Onko kaikki varattuja?!

kummastelija

Onko kaikki kivan näköiset, fiksut, savuttomat, alkoholin kohtuukäyttäjät, treenaajat, huumorintajuiset ja sosiaaliset n.28-34v miehet varattuja? Ihan kaikki? Kysyy kivan näköinen, savuton, alkoholin kohtuukäyttäjä, treenaava ja huumorintajuinen ja sosiaalinen nainen. Helevetti! Tuntuisi vaan siltä. Tai sitten jos ne ei ole, niillä on joku bonuskortti esim. liian monta lasta ja ylitsepääsemättömiä pettymyksiä eksän kanssa. On mullakin pettymyksiä. Ihan liikaa voisin jopa sanoa. Mutta en mä nyt loppuelämääni aio sen takia pilata.

19

367

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------

On ne varattuja joo. Tai sitten sinä et ole niin kuuma pakkaus kuin kuvittelet. Vaikea sanoa.

• Jätä sosiaalisuus pois, niin heti löytyy.

• Auuuuu

Wolverinella on miehekkäät viikset nykyään ja alkaa lähestyvä keski-ikäisyys muutenkin näkyä.

Äkkiä nainen jostain!

• Auuuuu kirjoitti:

Wolverinella on miehekkäät viikset nykyään ja alkaa lähestyvä keski-ikäisyys muutenkin näkyä.

Äkkiä nainen jostain!

Elämätönkin elämä jättää jälkensä.

• On niitä. Oletko etsinyt niitä väärästä paikasta vai odotellut, että tullaan kotoa hakemaan?

• kummastelija

Nojaa...Ratikkakuski kysyy kyllä olennaisia kysymyksiä. Seurustelin useamman vuoden mutta erilaisista syistä johtuen, joiden vuoksi en katsonut suhteella olevan tulevaisuutta, sinkkuunnuin. En ole kyllä kauaa etsiskellyt. Enkä ole oikeastaan etsiskellytkään :D ... että toisaalta. Vientiä on kyllä, mutta ne ei ole osoittautunut järkeviksi tapauksiksi. Järkeviä ihmisiä ja kuvioita sitä enemmän kaipaisi jo "tässä iässä". Mutta taitaa olla varattuja sellaiset. Tai sitten ne ei pidä niin meteliä itsestään samaan tapaan kun nää ihme pleijerit? En käy baareissa, en ole treffipalstoilla enkä juokse muualla kun treenisalilla ja lenkkipolulla...Mutta kotona en ole kun nukkumassa! ;)

Pitäisikö tässäkin hommassa tehdä jokin järjestelmällinen hakusysteemi, ihan kun duunia hakisi? Ärsyttävä ajatus että oikeen hakemalla hakisi. Olisi niin kiva kun se tyyppi vaan yhtäkkiä ilmestyisi jostain suunnasta vastaan ja sattuisi olemaan komia, fiksu ja kiva.

• ..........m

Jos huomaat kiinnostavan miehen, tee itse aloite. Nuo reippaat tyypit on isketty usein naisen aloitteesta, koska he pärjäävät ilman naistakin, eivätkä ole joka välissä etsimässä uutta seksikumppania.

• Hieno Mies

On. Olen jo 35v, sosiaalisuudessa on parantamisen varaa enkä tiedä olenko kivan näköinen.

• ghjghjghj

Miksi pitäisi olla varattu jos haluaa olla sinkku?

• kummastelija

Minä en valitse niin sanotusti sinkkuutta tai seurustelua. Sinkku sanakin on jotenkin...outo. En vain nyt tällä hetkellä ole parisuhteessa. En koe epäonnistuneeni koska en ole parisuhteessa. Silti ajatuksissa on että joku kaunis päivä olisi hienoa olla oikiasti hyvässä parisuhteessa ja ehkä jopa olla äippä. Mutta tämähän ei varmaankaan luonnistu jos ei ole olemassa fiksuja, kivoja ja luotettavia miehiä. Tyhmää, ei kivaa ja ei luotettavaa en ota tohon puuhaan tai muutenkaan (no vahingossa voi viettää aikaa sellasen kanssa ennen ku tajuaa). Enkä miestä joka ei ulkonäöllisesti viehätä. Kun eihän sen kanssa voi sekstaakaan sitten ja sekin on kuitenkin hyvin tärkeää puuhaa. Eli tulevaisuuden kannalta joskus vähän pohtii että eikö niitä oikeasti todella ole, että pitääkö tässä nyt ruveta tekemään jotain viiden vuoden tavoitteellista suunnitelmaa kaiken varalta että jos joku päivä tulee oikea kiire.

"Hieno Mies" ei ehkä pysty kaikista objektiivisimmin arvioimaan kivan näköisyyttään ;) Minäkään en ole omastani varma mutta mitään en silti muuttaisi. Olen tyytyväinen. Palautteenkaan mukaan mulla ei pitäisi olla mitään huolta asiasta. No ei kyllä henk.koht. olekaan. Mutta ulkonäköasiat on varmaankin aika lailla kiinni mistä kukin tykkää. Ja sitäpaitti persoonalla on niin hirveästi merkitystä siitä miten koko kokonaisuuden näkee. Ainakin mulla. Sosiaalisuuttakin voi analysoida syvemmin. Ei tarvii huudella joka suuntaan ja olla suunapäänä, mutta arka ja hiljainen ei millään tavalla sovi meikäläiselle. Joku arka ja hiljainen voi kattoa että kivan näkönen nainen mutta vio kamala kun se puhuu ja nauraa ja touhuu vaan.

• Joo sosiaalisuus... jolla tarkoitettanee vilkasta seuraelämää... Lopeta sen vaatiminen, niin kyllähän noita alkaa irtoamaan.

• kummastelija

Jaah, en mää tiiä mitä se tarkoittanee ;p
      No tarkoitan ehkä sitä, että henkilö ei aina pulttaa itteään jaloista kii jos ehdotan jossakin käymistä. Se että se ei mökötä ihmisille vaan osaa sanoa hymyillen käsipäivää ja keskustella asioista. Se kai osoittaa älykkyyttäkin tietyllä tavalla, että on utelias ja kiinnostunut asioista ja osaa silloin myös höpöttää erilaisista asiosta. On rento, empaattinen, tajuaa tilannekomiikkaa. Mie oon rento. Ja perhe on mulle todella tärkeä. Jos toinen on sellanen että haluaa mökötyksellä pilata kaikki perheen kanssa vietetyn ajan, niin onpas tylsä tyyppi. En halua kattella.

Vaikea tota on määritellä...Kun itselläni on tavallaan vilkasta sosiaalisesti ja toisaalta ei, kun en "käy missään". Tunnen kuitenkin niin paljon ihmisiä ja vielä enemmän tuntee mut. Mutta, en mä käy vartavasten kyläilemässä ja ravintoloissa. En vaan kerkeä. Kotiin kun vihdoin pääsen, tärkeintä on heittää treenikamat koneeseen, syödä, ottaa letkee positio, varmistaa että telkkarista tulee skeidaa ja ottaa kirja käteen tai vaihtaa porukan kanssa kuulumisia koneella. Ja tää joka arki-ilta. Että ei toisaalta taas kauheen sosiaalista?

• yksinäinen mies

Mäolen kai fiksu kun on kolme ammattia, alkoholia käytän kohtuudella, meinaan ettei mua tarvii kantaa kotiin mistään, urheilua olen harrastanut koko ikäni. Pelaan salibändyä ja käyn salilla. Tupakkia en ole ikinä polttanut. tykkään myös tutustua ihmisiin joten kai mä sosiaalinenkin olen ja tulen toimeen kaikkien kanssa. Joten on täällä yksin ainakin.

• Lohkeaako nyt?

En ole edes kymmentä vuotta yli tuon yläikärajan, en polta, se on roskaväen tapa, olen kohtuuton alkoholinkäyttäjä, ei yhtään exää ja taatusti aito sosiopaatti, joten annatko?

• 81Mies

Kävisikö iso munainen pelimies kirjallisuuden ystävä?

• Razors*

Noup.! Minua ei oo kukaan onnistunu iskemään. Joskus kysytty, että leikinkö vaikeasti tavoiteltavaa, ilmeisesti.
      Mitäs lajia muuten harrastat.?

• kummastelija

noniin, oho!...täällähän on jotain vastailtuki.
      nii Razors* en mää taia kertoa. Miehet pelkää kuitenki ;)

Yksinäinen mies kuulostaa asialliselta tapaukselta. Juu mä en ole ikinä tajunnut miten joku osaa ja pystyy juomaan itsensä kuntoon jossa on sitten muiden taluteltavana ja riesana. Hauskaahan sitä pitäs olla. Tää elämä :)

• haistakaa vaikka

Oma kehu haisee ihan liikaa

• IsompiLuuseriM1977

"kivan näköiset, fiksut, savuttomat, alkoholin kohtuukäyttäjät, treenaajat, huumorintajuiset ja sosiaaliset n.28-34v miehet.."

Liikaa vaatimuksia. Varmaan muuten löytyy tuosta ikäryhmästä paljonkin porukkaa. Usea ei välttämättä treenaa tai ole niin sosiaalinen. Joku saattaa olla absolutisti mutta polttaa tupakkia. Joku voi olla savuton, mutta innostuu välillä ryyppäämään. Joku voi täyttää noi muut, mutta ei ole kauhean fiksu..onhan näitä varmasti..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      173
      1926
    2. Rakastan sinua

Enkä halua enkä aio sinua satuttaa. Satuttaisin samalla itseäni. Olet ihana mies ja olen pahoillani kuinka sinua kohteli
      Ikävä
      56
      1407
    3. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      198
      1197
    4. Kun viimeksi tapasit kaivattusi

Kasvokkain ( ei netti, varmuudeksi vielä tarkennan), jännittikö? Jos, miten se ilmeni? Huomasitko jännittikö kaivattuasi
      Ikävä
      56
      1142
    5. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      78
      1092
    6. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      38
      1027
    7. Jos lähestyisin

näyttäisitkö ovea vai vihreää valoa?
      Ikävä
      62
      946
    8. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      67
      937
    9. Leppäskän tarratoimikunta kävi Suviseuroussa haastamassa riitaa!

Voiko enää törkeämmin häiritä uskovien juhlia? https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/tarratoimikunnan-aktivistit-kokivat-sy
      Luterilaisuus
      212
      883
    10. Mitä Raamattu opettaa samaa sukupuolta olevien avioliitosta 4.0

Edelliset kolme ketjua tuli täyteen joten jatketaan keskustelua. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaali
      Luterilaisuus
      156
      846
    Aihe