Bianchin koko?

tuleva maantiep.?

Minkä kokoinen maantiepyörän runko Bianchilla (malli: alu hydro via nirone 7)
olisi sopiva mieshenkilölle: 172cm 65kg, jalan sisämitta hätäisesti katsottuna 82-83 cm?

5

3121

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • martonen

Voisi olla 53 cm tai seuraava pienempi. Minulla mitat 175/83 ja koko 53. Kesä ajettu n. 2600 km ja koko on juuri sopiva tehtaan 100 mm stemmillä ja satula jokseenkin keskellä kiskoissaan. Oikeaan koon valintaan vaikuttaa moni seikka mm. mieltymykset, oma vaatimustaso ja tulevien ajojen luonne. Oman vaatimustason kirkastaminen lienee kaikista tärkein asia valinnan onnistumiseksi. Ainoat muutokset omaan pyörääni tein vaihtamalla pienemmän eturattaan 38 T ja satulatolpaksi kuitutolpan. Pyörä on täyttänyt loistavasto omat vaatimukseni.

Sorry, tuli runoiltua enemmän kuin kysyttiinkään.

• Jotain osviitaa
      • kgdswrt

54cm on ehdottomasti liian suuri,jos haluat maantiepyöräiliäksi niin osta 51 tai 52 itsellä 54 olen 177cm ja

• tuleva maantip.?
        kgdswrt kirjoitti:

54cm on ehdottomasti liian suuri,jos haluat maantiepyöräiliäksi niin osta 51 tai 52 itsellä 54 olen 177cm ja

Kiitos vastauksista ja subjektiivisista arvioista

• Prötöös

Itäkeskuksen Velo&Oxygenistä sai ainakin viime kesänä vuokrata Bianchin Via Nirone 7 pyöriä. Mikäli koko askarruttaa ja aikaa on odotella fillarikelejä, niin kannattaa varmaan käydä vuokraamassa(mikäli vielä vuokraavat) sopiva koko viikonlopuksi ja kokeilla pidemmällä lenkillä sopivuutta. Itse vuokrasin tuolta viikonlopuksi 55cm kokoisen(olen ~180cm/~83cm) ja pari sataa kilsaa ehti viikonloppuna ajella ja todeta, että 55 runko oli ok. Sattuipa tuossa vielä löytymään kaupasta viime vuoden Infinito sopuhintaan, niin nyt ei voi enää kuin odotella kevättä. Via Nirone 7 oli 29" maastopyörän jälkeen kyllä aikamoinen raketti asfaltilla:)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2325
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1896
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1370
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1339
    Aihe