Olen tässä ajetellut ihan ominpäin alkaa juoksentelemaan tuolla luonnon vesissä. En voi sietää uimahalleja joten sinne en aijo mennä edes kokeilemaan eli edessä olisi heti oman vesijuoksuvyön osto. Anttilan alahyllyltä sellasen saisi 24.90€ ja joku vesiliikuntaliitto (tai vastaava) myy vöitä hulppeaan 58€ hintaan. Onko kellään tietoa onko nää kuudenkympin vyöt myös kolme kertaa parempia kun anttilen alahyllyn tuotteet?
Muutkin vinkit on tälle tulevalle vesipedolle tervetulleita.
vesijuoksuvyöt
2
2912
Vastaukset
- Riitu
Minulla on Speedo-merkkinen vyö, urheiluliikkeestä ostettu hintaan 45 euroa. Olen nähnyt, mutta en kokeillut, tuota mainitsemaasi halvempaa vyötä. Ei ainakaan näyttänyt hyvältä. En osaa sanoa miten se toimii, mutta ehkä sitä ei kuitenkaan ole tarkoitettu aktiivikäyttöön??? Uimahalleista saa juoksuvöitä käyttöön, niillä minä aloitin, mutta sinulle se taas ei käy.....
Urheiluliikkeestä ostetut vyöt ovat myös hieman eri kokoisia. Tammikuussa kun ostin,liikkeessä oli myytävänä kahta kokoa: S, joka kantoi 60-100 kg, ja M, joka kantoi 70-120 kg.n painoista. Hoikkavartaloisilla tulee ongelmia, näissä molemmissa, koska vyötä ei silloin saa tarpeeksi tiukalle, joka on ehdottoman tärkeä asia. Nuorille ja lapsille on kuulemma olemassa omat vyöt. - MaikkiMii
Ostin vesijuoksuvyöni Virallinen Vesijuoksun MM-kilpailujen Webkaupasta (www.vesijuoksu.fi/catalog/) ja olen todella tyytyväinen! Parempi laatu on vähän kaliimpi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315426- 363721
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833273- 112535
- 292132
- 122057
- 1631876
- 141358
- 1051352
- 1371154