telemark, juhamieto ja syöksylasku.

      Joo, eipä tässä vituta mikään.

    • kaikki hyvin.
      mitä nyt vähän väsyttää ja kissat riehuu
      mut kivvaa ku tullee taas viikonloppu :)

      mur

    • Huomenta :) Oikein hyvin. Kello on vasta aamupäivissä. Nyt minulla on kisakestävyyttä teidän kanssa! :D

      • Etelä- vai Pohjois-?


      • temppuilija kirjoitti:

        Etelä- vai Pohjois-?

        Pohjois. Laittaisin arvailukuvaa sulle, mutta kameran USB unohtui. Et sitten tarvinnut muuta :)


      • Sxthsense kirjoitti:

        Pohjois. Laittaisin arvailukuvaa sulle, mutta kameran USB unohtui. Et sitten tarvinnut muuta :)

        Noh ... taidan suunnata maaliskuussa sinne suunnalle .. olen nimittäin vannonut, etten ikinä, mikä käytännössä on itsensä toteuttava ennuste. Ehkä Kingston vois olla sopiva kohde. Pitää kattoo.


      • temppuilija kirjoitti:

        Noh ... taidan suunnata maaliskuussa sinne suunnalle .. olen nimittäin vannonut, etten ikinä, mikä käytännössä on itsensä toteuttava ennuste. Ehkä Kingston vois olla sopiva kohde. Pitää kattoo.

        Se on lähellä suurta omenaa. Minä en ole käynyt vielä siellä :)


    • Kaikki ok.

      Suurin ketutuksen aihe tänään? Lumisadetta pelkäävät kanssa-autoilijat.

    • kundi.kundine

      ei oo vituttanu koko viikolla.

    • KoppavaHoro

      Vaikka tällä viikolla päivittäinen ajelu Espooseen ja takaisin ruuhka-aikoina onkin vaatinut harvinaisen hyviä hermoja ja rautaista rakkoa, ei tätä päivää voi juuri mikään pilata!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe