Asuuko kukaan enää solussa?

opiskelijasinkut hoi

mitä olette mieltä soluasumisesta?

11

198

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jetta-

      Asuin ite vuoden ajan kolmen hengen solussa mutta ei ollu oikein minun paikka, ku siinä vaihtu koko ajan porukka ja sit se uusin joka siihen muutti ni oli sellanen että se meni nukkumaan sillon ku mä heräsin kouluun:D mutta mikäs siinä jos asus kavereitten kanssa:D mun mielestä olis paras jos tytöt ja pojat olis sekasin!

      • 18

        kivahan se on kokeilla nuorena. mulla kans noita eri aikoihin eläneitä...


      • jetta-
        18 kirjoitti:

        kivahan se on kokeilla nuorena. mulla kans noita eri aikoihin eläneitä...

        ai asutsä solussa, just se on ihan kauheeta ku niillä on ihan erilainen rytmi ku itellä:D


      • 38
        jetta- kirjoitti:

        ai asutsä solussa, just se on ihan kauheeta ku niillä on ihan erilainen rytmi ku itellä:D

        kuulemma monissa varastetaan ruokaa et aika pienet ongelmat jos vain herätellään :D


      • jetta-
        38 kirjoitti:

        kuulemma monissa varastetaan ruokaa et aika pienet ongelmat jos vain herätellään :D

        no ei se oikeestaan kovin pieni ongelma oo jos pitää herätä joka aamu puol 7 ja viiden kuuden aikoihin voit vasta rueta nukkumaan ku ne muutki menee!:D


      • dyudms

        "mun mielestä olis paras jos tytöt ja pojat olis sekasin!"

        Tämä olisi kyllä tosi hyvä juttu varsinkin ujojen ja hiljaisten ihmisten kannalta. Pääsisi vähän harjoittelemaan tutustumista vastakkaiseen sukupuoleen. Kannatan!


    • vbsdfsdfdsf

      minä olen asunut lähes kaiken aikuisikäni solussa. Voin sanoa että en ole asunut lähes koskaan yksin koska aina on viereisessessä huoneessa ollut joku. Kämppikset ovat toki vaihtuneet vuosien varrella mutta kaikkeen on saanut tottua. Solu asuminen jos joku vaatii soputumiskykyä koska useimiten saman tyypinkanssa on tultava toimeen vuosia vaikka kaikki jutut ei heti yhteen toimisikaan. Miten muuten parisuhde asuminen eroaa soluasumisesta,muuten kuin että sinulla ei ole edes sitä omaa huonetta johon mennä olemaan yksin.

    • oon asunu mutten enää aikoihin, huonona puolena näin nyt ainaki sen että ne mekasti vielä pitkälle yöhön ku itellä aikaiset nousut ja siitä tuli aina sanomista. noin muuten mikäs siinä jos kiva porukka, ei sitä kyllä muuten pää kestäis.

    • Nelisen vuotta on tullut opiskeluaikana asuttua semmosessa. Kaikken paras oli kun sain koko kämpän omaan käyttööni yhteen aikaan vajaaksi vuodeksi, kun muut muuttivat pois. Mut oli se kyl aikamoista yks vuosi kun kämppiksenä oli semmonen bodari-bilettäjä tyyppi... voi että oli menoa ja vilskettä, ei oikein tahtonut pystyä nukkuun kun itellä oli aikanen herätys. Niin siitä vaan selvisin kummiskin.

      Mut joo en kyllä haluais asua enää solussa, kun on yksiössä asumiseen nyt jo tottunut.

    • Useampikin vuosi tuli solussa / kimppakämpässä vietettyä. Voi olla hyvä tai huono juttu naapurista riippuen. Parin kanssa vietin enemmänkin aikaa, muiden kanssa jäi lähinnä hyväähuomenta-tasolle.

      Melkoisia lääviä ne kyllä tahtoo monesti olla. Talvella oli ikkunat jäässä ja kesällä pystyi paistamaan munakkaita sängyn päällä... Mut pääasiassa ihan hyviä muistoja noista jäi, sai ainakin muutaman sanan keittiössä vaihdettua jos muuten oli juuttunut viikoksi kotiinsa :).

    • Toistaiseksi vielä asustelen opiskelijasolussa, ei ole ollut mitään ns. oikeaa syytä muuttaa pois.

      Vähillä rähinöillä selvitty, mitä nyt jotkut kämppikset välillä ovat yömyöhään meuhkanneet kun itse on aina aikaiseen liikkeellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      197
      4065
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1488
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      47
      1283
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      107
      1067
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      52
      1044
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1019
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      953
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      915
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      94
      884
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      70
      870
    Aihe