ulkonäkö parinvalintaperusteena

kiinnostaa

Monelle miehelle naisen ulkonäkö tuntuu olevan eräs tärkeimmistä, ja joskus jopa tärkein parinvalintaperuste, olipa sitten kyse yhden yön jutusta tai pidemmästä parisuhteesta.

Miten on, suosittelisitteko naisia käyttämään samoja kriteereitä ja tärkeysjärjestystä parinvalinnassaan ? Siis että ulkonäkö ja muut pinnalliset asiat pitäisi nostaa tärkeimmiksi valintaperusteiksi

39

283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joidenkin mukaan ainoa parinvalintaperuste. En kylläkään osta tuota väitettä mutta kuitenkin.

    • sillitrooli

      Jostain syystä miehet, joille ulkonäkö EI OLE lähelläkään tärkeintä parinvalintaperustetta, EIVÄT OLE kovin suosittuja naisten keskuudessa. Sen sijaan miehet, joille naisen ulkonäkö on kaikki kaikessa, ja jotka ääneen arvioivat naisten ulkonäköä ja kelpuuttavat vähemmän kauniita naisia vain yhden yön juttuihin, ovat erittäin suosittuja naisten keskuudessa. Tämä fakta näin ihan omia silmiä käyttäen huomioimalla, eikä niinkään naisten mielipiteitä kuuntelemalla.

    • jaska jokunen

      Eiköhän kaikki tiedä kuinka visuaalisia naiset ovat yleisesti ottaen. Kengät, laukut, vaatteet, asunto...kaikessa näissä naiset toivovat tiettyä tyyliä, kukin omanlaistaan. On turha kuvitella että miestä katsottaisiin jotenkin eri silmin.

      Naisilla on myös taipumus vetää erittäin pitkälle meneviä johtopäätöksiä ulkoisista asioista. Naiset kuvittelevat tuntevansa miehen lähes läpikotaisin tämän pukeutumisen perusteella. Siinä onkin melkoinen selittäminen että nämä ovat vain vaatteita, joita kylmässä pohjolassa on pakko pitää. Eivät ne kerro ihan kaikkea siitä mitä ajattelen tai mitä olen, toisin kuin teillä naisilla ilmeisesti?

      • sillitrooli

        Niinpä. Naiset luulevat, että miehen pukeutuminen kertoo miehen luonteesta kovinkin paljon, ja vielä niin päin, että tylsä pukeutuminen tarkoittaa tylsää miestä.

        Yksi viimeisten kolmenkymmenen vuoden luovimmista globaaleista vaikuttajista pukeutui jatkuvasti näin http://blogs.mycentraljersey.com/inthebag/files/2010/01/stevejobs.jpg
        Naisten mielestä hänen olisi varmaan pitänyt pukeutua niittikaulukseen ja pinkkeihin nahkahousuihin sekä olla tatuoinut kummatkin käsivartensa, koska kuvastahan näkee selvästi, ettei hän ole ollenkaan luova ihminen.

        P.S. Kännykkäni on nokialainen, jos se sattuu jotain kiinnostamaan


      • ,.,.,
        sillitrooli kirjoitti:

        Niinpä. Naiset luulevat, että miehen pukeutuminen kertoo miehen luonteesta kovinkin paljon, ja vielä niin päin, että tylsä pukeutuminen tarkoittaa tylsää miestä.

        Yksi viimeisten kolmenkymmenen vuoden luovimmista globaaleista vaikuttajista pukeutui jatkuvasti näin http://blogs.mycentraljersey.com/inthebag/files/2010/01/stevejobs.jpg
        Naisten mielestä hänen olisi varmaan pitänyt pukeutua niittikaulukseen ja pinkkeihin nahkahousuihin sekä olla tatuoinut kummatkin käsivartensa, koska kuvastahan näkee selvästi, ettei hän ole ollenkaan luova ihminen.

        P.S. Kännykkäni on nokialainen, jos se sattuu jotain kiinnostamaan

        "Naisten mielestä hänen olisi varmaan pitänyt pukeutua niittikaulukseen ja pinkkeihin nahkahousuihin"

        Eh..Selkeästi tunnet naiset...tai sitten et todellakaan. Tuollaista lookkia taitavat arvostaa enemmänkin Juha Föhrin tyyppiset miehet..elikkäs "miesten miehet".


      • sillitrooli
        ,.,., kirjoitti:

        "Naisten mielestä hänen olisi varmaan pitänyt pukeutua niittikaulukseen ja pinkkeihin nahkahousuihin"

        Eh..Selkeästi tunnet naiset...tai sitten et todellakaan. Tuollaista lookkia taitavat arvostaa enemmänkin Juha Föhrin tyyppiset miehet..elikkäs "miesten miehet".

        Eikös semihomot biseksuaaliset panoeinot ole naisten mielestä hoteinta mitä löytyy?


      • ,..,
        sillitrooli kirjoitti:

        Eikös semihomot biseksuaaliset panoeinot ole naisten mielestä hoteinta mitä löytyy?

        No varmaan on sit?..tai siis jos tunnet sellaisia naisia.


      • sillitrooli
        ,.., kirjoitti:

        No varmaan on sit?..tai siis jos tunnet sellaisia naisia.

        Ei kun lähinnä arvioin sitä, mistä naiset tuntuu tykkäävän. Yksi miestyyppi, josta naiset tykkäävät, on ylimaskuliininen äijä, jonka tunteettomuus ja aggressiivisuus ja häikäilemättömyys lähentelee psykopatiaa. Toinen naisten suosima miestyyppi on casanova, joka runollisesti imartelee naista, näyttää fyysisesti jonkun verran maskuliiniseltakin mutta samaan aikaan enemmän kuin vähän naiselliselta, koristelee itseään erikoisin tavoin usein naisiltakin lainatuilla asusteilla, ja on äärimmäisen itserakas ja epäluotettava, manipuloivakin.

        Ekaa miestyyppiä edustaa mm. poliisit, yritysjohtajat, väkivaltarikolliset, nyrkkeilijät ja muut sellaiset. Erittäin suosittuja naisten keskuudessa.

        Toista miestyyppiä edustavat mm. julkkikset, rokkitähdet, taiteilijat, myyntimiehet. Sama homma, erittäin suosittuja naisten keskuudessa.


    • Miksi kenenkään pitäisi ottaa kumppani, joka ei ulkoisesti silmää miellytä? Sitä paitsi naisille tuntuu olevan erityisen tärkeää, että heidän miehensä pitää heitä viehättävän näköisenä. Miehet sitten vissiin ovat naisensa mielestä fiksuja.

    • sdfghjklöååååååååååå

      Niinhän ne naisilla hyvinkin on nämä asiat päällimmäisenä. Se vaan että tämän lisäksi naiset vaativat mieheltä p/s-kokeneisuutta ja tavallaan ammattitaitoista nussimista, ja näitä siis enemmän kuin itseltään. Tämä taasen on paljon vaadittu kun ottaa huomioon, että naiset aina jo hyvin nuoresta alkavat kartuttaa omaa p/s-kokeneisuuttaan. Näin siksi kun nuorten naisten on niin helppo saada miehiä itseään nussimaan, ei tarvitse kuin levittää haaransa ja asettua patjaksi miehille joita heitä aina ympäröi.

    • niilo niilonen

      niiii,mitenkä voin enään suositella kun sitä jo toteutetaan.Kyllä naiset ovat vähintään yhtä pinnallisia kuin miehetkin.Tämän olen itse todennut mm.nettireffisivuilla jossa ei pahemmin vastauksia irtoiel kun ei naama satu miellyttämään.Toisinaan,jopa tuntuu että miesten arvot ovat olleet enemmän pehmentymässä ja naisten koventumassa.

    • realismus

      Minulle on tärkeintä äly, sotahistorian tuntemus ei haitaksi

      • nuorempi mies

        Oletko ikinä realismus harkinnut nuorempaa miestä rakastajaksi?


      • realismus
        nuorempi mies kirjoitti:

        Oletko ikinä realismus harkinnut nuorempaa miestä rakastajaksi?

        Miten nuori olet?


      • nuorempi mies
        realismus kirjoitti:

        Miten nuori olet?

        28


      • realismus
        nuorempi mies kirjoitti:

        28

        hei apua, tyttäreni on 30, en sentään pedo ole!!! Nuorempi rakastajani hylkeenpyytäjä rantarosvo on sentaan melkein 50....


      • nuorempi mies
        realismus kirjoitti:

        hei apua, tyttäreni on 30, en sentään pedo ole!!! Nuorempi rakastajani hylkeenpyytäjä rantarosvo on sentaan melkein 50....

        Oletko sitten kuusikymppinen itse? Olen luullut, että olisit jotain neljänviiden ja viidenkympin väliltä.


      • realismus
        nuorempi mies kirjoitti:

        Oletko sitten kuusikymppinen itse? Olen luullut, että olisit jotain neljänviiden ja viidenkympin väliltä.

        Viisikymppiä tulee täyteen kohta. Lähden 30v. tyttäreni kanssa ryyppäämään sitä Barcelonaan Gaudin merkeissä. Toivottavasti ei kuitenkaan raitiovaunun alle...


      • nuorempi mies
        realismus kirjoitti:

        Viisikymppiä tulee täyteen kohta. Lähden 30v. tyttäreni kanssa ryyppäämään sitä Barcelonaan Gaudin merkeissä. Toivottavasti ei kuitenkaan raitiovaunun alle...

        Käytkö usein baarissa tyttäresi kanssa? Toivottavasti ei tule riitoja kännissä.


      • realismus
        nuorempi mies kirjoitti:

        Käytkö usein baarissa tyttäresi kanssa? Toivottavasti ei tule riitoja kännissä.

        Njet, tytär asuu toisessa maassa, yleensä tapaamme vain kerran vuodessa :(


      • nuorempi mies
        realismus kirjoitti:

        Njet, tytär asuu toisessa maassa, yleensä tapaamme vain kerran vuodessa :(

        Onko teillä samanlainen miesmaku tyttäresi kanssa? Ajattelen vain sitä tilannetta, kun olette baarissa yhdessä.


      • realismus
        nuorempi mies kirjoitti:

        Onko teillä samanlainen miesmaku tyttäresi kanssa? Ajattelen vain sitä tilannetta, kun olette baarissa yhdessä.

        Tytär yrittää bongata minulle miehiä :D Viimeksi lammmasfarmarin :DDD Ei olllut edes baarissa vaan ihan laitumella...Muuten meillä ei ole yhteistä, hän harrastaa kalliokiipeilyä ja minulla korkeanpaikan kammo


      • nuorempi mies
        realismus kirjoitti:

        Tytär yrittää bongata minulle miehiä :D Viimeksi lammmasfarmarin :DDD Ei olllut edes baarissa vaan ihan laitumella...Muuten meillä ei ole yhteistä, hän harrastaa kalliokiipeilyä ja minulla korkeanpaikan kammo

        Oletko ikinä käynyt seinäkiipeilyhallissa koittamassa? Siellä on turvallisempi tunnelma kuin ulkona. Luulisin, että korkeanpaikan kammo voi hävitä, jos kerran käy ylhäällä ja sitten putoaa valjaiden varaan, mutta mitään vaarallista ei tapahdukaan.


      • realismus
        nuorempi mies kirjoitti:

        Oletko ikinä käynyt seinäkiipeilyhallissa koittamassa? Siellä on turvallisempi tunnelma kuin ulkona. Luulisin, että korkeanpaikan kammo voi hävitä, jos kerran käy ylhäällä ja sitten putoaa valjaiden varaan, mutta mitään vaarallista ei tapahdukaan.

        Tytär harrastaa sitäkin, huonon kelin vaihtoehto, mutta minulla on pitkät kynnet - ei, pysyn maan pinnalla, Gaudi olkoon seuraava extreme-kokemukseni :D


    • Niin se vain on

      Naisillahan on jo pinnallisia asioita tärkeimpinä valintaperusteina mm. koulutus ja tulot.

      • realismus

        Shakin ja canastanpeluutaidot plussaa


    • No, mä sanoisin, että sikäli on, että ihan kaikkia en kelpuuta, mut suurin osa naisista on riittävän hyvännäköisiä mulle niin seksiin, kuin parisuhteeseenkin ja siihen päälle tulee sitten ne ei niin hyvännäköiset, mut henkisiltä ominaisuuksiltaan hyvin kiinnostavat naiset.

      Mut esim. keskiverto 50-vuotiaalla naisella ei ole minuun mahdollisuuksia. :D

    • On se kyllä aika tärkee kriteeri mulle noissa asioissa. Kun niinhän se menee että ulkonäköön ihastutaan... et kyllä sen on miellytettävä silmää. Mutta tuostakin niin kyllä aika suuri osa ikäisistäni ja nuoremmista sen täyttää aika helposti, vanhemmista harvempi ja yli 50:set tosi harvoin, koska mulla on sellainen pinnallinen juttu et ihon ryppyjä en siedä.

      • ,.,.,

        " 50:set tosi harvoin, koska mulla on sellainen pinnallinen juttu et ihon ryppyjä en siedä."

        Sulla tulee olemaan vaikea tulevaisuus. Onnea sille!


      • ,.,., kirjoitti:

        " 50:set tosi harvoin, koska mulla on sellainen pinnallinen juttu et ihon ryppyjä en siedä."

        Sulla tulee olemaan vaikea tulevaisuus. Onnea sille!

        Näin on. Mut minkäs sille mahtaa ja menee se yksinkin, niin kuin tähänkin asti.


      • ,.,.
        itmies kirjoitti:

        Näin on. Mut minkäs sille mahtaa ja menee se yksinkin, niin kuin tähänkin asti.

        Sinähän pidät tosin pyöreistä naisista (etkös?) ja pyöreillä ei niin helposti rypyt erotu vanhempanakaan. Mutta kaikki me rypistymme kuitenkin, ennemmin tai myöhemmin.


      • ,.,. kirjoitti:

        Sinähän pidät tosin pyöreistä naisista (etkös?) ja pyöreillä ei niin helposti rypyt erotu vanhempanakaan. Mutta kaikki me rypistymme kuitenkin, ennemmin tai myöhemmin.

        Joo, pitää paikkansa. Vanhuus tulee kyllä jokaiselle ennemmin tai myöhemmin, mut itte kun oon vielä 28 niin sinne on vielä matkaa aika paljon.


      • ,.,.,
        itmies kirjoitti:

        Joo, pitää paikkansa. Vanhuus tulee kyllä jokaiselle ennemmin tai myöhemmin, mut itte kun oon vielä 28 niin sinne on vielä matkaa aika paljon.

        Kyllä niitä ryppyjä tulee kuule jo paljon aiemmin kuin vanhuksena..Ei vanhempasikaan varmaan enää siloisia ole??


      • ,.,., kirjoitti:

        Kyllä niitä ryppyjä tulee kuule jo paljon aiemmin kuin vanhuksena..Ei vanhempasikaan varmaan enää siloisia ole??

        Mun näkemäni mukaan on aika sileä iho, mitä nyt isän puolelta kun on jo eläkkeellä.

        Mielestäni se että kun on riittävästi sitä läskiä ne rypyt ei näy niin selvästi kuin hoikassa tapauksessa. Ainakin mun havaintoni mukaan. Eikös se rasva eli läski ole semmonen joka siloittaa ihon? Tietty selluliitti eli kova rasva on eri asia, mutta siis pehmeä rasvahan on semmosta tietääkseni.


    • ,....,

      "mitä nyt isän puolelta kun on jo eläkkeellä."

      Eli siis rypyt tulee vasta eläkkeelle jäätyä. Silloinhan 50 v. naisella ei ole vielä ryppyjä, jos on työelämässä...

      • Niin no eikös se kuitenkin oo aika yksilöllistä? Riippuuhan se pitkälti elintavoista ja geeneistä, ym.. Eikös esim. tupakoinnilla ole semmoinen vaikutus että se vanhentaa ennen aikaisesti? Ainakin mitä mä oon katellut noita röökin polttajia että sellaselta se pidemmän näyttää.


      • itmies kirjoitti:

        Niin no eikös se kuitenkin oo aika yksilöllistä? Riippuuhan se pitkälti elintavoista ja geeneistä, ym.. Eikös esim. tupakoinnilla ole semmoinen vaikutus että se vanhentaa ennen aikaisesti? Ainakin mitä mä oon katellut noita röökin polttajia että sellaselta se pidemmän näyttää.

        Siis pidemmän päälle näyttää...


    • totuus täätä

      naiselle naamavärkki on ainoo peruste miestä hankkiessa.

    • 6

      Eikö ne sitä jo ole, YTM on yleensä komeampi kuin ATM.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      197
      4065
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1488
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      47
      1283
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      107
      1067
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      52
      1044
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1019
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      69
      953
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      915
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      94
      884
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      70
      870
    Aihe