ELIXIA Light Club?

johanna____

Onko joku aloittanut tässä ja kannattiko...
Itse olen kiinnostunut liittymään ELIXIA Light Club juttuun..

19

997

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • katja 74

Itse olen aloittanut tammikuussa ryhmässä.
      Ja todellakin kannatti, paino on tippunyt kivasti, ja saanut tosi paljon uusia juttuja omaan treeniin.
      ELi kyllä kannatan ryhmään liittymistä.

• yksaino

Törkeen kallista rahastusta sanon minä!

• keijukainen

helmikuusta olen ryhmässä käynyt, edistystä hitaasti mutta varmasti.
      Konsepti sinällään ok, mutta ainakin Elixia Kalevassa ihan törkeää toimintaa:
      Valitsin ryhmän juuri tietyn vetäjän ja kokoontumisajan perusteella. Muutaman viikon kuluttua vetäjä erotettiin tehtävästään ontuvien selitysten kera. Ohjaaja nro kaksi teki duunia muutaman viikon jonka jälkeen vaihdettiin kolmanteen.
      Nyt Elixia ilmoitti tylyn yksipuolisesti että kokoontumispäivä ja kellonaika muutetaan. Minä ainakin kolme muuta emme pysty enää tapaamisissa käymään.
      Liekö huonoa tuuria, mutta ainakin mulle jäi paha milei tyhjä lompakko :(

• vcxvxcvxcvxvvv

Aika typerää toimintaa kyllä. Ryhmässä on paljon parempi henki jos on sama vetäjä alusta loppuun. Lopettiko ohjaaja mahdollisesti kokonaan työskentelyn kyseisellä salilla vai miksi joutui syrjään? Saliohjaajat tuntuvat vaihtuvan aika tiheään joillakin saleilla.

• nelliniina
        vcxvxcvxcvxvvv kirjoitti:

Aika typerää toimintaa kyllä. Ryhmässä on paljon parempi henki jos on sama vetäjä alusta loppuun. Lopettiko ohjaaja mahdollisesti kokonaan työskentelyn kyseisellä salilla vai miksi joutui syrjään? Saliohjaajat tuntuvat vaihtuvan aika tiheään joillakin saleilla.

Mitä ihmettä?!??! Kai kävit vaatimassa jotain korvausta tai siirtoa toiseen ryhmään tai rahoja takaisin? Kalevan elixiassa käyn itsekin ja välillä siellä saa tosissaan vaatia että saa sitä mistä on maksanutkin. Kunnolla vaan valittamaan ja vaatimaan. Sinä olet asiakas ja asiakas on jos ei nyt aina oikeassa niin ainakin kunnollisen ja reilun kohtelun arvoinen.

• keijukainen nro 2
        nelliniina kirjoitti:

Mitä ihmettä?!??! Kai kävit vaatimassa jotain korvausta tai siirtoa toiseen ryhmään tai rahoja takaisin? Kalevan elixiassa käyn itsekin ja välillä siellä saa tosissaan vaatia että saa sitä mistä on maksanutkin. Kunnolla vaan valittamaan ja vaatimaan. Sinä olet asiakas ja asiakas on jos ei nyt aina oikeassa niin ainakin kunnollisen ja reilun kohtelun arvoinen.

Kalevan Elixian Light Club ryhmässä aloitin minäkin, enkä enää koskaan aloita uudelleen. Ryhmä on hoidettu Elixiassa täysin ala-arvoisesti ja asiakkaita aliarvioiden. Olen äärettömän vihainen Elixian toimintaan! Jos joku moiseen ryhmään haluaa liittyä, niin kehotan laittamaan paperille kaikki ehdot (vetäjät, kokoontumisajat ym.) ja myös korvaukset, mikäli Elixia ei toimi sovitun mukaisesti. Minä koen olevani huijauksen uhri!

• msbiggy

Onpa ollut onni etten ole tuohon ansaan astunut. Minulle on kyllä kaupattu henkilökohtaisesti sitä ties kuinka monta kertaa ja ehkä heidän mielestään olen liian lihava mutta en omastani? Tai olen omastanikin , mutta en halua maksaa sellaista järjetöntä summaa jostain huuhaasta minkä tiedän ihan jo itsekkin ennestään. Syö terveellisemmin, liiku enemmän jne...

• very light

Msbiggy, juuri näin! Maksat ensin jäsenmaksun 70-80 euroa kuukaudessa ja sen lisäksi 80 euroa kuukaudessa siitä hyvästä, että saat ohjattua liikuntaa ja tietoa ravintoaineista. Ohjattua liikuntaa saat myös mielin määrin pelkällä jäsenyydellä ja tietoa ravintoaineista saat googlettamalla netistä. Tsemppaus ja henkinen valmennus on ainakin Kalevassa ollut olematonta. Mitään laatutakuuta tuolle "kurssille" ei ole. Kun kirjoitat nimesi sopimukseen, niin maksat joka kuukausi Elixialle sovitun määrän, olet tyytyväinen tai et. Ja Elixia saa rahat, hoitavat homman hyvin tai huonosti tai hyvin huonosti.

• ,

Omistajilla hirveä ahneus saada lisää liksaa. Tuskin nuo vetäjät saa juurikaan tuosta mitään itselleen? On aika outoa, että nykypäivänä vielä menee läpi tuollainen huuhaa ja ettei kukaan ole ottanut kuluttaja-asiamieheen yhteyttä?
      Kannattaisko soittaa ja kysyä neuvoja?

• .

Liittymistä kannattaa harkita lähinnä siinä tapauksessa, jos olet yksinäinen ja sosiaaliset taitosi on niin huonot, ettet saa kavereita kuulumatta johonkin elämänmuutosporukkaan. Pelkkää laihdutusta ajatellen Light Club on sisältöönsä nähden aivan liian kallis.

• sikakallis

Voisin joskus harkitakkin, mutta hinta on törkeen kallis! Monilla kuntosaleilla tuollaisia ohjauksia saa ihan ilmankin.
      30 vois olla sopiva kuukausi jäsenyyden päälle, koska ethän sinä tuossa saa mitään yksilöllistä ohjausta kuitenkaan?

• harkintaa

Ohjelmaan kuuluu joka toinen viikko ohjattua liikuntaa ja joka toinen viikko luento. Jos haluat maksaa jäsenmaksun lisäksi ohjatusta liikunnasta 20 euroa kerta ja luentokerrasta 20 euroa, liity ihmeessä ryhmään. Hyvin kallis paketti, en maksaisi edes puolia tuosta.

• .

Ihme ettei tähän jo puutu joku kulutttaja-asiamises? Kuulostaa tosi huijaukselta jos noin on? Tehkää joku valitus ettette saaneet rahoillenne vastiketta?

• !

On niillä elixiassa lakimiehet, jotka katsoo että lakia ei rikota. Mutta eihän elixia sitoudu mihinkään muuhun kuin pitämään ne tunnit joka viikko. Jos vetäjää, päivää, kellonaikaa, tuntien sisältöä, harjoittelupaikkaa ym. ei sovita sopimuksessa, jonka allekirjoitat, voi vetäjänä olla ihan kuka vaan ja tunnit voivat olla vaikka päälläseisomista harjoittelijan vetämänä kello 6.00 aamulla milloin missäkin. Ainoa asia, joka elixian kanssa hoituu täsmällisesti ja varmasti aikataulussa on se, että tililtäsi veloitetaan joka kuukausi kuukausimaksu sekä tuo 80 euron laihdutusryhmämaksu kuukaudessa.

• hölmöläinen

Täytyi oikein pönkiä esille se sopimus. Minä olen allekirjoittanut Elixian kanssa sopimuksen, joka ei velvoita Elixiaa mihinkään. Sopimuksessa ei kerrota mitä tuo maksamani summa sisältää, vain pelkkä rasti kohdassa "jäsenyyteen sisältyvän Personal Trainer-paketin muutos" ja summa joka minun tulee maksaa. Sopimuksessa ei siis kerrota mitä se summa (480 euroa)pitää sisällään. Oikeastaan olen saanut vain kuitin siitä, että olen valmis maksamaan Elixialle jostain, joka minulle on suullisesti kerrottu. Näin sitä ihminen on luottavainen ja tyhmä. Taitaisivat kuluttaja-asiamiehet nauraa, jos niihin yhteyttä ottaisin.

• Miljoonannen kerran:

-LUKEKAA HYVÄT IHMISET NE SOPIMUKSET ENNEN ALLEKIRJOITTAMISTA!

Jos jotain asiaa ei ymmärrä, ni kannattaa kysyä selvennystä kolmannelta osapuolelta.

• puhe+lukutaitoinen

Hei!
      Katsokaa kenen ohjaajan ryhmään lähdette. En ole laihdutusryhmässä ollut tai menossa. Ottaessani PT-tunteja katsoin tarkkaan ohjaajan koulutustaustan ja seurailin aiemmin hänen tapaansa toimia.
      Esim. kun annoimme yhden ohjaajan kohdalta jatkuvasti palautetta ( hyvä ohjaaja, mutta ei kyseiseen liikuntamuotoon) ja toivoimme toisen vetämään kyseistä lajia -muutos tapahtui seuraavalle kaudelle.
      Omalla salillani ryhmään osallistuneet ovat olleet tyytyväisiä - vaikka paino ei olisikaan kauheasti laskenut, ruokailu on muuttunut säännölliseksi ja liikunta on monipuolistunut. Kaveri kertoi jaksavansa päivän toimet paremmin.
      Kaipa te aikuisina lukutaitoisia olette ja tarvittaessa osaatte puhuakin ongelmista ihan oikeassa paikassa.

• !!!!!

Entäpä, jos tuo valitsemasi PT-tuntien vetäjä nro 1 olisikin Elixian toimesta yhtäkkiä vaihdettu sellaiseen, jota et valinnut. Tuo vetäjä nro 2 olisi ohjannut sinua pari kertaa, jonka jälkeen hänet olisi taas yksipuolisesti, sinulta kysymättä vaihdettu seuraavaan vetäjään nro 3. Oletetaan vielä, että olisit sopinut PT-käyntisi tietylle päivälle, tiettyyn aikaan ja aikataulut olisi yksipuolisesti, sinulta kysymättä, siirrettykin aivan eri ajalle. Ja vieläpä sellaiselle ajalle, joka sinulle ei sovi. Olet varmasti PT-sopimusta allekirjoittaessasi luottanut siihen, että suullisesti sopimasi aika, paikka ja vetäjä ovat haluamasi ja jos muutoksia tulee, asiasta sovitaan kanssasi erikseen. Jos Kalevassa aloittaneesta 15 light-ryhmäläisestä puolet lähtivät lätkimään, kun ensimmäinen vetäjävaihdos tapahtui(täysin yksipuolisesti) ja siitä puolet, kun aikataulu- ja päivävaihdokset astuivat voimaan (täysin yksipuolisesti), niin kyse ei todellakaan ole puhe- tai lukutaidosta, vaan jostain ihan muusta.

• !!!!!

Korjaus edelliseen: puolet ryhmäläisistä siis jäivät menemättä syystä tai toisesta ryhmän kokoontumisiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3623
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2459
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      36
      2304
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      2067
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1572
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1539
    7. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      14
      1342
    8. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1302
    9. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      266
      1285
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1275
    Aihe