Vaatimukset miehen kropasta

dazu

Olen tapaillut näiltä palstoilta muutamaa naista ja melkein kaikkien kohdalla ongelmaksi on noussut naisen vaatimukset kropan suhteen. Olen melko yllättynyt tästä, että parikymppinen, urheilullisen vartalon omaava mies onkin sitten kropaltaan niin kamala, ettei voi sietää. Olen normaalipainoinen, suht hyvän lihaskunnon omaava henkilö.

Vaatimuksena yleensä esitetään, että miehen tulisi olla yli 185cm pitkä, minkä määreen täytänkin, mutta sitten, että pitäisi olla myös vähintään 100kg painoa, täyttä lihasta! Eihän tuollaisia bodareita edes kovin paljoa ole.
Itse nämä naiset eivät ole olleet kovin kummoisenkaan näköisiä ulkonäöltään, tai kropaltaan.

156

4511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 22

      Itse nämä naiset eivät ole olleet kovin kummoisenkaan näköisiä ulkonäöltään, tai kropaltaan.


      pitäisköhän hakea parempaa seuraa? tyhjät kanisterit ne kolisee kovemmin

    • wertyuiopåhjklöååååå

      Kyllä se 180cm ja 80kg riittää miehelle, eikä mitään ihmebodailua tarvita. Sehän on naurettavaa jos mies bodaa itseään jotta olisi naisille mieleen.

      • Niin, se mua vähän huvittaakin, kun naiset puhuvat siihen tyyliin, että miesten pitäisi bodata itsensä luokkaan 190cm/100kg, jotta edes kerran elämässään saisi ja tosiaan pituuttakin pitää olla, mikä on tietty suurimmalle osalle miehistä se karsiva tekijä.


      • btw. 180cm ja 80 kg ilman veteleää on aika lihaksikas mies.


    • Sigmund F .

      Voi sinnuu, taas kerran, nuori oppipoikani.. Sie et edelleenkää tunne naisia. Sie oot niin pöhlö, että naiset keksivät kaakenlaasia selityksia sille, miksi et kelpaa. Jos siun roppas olisi naisia miellyttävä, ne keksis jonku uuen syyn miksi et kelpais..

    • kullerrvoolalalaa

      Ihanne on 189cm ja 72kg. Ei enempää, eikä sen vähempää. Täällä tyttö 20 kiloa kevyempi kaipaa tätä ihanuutta. Täydellinen kroppa miehellä tällöin, ei mitään liikaa, eikä liian vähän. Himot iskee, kun ihanuus nostaa paitaansa jo. Ravihevosen, ei ratsun kroppa.

      • sdfghjklöäåååååååååå

        Joo. Minä uskon että aika monetkin naiset pitävät esim. minun laistani paremminkin jo keskiraskasrakenteista 182/80 miestä vähemmän vetävän näköisenä kuin minua selvästi hoikempaa pidempää ja sirorakenteisempaa.


    • 7kg ylipainoa

      joo, ja sellaset 20 kg ylipainoiset naisetkin vaatii et miehellä pitää olla tiukka kroppa. Nää naiset on just niitä pullan mussuttajia jotka ei ole kuntosalii eläessään nähneetkään.

      • normaalipainojäntevä

        Ylipainoiset naiset ovat pahimpia bodarin vaatijoita. Siis oikean bodarin jolla on liikaa lihasmassaa.


      • oksanabaijuli

        Ei ole mahdollista, painan 51kg, et lukenut ilmeisesti kovin tarkkaan. Oma pituus -120 ja unelmakroppa syntyy. Eri juttu todellakin, jos painaisin sen 71kg, toisaalta en olisi silloinkaan ylipainoinen, pituutta kun on mulla myös 173cm.


      • oksanabaijuli kirjoitti:

        Ei ole mahdollista, painan 51kg, et lukenut ilmeisesti kovin tarkkaan. Oma pituus -120 ja unelmakroppa syntyy. Eri juttu todellakin, jos painaisin sen 71kg, toisaalta en olisi silloinkaan ylipainoinen, pituutta kun on mulla myös 173cm.

        "Oma pituus -120 ja unelmakroppa syntyy."

        Laskukaava on oikeasti oma pituus - 110. Tosin se pitää paljon huonommin paikkansa kuin BMI.


    • Vai 100kg täyttä lihasta? Mitäs jos pistetäänkin vähän läskin kans paremmaksi yli 130kg:n... mä täytän sen määreen sit. Jos täyttäisin tuon vaatimuksen niin vastaavasti naisen ulkonäkö vaatimukset nousis sit yhtä paljon... en anna periks tässä asiassa, pinnallisuuteen vastataan pinnallisuudella :)

    • Magnum-

      Ei pidä paikkaansa.! Näin 176cm pitkänä menen kuin kuumille kiville, paino alle 80kg. Naiset on pitäneet vähän liiankin lihaksikkaana. Harva 165cm nainen kaipaa 190cm:stä miestä. Mitä järkeä.

      • Magnum-

        Ja lisätään tähän vielä se,että jopa itseni pituiset tai peräti pidemmät naiset ovat lähestyneet, joka on hieman yllättänyt jopa itsenikin. Pano Einohan myöskin oli tätä kokoluokkaa,et olisko tässä nyt kuiteski se naisten ihanne miehen koko..


      • häshäf
        Magnum- kirjoitti:

        Ja lisätään tähän vielä se,että jopa itseni pituiset tai peräti pidemmät naiset ovat lähestyneet, joka on hieman yllättänyt jopa itsenikin. Pano Einohan myöskin oli tätä kokoluokkaa,et olisko tässä nyt kuiteski se naisten ihanne miehen koko..

        "Pano Einohan myöskin oli tätä kokoluokkaa,et olisko tässä nyt kuiteski se naisten ihanne miehen koko.."

        Tottakai on, jos kerran pano-Einokin oli saman kokoinen...:-0


    • 10

      Olet oikein sopivan kokoinen, lyhyillä miehillä on pumpatut egot mikä on rumaa. Naisten suhteen näyttää rima olevan sulla aika ahaalla, joten sille voisit tehdä jotain jatkossa.

      Mikä susta tekee niin epävarman, kokemattomuus?

      • Miksi ajattelet, että olisin epävarma? :) Mähän tein vain aloituksen siitä, mitä oikeasti näiltä palstoilta tavatut naiset heittävät vaatimukseksi miehen kropasta samalla, kun tekevät aloituksia täysin päinvastaisesta, että miehet vaativat liikaa.


      • 10
        dazu kirjoitti:

        Miksi ajattelet, että olisin epävarma? :) Mähän tein vain aloituksen siitä, mitä oikeasti näiltä palstoilta tavatut naiset heittävät vaatimukseksi miehen kropasta samalla, kun tekevät aloituksia täysin päinvastaisesta, että miehet vaativat liikaa.

        Aloituksesi perusteella, kun liität siihen sellaisia sanoja kuin "tulisi olla", "pitäisi olla", "onkin sitten niin kamala". Epävarmuutta. Itseensä tyytyväinen ei tarvitse edes peiliä, ainakaan taskukokoa suurempaa.


      • Mukava ja lyhyt

        Miten niin lyhyillä miehillä on pumpatut egot? Miksi ajattelet, että sinulla on oikeus haukkua lyhyitä miehiä? Saako se sinut tuntemaan itsesi jotenkin paremmaksi? Miksi haluat loukata lyhyitä miehiä?


      • 10
        Mukava ja lyhyt kirjoitti:

        Miten niin lyhyillä miehillä on pumpatut egot? Miksi ajattelet, että sinulla on oikeus haukkua lyhyitä miehiä? Saako se sinut tuntemaan itsesi jotenkin paremmaksi? Miksi haluat loukata lyhyitä miehiä?

        Vai mukava ja lyhyt mies. No sama se minulle mikä olet :) Eikö voi sanoa mitä ajattelee, täytyykö lyhyttä miestä suojella? Anteeksi jos loukkasin, sinua mukavaa. Raskaat isokokoiset miehet on joskus tavattoman huonoja sängyssä, joten on teillekin jotain bonusta laskettava.


      • 10 kirjoitti:

        Aloituksesi perusteella, kun liität siihen sellaisia sanoja kuin "tulisi olla", "pitäisi olla", "onkin sitten niin kamala". Epävarmuutta. Itseensä tyytyväinen ei tarvitse edes peiliä, ainakaan taskukokoa suurempaa.

        Mä olen hyvinkin tyytyväinen itseeni, mut naiset eivät ole olleet tyytyväisiä kroppaani. Mä olen harrastanut urheilua, enkä olisi sitä voinut harrastaa, jos kroppani olisi 100kg lihasta. Minusta 100kg ilman vetelää on jotain sellaista, millaiseksi en ikimaailmassa haluaisi kroppaani kehittää.


      • dazu kirjoitti:

        Mä olen hyvinkin tyytyväinen itseeni, mut naiset eivät ole olleet tyytyväisiä kroppaani. Mä olen harrastanut urheilua, enkä olisi sitä voinut harrastaa, jos kroppani olisi 100kg lihasta. Minusta 100kg ilman vetelää on jotain sellaista, millaiseksi en ikimaailmassa haluaisi kroppaani kehittää.

        Lisää siihen juoksemiseen punttis. Tosin kyllä sinä sen itsekin tiesit, mutta kun ei kiinnosta...


      • Ratikkakuski kirjoitti:

        Lisää siihen juoksemiseen punttis. Tosin kyllä sinä sen itsekin tiesit, mutta kun ei kiinnosta...

        Kylhän mä vedin punttitreenit joka aamu ekana, ku heräsin pari kertaa viikossa salia, mut jos ihan kauheesti aletaan vetään salitreeniä juoksun ja salibandyn lisäksi niin aletaan olemaan jo toinen jalka haudassa.

        Mullahan on ollut just sellainen kroppa mitä halusinkin... ja siis tarkoituksenmukainen, et ei siinä mun mielestä ollu puutteita.


      • dazu kirjoitti:

        Kylhän mä vedin punttitreenit joka aamu ekana, ku heräsin pari kertaa viikossa salia, mut jos ihan kauheesti aletaan vetään salitreeniä juoksun ja salibandyn lisäksi niin aletaan olemaan jo toinen jalka haudassa.

        Mullahan on ollut just sellainen kroppa mitä halusinkin... ja siis tarkoituksenmukainen, et ei siinä mun mielestä ollu puutteita.

        No niinhän minä jo epäilinkin, ettei vika naisettomuuteen ole kropassa vaan jossain muussa. Yritä nyt skarpata ulkoilmassa enemmän kuin priva-gallerioissa. Ja unohda takapenkkipanot naimisissaolevien kanssa.


    • 3+10

      "Vaatimuksena yleensä esitetään, että miehen tulisi olla yli 185cm pitkä, minkä määreen täytänkin, mutta sitten, että pitäisi olla myös vähintään 100kg painoa"

      Oletko tapaillut isokokoisia naisia, koska en ole moisesta ikinä kuullut? Suurin osa naisista pitää bodaajan vartaloa rumana, kuten minäkin. Hoikkana naisena tunnen liiskautuvani noin ison miehen alle. Seurustelin joskus hetken miehen kanssa joka oli juuri tuota tyyppiä, vajaa 190 cm ja himokuntoilija, painoa yli 100 kg. Kun mies tuli makaamaan päälleni (painoin ja painan puolet miehen painosta) pelkäsin luiden musertuvan. Kamalaa. 80kg molemmin puolin on hyvä paino miehelle (70-90 kg). Lihaksikas miehen ei tarvitse olla.

      • No, onhan nuo tälläkin palstalla joskus ilkkuneet minua ja heitelleet juttuja kroppavaatimuksistaan.
        Ja, kuten sanoin, olen tapaillut naisia näiltä palstoilta, joten oletettavasti nämä nettiaddiktit, työkseen palstoilla miehiä ilkkuvat ja siaksi haukkuvat tapaukest eivät ole netteilyltään ihan kauhean timmiin kuntoon päässeet tulemaan.


    • nainennnnnnn

      ehkä sun kehon malli on ruma? noi mitat mitä luettelit on jees, joten rakenne voi olla sussa se mikä naisia tökkii...

      ihan vaan arvauksena, no hard feelings...

      • Makuasioita, mut ei omasta mielestäni ole ruma kehon malli. Tiedän miehiä, joilla on ruma kehon malli, joten käsittänen, mitä tarkoitat.


    • Ei niin komea

      Todellako?
      Missä tuollaisia naisia sitten tapaa?

      Tiedän kyllä että osa vaatii kroppaa, mutta ainakin itellä on tuo kroppapuoli ihan ok niin kuin kuulostaa sinullakin kyllä olevan.

      Enemmän olen huomannut sitä että naiset vaatii suht komeaa naamaa sekä miehessä pitää olla semaan aikaan särmää että "pilkettä silmäkulmassa".

      Eli jos et omaa kunnon tummaa sänkeä, voimakkaita leukaperiä ja sellaisia joko voimakasta katsetta omaavia silmiä tai sellaista jotka tuikkii kun niitä kattoo niin sitten on vaikeaa.

      Itellä on tosiaan kroppa kondiksessa, pilkettä silmäkulmassa sekä suupielet aika usein ylöspäin, mutta leukaperät ovat pyöreät enkä omaa sitä tummaa sänkeä joten ulkonäöstä puuttuu tuota "särmää" tai "seksiä".

      Kiinnostuneet ovat lähes aina pyöreitä naisia joilla joillakin kieltämättä on huvittavat kuvitelmat miesten massasta eli miehen pitäisi bodaamalla olla suurempikokoisia kuin he itse.
      Eipä siinä mitään koska en ole näistä pyöreistä naisista kiinnostunut muutenkaan.

      • Ei niin komea

        Dazu, onko sulla juoksijan vartalo muuten?

        Osa naisista ei tykkää ja osa taas tykkää hoikemmista ja pitkät lihakset omaavista miehistä.
        Itse taas olen enemmän tällainen romuluisempi jolla lantio on ihan luonnostaan aika leveä. Osa naisista ei pidä tällaisesta sitten yhtään.

        Naiset ovat aika pinnallisia ja turhamaisia, oikeita darwinistattaria nykyään. Ei sille oikein mitään mahda.

        Itsellä ei ole mitään halua lähteä jonkun pyöreän tyttösen kainaloon ja sellaisia alkaa melkein puolet nuorista naisista olla.


      • Ei niin komea kirjoitti:

        Dazu, onko sulla juoksijan vartalo muuten?

        Osa naisista ei tykkää ja osa taas tykkää hoikemmista ja pitkät lihakset omaavista miehistä.
        Itse taas olen enemmän tällainen romuluisempi jolla lantio on ihan luonnostaan aika leveä. Osa naisista ei pidä tällaisesta sitten yhtään.

        Naiset ovat aika pinnallisia ja turhamaisia, oikeita darwinistattaria nykyään. Ei sille oikein mitään mahda.

        Itsellä ei ole mitään halua lähteä jonkun pyöreän tyttösen kainaloon ja sellaisia alkaa melkein puolet nuorista naisista olla.

        Ei ole oikein juoksijamainen vartalo, siis sellainen lyhyenmatkan juoksijan, jota nyt hakenet.
        Jotain tän suuntaista on ollut, mut nyt on vatsakumpu: http://beautybodys.com/2011/12/20/beautiful-body-men/

        Ilman noita teräviä kohtia kyljissä. :D Ja vatsalihakset hieman suuremmat ja rintalihakset hieman pienemmät.


      • Ei niin komea
        dazu kirjoitti:

        Ei ole oikein juoksijamainen vartalo, siis sellainen lyhyenmatkan juoksijan, jota nyt hakenet.
        Jotain tän suuntaista on ollut, mut nyt on vatsakumpu: http://beautybodys.com/2011/12/20/beautiful-body-men/

        Ilman noita teräviä kohtia kyljissä. :D Ja vatsalihakset hieman suuremmat ja rintalihakset hieman pienemmät.

        Vitsailetko?
        Ei kai vika sitten ole sama kuin mulla eli enemmän muussa ulkomuodossa?


      • Ei niin komea kirjoitti:

        Vitsailetko?
        Ei kai vika sitten ole sama kuin mulla eli enemmän muussa ulkomuodossa?

        En vitsaile... ja siis nyt oli kyse juuri kropasta. Muilta osin en ole saanut haukkuja.


      • Ei niin komea
        dazu kirjoitti:

        En vitsaile... ja siis nyt oli kyse juuri kropasta. Muilta osin en ole saanut haukkuja.

        Omituista, onko nämä naiset sitten todellakin jotain tankkeja?
        Itellä ainakin on useasti mainittu että en todellakaan ensivaikutelmana tee mitään sukkia pyörimään saavaa tunnetta kasvojen perusteella.
        Enemmän sellaista lämmintä maitoa kuulemma.

        Ja se vaikuttaa paljon.

        Missä tilanteissa olet saanut tuollaista kommenttia?


      • Heh...
        dazu kirjoitti:

        Ei ole oikein juoksijamainen vartalo, siis sellainen lyhyenmatkan juoksijan, jota nyt hakenet.
        Jotain tän suuntaista on ollut, mut nyt on vatsakumpu: http://beautybodys.com/2011/12/20/beautiful-body-men/

        Ilman noita teräviä kohtia kyljissä. :D Ja vatsalihakset hieman suuremmat ja rintalihakset hieman pienemmät.

        Jätkä fantasioi taas...

        Näetkö itsesi ja kroppasi samalla tavalla kuin näet kaiken palstoilla kirjoitetun? Siinä tapauksessa en yhtään ihmettele. Jätkä miettii, että mitä vikaa sen kropassa on eikä näe sitä sellaisena kuin se todellisuudessa on. Taidat olla mielenvikaisuuden lisäksi vielä läskikin. Eiku lenkille ja salille siitä, niin eiköhän se siitä lähde. Ja tietenkin hyvä terapeuttikin voisi olla avuksi markkina-arvosi parantamiseen...

        Mulla ei ole ikinä ollut lähelläkään linkittämäsi veroista kroppaa, mutta eipä ole siitä jostain syystä valituksia tullut. Olen kelvannut naisille ylipainoisenakin. Mitä luulet mistä sellainen johtuu? Enkä ole ikinä joutunut vonkaamaan ketään... Kummallisia ne naiset, vai mitä? Kelpuuttavat toisen minkäkokoisena ja -kuntoisena tahansa, mutta toisille ei sit käy flaksi. Ei käy flaksi, vaikka mitä ne tekisi.

        Ps. Sä olet aika ämmä, dazu. Aina on jotain ihme selityksiä sen sijaan, että menisit joskus itseensä. Voisit joskus katsoa itseään ulkopuolisen silmin ja miettiä, että jaksaisitko sinä itsesi kaltaista naista. Veikkaan, että et...


      • Ei niin komea kirjoitti:

        Omituista, onko nämä naiset sitten todellakin jotain tankkeja?
        Itellä ainakin on useasti mainittu että en todellakaan ensivaikutelmana tee mitään sukkia pyörimään saavaa tunnetta kasvojen perusteella.
        Enemmän sellaista lämmintä maitoa kuulemma.

        Ja se vaikuttaa paljon.

        Missä tilanteissa olet saanut tuollaista kommenttia?

        No, ei ne kaikki mitään tankkeja ole olleet. Vuosi sitten olin neljän noin 25-vuotiaan kauniin ja hoikan naisen kanssa syömässä ja he alkoivat kuolaamaan toisessa pöydässä istuneen noin 25-vuotiaan miehen perään. Tuo mies oli noin 195cm ja 120kg, eikä hän ollut erityisen lihaksikas, vaan sellainen lihavahko, tai roteva mies, kasvoistaan aika tavis, ei hyvännäköinen mies ja alkoivat sitten puhumaan, kuinka miehen pitää olla kookas.


      • Ei niin komea kirjoitti:

        Omituista, onko nämä naiset sitten todellakin jotain tankkeja?
        Itellä ainakin on useasti mainittu että en todellakaan ensivaikutelmana tee mitään sukkia pyörimään saavaa tunnetta kasvojen perusteella.
        Enemmän sellaista lämmintä maitoa kuulemma.

        Ja se vaikuttaa paljon.

        Missä tilanteissa olet saanut tuollaista kommenttia?

        Niin, tilanteet on vaihdelleet. Joskus olen saanut kommenttia tilanteessa, jossa kaikki on näyttänyt olevan suhteessa ihan hyvin, mut aina, kun suhde on ohi, nämä kommentit tuodaan tänne palstalle. Tuollahan ketjun alaosassa on yhden tällaisen naisen kommentti jo tullutkin.


      • Heh... kirjoitti:

        Jätkä fantasioi taas...

        Näetkö itsesi ja kroppasi samalla tavalla kuin näet kaiken palstoilla kirjoitetun? Siinä tapauksessa en yhtään ihmettele. Jätkä miettii, että mitä vikaa sen kropassa on eikä näe sitä sellaisena kuin se todellisuudessa on. Taidat olla mielenvikaisuuden lisäksi vielä läskikin. Eiku lenkille ja salille siitä, niin eiköhän se siitä lähde. Ja tietenkin hyvä terapeuttikin voisi olla avuksi markkina-arvosi parantamiseen...

        Mulla ei ole ikinä ollut lähelläkään linkittämäsi veroista kroppaa, mutta eipä ole siitä jostain syystä valituksia tullut. Olen kelvannut naisille ylipainoisenakin. Mitä luulet mistä sellainen johtuu? Enkä ole ikinä joutunut vonkaamaan ketään... Kummallisia ne naiset, vai mitä? Kelpuuttavat toisen minkäkokoisena ja -kuntoisena tahansa, mutta toisille ei sit käy flaksi. Ei käy flaksi, vaikka mitä ne tekisi.

        Ps. Sä olet aika ämmä, dazu. Aina on jotain ihme selityksiä sen sijaan, että menisit joskus itseensä. Voisit joskus katsoa itseään ulkopuolisen silmin ja miettiä, että jaksaisitko sinä itsesi kaltaista naista. Veikkaan, että et...

        Ootko vetäny liikaa hashista, ku et oikein kässää tän jutun juonta? Ainoa, joka nyt itkee ämmämäisesti, olet sinä... ja pahempaa vonkaajaa ja naistemielistelijää ei varmaan koko maasta löydy, ku teikäläinen on.

        Muistaakseni muuten sunkin kroppa muuten haukuttiin tuossa muutama päivä takaperin aika täydellisesti, mut tää sun viestihän olikin tarkoitettu p*llun vonkaamiseen niiltä muijilta, keitä tää mun aloitus v*tuttaa.

        Henkilökohtaisesti en niin matalalle tasolle laskeutuisi.


      • Hmmm...
        dazu kirjoitti:

        Ootko vetäny liikaa hashista, ku et oikein kässää tän jutun juonta? Ainoa, joka nyt itkee ämmämäisesti, olet sinä... ja pahempaa vonkaajaa ja naistemielistelijää ei varmaan koko maasta löydy, ku teikäläinen on.

        Muistaakseni muuten sunkin kroppa muuten haukuttiin tuossa muutama päivä takaperin aika täydellisesti, mut tää sun viestihän olikin tarkoitettu p*llun vonkaamiseen niiltä muijilta, keitä tää mun aloitus v*tuttaa.

        Henkilökohtaisesti en niin matalalle tasolle laskeutuisi.

        Senkin ajan, mitä olet käyttänyt palstoilla valittamiseen naisten k*sipäisyydestä jne, olisit voinut käyttää itsensä kehittämiseen. Niinku liikuntaan, terapiaan, ajatustesi selvittämiseen ja sellaista. Kauan sä olet jo pitkin eri palstoja vikissyt? 2 vuotta? 3? Mieti kuin pitkällä olisit nyt, jos senkin ajan olisit käyttänyt järkevämmin itsesi hyväksi. Voipi olla niin, että nyt sinulla olisi parempaakin tekemistä kuin vikistä naisten pahuudesta ja kataluudesta palstoilla.

        Mutta jokainen kai sitä taplaa tyylillään. Palstoilla voi haaveilla olevan kaikkea sitä, mitä ei todellisuudessa voi olla. Se on niin helppoa, kun ei tarvitse sen paikkaansapitävyyttä osoittaa. Palstoilla voi juosta jopa maratoninkin alle kahden tunnin, mutta se todellisuus onkin sitten aivan jotain muuta...

        Ps. Jos minä olisin sinä, heittäisin tietokoneen pitkäks aikaa jorpakkoon ja keskittäisin aikani oman hyvinvointini kohentamiseen. Aloittaisin sillä, että selvittäisin perinpohjin itselleni sen mitä siihen tarvitsen ja sen jälkeen alkaisin vähitellen toteuttaa sitä käytännössä. Ei palstoilla...


      • Hmmm... kirjoitti:

        Senkin ajan, mitä olet käyttänyt palstoilla valittamiseen naisten k*sipäisyydestä jne, olisit voinut käyttää itsensä kehittämiseen. Niinku liikuntaan, terapiaan, ajatustesi selvittämiseen ja sellaista. Kauan sä olet jo pitkin eri palstoja vikissyt? 2 vuotta? 3? Mieti kuin pitkällä olisit nyt, jos senkin ajan olisit käyttänyt järkevämmin itsesi hyväksi. Voipi olla niin, että nyt sinulla olisi parempaakin tekemistä kuin vikistä naisten pahuudesta ja kataluudesta palstoilla.

        Mutta jokainen kai sitä taplaa tyylillään. Palstoilla voi haaveilla olevan kaikkea sitä, mitä ei todellisuudessa voi olla. Se on niin helppoa, kun ei tarvitse sen paikkaansapitävyyttä osoittaa. Palstoilla voi juosta jopa maratoninkin alle kahden tunnin, mutta se todellisuus onkin sitten aivan jotain muuta...

        Ps. Jos minä olisin sinä, heittäisin tietokoneen pitkäks aikaa jorpakkoon ja keskittäisin aikani oman hyvinvointini kohentamiseen. Aloittaisin sillä, että selvittäisin perinpohjin itselleni sen mitä siihen tarvitsen ja sen jälkeen alkaisin vähitellen toteuttaa sitä käytännössä. Ei palstoilla...

        Sulla näyttää olevan tuollaista universaalia tietoutta asiosita, että tiedät jopa minua paremmin mitä olen tehnyt ja sanonut.
        Vinkki: se on helppoa tietää asioita, kun on toinen riippuu itsestä, mut vois avartaa maailmankatsomusta ja ajattelua, jos joskus uskaltaisit mennä vaikeimman kautta.

        Taitanet sekoittaa meidät keskenämme...

        Olis muuten maratonin maailmanennätysvauhtia, juosta alle kahden tunnin.


      • Heh...
        dazu kirjoitti:

        Sulla näyttää olevan tuollaista universaalia tietoutta asiosita, että tiedät jopa minua paremmin mitä olen tehnyt ja sanonut.
        Vinkki: se on helppoa tietää asioita, kun on toinen riippuu itsestä, mut vois avartaa maailmankatsomusta ja ajattelua, jos joskus uskaltaisit mennä vaikeimman kautta.

        Taitanet sekoittaa meidät keskenämme...

        Olis muuten maratonin maailmanennätysvauhtia, juosta alle kahden tunnin.

        Oletko muuten miettinyt sellaista, että jos jostain kumman syystä joku palstoilla hengaileva nainen kiinnostuu sinusta ja haluaa tavata sinut, sulle voi tulla kiire treenata itselle sellainen urheilijan kroppa. Eli kannattaisi aloittaa, ettei joudu sitten livenä selittelemään sitä miksi näyttää siltä miltä näyttää...

        Mut aivan sama mulle mitä sä selität ja teet. Tosin hyvän aloituksen teit. Vielä parempi se olis ollut, jos olisit itse ollut huomattavasti hiljaisempi tässä tai ainakin nyt rehellisempi...


      • Heh... kirjoitti:

        Oletko muuten miettinyt sellaista, että jos jostain kumman syystä joku palstoilla hengaileva nainen kiinnostuu sinusta ja haluaa tavata sinut, sulle voi tulla kiire treenata itselle sellainen urheilijan kroppa. Eli kannattaisi aloittaa, ettei joudu sitten livenä selittelemään sitä miksi näyttää siltä miltä näyttää...

        Mut aivan sama mulle mitä sä selität ja teet. Tosin hyvän aloituksen teit. Vielä parempi se olis ollut, jos olisit itse ollut huomattavasti hiljaisempi tässä tai ainakin nyt rehellisempi...

        Niin, mähän just olen tässä sanonut, että olen ihan tyytyväinen kroppaani ja treenaan terveyden mukaan. Naisten mielipiteellä ei kannata, eikä pidä olla merkitystä, koska jos sille antaa merkitystä, se pääsee Jumalan asemaan, missä se voi toteuttaa fantasioitaan esittämällä millaisia vaatimuksia tahansa.

        Kannattaa heivata sellainen nainen, jonka narskuiluita joutuu tukemaan saadakseen sen itselleen, ellet sitten halua saada osaasi Jumaluudesta.
        Mut Jumaluutta tarvitaan vain silloin, kun haluaa olla jostain syystä itselleen epärehellinen.


    • Niin miehillä kuin naisillakin on usein epärealistinen mielikuva vastakkaisen sukupuolen painosta. Painoindeksiä aina moititaan, mutta 90%:sti se on hyvä mittari.

      Minäkin 183 senttisenä ja 73 kiloisena olen juuri painoindeksin keskikohdassa, eli 21,7. Rasvaprosentti on 12 ja lihastakin kaiketi on sopivasti. Ainakin penkistä nousee huntti, vedän parikymmentä leukaa ja six-pac erottuu vatsasta.

      Kukaan nainen ei ole koskaan haukkunut sen enempää liian pitkäksi kuin pätkäksikään. Painoa on tosin joskus moitittu "isompien tyttöjen" taholta. Naisethan haluavat näyttää ymmärrettävästi pieniltä ja siroilta ja sehän on vaikeaa jos on miestään painavampi.

      Eli todennäköisesti vika ei ole mitoissasi vaan jossain muissa puutteissa, joita en lähde arvailemaan.

      • ????

        Miksi aina puolustelet naisia? Millä tavalla se on ymmärrettävää että lihava nainen haluaa kaksimetrisen bodarin ettei nainen näyttäisi lihavalta?


      • Ei niin komea

        "Painoindeksiä aina moititaan, mutta 90%:sti se on hyvä mittari. "

        Painoindeksi ei ole hyvä mittari.
        Varsinkin naisilla niin useat ovat lähempänä ylipainoa mutteivät yli ja pitävät itseään "normaalina" koska paino sopii normaaliin.

        Kehon koostumus ja muoto ovat kuitenkin löysä pallo.


      • ???? kirjoitti:

        Miksi aina puolustelet naisia? Millä tavalla se on ymmärrettävää että lihava nainen haluaa kaksimetrisen bodarin ettei nainen näyttäisi lihavalta?

        "Millä tavalla se on ymmärrettävää että lihava nainen haluaa kaksimetrisen bodarin ettei nainen näyttäisi lihavalta?"

        Pitkä ja pulskakin nainen haluaa näyttää miehensä rinnalla pienemmältä ja sirommalta.

        Enkä minä puolustele paksuja pirkkoja vaan totean tosiasian.


      • Ei niin komea kirjoitti:

        "Painoindeksiä aina moititaan, mutta 90%:sti se on hyvä mittari. "

        Painoindeksi ei ole hyvä mittari.
        Varsinkin naisilla niin useat ovat lähempänä ylipainoa mutteivät yli ja pitävät itseään "normaalina" koska paino sopii normaaliin.

        Kehon koostumus ja muoto ovat kuitenkin löysä pallo.

        No eihän se ole painoindeksin vika, jos joku on lihava. Painoindeksin normaalin ylärajalla 24,99 nainen on vielä hoikempi kuin keskiverto nainen.

        Ps. Miksi sinä et löydä hoikkaa naista?


      • Ei niin komea
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No eihän se ole painoindeksin vika, jos joku on lihava. Painoindeksin normaalin ylärajalla 24,99 nainen on vielä hoikempi kuin keskiverto nainen.

        Ps. Miksi sinä et löydä hoikkaa naista?

        "Ps. Miksi sinä et löydä hoikkaa naista? "

        Ei ole sattunut kohdalle jonka luonne edes jotenkin olisi miellyttävä ja toisaalta loput ovat sitten näitä pyöreitä.

        Kuten sanoin, olen "ei niin komea", kyse on ihan kasvoista ja olemuksesta. Siinä ei ole tarpeeksi sitä naisten vaatimaa seksikästä särmää.


      • Nuo naiset ovat olleet luokkaa 160/75. Mielestäni naiset eivät erota miehen mittoja käytännössä ja teoriassa kun heittävät näitä vaatimuksiaan.


        "Eli todennäköisesti vika ei ole mitoissasi vaan jossain muissa puutteissa, joita en lähde arvailemaan."

        Eli veikkaat, että naiset valehtelevat? Nythän oli kyse juuri siitä, että puhuttiin kropasta, jota on kritisoitu.


      • Ei niin komea kirjoitti:

        "Ps. Miksi sinä et löydä hoikkaa naista? "

        Ei ole sattunut kohdalle jonka luonne edes jotenkin olisi miellyttävä ja toisaalta loput ovat sitten näitä pyöreitä.

        Kuten sanoin, olen "ei niin komea", kyse on ihan kasvoista ja olemuksesta. Siinä ei ole tarpeeksi sitä naisten vaatimaa seksikästä särmää.

        Hyvä supliikki on paljon tärkeämpi kuin pyöreä olkapää ja tiukka six-pac. Ne kun eivät edes näy paidan läpi.


      • dazu kirjoitti:

        Nuo naiset ovat olleet luokkaa 160/75. Mielestäni naiset eivät erota miehen mittoja käytännössä ja teoriassa kun heittävät näitä vaatimuksiaan.


        "Eli todennäköisesti vika ei ole mitoissasi vaan jossain muissa puutteissa, joita en lähde arvailemaan."

        Eli veikkaat, että naiset valehtelevat? Nythän oli kyse juuri siitä, että puhuttiin kropasta, jota on kritisoitu.

        No eihän ne erotakaan, joten naiset valehtelevat. Siksihän ulkoilmasta pokailu onkin niin pop. Ei tarvitse arpoa, valehteleeko joku kun sen näkee heti päältä päin.


      • Ei niin komea
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Hyvä supliikki on paljon tärkeämpi kuin pyöreä olkapää ja tiukka six-pac. Ne kun eivät edes näy paidan läpi.

        Osaan kyllä puhua, heittää läppää ja olla huumorintajuinen.
        En vain hallitse sitä iskemis puolta.

        Olet oikeassa siinä ettei se kroppa näy varsinkaan talvivaatteiden läpi. Naiset katteleekin sitä naamaa ja jos se ei herätä fiiliksiä niin sitten ei mahda mitään.

        Aika harva nainen ei pidä minusta seurana, mutta se ei tarkoita samaa kuin kiinnostunut.


      • Herna Bar
        Ratikkakuski kirjoitti:

        "Millä tavalla se on ymmärrettävää että lihava nainen haluaa kaksimetrisen bodarin ettei nainen näyttäisi lihavalta?"

        Pitkä ja pulskakin nainen haluaa näyttää miehensä rinnalla pienemmältä ja sirommalta.

        Enkä minä puolustele paksuja pirkkoja vaan totean tosiasian.

        Mutta jos vika on naisessa itsessään (massakausi mennyt pitkäksi), ei pidä vaatia muilta.


    • ...

      43/183/62 mies täällä, enkä ole ikinä kelvannut kenellekään naiselle. Aina ne haluaa niitä nallekarhuja.

      • Ei niin komea

        Joo, minua on sanottu "nallekarhuksi" vaikka en ole siis tukeva.
        Naiset jotka haluaa "nallekarhun" ovat aina itse pyöreitä vähintään tai sitten etsivät jotain äjiää.


      • Sinähän olet "missimitoissa". Ja ei kun syömään ja punttikselle.


    • Öh, römpöti?

      NASDAQ NSDAP AKG?

    • Kuka käskee

      tapailla roskaväkeä jolla on typeriä vaatimuksia?

      • Ei niin komea

        Löytyykö Suomesta täältä jotain muuta kuin roskaväkeä naisista joilla ei olisi typeriä vaatimuksia?

        Ei.


      • ..................
        Ei niin komea kirjoitti:

        Löytyykö Suomesta täältä jotain muuta kuin roskaväkeä naisista joilla ei olisi typeriä vaatimuksia?

        Ei.

        Ilmeisesti. :) Enpä ole ainakaan itse tapaillut ketään, joka olisi ainakaan päin näköä uskaltanut vastaavaa sanoa, vaikka en todellakaan ole fyysisesti edes pelottava.


    • se paino

      Mun mielestä miehelle hyvä massa on pituus -100 =paino (kg). Ei se nyt ole niin väliä, jos viisi kiloa sinne tänne poikkeaa, mutta yleensä mies näyttää parhaimmalta noissa mittasuhteissa.

      Itselläni ei tulisi mieleenkään vaatia mieheltä suuria lihaksia. En pidä niitä erityisen kauniina. Kaunista on se, että mies on sopuhuhtainen.

      Komeakasvoinen mies kääntää aina katseen. Eikä sekään ole mikään kiveen hakattu totuus, mikä on komea. Mies joko sytyttää tai on sytyttämättä.

      • Ei niin komea

        "Komeakasvoinen mies kääntää aina katseen. Eikä sekään ole mikään kiveen hakattu totuus, mikä on komea. Mies joko sytyttää tai on sytyttämättä. "

        Nimenomaan näin.
        Naisille tuo on se mikä painaa vaikka muuta väitetään.

        Eikä sille mies mahda yhtään mitään joko sytyttää tai ei sytytä.

        Edes silmien pilke, hymy ei miehen naamaa komista.


      • Ei niin komea kirjoitti:

        "Komeakasvoinen mies kääntää aina katseen. Eikä sekään ole mikään kiveen hakattu totuus, mikä on komea. Mies joko sytyttää tai on sytyttämättä. "

        Nimenomaan näin.
        Naisille tuo on se mikä painaa vaikka muuta väitetään.

        Eikä sille mies mahda yhtään mitään joko sytyttää tai ei sytytä.

        Edes silmien pilke, hymy ei miehen naamaa komista.

        Kuka väittää? Ulkonäkö on ensiarvoisen tärkeää ensinäkemällä. Valitettavasti. Tosin pilkkeellä ja hymyllä pääsee jo pöksyihin.


      • Ei niin komea
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Kuka väittää? Ulkonäkö on ensiarvoisen tärkeää ensinäkemällä. Valitettavasti. Tosin pilkkeellä ja hymyllä pääsee jo pöksyihin.

        Mikä sinun ongelma oikein on?
        Liian pieni pippeli vai?


    • Emilia .

      Oikaisu: Painoindeksi ei välttämättä kerro mitään. Lihas painaa enemmän kuin läski. Joten esim bodareilla ja urheilijoilla on usein vääristyneet lukemat.

      En tiedä yhdenkään tuttavani pituutta tai painoa numeroina. En ole koskaan päättänyt treffeistä miehen ulkoisten mittojen perusteella. Ihminen on kokonaisuus.

      • Ei niin komea

        "En ole koskaan päättänyt treffeistä miehen ulkoisten mittojen perusteella. Ihminen on kokonaisuus. "

        Näinhän ne naiset väittää, mutta takuuvarmasti jos olet normaali tai hoikahko nainen jolla on kysyntää niin miehen raameilla sekä luontaisella ulkonäöllä toisin sanoen sillä sytyttääkö mies vai ei on väliä lähdetkö treffeille vai et.

        Jos mies tuntuu kaurapuurolta ilman sitä voisilmää tai sokeria päällä niin ei sinuakaan innosta, olipa kuinka ravitsevan oloista puuroa tahansa.


      • Ei niin komea kirjoitti:

        "En ole koskaan päättänyt treffeistä miehen ulkoisten mittojen perusteella. Ihminen on kokonaisuus. "

        Näinhän ne naiset väittää, mutta takuuvarmasti jos olet normaali tai hoikahko nainen jolla on kysyntää niin miehen raameilla sekä luontaisella ulkonäöllä toisin sanoen sillä sytyttääkö mies vai ei on väliä lähdetkö treffeille vai et.

        Jos mies tuntuu kaurapuurolta ilman sitä voisilmää tai sokeria päällä niin ei sinuakaan innosta, olipa kuinka ravitsevan oloista puuroa tahansa.

        No pitäisikö?


      • Ei niin komea
        Ratikkakuski kirjoitti:

        No pitäisikö?

        Voi ihme kysymys.
        Pitäisikö, pitäisikö, pitäisikö...

        Oletko oikeasti noin tyhmä vai esitätkö vain?


      • Emilia .
        Ei niin komea kirjoitti:

        "En ole koskaan päättänyt treffeistä miehen ulkoisten mittojen perusteella. Ihminen on kokonaisuus. "

        Näinhän ne naiset väittää, mutta takuuvarmasti jos olet normaali tai hoikahko nainen jolla on kysyntää niin miehen raameilla sekä luontaisella ulkonäöllä toisin sanoen sillä sytyttääkö mies vai ei on väliä lähdetkö treffeille vai et.

        Jos mies tuntuu kaurapuurolta ilman sitä voisilmää tai sokeria päällä niin ei sinuakaan innosta, olipa kuinka ravitsevan oloista puuroa tahansa.

        To: " ei niin komea" Väärin, asenne ratkaisee. Asenne ja luonne. Kohtuulisuuden taju. Liikunallisuus on plussaa, olisi yhteinen harrastus. Ja se mikä on kaunista/ komea on täysin makuasia. Älä yleistä "kaikki naiset".


    • että näin

      Miksi salilla käynti yhdistetään aina tämmöseen maskuliiniseen "bodaamiseen" ja naisten iskemiseen? vituttaa tällanen... Voihan sitä siellä salilla kulkea ihan oman kunnon ja hyvinvointinsa vuoksi ja ennen kaikkea siksi että se on mukava harrastus. Itse pidän sitä aika naurettavana että otetaan ainoaksi syyksi alkaa käydä salilla että voi kerskailla omalla kropallaan naisille...

      • gteswagwasgs

        naiset nyt vaan on niin naurettavia


      • nainen +
        gteswagwasgs kirjoitti:

        naiset nyt vaan on niin naurettavia

        Olen käynyt saleilla koko ikäni ja jokaisella on siellä oma motiivinsa. Aivan sama miksi ovat sinne tulleet, jokaisella on siellä työrauha.

        Nuoret kosset tulee joskus pullistelemaan, rikkoo paikat, jättää painoja telineisiin ja hengailee. Naisista ei ole koskaan ollut järjestyshäiriötä.


    • Mies24v

      On kyllä pelottava ilmestys, jos mies on 185cm ja 100kg lihasta. Melko lähellä olen juuri näitä lukuja itse, 184cm ja 104kg. Tokikaan kaikki ei ole lihasta, hirvittää jo pelkkä ajatuskin tuollaisesta, kun jo nyt löytyy voimaa kropasta kuin pienestä kylästä. Siinä saa kyllä jo lähteä syömään ties minkälaisia jauhoja, jos meinaa sellaiset lihakset kasvattaa, joilla nuo mitat saavuttaa. Enpä ole kyllä vielä kuullutkaan, että naiset vaatisivat kehonrakentajan kroppaa terveen lihaksikkuuden sijaan. Mistä oletkin löytänyt usemman sellaisen...

      Sivuhuomatuksena:
      Mitä painoindeksiin tulee, sen käyttöhän ei tosiaan ole perusteltua tavallista lihaksikkaampien tai rakenteeltaan voimakkaampien henkilöiden kohdalla. Itsekin olen "merkittävästi lihava" BMIn mukaan, mutta enpä usko että kukaan tulisi noita sanoja ensimmäisenä ajatelleeksi minut nähdessään. Korkeintaan suuntaa antava järjestelmä, ei todellakaan ihmisen rasvaprosentin raamattu.

    • ketkä vaatii

      Ite oon just sellainen miehen näköinen ja kokoinen mies. En oo naamasta tosiaan mikään brad pitt tai jasper pääkkönen tai tällainen vastaava kaunis poika. Voin kertoo, ettei tämä suuri lihasmassa oo yhtään auttanut. Joskus kuvittelin, että saan lihaksilla enemmän naisia, no tarkkaan muistellen taisi olla enemmän vientiä silloin rumana ja hoikempana kuin rumana ja isompana. Ainoot naiset jotka vähänkään kiinnostuu on näitä pallonaamaisia ja selkeesti ylipainoisia valaita tai muita hieman pylleröitä, joista ei koskaan hoikkia saiskaan, jotka siis kiinnostuu musta vaan siksi että ne sais tuntee itsensä pieneks. Ja just ne kauniit ja hoikat naiset jotka vähääkään mua kiinnostais juoksee just noiden hoikkien mallipojujen luokse. Yks lapsuuden frendi on tosi hoikka rakenteinen, just sellanen nätti malli poju. Arvatenkin kauniita naisia riittää vaikka joka sormelle, aina joku uus hot muija kainalossa kun törmätään. Kyl ne on nimenomaan ne muutamien millien erot siinä naamataulussa, jotka voi tehdä miehen elämästä helvettiä :(

      • :D:D:D

        No oletko miettinyt sitä, ettei sinulle välttis kuuluis se kaunis ja hoikka nainen? Ne kauniit ja hoikat naiset voi myös haluta sen komean miehen. Tuo on just niin miesten tapaista että vaikka itse ois kuinka susiruma hyvänsä, niin pitäis saada se kaikista kauneinen nainen. Oikeasti, eivät ne kauniit naiset ole mitään joka pojan kansalaisoikeuksia :D.


      • there is beatifull
        :D:D:D kirjoitti:

        No oletko miettinyt sitä, ettei sinulle välttis kuuluis se kaunis ja hoikka nainen? Ne kauniit ja hoikat naiset voi myös haluta sen komean miehen. Tuo on just niin miesten tapaista että vaikka itse ois kuinka susiruma hyvänsä, niin pitäis saada se kaikista kauneinen nainen. Oikeasti, eivät ne kauniit naiset ole mitään joka pojan kansalaisoikeuksia :D.

        Näen ihmisiä paljon päivän aikana vilkkaassa ostoskeskuksessa ja olen huomannut että hyvännäköisellä miehellä on usein vähemmän hyvännäköinen nainen vierellään. Nainen on usein lihonnut ylipainoiseksi. Mies näkee silti naisen kauneuden vuosien jälkeen. Tietysti.


    • citynainen

      Varmasti myös miehellä on oma vaatimus naisen kropan suhteen, joka on todellisuutta. Jokaisella on oikeus valita ne asiat jotka itseä miellyttää.

      • :D:D:D

        Niinhän se on, ja jos haluaa jäädä ilman, niin jääköön sitten ilman. Kauniit ja komeat ovat kuitenkin iät ja ajat pariutuneet. Ja niin se tulee aina olemaan. Ihmisillä on oikeasti kummallinen tapa kiduttaa itseään. Oikeasti, jos ei saa muuta kuin sen, mikä omaa silmää ei miellytä, niin silloin ei oikeasti muuta ansaitsekaan. Elämme katsokaas tätä markkinataloutta.


      • citynainen
        :D:D:D kirjoitti:

        Niinhän se on, ja jos haluaa jäädä ilman, niin jääköön sitten ilman. Kauniit ja komeat ovat kuitenkin iät ja ajat pariutuneet. Ja niin se tulee aina olemaan. Ihmisillä on oikeasti kummallinen tapa kiduttaa itseään. Oikeasti, jos ei saa muuta kuin sen, mikä omaa silmää ei miellytä, niin silloin ei oikeasti muuta ansaitsekaan. Elämme katsokaas tätä markkinataloutta.

        Vialliset jäävät ilman?..


    • vcxvcxvxc

      Pituutta varmasti moni vaatii paperilla, mutta jos itse ovat kuitenkin kohtalaisen lyhyitä, tuskin he tarkkaa pituuttasi edes tietävät. Jos ovat asettaneet ihanteeksi 180cm, voit ihan hyvin lähteä 175cm pitkänä treffeille etenkin jos nainen on itse 170cm tai lyhyempi.

      Jos ihanteena on 185cm ja olet 175cm, siinä alkaa olemaan jo hieman eroa. Kannattaa kuitenkin kysellä, että kuinka olennainen asia pituus on. Ei se kaikille niin tärkeä asia ole, vaikka se pidempi onkin ihanne.

      En kyllä usko, että juuri kukaan nainen vaatii mieheltä 100kg painoa, koska yleensä mies on tällöin ylipainoinen. Ehkä jotkut lihavat ja isot naiset, jotka haluavat miehen olevan itseään isompi.

    • hukuttaisi herkkuun

      Kyllä. Juuri tätä. Itse reilunkokoisena naisena katselen ennemmin reilun kokoista miestä, lihaksilla tai ilman, kuin hintelää.
      Tietysti terveet elämän tavat omaava olisi unelma.

      • asfgraa

        Kannattaisi ehkä itsekin aloittaa terveet elämäntavat... Vai oletko päätynyt reilun kokoiseksi jonkun sairauden myötä?


    • dat a.

      Painotoive on useimmilla naisilla siksi, että kun toivotaan pitkää miestä, ei silti haluta mitään kukkakeppiä. Miehen pitää olla miehen kokoinen, eli leveäharteinen ja raamikas.

      Ei näin:
      http://4.bp.blogspot.com/_cSNcKtQvmp8/S_8aNoXoXOI/AAAAAAAADKs/XOQlNud16U8/s640/bradford cox.jpg

      http://i3.squidoocdn.com/resize/squidoo_images/-1/lens5422772_1245516896skinny-men-gain-weight.jpg

      Eikä näin:
      http://www.educogymdublin.com/wp-content/uploads/LMor-6W-3005.jpg

      Ihanteellinen miehen vartalon muoto ja normaalit miehen mittasuhteet, vaikka vähän liian laihat jalat:
      http://www.tatianart.com/reel_male_body_normalmapped.jpg

      Tässä on jo liikaa lihasta:
      http://bf-1.com/BF1EFit/wp-content/uploads/2009/03/florida-muscular-man-mike-1.jpg


      Oma ihanteeni miehellä:
      Daniel Graig http://www.rodcollins.com/images/danielcraigsea12.jpg
      Matthew McConaugheyhttp://images.idiva.com/media/photogallery/2011/Oct/matthew_mcconaughey_hottest_600x450.jpg

      Ei liikaa, eikä liian vähän. Tärkeintä on, että miehellä on kunnon pakaralihakset, treenatut olkapäät ja rintalihakset, se ei haittaa jos vähän vatsakumpua on, ei ole pakko olla pyykkilautasixpäkki. Tärkeintä on, ettei ole luuranko, laihat miehet on suurin turnoffi mulle,.

      Olen itsekin tervekroppainen ja sopivasti treenattu, omaan makuuni. Tuo vartalo on aika lähellä omaani, paitsi en tietenkään ole missään kisakunnossa. Olen siis hieman pehmeämpi, eikä ihan yhtä paljon lihaksia
      http://i89.photobucket.com/albums/k233/drpwn1/1268656057894.jpg

      • asdfebz

        Toinen linkkisi on ihan normaali treenamattoman/vähän treenanneen ja rasvattoman miehen vartalo ja kelpaa varmasti suurelle osalle normaalipainoisista naisista.


      • dat a.
        asdfebz kirjoitti:

        Toinen linkkisi on ihan normaali treenamattoman/vähän treenanneen ja rasvattoman miehen vartalo ja kelpaa varmasti suurelle osalle normaalipainoisista naisista.

        Ai tämäkö? http://i3.squidoocdn.com/resize/squidoo_images/-1/lens5422772_1245516896skinny-men-gain-weight.jpg

        Tuo on kyllä esimerkkikuva alipainoisesta miehestä eräässä artikkelissa. Noin laiha ja alipainoinen ei pysy kovin terveenäkään, minulle ei kelpaisi, sillä olen itse energinen ja liikun paljon, teen monenlaisia asioita, rimpulamies tippuisi vauhdista alta aikayksikön.


        Tässä vielä toimiva linkki tuohon yhteen kuvaan http://images.idiva.com/media/photogallery/2011/Oct/matthew_mcconaughey_hottest_600x450.jpg


      • asdfebz
        dat a. kirjoitti:

        Ai tämäkö? http://i3.squidoocdn.com/resize/squidoo_images/-1/lens5422772_1245516896skinny-men-gain-weight.jpg

        Tuo on kyllä esimerkkikuva alipainoisesta miehestä eräässä artikkelissa. Noin laiha ja alipainoinen ei pysy kovin terveenäkään, minulle ei kelpaisi, sillä olen itse energinen ja liikun paljon, teen monenlaisia asioita, rimpulamies tippuisi vauhdista alta aikayksikön.


        Tässä vielä toimiva linkki tuohon yhteen kuvaan http://images.idiva.com/media/photogallery/2011/Oct/matthew_mcconaughey_hottest_600x450.jpg

        Ei näytä alipainoiselta. Veljeni näyttää samalta ja on 176/63 (bmi 20.3, normaali). Artikkelin kirjoittaja on vain laittanut omasta mielestään hoikan näköisen tyypin kuvaan. Hänellä on vääristynyt kuva ihmisen kehosta. Aivan ensimmäisen linkkisi mies on todennäköisesti kyllä alipainoinen.

        Ymmärrän kyllä täysin, että sinulle ei kelpaa, koska olet itse niin liikkuvainen ja vieläpä jos näytät vartaloltasi suurin piirtein tuolta naiselta, jonka linkitit.


      • dat a.
        asdfebz kirjoitti:

        Ei näytä alipainoiselta. Veljeni näyttää samalta ja on 176/63 (bmi 20.3, normaali). Artikkelin kirjoittaja on vain laittanut omasta mielestään hoikan näköisen tyypin kuvaan. Hänellä on vääristynyt kuva ihmisen kehosta. Aivan ensimmäisen linkkisi mies on todennäköisesti kyllä alipainoinen.

        Ymmärrän kyllä täysin, että sinulle ei kelpaa, koska olet itse niin liikkuvainen ja vieläpä jos näytät vartaloltasi suurin piirtein tuolta naiselta, jonka linkitit.

        Ehkä silmä tottuu hyvin erilaiseen vartaloon liikunnan parissa. Mielestäni minulla ei ole mitenkään vääristynyt kehonkuva ja minustakin tuo näyttää hyvin alipainoiselta. Mutta sovitaan, että on normaali hoikka, koska en ole asiantuntija.


      • Painoindeksissä
        asdfebz kirjoitti:

        Ei näytä alipainoiselta. Veljeni näyttää samalta ja on 176/63 (bmi 20.3, normaali). Artikkelin kirjoittaja on vain laittanut omasta mielestään hoikan näköisen tyypin kuvaan. Hänellä on vääristynyt kuva ihmisen kehosta. Aivan ensimmäisen linkkisi mies on todennäköisesti kyllä alipainoinen.

        Ymmärrän kyllä täysin, että sinulle ei kelpaa, koska olet itse niin liikkuvainen ja vieläpä jos näytät vartaloltasi suurin piirtein tuolta naiselta, jonka linkitit.

        ns.normaalius on suht leveä: 176cm:n pituiselle sallii lähes 78 kg ilman ylipainoa, joten siihen nähden 63 kg on aika "onneton". Jos elettäis vaikkapa entistä aikaa ja muutamaa lusikallista suuremmat lumityöt olisi tehtävä käsivoimin toistuvasti, niin tuo kaveri joutuisi oitis sairastuvalle jo ajatuksestakin (kuten armeijassa raskaamman harjoituksen edellä konsanaan :)
        Että sikäli nimim."data a":n silmä sanoo oikein.


      • asdfebz
        dat a. kirjoitti:

        Ehkä silmä tottuu hyvin erilaiseen vartaloon liikunnan parissa. Mielestäni minulla ei ole mitenkään vääristynyt kehonkuva ja minustakin tuo näyttää hyvin alipainoiselta. Mutta sovitaan, että on normaali hoikka, koska en ole asiantuntija.

        Todellinen alipainoisuus on yleensä vaatteetkin päällä lähes yhtä silmiinpistävä ominaisuus kuin ylipainoisuus. Esimerkiksi Christian Bale laihdutti itsensä alipainoiseksi Machinist-elokuvaa varten ja näytti siinä tuolta: http://cdn.stronglifts.com/wp-content/uploads/christian-bale-machinist.jpg


      • asdfebz
        Painoindeksissä kirjoitti:

        ns.normaalius on suht leveä: 176cm:n pituiselle sallii lähes 78 kg ilman ylipainoa, joten siihen nähden 63 kg on aika "onneton". Jos elettäis vaikkapa entistä aikaa ja muutamaa lusikallista suuremmat lumityöt olisi tehtävä käsivoimin toistuvasti, niin tuo kaveri joutuisi oitis sairastuvalle jo ajatuksestakin (kuten armeijassa raskaamman harjoituksen edellä konsanaan :)
        Että sikäli nimim."data a":n silmä sanoo oikein.

        Oli se "onneton" tai ei, niin epäterveellisyyteen menevästä painosta ei ole kyse ja jos on kivasti selvinnyt elämästä siihen asti, niin ei ole tarvetta ruveta syömään enemmän tai bodaamaan salilla vain mahtuakseen johonkin, minkä nyky-yhteiskunta kokee normaalina.





      • Emilia .
        dazu kirjoitti:

        Siis : http://4.bp.blogspot.com/_cSNcKtQvmp8/S_8aNoXoXOI/AAAAAAAADKs/XOQlNud16U8/s640/bradford cox.jpg

        ja

        http://beautybodys.com/2011/12/20/beautiful-body-men/

        Noi kaksi liittämääsi kuvaa ovat kaksi täysin eri asiaa.

        1) Vasta täyteen pituuteen kasvava nuori mies. Tuollaisia ne on, ohuen laisia Pituuskasvu on niin nopeaa, ettei lihakset ehdi mukaan. Kyllä ne siitä "paksuuntuu" . Proteiinin osuus ei saisi olla ruokavaliossa liian suuri tuossa vaiheessa, kalsiumiin nähden. Kalsium ja d-vitamiini vahvistaa luita. Niiden liikkumisesta näkee, missä vaiheeessa kasvua ne on. Nuorena liikutaan ja kasvu kulutttaa enegiaa, pitäis muistaa syödä. Ja kyllä nuoret miehet syö, mutta liian usein jotain valmispizzoja ja energiajuomia. PITÄÄ OLLA KUNNON RUOKAA.

        2) jo pituuteensa kasvanut nuorempi mieshenkilö. Lihaksia on jo treenattu vuosia.


    • .8.

      Olet tavannut naisia ja sen jälkeen he ovat ilmoittaneet, ettei sun kroppa kelpaa?? Taidat olla melkoinen sekasikiörumilus, jos noin käy. Laita kuva, niin katsotaan.

    • Itse olen

      Juuri tuota kokoluokkaa ja voin sanoa, että ei ole ollut yhtään vientiä. Ehkä joku pienempi Nainen voi kokea liiankin isoksi, koska kukaan ei lähesty tai näytä minkäänlaista kiinnostusta. Ehkä ne Naiset eivät halua juuri sillä hetkellä sitoutua ja sen takia keksivät näitä tekosyitä.

    • No naiset... jos heistä näin puhutaan yhtenä mielenä eivät aina tiedä mitä he haluavat.

      Lihakset pitää olla, muuta niiden pitää näyttää työllä hankituilta... watta fak... Eli varmaan sitten joku voimistelijan tai painijan kroppa...

      http://3.bp.blogspot.com/_p5o-uALGQLo/SKwFlcTvfFI/AAAAAAAACVk/Pv4C_AfyGGU/s320/chen_yibing.jpg

      Tuo on kyllä kaikkein paksuinta hevonpaskaa oleva vaatimus. Ei salilla hankittu lihas ole eri näköinen urheilijan työssä hankittuun verrattuna... Ja kyllä se on aikalailla ainoa ala jolla itselleen lihaksia hankkii, kun ei saa raksalla nostella itsensä panoisia juttuja ei.

      Vai tarkoittiko se sitä että piti olla lihakset, mutta ne ei saa erottua kuin hyö yök bodarilla? Mielellään semmonen nalle?
      http://www.t-nation.com/img/photos/2010/10-640-02/off-season-lee-priest-380.jpg
      Tuo tosin oli sellainen ihan oikea bodari eikä mikään sunnuntai kuntoilija, joita täällä bodareiksi sanotaan. Googleen voi kirjoittaa Lee Priest, jos haluaa nähdä miltä tuo näyttää kisakaudella.

      Paljon olen myös törmännyt siihen että jossain treffeillä toivotaan hoikkaa/urheilullista, mutta pituus paino toive on jotain 185cm ja 90 kg. Mikä tosin kertoo enemmän siitä, että kyseinen henkilö ei yhtään tiedä minkä verran ihmiset painaa, sillä tuo urheilullisuus tosiaan alkaa olemaan jo siellä bodari lukemissa samoin hoikkuus, mikäli se nyt tarkoittaa rasvakudoksen puutetta.

      Vaan suosituin malli ihan oikeasti lienee se ihan oikeasti urheilulliselta näyttävä. Ei mikään mörkö. Sitten niitä jotka oikeasti pitää siitä nallesta ja niitä jotka oikeasti tykkää hoikemmasta. Möröille on myös paljon enemmän menekkiä, mitä voisi kuvitella kaikkien "yök bodarit" kommenttien välissä. Niille on ottajia vaikka kuinka paljon.

      Vaan olisiko sitten kuitenkin muut tekijät kuin se fysiikka tärkeämpiä...

      • dat a.

        Minä aioin kirjoittaa, että mielummin aktiivisella elämällä hankitun näköinen kroppa, kuin salilla pumpattu ja vailla kestävyyskuntoa. Terveen ja liikkuvan näköinen mies on aina paras.


      • Aika moni
        dat a. kirjoitti:

        Minä aioin kirjoittaa, että mielummin aktiivisella elämällä hankitun näköinen kroppa, kuin salilla pumpattu ja vailla kestävyyskuntoa. Terveen ja liikkuvan näköinen mies on aina paras.

        "Minä aioin kirjoittaa, että mielummin aktiivisella elämällä hankitun näköinen kroppa, kuin salilla pumpattu ja vailla kestävyyskuntoa."

        Työntekijä hankkii sitä lihaskuntoa juurikin salilta. Pitää vain tehdä pitempiä sarjoja, että saa lihaksiin kestävyyttä. Jaksaa tehdä töitäkin paremmin kun käy salilla. Mitäpä te paperin pyörittäjät ymmärrätte raskaista töistä mitään.


      • dat a.
        Aika moni kirjoitti:

        "Minä aioin kirjoittaa, että mielummin aktiivisella elämällä hankitun näköinen kroppa, kuin salilla pumpattu ja vailla kestävyyskuntoa."

        Työntekijä hankkii sitä lihaskuntoa juurikin salilta. Pitää vain tehdä pitempiä sarjoja, että saa lihaksiin kestävyyttä. Jaksaa tehdä töitäkin paremmin kun käy salilla. Mitäpä te paperin pyörittäjät ymmärrätte raskaista töistä mitään.

        Paperinpyörittäjät? Et tainnut lukea toista viestiäni tuosta ylempää? :D

        Kyllä mä itse harrastan aktiivisesti päivittäin, joskus 3x päivässä ja monipuolisesti eri lajeja.


      • Minä olen ainakin jossain sanonut, että lihaksia saa olla mutta mielellään sellaiset fyysestä työstä saadun näköiset. Tarkoittaen stereotyyppistä miesvartaloa, jossa ei sikspäkit tai muut lihakset pullistele, vaikkakin voivat olla suht hyvin muodostuneet.
        Eli tälläinen http://stockfresh.com/files/p/pressmaster/m/15/1093006_stock-photo-topless-man.jpg
        tai pehmeämpi.

        Kyllä minusta muiden naisten makuja kuunnellessä se paras miesvartalo on tätä luokkaa tai sitten tälläinen oksu miesmallivartalo: http://www.me-me-me.tv/images/2009/05/bloke_sixpack_michele-graglia.jpg
        Hoikien miesten ja heterokarhujen ihailijoita löytyy myös valtavat määrät mutta tuo näyttäisi olevan yleisin maku.
        Mutta eipä se ihannemies vartalo ole mikään vaatimus kovin monelle.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Minä olen ainakin jossain sanonut, että lihaksia saa olla mutta mielellään sellaiset fyysestä työstä saadun näköiset. Tarkoittaen stereotyyppistä miesvartaloa, jossa ei sikspäkit tai muut lihakset pullistele, vaikkakin voivat olla suht hyvin muodostuneet.
        Eli tälläinen http://stockfresh.com/files/p/pressmaster/m/15/1093006_stock-photo-topless-man.jpg
        tai pehmeämpi.

        Kyllä minusta muiden naisten makuja kuunnellessä se paras miesvartalo on tätä luokkaa tai sitten tälläinen oksu miesmallivartalo: http://www.me-me-me.tv/images/2009/05/bloke_sixpack_michele-graglia.jpg
        Hoikien miesten ja heterokarhujen ihailijoita löytyy myös valtavat määrät mutta tuo näyttäisi olevan yleisin maku.
        Mutta eipä se ihannemies vartalo ole mikään vaatimus kovin monelle.

        Esimerkkisi treenannee kyllä jonnin verran.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Esimerkkisi treenannee kyllä jonnin verran.

        Ja jos ei treenaa, niin sitten rajoitamme haun siihen marginaaliin, joka vielä tekee raskaampaa lapiohommaa.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Esimerkkisi treenannee kyllä jonnin verran.

        Voi olla mutta se ei ole se pointti. Ei ole väliä onko se vartalo saavutettu treenaamalla vain rakennustyömaalla.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Voi olla mutta se ei ole se pointti. Ei ole väliä onko se vartalo saavutettu treenaamalla vain rakennustyömaalla.

        Ja minähän tykkään edelleen eniten karhuista.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Ja jos ei treenaa, niin sitten rajoitamme haun siihen marginaaliin, joka vielä tekee raskaampaa lapiohommaa.

        Niin huomaa "tälläinen....tai pehmeämpi".


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Voi olla mutta se ei ole se pointti. Ei ole väliä onko se vartalo saavutettu treenaamalla vain rakennustyömaalla.

        No pointtini oli se, että ilmeisesti monelle sillä on väliä. Moni nainen pelkää joutuvansa kuntoilemaan, jos mies kuntoilee ja siksi siitä saa miinusta jos pitää fysiikastaan huolta.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No pointtini oli se, että ilmeisesti monelle sillä on väliä. Moni nainen pelkää joutuvansa kuntoilemaan, jos mies kuntoilee ja siksi siitä saa miinusta jos pitää fysiikastaan huolta.

        Vaan silti pitäisi olla kunnossa... mutta ilman että kuntoilee.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Ja minähän tykkään edelleen eniten karhuista.

        Vaikka joskus tykkäänkin katsella nyrkkeilijä tovereitteni muhkeita treenattuja sämpylöitä.


      • hahmotelma kirjoitti:

        No pointtini oli se, että ilmeisesti monelle sillä on väliä. Moni nainen pelkää joutuvansa kuntoilemaan, jos mies kuntoilee ja siksi siitä saa miinusta jos pitää fysiikastaan huolta.

        Outoa. Tyytyköön he sitten fyysisentyöntekijöihin.


      • ........
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Minä olen ainakin jossain sanonut, että lihaksia saa olla mutta mielellään sellaiset fyysestä työstä saadun näköiset. Tarkoittaen stereotyyppistä miesvartaloa, jossa ei sikspäkit tai muut lihakset pullistele, vaikkakin voivat olla suht hyvin muodostuneet.
        Eli tälläinen http://stockfresh.com/files/p/pressmaster/m/15/1093006_stock-photo-topless-man.jpg
        tai pehmeämpi.

        Kyllä minusta muiden naisten makuja kuunnellessä se paras miesvartalo on tätä luokkaa tai sitten tälläinen oksu miesmallivartalo: http://www.me-me-me.tv/images/2009/05/bloke_sixpack_michele-graglia.jpg
        Hoikien miesten ja heterokarhujen ihailijoita löytyy myös valtavat määrät mutta tuo näyttäisi olevan yleisin maku.
        Mutta eipä se ihannemies vartalo ole mikään vaatimus kovin monelle.

        Haluaisin kyllä tietää, missä työssä tuollaiset megahauikset syntyvät. Muuttomieskaverini käy töiden lisäksi salilla, eikä ole lähellekään noin buffi.


      • ........
        ........ kirjoitti:

        Haluaisin kyllä tietää, missä työssä tuollaiset megahauikset syntyvät. Muuttomieskaverini käy töiden lisäksi salilla, eikä ole lähellekään noin buffi.

        Voi tietty olla joku hard gainer, vai mikä se termi nyt olikaan.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Minä olen ainakin jossain sanonut, että lihaksia saa olla mutta mielellään sellaiset fyysestä työstä saadun näköiset. Tarkoittaen stereotyyppistä miesvartaloa, jossa ei sikspäkit tai muut lihakset pullistele, vaikkakin voivat olla suht hyvin muodostuneet.
        Eli tälläinen http://stockfresh.com/files/p/pressmaster/m/15/1093006_stock-photo-topless-man.jpg
        tai pehmeämpi.

        Kyllä minusta muiden naisten makuja kuunnellessä se paras miesvartalo on tätä luokkaa tai sitten tälläinen oksu miesmallivartalo: http://www.me-me-me.tv/images/2009/05/bloke_sixpack_michele-graglia.jpg
        Hoikien miesten ja heterokarhujen ihailijoita löytyy myös valtavat määrät mutta tuo näyttäisi olevan yleisin maku.
        Mutta eipä se ihannemies vartalo ole mikään vaatimus kovin monelle.

        Toisekseen... Nuo oli kyllä aika identtiset kropat...


      • hahmotelma kirjoitti:

        Toisekseen... Nuo oli kyllä aika identtiset kropat...

        Eivät ole. Toinen on oksettava ja toinen siedettävä :)


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Eivät ole. Toinen on oksettava ja toinen siedettävä :)

        Toisella on karvoja ja toisella tatskoja. ero rasvaprosentissa on iiiihan pikkunen. Lihaksikkuus sama.


      • ........ kirjoitti:

        Haluaisin kyllä tietää, missä työssä tuollaiset megahauikset syntyvät. Muuttomieskaverini käy töiden lisäksi salilla, eikä ole lähellekään noin buffi.

        Ite sain sellaiset ihan käsipainoja nostelemalla ja leukoja vetämällä.


      • hahmotelma kirjoitti:

        Toisella on karvoja ja toisella tatskoja. ero rasvaprosentissa on iiiihan pikkunen. Lihaksikkuus sama.

        Puhutaanhan nyt noista minun kuvistani?
        Toisella on seksikäs vatsa ja toisella karsea.
        Käsilihakset on ehkä enemmän samaa kastia ja tuolla karvamiehellä on kyllä liian kehittyneet rintalihakset minun makuuni mutta googlettamalla ei tahtonut löytyä stereotyyppistä miesvartaloa....ilmeisesti se nykyään on miesmallimainen.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Puhutaanhan nyt noista minun kuvistani?
        Toisella on seksikäs vatsa ja toisella karsea.
        Käsilihakset on ehkä enemmän samaa kastia ja tuolla karvamiehellä on kyllä liian kehittyneet rintalihakset minun makuuni mutta googlettamalla ei tahtonut löytyä stereotyyppistä miesvartaloa....ilmeisesti se nykyään on miesmallimainen.

        http://dangerrampling.files.wordpress.com/2010/11/rock-hudson1.jpg
        Tarkoitan siis miesvartaloa, jossa voi olla käsilihasta (ei kuitenkaan luonnotoman näköisesti kuten esimerkeissäsi) ja sivuvatsalihakset näkyä (ei kuitenkaan sikspäkki) jne.


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        http://dangerrampling.files.wordpress.com/2010/11/rock-hudson1.jpg
        Tarkoitan siis miesvartaloa, jossa voi olla käsilihasta (ei kuitenkaan luonnotoman näköisesti kuten esimerkeissäsi) ja sivuvatsalihakset näkyä (ei kuitenkaan sikspäkki) jne.

        Tuon kuvan miehellä on aika täydellisesti samanlainen kroppa, ku mulla, mutta mulla on vatsakumpu tuossa mukana, joka kyllä lähtee heti, ku haluaa sen lähtevän ja muuttuu lihaksi. Samanlainen myös karvoitukseltaan.


      • dazu kirjoitti:

        Tuon kuvan miehellä on aika täydellisesti samanlainen kroppa, ku mulla, mutta mulla on vatsakumpu tuossa mukana, joka kyllä lähtee heti, ku haluaa sen lähtevän ja muuttuu lihaksi. Samanlainen myös karvoitukseltaan.

        Siis, ku mulla tällä hetkellä... niin, kun treenasin aktiivisesti olin lihaksikkaampi.


      • ....................
        hahmotelma kirjoitti:

        Vaan silti pitäisi olla kunnossa... mutta ilman että kuntoilee.

        Toisille ihan tutkitusti kasvaa helpommin lihakset kuin toisille. Ei voe mittää. Ei se ihan niin yksinkertaista ole, että kuvasta näkee, treenaako vai ei. Ystävälleni (nainen vieläpä, naisillakin sama homma) sanottiin, kun hän ekaa kertaa elämässään meni kuntosalille, että "sä olet treenannut ihan liian kovaa (tai isoilla painoilla tai jotain, en itse tiedä näistä) sun pohkeita, sun pitää lopettaa se". Siis ihan joku "asiantuntija". Ei sitten millään uskonut ekakertalaisuutta.


      • ffs
        dat a. kirjoitti:

        Minä aioin kirjoittaa, että mielummin aktiivisella elämällä hankitun näköinen kroppa, kuin salilla pumpattu ja vailla kestävyyskuntoa. Terveen ja liikkuvan näköinen mies on aina paras.

        Joo just tuota tarkotan että salilla kävijät lasketaan aina automaattisesti niihin ihmisiin jotka haluaa näyttää joltain kehonrakentajalta vaikka ei tiedetä yhtään mistä puhutaan... kyllä sielä salilla voi reenata sitä kestävyyttäkin voiman sijasta ja just sen vuoksi että pysyy hyvä kunto eikä pääse läskiä kertymään. Ei sitä turhaan "kuntosaliksi" kutsuta. Mieluummin juoksen kuntosalilla juoksumatolla tai poljen kuntopyörää näin talviaikana kun että lähtisin juoksemaan tuonne jäisille teille. Ärsyttää tällanen stereotyyppi salia kohtaan koska kuljen siellä itsekin ahkerasti enkä todellakaan sen vuoksi että haluaisin muokata itseni joksikin jättimäiseksi lihaskimpuksi :/


    • Unohda tuollaiset pellet. Suurinosa naisista ei tuollaisia vaadi.

    • normaalivartaloinen

      Mun mielestä miehillä on joku ihme harhaluulo, että mitä lihaksikkaampi, sitä hotimpi. Vähän kuin naisilla tämä harhaluulo, että mitä enemmän luut törröttää, niin sitä seksikkäämpi nainen. Mulle normaalius on ainakin ollut aina ihanne kaikessa. Sellainen normaali sporttisen hoikka miesvartalo on se juttu, joka herättää tässä naisessa ne vibat.

    • kerro tarkemmin

      dazu... koppis teki joskus ml-palstalla aloituksen kropan virheistä ja muistan, että mainitsit sinulla olevan useita epämuodostumia.

    • diipadabba

      hmm. ehkä se on vaan ollut tekosyy päästä eroon noin namusta miehestä. voi olla nimittäin että monenkaan täällä palstailevan naisen itsetunto ei riitä tapailemaan hyvän näk.miestä. ehkä oletkin ns liian kova pala purtavaksi.. pelkäävät jo valmiiksi tulevansa jätetyksi.;) kuulostat oikein herkulta:)

      • -

        Hah :D


      • Enemmänkin kyse lienee noissa haukuissa siitä, että kommentin antanut henkilö luulee, että miehen itsetunto riippuu hänen sanomisistaan ja, että hän pystyy tavallaan hallitsemaan miehen itsetuntoa sen mukaan, kuinka hyödyllinen mies hänelle on; jos mies on hänelle hyödyllinen, miestä kehutaan ja, kun mies lakkaa olemasta hyödyllinen, haukutaan, eli siinä kommentin antaja tavallaan pönkittää omaa egoaan, koittamalla uskotella itselleen, että miehelle kaikki kaikessa on juuri sen naisen mielipide hänestä.

        Yleisesti ottaen sanoisin, että kyse on riippuvuuden transferenssista, jossa siirretään mieheen riippuvuuden tunteita sanojaa kohtaan tilanteessa, jossa kommentin antaja itseasiassa on riippuvainen miehestä.


      • dazu kirjoitti:

        Enemmänkin kyse lienee noissa haukuissa siitä, että kommentin antanut henkilö luulee, että miehen itsetunto riippuu hänen sanomisistaan ja, että hän pystyy tavallaan hallitsemaan miehen itsetuntoa sen mukaan, kuinka hyödyllinen mies hänelle on; jos mies on hänelle hyödyllinen, miestä kehutaan ja, kun mies lakkaa olemasta hyödyllinen, haukutaan, eli siinä kommentin antaja tavallaan pönkittää omaa egoaan, koittamalla uskotella itselleen, että miehelle kaikki kaikessa on juuri sen naisen mielipide hänestä.

        Yleisesti ottaen sanoisin, että kyse on riippuvuuden transferenssista, jossa siirretään mieheen riippuvuuden tunteita sanojaa kohtaan tilanteessa, jossa kommentin antaja itseasiassa on riippuvainen miehestä.

        Paitsi, että tietysti riippuvuuden transferenssi voi viitata mainitsemaasi asiaan.


    • -

      Ketä sä yrität huijata? Et sä muutu pullonkaulahartiaisesta isopäisestä kukkakepistä miksikään, vaikka väittäisit olevasi millainen lihaskimppu, mikä et ole koskaan ollut.

      Laita oma kuva tänne, jos uskallat.

      • Kyllä mä annan kuvani ihan kenelle tahansa naiselle, joka sitä privassa kysyy, jos luetttavaksi hänet katson, mutta palstalle en halua tunnistautua henkilönä.
        Tai, no... jos sä laitat tänne itsestäsi pornofilmin, niin voin harkita kuvani laittamista palstalle.
        Ja onhan mun kuva muuten kerran ollutkin palstalla.... siis sellainen, missä oli kuva mun kropasta. Exäni oli samassa kuvassa.

        Mä en mikään lihaskimppu ole ollut, enkä sellaista ole väittänyt, mut sanoisin, että lihaksikkaampi, kuin 90-95% miehistä, parhaimmillaan lihaksikkaampi, kuin 98-99%. Treenin aloittaminen nostaa heti lihaksien ulkonäköä.
        Pari vuotta sitten kun kroppa oli paremmassa kunnossa, en löytänyt vastaavaa lihaskuntoa muista, kuin todella paljon urheilevista, kuten esim. ammattiurheilijoista, mikä on varsin luonnollista, jos aloittaa jokaisen aamun vetämällä 20kg painojen kans 1000 vatsalihasliikettä jalat ylhäällä ja muiden lihasryhmien vastaavalla treenillä.
        Haukkarit ja vatsalihakset oli mulla lähempänä bodaritasoa.

        Olen kohtalaisen isopäinen, kyllä. :)


    • 191 90 on ihan mainiot mitat. Riittävästi kaikkea mulle. :-)

    • Emilia .

      Ja voitte sitten unohtaa harhakuvan siitä että täällä viljeltyjä bodattuja lihaksia saisi raksahommissa. Ne lihakset on erilaiset kuin kaupunkilaislaiskan kuntosali lihakset.

      Siis haluttu lihasten koko vs se paino määrä mitä kuvittelet, että miehen muka pitäisi jaksaa/pystyä nostamaan, jotta saisi kuvan kaltaiset lihakset.
      Ihmisen luut, lihakset ja selkäranka ei kestä. Miehen kuvitellaan olevan vahvempi, nostellaan ja reuhdotaan= välilevynpullistumat selkärangassa, tulehduksia ja rasitusvammoja. Eli koht sillään työkyvytön.

      Kuvien kaltaiset lihakset saadaan turvallisesti vain kohtuullisuudella. Ns keinotekoisesti ruokavaliolla, oikealla palautusajalla, oikein rakennetulla treenillä. Kaupunkilaiskuvia. Ihan yhtä kaukana luonnollisuudesta kuin palstan miesten harhakuvitelmat naisten rasvattomasta figuurista.

      Naisen muodot on luonnollisia. Rasvaa on enemmän kuin miehellä.
      Älä Dazu ym pohtiko liikaa täydellistä-kuvaa-kaikille. Ei voi eikä tarvitse miellyttää kaikkia. Hyväksykää yksilölliset piirteet.

      • Niin, enhän mä tässä kritisoinut kenenkään kroppaa, tai esittänyt mitään, millainen kropan tulisi olla, vaan heitin vastakirjoituksen siitä, että naiset ja myös miehet valittavat täällä usein sitä, kuinka miehet vaativat naiselta täydellistä kroppaa ja ulkonäköä, vaikka eivät itse olisikaan vastaavassa kunnossa.


      • Emilia .
        dazu kirjoitti:

        Niin, enhän mä tässä kritisoinut kenenkään kroppaa, tai esittänyt mitään, millainen kropan tulisi olla, vaan heitin vastakirjoituksen siitä, että naiset ja myös miehet valittavat täällä usein sitä, kuinka miehet vaativat naiselta täydellistä kroppaa ja ulkonäköä, vaikka eivät itse olisikaan vastaavassa kunnossa.

        Mikä on ihmisen päätöksentekoprosessi seuraaa hakiessa?
        Sanotaan että hakee mukavaa/huumorintajuista ja treffipäätökset tehdään tiukkojen ulkonäkökriteerien perusteella, ennekuin edes tervehditään. Jos kiharat tai muskelit on väärässä kohdassa, tulee pakit. Ulkonäkö vaikuttaa, mutta paljonko sille antaa painoa ja missä vaiheessa. Ei niitä juoppoja ja jättäjiä ihan vahingossa aina vaan uudelleen löydetä.

        Hakuammunta ei ole satunnaisuuden synonyymi tässä kohdassa. Vaan näköjään toimintatapa.


    • thaviss

      Nyt on vaikea arvioida, että millainen ilmoitus sinulla on, kun kerran vedät noin pinnallisia naisia puoleesi. Aina voi tietysti miettiä, että korostaako ilmoituksellaan liikaa pinnallisuutta ja ulkonäköä, kun kerran sellaisia naisia vetää puoleensa.

      Osa sinkkutreffailijoista on ikisinkkuja siitä syystä, että heille ei kelpaa mikään. Ne mitä saisivat ei kelpaa ja se mitä haluavat eivät saa.

      Painoasiassa kannattaa muistaa, että harva on niin taitava, että pystyy suoraan sanomaan 5 kg:n tarkkuudella toisen painon. Itse kokeilin laittaa treffi-ilmoitukseen todellisen painoni (ylipaino), mutta en saanut yhteydenottoja. Kun laitoin saman tekstin kuvan, mutta laitoin, että olenkin vain pyöreä, niin yhteydenottoja tuli tosi paljon eikä kukaan treffikavereistani moittinut painoani. En sitten tiedä, että valehtelevatko ihmiset systemaattisesti painoaan ja pituuttaan, sillä huomasin kyllä, että erittäin moni mieskin viilasi mittojaan suotuisampaan suuntaan.

      P.S. Kuulostat minusta liiankin täydelliseltä vartaloltasi. Tosin kysymykseen tulee sitten se, että millainen on ihmisenä, miten jutustelu sujuu ja onko keskinäistä vetovoimaa. Mikään kroppa ei riitä, jos niitä tärkeimpiä asioita ei ole.

    • On totta, että alle 22-vuotiaiden ikäluokassa Saattaa naisen vaatimukset kumppanille olla ulkoisia asioita painottava, jotta myös naisen ystävät pitäisivät parisuhdetta onnistuneena. - Toki jotkut naiset tuon jälkeenkin ylläpitävät mielummin ulkoista kulissia kuin nauttivat muuten toimivasta suhteesta, mutta olettaisin noiden naisten luonteen sitten olevan muutenkin sellainen, ettette olisi ehkä "match made in heaven".. ?

      Aikuisille naisille miehen kroppa jotakin, mitä on kiva katsella, mutta parisuhteen syntymiseen ja pysyvyyteen vaikuttavat aivan muut tekijät. - Toki parisuhteen purkautuessa tulee varmasti aina sellaista negatiivista kommentointia, jonka tarkoitus on satuttaa, riippumatta siitä onko se naisen todellinen mielipide.

    • heh, olipa hauska keskustelu.
      Kyllä olen itsekin huomannut, että joillakin naisilla - yleensä tosi rumilla - on käsittämättömiä vaatimuksia miesten ulkonäön suhteen. En yhtään ihmettele, miksi samat naiset ihmettelevät, miksi miestä ei löydy. Ja jos löytyy, miehet ovat aina narsistisia sikoja.
      Niinpä, ihmisiä on moneksi.

    • mnjkn

      Sinulla on ollut huonoa tuuria. Itsevarmuus ja hyvä panotaito ratkaisevat...

    • ??????????

      Miten se voi olla noin vaikeaa.
      Iltalehdessä olleen tutkimuksen mukaan 14% naisista on lihasten perään ja yli 30% on kiinnostunut hyvin pukeutuneesta miehestä.
      Olen aikuinen mies 185/ 80 kg, piirteitä lähinnä vuoristo rosvolta.
      Jos käyn baarissa pukeudun siististi ja rennosti ja kummasti alkaa hymyileviä naisia pörrätä ympärillä. Käsivarret on kyllä kunnossa mutta silti hihattomassa paidassa hilluminen huonontaa flaksia oleellisesti.
      Myös yliyrittäminen ja erikoisena esiintyminen on tyhmää.
      Olemalla oma itsensä ja keskustelemalla mukavia tavallisia asioita tytöille pärjää aivan varmasti.
      En voi uskoa ,että naiset olisivat noin ulkonäkökeskeisiä. Kokeilkaapa joskus sivistynyttä, kohteliasta käytöstä ja huomioikaa kaikki naiset samoin. Vaikka naiset eivät täyttäisikkää ulkonäkö kriteereitänne niin olkaa silti mukavia, toiset naiset kyllä seuraavat taustalta ja huomaavat kyllä, hyvä käytöksisen miehen.
      Kyllä persoona on se millä naiset hurmataan, toki normaali vartalo ja kohtuu ulkonäkökin on plussaa;)

      • Hurtti-Jurtti

        " 185/ 80 kg, piirteitä lähinnä vuoristo rosvolta."

        Eiköhän tuo ole monelle naiselle ihan kiinnostava lähtökohta. Tietysti on myös ne mallipoikien ihailijat.

        Jos on lyhyempi ja mitäänsanomattoman näköinen, pitää saada enemmän aikaan puhepuolella.


      • Et sä noilta mitoiltasi oikeastaan poikkea musta pahemmin. Pointtihan tässä aloituksessa ei ollut se, ettenkö kelpaisi jollekin naiselle/naisille, vaan pointti oli se, että naiset valittavat täällä palstoilla, kuinka rumat miehet vaativat älyttömiä naisen ulkonäöltä, vaikkeivät itse ole minkään näköisiä, kun käytännössä olen huomannut, että tuo asia menee myös juuri toisinpäin, eli näiden palstojen naiset, jotka tuosta asiasta valittaa, eivät itse kelpuuta muuta ku kehonrakentajan kropalla olevan miehen vaikkeivät itse ole kovin kummoisnkaan näköisiä.


    • kropalla on väliä!!
    • jaa??!!

      Ahaa? Ketään ei kyllä kiinnosta nettifriikki, jolla on kallon kuva rekisteröidyn nimimerkkinsä ohessa ja tiedoksi myös se, että on keskustelupalstalla netiketin vastaista käytöstä puhua niin epäkiinnostavia, että mitä muka on palstoilta tavannut. Yksityiselämäsi ei liity nettipalstoihin ja minua ei kiinnosta, että ketä sinä tapaat tai ketä et. Taidat myös olla se sama häiriintynyt häiriköijä- nimimerkki, jos oikein muistan, joka aikoinaan hyökkäili minun tuntemattoman kimpussani herjaamassa eräällä toisella palstalla. Mikä lie, joka mahdollisesti olit häiriköinyt kyttäämällä mun nimettömän kirjoittelua ( mikä tosin normaaleille on täysin ei- kiinnostava harraste), siinä palstahäiriköintisi ohessa.

      Mua ainakin pelottaa nimimerkki nimettömällä palstalla, jolla on joku kallon kuva rekisteröityneen nimimerkkinsä ohessa.... Äläkä tule kommentoimaan, jos ja mikäli mikäli olet sellainen hourupää, joka syyttelet tuntematonta viatonta keskustelupalstalla muiden tekemisistä. Minä en vastaa sekoista kirjoituksista näillä palstoilla, kun en omaa edes käyttäjätunnusta koko friikkifoorumille, enkä takuulla ole mitään, mitä tän foorumin hourupäähäiriköt väittää.

    • N37v

      Miehen ulkonäkö on suhteellista. Tässä mies, joka on komein tietämäni (myös hyvin karismaattinen kaveri):

      http://the17thman.typepad.com/.a/6a00d8341c6c5753ef0105362c06cc970c-500wi

      http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS_C-qWHhfTD8kzXEv8xcJCkH_eELb593l8zaLAAmj6nOe1bfGXmlhA-C6yEw


      Kuitenkaan hänen kroppansa ei ole mitä kumppanilta haen. Normaali suomalainen hieman ylipainoinen mies on minusta seksikäs, jos aivoissa löytyy seksikkyyttä. Ja hieman pehmeä vatsa on paljon-paljon seksikkäämpi kuin kuivakka six-pack. Kumppanin valintaperusteet on kuitenkin sisäisissä asioissa.

    • puolin ja toisin

      Ihmisen ulkonäkö tarkoittaa sitä osaa ihmisestä, joka näkyy ulospäin. Antropologien mielestä pienet variaatiot ulkonäössä vaikuttavat merkittävästi luonteenkehitykseen ja sosiaalisiin suhteisiin. Ihmismiehillä ja -naisilla on kädellisille hyvin tyypillinen sukupuolinen dimorfismi.

      Joka tapauksessa ihmiset ovat jo intuitiivisesti ja tiedostamatta hyvin herkkiä pienillekin vihjeille ulkonäössä. Tämä on biologisen evoluution tulos.

      Vastakkaisen sukupuolen edustajan juuri tietty lantion ja hartioiden leveyden suhde ja etäisyys toisistaan herättää sekä miehessä että naisessa kokemuksen siitä, että yksilö on tältä osin hyvännäköinen.

      Nainen arvostaa miehessä leveämpiä hartioita kuin mies naisessa. Mies hakee luonnostaan leveälantioista, sillä leveitä lantioita pidetään hyvän synnyttäjän merkkinä, nainen taas hakee miehestä lantioon suhteessa leveitä hartioita. Tässä on kuitenkin kyse aina lantion ja hartioiden suhteesta, ei kummastakaan piirteestä yksinään. Naiset pitävät hyvännäköisinä miesten kasvoja, joilla on sopusuhtaisuuden lisäksi naisten kasvoja jykevämmät leukaluut. Myös miesten kulmakarvojen tummuudella ja tuuheudella on jonkinlaista vaikutusta naisten miesihanteeseen. Miehet taas hakevat naisten kasvoista siroutta, ja vähempää/vaaleampaa kulmakarvoitusta.

      • 19+2

        Tuo on jännä juttu. Naiset leikellään nykyään mitä transumman näköisiksi ja naiset maalailevat silmänsä ja kulmansa mustaksi. Liekö evoluution näkökulmasta sitä kauneutta, mitä miehet hakevat? Ehkä siksi usein naisten silmissä hyvin tavallisennäköinen nainen saattaa herättää yllättävällä tavalla miesten intohimot.


    • dfbdgol

      Laitetaan nyt tähänkin keskusteluun tämä linkki:
      http://kingdomofleo.com/2010/02/brad-pitt-revealed-fight-club/

      Eikö tuo ole naisten mielestä tarpeeksi lihaksikas mies? Vai miksi ihmeessä Suomi24:n deittiprofiileissa niin usein haetaan miestä joka painaa vähintään 70kg?

      Kuvassa esiintyvä Brad Pitt on siis 180cm pitkä ja painoi tuohon aikaan noin 68kg.
      Moni niistäkin naisista jotka Suomi24:ssä hakee vähintään 170cm pitkää miestä, pistää painovaatimukseksi kuitenkin 70kg.
      Siis moni nainen joka itse väittää olevansa hoikka.
      Läskin miehenkö te haluatte vai mistä kiikastaa? Vai eikö naisilla vain ole mitään käsitystä siitä kuinka paljon miehen kuuluisi painaa?

      • Suhteellista

        Omaan silmääni Brat on tuossa liian pienellä rasvaprosentilla, reilusti alle kympin prosenteille menee taatusti. Lihakset pelastaa kokonaisuuden ilman lihaksia olisi jo luultavasti ikävän näköinen. Siis kyllähän tuota katsoo, ei sinänsä, mutta ihan rasvaton ei ole omaan makuuni se namuin.

        Ihmiset siis tykkää erilaisista ja hyvä niin.


      • dfbdgol
        Suhteellista kirjoitti:

        Omaan silmääni Brat on tuossa liian pienellä rasvaprosentilla, reilusti alle kympin prosenteille menee taatusti. Lihakset pelastaa kokonaisuuden ilman lihaksia olisi jo luultavasti ikävän näköinen. Siis kyllähän tuota katsoo, ei sinänsä, mutta ihan rasvaton ei ole omaan makuuni se namuin.

        Ihmiset siis tykkää erilaisista ja hyvä niin.

        No kyllähän esim. 175cm pitkällä miehellä voisi olla samanlaiset lihakset ja pikkaisen suurempi rasvaprosentti, kuin Brad Pittillä tuossa. Silti hän ei painaisi yli 70kg.


    • nykytrendi

      Ajattelisin, että ongelma on, että nykyisin naiset ovat niin lihavia, että miestenkin kuuluu näyttää korostuneen lihaksikkailta tai vähintään puoliläskeiltä näyttääkseen normaaleilta naisen rinnalla.

      Olen itse suhteellisen normaalipainoinen mies. 175 cm/73 kg. Näytän ennemminkin hoikalta kuin tanakalta. En silti mahdu isäni vaatteisiin. Isäni oli kaikin puolin nuoruudenkuvissaan hyvin normaalivartaloisen näköinen, vaikka painoa oli hänellä vähemmän. Olemme samanpituiset. Nykyisin ihmiset vain ovat joko korostuneen laihoja tai kuten suurin osa ylipainoisia. Isäni näytti myös äitini rinnalla sirolta.

      Nykyisin kun katselee häävalokuvia kuvaamoiden ikkunassa, niin kiinnittää kyllä huomiota etenkin naisten lisääntyvä ylipaino. Samoin miehet ovat ihmeellisen pöhöttyneen ja pallonaamaisen näköisiä. Varmaan moni hyvässä lihassa, mutta myös siinä ohella läskissä. Vaateteollisuus myös uutisoi vasta siitä kuinka extra-koon vaatteiden kysyntä on kasvanut. Nuoret miehet käyttävät erektiolääkkeitä, kun läskiä on kropassa niin paljon, ettei heppi pysy pystyssä. Tämä ei ole hyvä kehityssuunta ollenkaan.

      • korjaus...

        Korjaus edelliseen: Äitini näytti siis isäni rinnalla sirolta :D.


      • minkäs teet
        korjaus... kirjoitti:

        Korjaus edelliseen: Äitini näytti siis isäni rinnalla sirolta :D.

        juu näinhän se vähän tahtoo mennä.

        Vaan ompa noi elämäntavatkin muuttuneet.
        Mun isoisäkin esmeks tekee edelleen joka aamu ja ilta puolen tunnin kuntipiirin eikä juo lainkaan alkoholia. Hiihtää ja pyöräilee aina ja kaikkialle eikä sillä ollu edes ajokorttia ikinä. Se oli linjamiehenä hoitamas sähköverkkoa ja sielläkin sen ikäpolvi hiihsi tolpalta toiselle. Lihaa syö vähän kahdesti viikossa ja marjoja mussuttaa puoli kiloa päivässä.

        Sitten kun taas vertaa omaan ja lähipiirin elämäntapoihin, niin tulee syötyä pikaruokaa ja eineksiä joka päivä, ei jaksa oikeen kuntoilla enempää ku kerran viikos lätkää käydä pökkimässä. Töissä mä kattelen mittareita koko päivän ja puolet ajasta istun.


      • minkäs teet
        minkäs teet kirjoitti:

        juu näinhän se vähän tahtoo mennä.

        Vaan ompa noi elämäntavatkin muuttuneet.
        Mun isoisäkin esmeks tekee edelleen joka aamu ja ilta puolen tunnin kuntipiirin eikä juo lainkaan alkoholia. Hiihtää ja pyöräilee aina ja kaikkialle eikä sillä ollu edes ajokorttia ikinä. Se oli linjamiehenä hoitamas sähköverkkoa ja sielläkin sen ikäpolvi hiihsi tolpalta toiselle. Lihaa syö vähän kahdesti viikossa ja marjoja mussuttaa puoli kiloa päivässä.

        Sitten kun taas vertaa omaan ja lähipiirin elämäntapoihin, niin tulee syötyä pikaruokaa ja eineksiä joka päivä, ei jaksa oikeen kuntoilla enempää ku kerran viikos lätkää käydä pökkimässä. Töissä mä kattelen mittareita koko päivän ja puolet ajasta istun.

        Niin ja autolla liikun joka paikkaan.
        Polkupyörällä mä oon ajanu viimeks joskus kymmenisen vuotta sitte 20-vuotiaana.

        Isoisä kävi töissä 16 kilsan päässä kotoonsa ja aina joko polkupyörällä, suksilla tai jalan. :/ Sit viä oli fyysinen työ.

        Mun isäkin kuitenkin on kuulunu niihin, jotka nuorena lastas rekkaan kuorman käsin nostelemalla taimet lavalle.


      • Näin Suomessa

        Jos katsot tilastoa miehet ovat keskimäärin lihavempia < 55v. Naisia ei siis voi syyttää. Sekä naisilla että miehillä (BMI-keskiarvo N26 M27) yli puolet on lievästi ylipainoisia ja kummastakin sukupuolesta ylipainoisia (BMI>30) on 20%. Tietysti BMI ei kerro kaikkea, mutta suuntaa antava lukema varmasti on.

        http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=suomalainen%20mies%20ylipaino&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.terveyskirjasto.fi%2Fterveyskirjasto%2Ftk.koti%3Fp_artikkeli%3Dsuo00017&ei=x5whT4_MLOik4gSVmJHvBw&usg=AFQjCNH6RuAaN47ISFTZHrMjlrpubYrqgA&cad=rja


      • mies & nainen
        Näin Suomessa kirjoitti:

        Jos katsot tilastoa miehet ovat keskimäärin lihavempia < 55v. Naisia ei siis voi syyttää. Sekä naisilla että miehillä (BMI-keskiarvo N26 M27) yli puolet on lievästi ylipainoisia ja kummastakin sukupuolesta ylipainoisia (BMI>30) on 20%. Tietysti BMI ei kerro kaikkea, mutta suuntaa antava lukema varmasti on.

        http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=suomalainen%20mies%20ylipaino&source=web&cd=1&ved=0CC0QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.terveyskirjasto.fi%2Fterveyskirjasto%2Ftk.koti%3Fp_artikkeli%3Dsuo00017&ei=x5whT4_MLOik4gSVmJHvBw&usg=AFQjCNH6RuAaN47ISFTZHrMjlrpubYrqgA&cad=rja

        No mies nyt voi näyttää suhteellisen normaalipainoiselta vaikka olisikin ylipainoinen, varsinkin jos sitä lihasta on. Miehillä kun se rasva pakkaa keröytymään sinne vatsaonteloon. Naisilla tas se rasva kertyy ihon alle. Nainen näyttää helpommin lihavalta kuin mies.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      197
      4065
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1488
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      47
      1283
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      107
      1067
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      52
      1044
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1019
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      953
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      915
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      94
      884
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      70
      870
    Aihe