Naisen piereskely

Voi aikoja voi tapoja

Tuli näin typerä aihe mieleeni, kun luin ton alla olevan Nainen ja koira viestin.
Elikkä mun vaimonikin piereskelee aika ajoin varsin estottomasti ja hyvin "märän" kuuloisia pieruja.
Minua itseäni kuvottaa suunnattomasti moinen. Olen huomauttanut asiasta sekä kiusannut, mutta se ei ole auttanut.
Varsinkin pillun nuolemis-halut/-ajatukset se on vienyt täysin pois.
Vaimo on laiha ja kaunis, mutta kärsii siitä taudista, jossa ei saa juoda maitoa, mikä lie.
Piereskelee kai pääasiassa sen takia.

Itse kuitenkin kykenen pieremään niin, ettei muut siitä tiedä, joten odotan sitä myös häneltä

40

17251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • N_23

      Nyt skaba pystyyn kumpi pieree kovempaa! Voittajalle p*skat housuun.

    • voi kuinka kamalaa

      Toivottavasti vaimosi pierasee sun nokkaan,sen verran lässymies olet. Mitä helvettiä se laihuus ja kauneus tohon piereskelyyn liittyy, kaikkihan sitä tekee ulkonäköön katsomatta. Osta hame?

      • nainen

        Jo on jätkällä otsaa. Nainen tuntee pystyvänsä olevan oma itsensä kanssasi, ja sinä ajattelet aivan älyttömän pinnallisesti! Pidätelläkö sen pitäisi jos kerran pierettää?
        Ei herranjumala että olet inhottava, piereskely on luonnollinen asia. Jos miehet voi, miksei naisetkin? Ihmettelen suuresti.


    • PRÖÖÖÖTT!

      Ei helkkari että jollain on onkelmat...

      hahahahaha...

      Osta sille anustappi...

      hahaha...

      Ja itelles kaasunaamari ja korvatulpat...

      hahahahaaa...

      Sorry, mutta on tää niin hassua :D

    • minä vaa

      toivottavasti naisesi jättää sinut. olet hänen kanssaan vain ulkonäön ja halujesi takia. ääliö.. mutta älä huoli, tuollaisena k-päänä eläminen tulee sinulle jossain vaiheessa vastaan. viimeistään sitten tajuat että vika taitaakin aina olla sinussa.

      • Manne

        "toivottavasti naisesi jättää sinut. olet hänen kanssaan vain ulkonäön ja halujesi takia. ääliö.."

        Paskanturahduspierujenko takia sitten pitäisi olla naisen kanssa...???? Kysyn vaan?


      • kostaja

        rakastaa naista?? on myös rakastettava paskaa mikä naisen sisällä on??? VAIKO MITÄ ???


      • Anonyymi

        Asenna muijan persreikään sisupastilli, aina kun muija on sontinut, uusi tilalle.

        Näin muijasi pierut eivät haise!


    • heko heko

      Sinun täytyy etsiä sellainen hoikka ja kaunis henkilö, jonka suolisto ei kehitä kaasuja. Helpompi keino on, että lopetat uuden suhteen heti alkuunsa, niin ei kumppani käy liian tuttavalliseksi. Tässä mielessä yhden illan jutut lienevät varmimpia, kunhan "hoito" on sen verran selvin päin, että kykenee riittävästi kontrolloimaan alapäätään.

    • tytti

      ..ja jätä se nainen, se ansaitsee jotain parempaa kun sut!!
      Mulla on itellä se sama "sairaus" ja voin kertoa,että maha tulee todella kipeäksi jos sun kaltaisen hienopieruäijän takia joutuu kotonakin pidättelemään.. nyt varmaan sanot et menis vessaan, MEE ITE JA PYSY SIELÄ!!!

      • Miekkonen

        Antaa pierun tulla, jos on tullakseen.
        Meillä kotona piereskellään vaimon kanssa usein
        tarkoituksella oikein äänekkäästi ja nauretaan makeasti päälle... ;-)))


      • tytti
        Miekkonen kirjoitti:

        Antaa pierun tulla, jos on tullakseen.
        Meillä kotona piereskellään vaimon kanssa usein
        tarkoituksella oikein äänekkäästi ja nauretaan makeasti päälle... ;-)))

        sulla ainakin on kivan rento asenne elämään, voisit vaikka sitä vähän tartuttaa tohon hienopieruidiootti-äijäänkin, hävetä sietäis jos on noin itsekeskeinen, että nainen ei saa pieraista ku sit ei tee mieli nuolla pilhua..


      • Miekkonen
        tytti kirjoitti:

        sulla ainakin on kivan rento asenne elämään, voisit vaikka sitä vähän tartuttaa tohon hienopieruidiootti-äijäänkin, hävetä sietäis jos on noin itsekeskeinen, että nainen ei saa pieraista ku sit ei tee mieli nuolla pilhua..

        ...kielihoito on niin suloista ja tehokasta, että tuleehan siinä vaimolta pieru poikineen helpostikin, kun hän kiemurtelee nautinnosta hellässä hoidossani... ;-)) Ja niin käy välillä itsellenikin, kun vaimoni helliin ihanasti suullaan uljasta lemmenvaltikkaani... ;-)))


      • nanna
        Miekkonen kirjoitti:

        Antaa pierun tulla, jos on tullakseen.
        Meillä kotona piereskellään vaimon kanssa usein
        tarkoituksella oikein äänekkäästi ja nauretaan makeasti päälle... ;-)))

        voisin tulla teille kanssa piereskelemään!!!


      • täti
        nanna kirjoitti:

        voisin tulla teille kanssa piereskelemään!!!

        No voihan, jos maailmassa on enemmänkin tuollaisia "hienopieruherroja" niin johan multakin meni viimeisetkin mahikset saada kielikylpyjä tai miestä yleensäkään... Meillä nimittäin pierrään muhevasti kilpaa ja nauretaan päälle.

        Mulla vaan on vauvasta asti ollut aktiivinen suoli. Yöllä kuulemma pieren mahdottomasti (kuorsamisen lisäksi) ja usein aamulla herään omaan pieruuni.


      • Miekkonen
        nanna kirjoitti:

        voisin tulla teille kanssa piereskelemään!!!

        Tule ihmeessä tänne pieremään, paukutellaan
        iloisia säveliä kilvan. Pidetään oikein pierukarkelot. ;-)))


      • ydinlataus
        täti kirjoitti:

        No voihan, jos maailmassa on enemmänkin tuollaisia "hienopieruherroja" niin johan multakin meni viimeisetkin mahikset saada kielikylpyjä tai miestä yleensäkään... Meillä nimittäin pierrään muhevasti kilpaa ja nauretaan päälle.

        Mulla vaan on vauvasta asti ollut aktiivinen suoli. Yöllä kuulemma pieren mahdottomasti (kuorsamisen lisäksi) ja usein aamulla herään omaan pieruuni.

        Asutko kenties Valkeakoskella.

        Siellä viimeksi käydessäni haisi ihan törkeä paska.

        On suunnaton vääryys jos koko kaupungin ilmasto tuhotaan yhden ihmisen ylettömällä piereskelyllä!

        Luulisi jo kemiallisten aseiden käytön kieltävä sopimuskin velvoittavan, sanon minä.


      • nanna
        Miekkonen kirjoitti:

        Tule ihmeessä tänne pieremään, paukutellaan
        iloisia säveliä kilvan. Pidetään oikein pierukarkelot. ;-)))

        kiusottele, tuskin jaksan odottaa.
        Otan parit äänenvahvistimet mukaan, niin saa naapuritkin kuulla kuinka komeat pierut kajahtaa.


      • nanna
        Miekkonen kirjoitti:

        Tule ihmeessä tänne pieremään, paukutellaan
        iloisia säveliä kilvan. Pidetään oikein pierukarkelot. ;-)))

        tietysti tämä jutun alkuperäinen kirjoittaja saa toki liittyä mukaan iloiseen seuraamme?! Saa kuulla pierua kerrakseen, voi sitten useamminkin käydä kirjoittelemassa tälle palstalle!!


      • Ei Valkeakoskelle
        nanna kirjoitti:

        tietysti tämä jutun alkuperäinen kirjoittaja saa toki liittyä mukaan iloiseen seuraamme?! Saa kuulla pierua kerrakseen, voi sitten useamminkin käydä kirjoittelemassa tälle palstalle!!

        Mutta älkää menkö Valkeakoskelle!

        Siellä on jo nyt räjähdysherkkää.


      • täti
        ydinlataus kirjoitti:

        Asutko kenties Valkeakoskella.

        Siellä viimeksi käydessäni haisi ihan törkeä paska.

        On suunnaton vääryys jos koko kaupungin ilmasto tuhotaan yhden ihmisen ylettömällä piereskelyllä!

        Luulisi jo kemiallisten aseiden käytön kieltävä sopimuskin velvoittavan, sanon minä.

        Hyvä veikkaus tuo valkeakoski. Olen Kuusankoskelta. Siellä haisee aina, mutta ei pelkästään minun ansiostani!


    • tsiisus

      voi tsiisus!
      onko tämän jutun kirjoittaja ite pierry viimeksi 5- vuotiaana vai? naurustani ei meinaa tulla loppua laisinkaan.... heheeeeee! jo se nyt olis yhtä perkelettä jos ei kotonaan piereskellä saa, oh my God! meillä ainakin yhdessä nauretaan miehen kanssa jos kilpaa pumppaillaan....

      • nanna

        hitto, on muuten oikeesti maha ihan kipeenä, ku naurattaa...oikeesti tollasia juttuja!!
        Kolme samanlaista viestiä tällä palstalla...
        Tekis mieli käydä pieraseen ton ukon korvaan.


      • Tietäjä

        Kyse on sivistyksestä.

        Piereskely on normaalia toimintaa, mutta onhan silläkin rajansa.

        Joku piereskelee kotona ja joku saunassa.

        Väitän, että on toisen huomioon ottamista jos ei nyt heti ekana päivänä suhteen alkurakentelun aikana, oli sitten kotona tai ei, heittele mitään ydinräjähdyksiä.

        Mutta kuten sanottua, meitä on joka lähtöön.


    • anna

      luonnollinen asia.me aina nauretaan toistemme ihme paukuille ja se on hyvä aina ku naimme ja hän saa niin muutaman kerran orkku ja pieru on tullu yhtä aikaa,eikä ällötä yhtään vaan räkätämme taas ihan milettömästi

    • double_röh

      jos se ei haise pahelle.

      Pieret siis hajutta ja äänettä, oletko todellakin elävien kirjoissa?

    • N19

      En minä ainakaan haluaisi kuulla kumppanini märkiä pieruja, samalla tavalla ne vie halut naiselta kuin mieheltäkin. Jos pierettää, mennään vessaan. Tai päästetään ns hiljaiset leijat, joista ei lähde ääntä.

    • Anna

      Kylläpä saivat omat ongelmat taas uutta perspektiiviä. Kiitos valaisevasta kirjoituksesta.

    • kaasuvaivainen

      Voi herranjestas...tiesitkö herra hyvä että naidessa menee ilmaa sisään jonka on tultava jossain vaiheessa ulos. Ja kyseessä ei ole niinkään suoliston toiminnan häiriö. Älä nai niin et kärsi tästä naisesi "piereskelystä"

    • Mr. R

      Jos tykkäätte paskantaa samalla kun rakastelette niin mikäs siinä. Onneksi on olemassa vielä oikeastikin hienoja naisia.

      En minä ihmisiä ole ikinä arvostanutkaan.

    • waqel

      ymmärrän varsin hyvin (voi aikoja voi tapoja) kirjoittajan ongelman. muistan kun aikoinaan seurustelin naisen kanssa joka ei osannut käytöstapoja eli piereskeli kun olimme kahden. jätin naisen monesta muustakin painavasta syystä ja nyt olen ollut onnellisessa avioliitossa 8 vuotta sen neiti oikean kanssa.
      vaimoni inhoaa piereskelyä kaikessa muodossa ja osaa tavat myös sängyssä.

      kun luin näitä vastauksia mitä ihmiset ovat kirjoittaneet olen kauhuissani ihmetellyt pierujen kuuluvan osana ihmisten seksiin.
      minun ja vaimoni mielestä pieru vie seksi halut välittömästi.
      lopuksi sanon tuolle alkuperäiskirjoittajalle (jos lie enää maisemissa) että keskustelisi vaimonsa kanssa vakavasti asiasta ja jos se ei tuo tulosta aina löytyy toisenlaisia ihmisiä eri tapoineen

      • reteriikki

        Hyvä esimerkki: Katottiin tässä maanatai-iltana Aku Louhiniemen elokuvaa KÄSKY, tilanteessa, jossa tämä teloittaja/taiteilija upseeri ja jääkäri tulkitsivat runoutta vuoron perään, ja jääkärin ja tämän upseerin vaimon välille syntyi vahvasti aistittava eroottinen lataus
        . Niin eiköhän rakas vaimoni kuin salamaniskusta nosta kankkua ja paukase naukuvan sivulaitapierun...
        Jotain rajaa silti, vaikka onkin nainen, ota siinä sitten yhdessä vähän punaviiniä ja ala pikkuhiljaa hyväillä rakastasi.. Huh, Huh..


      • ...telija
        reteriikki kirjoitti:

        Hyvä esimerkki: Katottiin tässä maanatai-iltana Aku Louhiniemen elokuvaa KÄSKY, tilanteessa, jossa tämä teloittaja/taiteilija upseeri ja jääkäri tulkitsivat runoutta vuoron perään, ja jääkärin ja tämän upseerin vaimon välille syntyi vahvasti aistittava eroottinen lataus
        . Niin eiköhän rakas vaimoni kuin salamaniskusta nosta kankkua ja paukase naukuvan sivulaitapierun...
        Jotain rajaa silti, vaikka onkin nainen, ota siinä sitten yhdessä vähän punaviiniä ja ala pikkuhiljaa hyväillä rakastasi.. Huh, Huh..

        Moinen akka, piereskely lisääntyy iän myötä


      • kylttyyri kyykkii
        reteriikki kirjoitti:

        Hyvä esimerkki: Katottiin tässä maanatai-iltana Aku Louhiniemen elokuvaa KÄSKY, tilanteessa, jossa tämä teloittaja/taiteilija upseeri ja jääkäri tulkitsivat runoutta vuoron perään, ja jääkärin ja tämän upseerin vaimon välille syntyi vahvasti aistittava eroottinen lataus
        . Niin eiköhän rakas vaimoni kuin salamaniskusta nosta kankkua ja paukase naukuvan sivulaitapierun...
        Jotain rajaa silti, vaikka onkin nainen, ota siinä sitten yhdessä vähän punaviiniä ja ala pikkuhiljaa hyväillä rakastasi.. Huh, Huh..

        Vaimosi on taitava kriitikko!


      • Miss Rose
        kylttyyri kyykkii kirjoitti:

        Vaimosi on taitava kriitikko!

        Aika junttia päästellä pahoja hajujaan rakastettunsa edessä.
        Jätä se haissi!


      • K. Lunssi
        Miss Rose kirjoitti:

        Aika junttia päästellä pahoja hajujaan rakastettunsa edessä.
        Jätä se haissi!

        Joo, onhan tää mielenkiintoinen aihe. Kolme ekaa kumppania visusti varoi piereskelemästä mun läsnäollessa. Nykyinen paukuttelee estottomasti, minkä ehtii. Eikä puhettakaan mistään kasvojen menettämisestä, kuten edeltäjät pelkäsivät. Mutta enpä tiedä, kauanko tuota ilkee katsella. Sen fjöösakin haisee niin etovalle. Eikäpähän se sitä annakaan.


    • näinonn

      Kemi haisee

    • kosain

      Voi vaimo ressukkaa kun pitää kärsiä kaasuilevasta vatsasta. Ymmärrän kyllä sinunkin näkökantaasi, ei kai se niin himottavaa ole kun toinen päästelee märkiä pieruja, mutta eihän hän voi sille mitään sillä jos pidättelee niin silloin sitä vasta on sairas. Voisihan hän kai saada jotain apua lääkäriltä vaivaansa, varmaan kärsii siitä itse eniten. No se on sinun päätettävissäsi miten tärkeäksi katsot asian , mutta muista että se on jokaisella ihmisellä ruuansulatus toiminta, joten en usko että löydät mistään kaasu vapaata ihmistä.

    • waqel

      ..."joten en usko että löydät mistään kaasu vapaata ihmistä."

      niin mun vaimo on ainoaa laadussaan

      piereskely ei kuulu hyviin tapoihin mutta jos kosain mielestä kuuluu
      niin heidän luona varmaan kaivetaan nenää ja nyppäillään löydöt tapetille..

    • Anonyymi

      Minusta taas on suorastaan kiihottavaa haistaa jonkun ihanan naisen hajuja :]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe