ONE DIRECTION SUOMEEN? ♥

Nii siis millon ne tulee suomee? Haluaisin varata liput ajoissa (; ♥ SE ON PARAS BÄNDI! Ja Liam tietty söpöin :D

349

6859

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Uuups! Tuli vähä väärää osioo?

    • eikö ketää kiinnosta ? :(

      • Ideoija

        ei- Pyysin avauksen sekä teiniXD:D:D:D

        kommenttien poistoa


    • Fani(;

      heei jossaki One Direction haastattelussa sanottii et ne olis tulossa ens vuoden puolella tänne suomee ;D ja Harry o söpöi (;;

      • Niallgirl<3

        Missä haasttelussa?! Ja Niall on kaikista ihannin ja söpöin ja paras


      • Niall;)
        Niallgirl<3 kirjoitti:

        Missä haasttelussa?! Ja Niall on kaikista ihannin ja söpöin ja paras

        Jeps! Niall on söpöin :)


      • Rakastaja Niall
        Niall;) kirjoitti:

        Jeps! Niall on söpöin :)

        se on kaikista söpöin ja blondi, toivon et pääsisin naimisiin sen tai Louisin kanssa♥


      • Nialllove<3<3<3
        Niallgirl<3 kirjoitti:

        Missä haasttelussa?! Ja Niall on kaikista ihannin ja söpöin ja paras

        Niinku sanoit ni Niall James Horan on kaikista ihanin ja parhain! sillä on parhain lauluääni, se on hyvä laulaan ja soittaa kitaraa. Haluaisin nähä Niall:in


      • <3<3<3<3<3
        Niall;) kirjoitti:

        Jeps! Niall on söpöin :)

        ZAYN on söpö


      • Donuts<3
        Rakastaja Niall kirjoitti:

        se on kaikista söpöin ja blondi, toivon et pääsisin naimisiin sen tai Louisin kanssa♥

        Musta ne kaikki on ihanii


      • Entykkääentykkää
        Donuts<3 kirjoitti:

        Musta ne kaikki on ihanii

        Louis taijoku sellanen on aöpöin mut oikeesti vihaan One Directionia. Hyihyihyi.


      • yks
        <3<3<3<3<3 kirjoitti:

        ZAYN on söpö

        Zayn o kyll paras


      • love Louis
        Rakastaja Niall kirjoitti:

        se on kaikista söpöin ja blondi, toivon et pääsisin naimisiin sen tai Louisin kanssa♥

        Louis on Komein!


      • onedirectonlove
        Rakastaja Niall kirjoitti:

        se on kaikista söpöin ja blondi, toivon et pääsisin naimisiin sen tai Louisin kanssa♥

        Turha luulo et pääset!!


      • Ne on homoi...
        love Louis kirjoitti:

        Louis on Komein!

        Hei oikeesti! Jos ootte muka niin directioneita nii luulis teidän tietävän että harry ja louis on yhes ja ne on homoi tai osittain bissei!!!!


    • Louisgirl1

      Moi, oon itse bändin fani ja haluisin kans että ne tulis Suomeen!! Kaikki pojat on söpöjä, mutta Louis on söpöin ja ihanin!!

      • Louis<3

        Niii on!!! LOUIS


    • gotta be 1D

      Pojat on antaneet haastattelun Stara-lehdelle ja ovat kuulemma tosiaan tulossa tämän vuoden puolella Suomeen. Harry on jopa tuulettanut tietävänsä miltä meidän maanlippu näyttää ja kertoi odottavansa vierailua Suomeen innolla ;)
      Ja pakko sanoa et oon samaa mieltä siinä että kaikki pojat ovat aivan ihania, mutta Louis on vaa päässy sulattamaan mun sydämen ihanalla persoonallisuudellaan ja sinisillä silmillään

      • Harry:-)

        Näin jostain kohti netistä et ne tulis helsinkii jo nyt lokakuussa


    • Love__Louis

      Nii siis kyllä ne tulee tänä vuonna, ja jos ootte menossa sinne nii voitte olla varmoja et mä oon siellä ihan eturivissä ♥
      Ja tietysti Louis William Tomlinson on oma suosikkina vaik lyhän ne muutki on söpöjä ♥


      Seuratkaa twitteris mua : Love__Louis ;)

      • jtn1D

        ai tuleeko pojat suomeen tän vuoden lokakuussa? mihi tapahtumaa ja koska?


    • HARRY&NIALL<3<3<3

      ooooi ihanaa jos tulee nyt lähiaikoina suomee!! en jaksa oottaa

      • harry love<3

        HARRY ON IHANIN!!!


    • Niall & Louis <333

      Pojat sano, et on tulos Suomee tän vuoden puolel. :)
      Ne kaikki on niiiin ihanii!!

    • niallismylife

      Joo tän vuoden puolella pitäs kuulemma tulla suomeen !! maltan tuskin odottaa !!! NIALL JAMES HORAN ON IHANIN

      • True Directioner

        Pahoitteluni mut Niall on varattu mulle! On muutki iha söpöjä. Niallin tanssiliikeet AH :DD OOTTE KAIKKI IHANII! I heart you guys!! Tulkaa Suomeen millon vaa kunhan tuutte!
        From: True Directioner, Nialls Girlfriend, Siiri


      • ,,<3<3
        True Directioner kirjoitti:

        Pahoitteluni mut Niall on varattu mulle! On muutki iha söpöjä. Niallin tanssiliikeet AH :DD OOTTE KAIKKI IHANII! I heart you guys!! Tulkaa Suomeen millon vaa kunhan tuutte!
        From: True Directioner, Nialls Girlfriend, Siiri

        Must kaikki pojat on söpöi eikä sil ulkonäöl oo nyt nii paljoo välii kun eikö ne nyt oo laulajia....on ne kyl kaikki söpöjä jee suomeen tuloss


    • one direction<3

      Oikeesti one directionin on pakko tulla suomeen! En jaksa odottaa!!:D Mun mielestä kaikki on yhtä söpöjä ja ihania

    • 1D_Fani

      OIH!!! Siis 1D on paras! ootan itekkin innolla millon ne tulis suomeen

    • ProudDirectioner

      HEI OIKEESTI!!! en mäkää jaksa odottaa! ZAYN ehdottomasti sulosin!! ♥ :P P.S. saa seurata Twitteris: FinnishTraveler :)

      • suskuuu<3zayn

        samaa mieltä♥ :)


    • kfkkgkgjjhhh

      Eeeeeeikä! Mun on pakko saada liput!! Onkohan ne nopeesti loppuunmyyty ja koskakohan tulee myyntiin? D:

      One Direction on paraaaas! (; ♥
      Ps. Kaikki on yhtä sulosia ja hauskoja. ;)

      • onedirectionfoorever

        ne tuli 9.6 ja sinne ei mun mielest tarvinnu lippui ku se oli semmone miitti et ne meni kaisaniemen puistoon (oonko iha vääräs ?)

        ja 1D IKUISESTI !


    • One direction ei mun tietääkseni pääse Suomeen vielä tänä vuonna, kalenteri täynnä :( Juuri nyt he ovat Amerikassa ja sen jälkeen pitäisi lähteä jonnekin Aasiaan ja Australiaan, mutta en tiedä missä järjestyksessä minnekin. Tilanne on kyllä vielä vähän auki että tuleeko vai ei kun jokaisella lehdellä ja haastattelulla on vähän eri tiedot. Pojat ovat kyllä sanoneet haluavansa tulla Suomeen mahdollisimman pian koska tietävät täällä olevan paljon faneja :) Odotan kyllä innolla että tulisivat mah. pian

      • LouisTomlinson<3

        One Direction ei tuu suomeen tänä vuonna koska niillä on keikkoja jo vuodelle 2013 eikä oo siihen mennessä yhtäkään keikkaa suomessa :(


      • 1D<3forever
        LouisTomlinson<3 kirjoitti:

        One Direction ei tuu suomeen tänä vuonna koska niillä on keikkoja jo vuodelle 2013 eikä oo siihen mennessä yhtäkään keikkaa suomessa :(

        Huomasin saman asian..:( mä oon ollu jo siin toivos, et
        enää ei tarvis vaa kattella videoita&kuvia vaan pääsis oikeesti näkeen ne lähiaikoina.. Pakko myöntää, et mä ymmärrän tosi hyvin, miksei ne heti ekana tänne suomeen tuu. Mut sitä odotellessa...


      • directionerdjmalik
        LouisTomlinson<3 kirjoitti:

        One Direction ei tuu suomeen tänä vuonna koska niillä on keikkoja jo vuodelle 2013 eikä oo siihen mennessä yhtäkään keikkaa suomessa :(

        Niimpä.. Luin kans et ne ei pääse 2O13 kaa Suomee :(( Mut ne kans sano et haluis todellaki tulla Suomee


      • Miina Elina

        tuleepas sä et mistä mitään Tanskan jälkeen tänne


    • kfkkgkgjjhhh

      No on tuo harmillista jos ei pääse tänä vuonna, mutta todellakin odotan vaikka vuosia, vaan että saisin nähdä ne! (: ♥

      • Jaaha..

        Miks ihmeessä avasit keskustelun jos sua ei kiinnosta? :)


    • Nyt tuli luettua taas uutta lehtee jossa 1D:n haastattelu Liamilta. Sanoi että kiertue olisi tänä vuonna! :)

      • jalopeeeeeeno

        Eikö poop-jutuille ole oma palstansa? Miksi harrastat yksinpuhelua täällä?


      • Ässä♥Liam

        Mis lehes????


    • Haryyyyyy <3

      Siis mä niiiiiiiiiiiin haluun nähä Harryn

    • 1D ZAYN<3

      kertokaa mulle millon ne tulee ja millon tulee myyntiin liput on pakko saada liput XDDDDDDDDDDDD RAKASTAN NIITÄ!!!MUT ENITEN ZAYNISTÄ!

      • onedirectionfoorever

        SAMAAMIELT ! zayn on ihanin ja hauskoin ku oon kattonu kaikkee videoit ni se on ehdottomasti paras ! ..ihana ääniki :3


    • onedirectioner<<<3

      awawawaw mä en malta ooottaa! Ollaan jo kahen kaverin kaa päätetty, et mennää niitte keikalle, eturiviin ja kiljutaan siel äänihuulet paskaks

    • Directioner

      oijoijoijoijoi en malta odottaa, joka päivä istun tuntikausia koneella katsomassa kaikkea 1d-videoita ja kuvia

      • NiallJamesHoran<3(;

        Niii onki mää haluan jo sinne en kestä jos en pääse sinne ne on vaa nii ihanii!!!


    • Niall4ever

      Tietääkseni pojat ovat tulossa Suomeen joko loppuvuodesta tai ensivuoden puolella ja tällähetkellä ovat Australian auringossa keikkailemassa.
      Aivan super sulosia ne on kaikki ja ite oon kyllä vannoutunut fani ! Kyl se ihanin on silti ehdottomasti Niall (Irlantilais -aksentti on jotain superia)

    • Niallswife

      1d on nyt austraaliassa, ne on sanonu lehdille tulevansa suomeen tän vuoden lopulla - ens vuoden alussa. Zaynhän on maininnu suomalaisten fanien olevan parhaita ;)

      NIALLER ON IHANIN ♥

    • Niall on mun!

      Aika tyhmää ku ne menee jonnekki Amerikkaa, Aasiaa ja Australiaa enne Eurooppaa ku Iso-Britannia on Euroopas ni eiks ois järkevämpää tehä se Euroopan kiertue enne muit?

    • LOUIS&ZAYN<3<3<3

      LOUIS ON SEKSIKKÄIN JA IHANIN JA KAIKKEEE AIJJETTÄ SEKOON AINA KU KUULEN SEN ÄÄNEN

      • 1D_is_myLIFE <3

        äääääääääää!! mä en jaksa oottaaa et mun kullat tulee tänne


    • Niall4ever

      Aika hassua kyl olis jos 1D joutuis nimeään vaihtaa, ku jos kirjotat youtubeen tai googleen "one direction" niin 99,9% tuloksista on nimenomaan UK:n 1D:stä.

      Toki ymmärrän et varmasti jenkkien persettä kutittaa tommonen juttu, mutta voisivat silti miettiä, että kun ei koko nimihomma ole haitannut viimeiseen 1,5vuoteen niin miks se nyt sitten haittaisi. Taitaa niillä amerikkalaisilla ittellään olla nimen vaihto edessä(:

      • LOUIS FOREVER MINE<3

        miettikää hei amerikkalaiselle one directionille on tullu tappouhkauksia UK:n 1D:n faneilta. amerikkalais 1D:n bändiläisen isälle (managerille) oli tullu kans uhkauksii! koskaan en oo ees kuullu amerikkalaisesta one directionista :D kyllä tää meijjän ehana 1D on vaa jotai nii parasta


    • GottaBe1D <3

      oon ollu yhen kerran niitten keikalla

    • Faniiii<33

      ÄÄÄÄ... ihanaaa, jos ne pääsee Suomeen!!!! Mua pelottaa eniten et jos liput on loppuun myyty ja sit en pääsekkään sinne! Mut Harryyy on paras, ihanin, söpöin kaikkeee mahollista!

    • Niall4ever

      Niiden on pakko päästä pikasesti Suomeen! Kerran oon ne nähnyt kun olin joku aika sitten Lontoossa ja pojat oli just menossa keikalle ja että mä olin sitten ihan paniikissa kun ne nous autosta ja meni sinne keikkapaikalle siinä parinkymmenen metrin etäisyydellä

    • Niall4ever

      Anteeksi tuplapostaus, mutta oli pakko tulla tännekkin mainostamaan että jos te todella haluatte että pojat tulee Suomeen niin tulkaa 19.5. 1D flash mobiin helsingin kamppiin klo:12:00 ! Lehdistö tietää asiasta ja mitä enemmän ihmisiä saadaan mukaan niin sitä varmammin poja saa tietää tästä ja tulevat pikaisesti suomeen!

      Lisää infoa facebookista: http://www.facebook.com/events/360166280701896/
      Ja Staran sivuita: http://www.stara.fi/2012/04/18/one-direction-flash-mob-helsinki/

      Toivottavasti saadaan nyt paljon porukkaa mukaan!

    • 1DSUOMEEN_LOUIS<3

      JOO JA SIT KU NE TULEE KEIKALLE NI SIEL SIT KANS HUUETAAN JA KAIKKEE IHA KUNNOL ETTEI SE KEIKKA JÄÄ NIITTE VIIMESEKS TÄÄL SUOMES! NITTE PITÄÄ TAJUU ET ME RAKASTETAA NIIT

    • True Directioner

      ne on Suomessa just parhaillaan, heräilkääs ihmiset

      • noloo

        WAKE UP, True Directioner!!


    • äläs puhu pskaa

      paitsi etteivät oo.

    • Niall4ever

      True Directioner, Mistähän sä päättelit että ne ois parhaillaan Suomessa, kun niillä sattu tänään olemaan keikka Uudessa-Seelannissa ja tuona päivänä kun sä laitoit viestin niin olivat Manchesterissa:DD Taitaa olla sulla vähän väärää tietoa.

    • toiveikas1Dfani<3

      luulenpa etteivät pääse edes ensi vuonnakaan. keikkakalenteri täynnä irlannin, iso-britannian ja yhdysvaltojen keikkoja...tämmöiset pikkupaikat jäävät viimeiseksi. tottakai pojat kotimaissa esiintyvät eniten. eurooppa-kiertue olisi monenkin mielestä ollut suositeltavaa pojille koska ovat kuitenkin jo joka euroopan maahan saanet edes jonkinlaisen fanijoukon aikaiseksi. harmillista sinänsä koska suurimmalla osalla ulkomaalaisista faneista (jotka eivät ole irlannista tai UK:sta) ei ole rahaa matkustaa esim iso-britanniaan keikalle. olen tässä kavereiden kanssa suunnitellut että mikäli one 1D ei tule edes ensi vuoden alussa keikalle, me lähdemme porukalla i-britanniaan koska ei tästä tule yhtään mitään että pitää täällä kuunnella youtubesta biisejä ja seurata twitteristä bändin kuulumisia. hieman ärsyttävää on se että juuri tuollaiset yhdysvallat ovat aina etusijalla eikä edes "koti" maanosa ole ensimmäisenä. MUTTA HEI FANIT SUOMALAISEEN KIRJAKAUPPAAN JA TILAAMAAN ONE DIRECTION FOREVER YOUNG OUR OFFICIAL X-FACTOR STORY -KIRJA JA SITTEN MYÖSKIN KOHTA SAAPUVA UUSI 1D KIRJA! ITSE OLEN TUON X-FACTOR KIRJAN LUKENUT JA ALAN PIKKUHILJAA ENEMMÄN JA ENEMMÄN SEKÄ YMMÄRTÄÄ ETTÄ FANITTAA POIKIA! POJISTA TULEE IHAN UUSIA PIIRTEITÄKIN ESIIN! JA TIETYSTI PLUSSANA SÖPÖT LAPSIKUVAT JA MUUTKIN IHANAT KUVAT

    • hellotavaa

      ONE DIRECTION EI OLE SUOMESSA! EI OLE LÄHIMAINKAAN EDES TÄNNE TULOSSA! HALUAISIVAT KOVASTI MUTTA KALENTERI NÄYTTÄÄ TOISTA! SITÄPAITSI KOHTA ON JO KOTIIN PALUN AIKA PERHEIDEN LUOKSE!

      • Miina Elina

        et sä tiedä Ensin he menevät Amerikaan sieltä Ruotsiin ja tänne


    • Niall4ever

      Ja en tiedä kuinka moni on tästä jo kuullut niin pojat julkaisee 30. toukokuuta DVD:n, jolta löytyy livekeikka videoita, ennennäkemätöntä mareriaalia, musiikkivideot yms.
      Mä olen kyllä ekojen joukossa ton ostamassa ja toi kirja on ollu tostoslistalla taas sen verran kauan että voisi olla aika hommatakkin se(:

    • 1directiooooooooon

      ei herranjumala!!! Oottekste nähny sen videon mis liam sekoilee jossai tyylii web-kameras ja huutaa jotai shot out to finland tai jotai vastaavaaa se on ihana vaik louis onki ihanin

    • blaablaa...

      mun mielest one direction on iha hyvä bändi! Pojat on kyl iha mukavii ja sillain.. Mut en jotenki tykkää harryst..sil ei oo kaikki muumit laaksossa..käppäilee alasti kaupungil ja pyytää noin kolmekymppisii naisii ulos. Ei siis millään pahalla harryn vaimoehdokkaille. Joo mut oisha se kivaa jos ne tulis tänne.

    • Iloveonedirection

      Mä RAKASTAN One Directionia enemmän kun mitään muuta! Niall on mun ehdoton lemppari

    • lol kasvakaa aikusiks

      VOILUOJA. naattorit painukaa vittuun oikeesti, ne ehkä saattaa tulla suomeen 2013, ja seki on vaan ehkä. Ei tartte tänne tulla kertomaa kuka on kenenki, koska nehän ei oo kenenkään. Paitsi danin elin ja perrien. Mä todella toivon ettei ne liput mee kellekkää naattoreille joita kiinnostaa vaa yks bändin jäsen tai ei muutenkaa tiedä mitää niistä, koska se on vitun epäreilua ja muutenki jos ei kiinnosta ku yks ja muut on mielestänne rumia tai niin, ni heihei voitte häipyä samantien. Mua vituttaa ylikaiken tommoset ihmiset, toki lemppari saa olla mut ne muut on myös ihan täydellisiä.

      • Mun mielipide

        Toi on niin totta, onneks joku on samaa mieltä mun kaa. Mua oikeesti ärsyttää ihan vitusti nää kommentit et kuk on söpöin etc, saahan ihmisil olla lemppari mut et tänne pitää tulla ihquttaa tällee... My opinion :)


      • etäsemmottiiii
        Mun mielipide kirjoitti:

        Toi on niin totta, onneks joku on samaa mieltä mun kaa. Mua oikeesti ärsyttää ihan vitusti nää kommentit et kuk on söpöin etc, saahan ihmisil olla lemppari mut et tänne pitää tulla ihquttaa tällee... My opinion :)

        Puupteinit on vähän niinkuin yksinäiset koirat, jotka kusasee pylvääseen ja käy myöhemmin nuuhkaisemassa on paikalla ollut kukaan muu.


      • <3<3:-S:-S:-S

        Mä uskon että sellaiset jotka käy näillä sivuille kyllä tykkää koko bändistä...musta kaikki on hyviä:-D:-D:-D


    • mielipiteesohauskoi

      voi nolo..kuka tääl on sanonu et muut on paskoi mut joku niist on se ihanin

    • viisauttapäähän

      ohhoh mitä tekstii...tota mistäs alottas tähä vastaan ööö... no..
      a) ne on mun mielestä kaikki ihania mutta sieltä on jotenki niitte joukosta erottunu louis
      b) on törkeetä tulla tänne ilkeilemään ja kovistelemaan, jos ei itseänsä 1D -ihkutukset kiinnosta ni et varmaankaa oo tervetullut ja luulisi että tajuaisit itsekkin pysyä kaukana
      c) en usko että kukaan meistä sanoo esim. näin: "ZAYN ON IHKU AAH RAKASTAN SITÄ NII HELEVATASTI JA BTW KAIKKI MUUT O RUMII JA PSKOI JA SURKEIT MUT ZAYYYNNN

    • diebitch

      "lol kasvakaa aikuisiks" twiittas mulle twitteris "die" mäki hei sua oikeesti, mitähä mäki oon sulle tehny?

    • mooii

      muuten en halua tähän osallistua mutta kenen kanssa tuo ihme perrie on? :o

      • <3liam<3<3<3<3<3<3

        Se ihme Perry on vissii zayn malikin kaa yhes ja ne on kyl menny jo kihloihin!! Liam on ehdottomasti ihanin!!⌒.⌒⌒.⌒♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡♡.♡*♡**♡**♡**♡**♡**♡*


    • huoh..te..lapset

      "lol kasvakaa aikuisiks", etkö kestä sitä että sinun suosikkisi ei välttämättä ole muiden suosikki? Jos itse luulet olevasi aikuismainen, niin olet totaalisen väärässä. Käytöksesi on lapsellista.

    • ♥One Direction♥

      Toivon ihan sikana et ne ehtis suomeen viel tän vuoden aikan!! Haluisin niin nähä ne kaikki livenä ja jos mahdollista saada nimmarit!! ♥♥♥♥♥ I ♥ One Direction ♥♥♥♥♥♥♥

    • moshilove1D

      niimpä

    • -.-

      totaaa öööö ihan tiedoksenne vaan nii bändin ainoat tyypit ovat louis ja liam jotka seurustelevat että jos joku luulee että zayn seurustelee perrien kanssa niin on väärässä. ovat käyneet ihan kavereiden kesken ulkona jossain.

    • Niall4ever

      Oi voi. Nyt kyllä hieman ihmetyttää tämä ihmisten käyttäytyminen. Toki näitä directionatoreitakin on, mutta ei sitä tarvitse kaikkia täällä ruveta haukkumaan ja olettamaan heidän olevan sellaisia jos mainitsevatkin suosikkijäsenensä. Toki jokaisella saa olla omat mielipiteensä, mutta ne negatiiviset vittuilut voi pitää ihan siellä oman pään sisällä eikä tarvitse tulla tänne aukomaan päätään. On jokaisen oma asia, että tykkääkö vain siitä yhdestä jäsenestä vai kaikista, niinkuin varmasti ainakin lähes kaikki meistä.
      Jos kerran ei muuta tekemistä ole kuin haukkua ihmisiä nimimerkin takaa niin tehkää sitten niin ja antakaa itsestänne säälittävä vaikutelma. Ei teillä varmasti olisi pokkaa sanoa tuota kasvotusten. Ette te ole yhtään sen parempia faneja kuin kukaan muukaan ja turha sitä on tänne tulla huutelemaan.

      Toivotaan nyt että ne poikien keikkaliput menevät oikeanlaisille ihmisille(:

    • jopason1Dfanit

      on kieltämättä ärsyttävää kun ihmiset fanittavat viiden henkiön bändistä vain yhtä se on muita kohtaan epäreilua sanoa että vaikka nyt lou on paras ja muut nyt ei juurikaan kiinnosta. Mutta on ihan älyttömän säälittävää tulla asiasta tuolla sävyllä huomauttamaan ja aukomaan päätään ihmisille jotka oikeasti fanittavat kyseistä bändiä ja vieläpä kun kukaan ei ole haukkunut ketään bändin jäsenistä huonoimmaksi. Tämän keskustelun hyvä fiilis meni siinä kun se joku negatiivinen teini tuli tänne valittamaan aidoille faneille ilman syytä. Tuollainen hyökkäilevä asenne ja vieläpä niinkin isossa yhteisössä kuin twitter on jo aika paksua!on huvittava lukea tuon kyseisen teinin puupteinihöpinöitä. Mikähän mielenterveysongelma hänellä on?Todellakin toivon että tuonlaisille ihmisille ei heru yhtäkään lippua keikoille. Itse en ainakaan ole noin tarkka ketä muut heistä eniten fanittavat enkä ryhdy siitä vieraille ihmisille sönkkäämään. Olet lapsellinen.

      • puhun asiaa.

        Ööm tutota et voi sanoa, etteikö voisi omaa suosikkiian olla, koska se on ihan sama ku fanittamista. Ja siis on yhtyeitä ja sanot toi on paras, nii iha sama asia. Kaikilla on erillainen ääni pojilla siis. Ja vaatuskin on. Kaiken lisäksi ulkonäkö. Joten kyllä. Kyllä voi sano että Harry on paras ♥


    • määvaan111111111

      kaikki on täydellisiä!

    • nolot1Dfanit

      ei tääl kukaa oo haukkunu 1D:tä. onneks.meinaa ne sellatteet saa pysyä kaukana. one direction on jotain niin täydellistä

    • Niall4ever

      Pojat on tulossa ens vuonna tänne pohjoismaiden kiertueellaan:) Päivämäärää ne ei oo vielä vahvistanu, mutta tulossa on! Mun on kyllä pakko saada kenttäpaikka, makso mitä makso. Ja luultavasti oon päivystämässä siel niiden hotellin edessä koko sen ajan ku ne on Suomessa:D

    • 1Dismylife!

      APUA!!APUA!! IIIIIIIK OOTSÄ TOSISSAS MÄ VARMAAN PÖKRÄÄN JA OIKEESTI KUOLNE JA APUA HAHAHAHHA IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK SEKOOOOON!!!!!!!!!! OON IHA PIMEE!!!! eivaa oikeesti ainaku sekoon just vaik tollai et nään jonku mun idolin tai jotai ni oon vaa iha hiljaa naama punasena ja rupeen tyylii itkeen :D IHANAAAAIHANAAAAAAA ZAYN JA LOU JA HAZZA JA NIALL JA LIAM JA AH EN JASA OOTTAAAAAAAAA!! JOS MÄ EN SAA LIPPUJA NI HYPPÄÄN PARVEKKEELTA SE ON IHA VARMA JUTTU! Niall4ever säku näytät tietävän näistä asioista ni et viittis ilmottaa tääl sit et mistä ne liput voi ostaa ja kaikkeeee :D

    • 1D1D1D1D1D<3

      Niall4ever, vaikutat hirveen mukavalta ja sellatteelta positiiviselta ihmiseltä! Sinunlaiseen ihmiseen ois kiva tutustuu oikeesti! Oot hirveen järkevän olonen ku suurin osa täällä keskustelevista on vähän tollasia.. Ja ihanaa ku oot noin tietäväinen näistä asioista ni voit samalla meille muillekkin raportoida! (:

    • Niall4ever

      :DD Kiva että joku pitää mua mukavan olosena(: Aina mä yritän nähä asioista ne positiiviset puolet, kun yleensä ihmiset vaan valittaa miten asiat on iha perseestä yms.
      Mä todella toivon että nää mun tiedot kanssa osottautuu oikeiksi:D

      PS. Onks joku muuten tulossa huomenna sinne flash mobiin?
      Mä oon ite menossa ehdottomasti!

    • Niall4ever

      Taas tuplapostausta:D
      No mut siis joo tänään oli Helsingissä 1D flash mob! Oli kyllä ihan huippukivaa. Liikkuuko täällä joku semmonen joka oli siellä? Mie olin(: Youtubesta löytää myöhemmin videoita fm:stä ja miitistä.

    • Harry Styles♥♥♥

      IIKKK!!! haluun et ne tulee jo suomeen oon oottanu tätä jo tosi kauan :3♥ EN JAKSA OOTTAA ET NÄÄN SUT HARRYY♥ you stole my heart♥♥

    • 1DHARRYSTYLES

      AAA MÄNIIN OON OOTTANU TÄTÄ !! ♥ äää kuolen jos en pääse :(
      ps. harryl o paras ääni&se o söpöi ! :)

    • 1D1D1D1D1D1D1D1D1D1D

      IIIIIIIIIK!!! SEKOOOOOOOOON OIKEESTI MEINASIN TIPPUU TUOLILTA KU LUIN TUOLT YLEMPÄÄ NOITA ET NE TULIS!!! APUA LOUIIIIS JA ZAYNN JA TE KAIKKI MUUT IHANAT KULTAPUPPELINI

    • Niall4ever

      Meitä oli Helsingissä eilen joku 200-300 ihmistä(: Kivaa oli ja ihmiset pysähty kattomaan ja taputtamaan meille. Toivottavasti mä pääsisin siihen kesäkuussakin olevaan fm:ään ku nyt jotenkin kauheen haikee olo ku se onki ohi eikä enää mitään mitä jännittää. Odotan vaan innolla että siitä tulee youtubeen kaks official videota (tanssista ja miittauksesta)(:

    • .......

      mua ärsyttää ku en päässy sinne eilen...on hirvee koeviikko ni on pakko vaa päntätä.. -.-

    • Niall4ever
    • ookoojeb

      vitun nolo toi video.täys kopio siit joittenki ulkomaalaisten tekemästä...

    • Niall4ever

      ookoojeb, Jaa mitenkäs niin? Voit varmaan perustella tuon sun kommentin. Mie oon kattonut läpi varmaan kaikki mahdolliset 1D flash mobit eikä tämä oo todellakaan kopio yhdestäkään. Samoja liikkeitä voi toki olla, koska monet niistä ovat ns. 1D:n liikkeitä (esim. Louisin stop the traffic).
      Jos sulla ei ole muuta asiaa kuin haukkua, niin tätä keskustelua ei ole pakko avata.
      Me ollaan saatu niin paljon positiivisia kommentteja myös ulkomaalaisilta ja 1D tiimi on laittanut tuon videon fb-sivustolleen, niin hiukan vaikea uskoa tommosten kateellisten seputuksia. Ei mulla muuta, että hyvää päivänjatkoa vaan(:

    • CoolBro

      Itse olen poika ja halusin niitten keikalle :)! Toivotaa et tulee tänne koht !

    • Niall4ever

      CoolBro, Wow:D Mahtavaa että Directionerien joukosta löytyy poikiakin:) Toivotaan nyt vaan että 1D pääsisi Suomeen tulemaan mahdollisimman pian.

      Musta tuntuu, että taidan olla ainoa joka käy tässä keskustelussa useammin kuin sen kerran kommentoimassa:D No jaa...

    • zaynlouisharold

      VAS HAPPENIN!!? Mahtava toi video!! Ja mä oon kyl kans nähny videon mikä on ton tapanen et jotkut pari tekee eka keskel jtn "cheer" juttui ja sit sivuilt tulee muut ja musa vaihtuu välis ja si ne huutaaki välis voin yrittää ettii sen ja linkata katoin sen meinaa one direction face sivuilta! Mut ne kyl varmasti tosta tykkäs ja tuski niitä ollenkaa haittaa et on jtn samanlaista hienooha toi on et jotkut oikeesti tekee tollasia isolla porukalla! Ja oli ihanaa löytää toi suomalaisten video niitte fb sivuilt

    • 1D'veGotThatOneThing

      hahaa zayn ilman paitaa hikisenä xd täydellinen unelma

    • 1smileD

      ihmiset. totta kai teillä on kaikenlaisia fantasioja pojista (siis kelläpä ei ois), mut rajottakaa. Ja en sano mitään noista "omg siis mun kullannuppu Harry IIK pökrään", koska muuten sanosin kaiken ja se ei ois nättiä luettavaa.
      Mietin vaan, että jos ja kun pojat ois tulossa sille keikalle suomeen, nii ois kuitenki ihan kiva kuulla niitten laulavan ja puhuvan, ilman sitä hervotonta kiljumista kappaleitten aikanakin, koska sillon ei oikeesti kuule yhtään mitään. Mukana laulaminen ja kappaleitten välissä huutamine on tietysti asia erikseen, ja aijon itekkin hajottaa äänihuuleni kun nään ne. MUTTA KOSKA kaikki varmaan haluais kuitenkin kuulla kun pojat laulaa livenä, nii ei viitittäs pilata sitä kiljumisella, pliis. ja mie ja miun 4 kaveria ollaan vaikka menossa ruotsiin jos 1Dn työnantajat/levytysyhtiö ei koskaan järjestä tänne keikkaa. Pojathan ei ite voi päättää sitä missä ne keikat pitää, rahan takiahan ne on. Sitten on varmaan Sony Musickin kiinnostunu Suomesta kun varmasti saatas 15 000 ihmistä keikalle...

    • lipponejammailee

      MIKÄ VITUN TEINI ANGSTI SÄ OOT? "ITE AIJJON HAJOTTAA ÄÄNIHUULENI" JOO NO KUULE SE EI TAPAHDU MUUTAKU HUUTAMALLA EI VITTU EHKÄ NEKI TYKKÄÄ JOS NIILLE OSOTETAAN ET NIISTÄ TYKÄTÄÄ JA KAIKKIHA ME NYT NIITTE ÄÄNET HALUTAAN KUULLA JA POJAT VOI KYLLÄ ITE EHDOTELLA TYÖNANTAJILLE JA NIILLE KAIKKII MAITA ET EI NIITTE TARVII HILJAA OLLA JA OOTTAA ET JOKU SETÄ TULEE SANOO NIILLE ETTÄ TOLLON JA TOLLON MENNÄÄ AMERIKKAAN. MIE JA MIUN KAVERIT OLLAAN KÄYTY JO NIITTE KEIKALLA JA JUMALAUTA SANON ET KYL NE TYKKÄS KU IHKU DAAA LEGGINS TEINIT KILJU. JA SUN EI TARVII PUUTTUU MUITTE MIELIKUVITKSIIN JA KUVITELMIIN "KAMOON RAJOTTAKAA" EI VITTU MÄ NAURAN SULLE SUL ON JOKU IHME ONGELMA. ITE VARMAA KUVITTELET PANEVAS JOTAI NIALLERII TAKAHUONEESSA.

      • 1smileD

        okei, suoraan sanottuna en taas ihan tajuu tota sun rageemista, ja se "äänihuulien hajottaminen" tarkottaa sitä et aijon huutaa kun hullu:D
        ja vau, hienoo jos ootte jo päässy niitten keikalle:) oli varmaan siistii. ja sitten, mieti järkevästi, totta kai ne saa ite ehottaa niitä maita joissa ne haluu esiintyy, mut ei niitten oo järkee tulla suomeen vielä jos ne ei saa siitä kunnollista voittoo. sori nyt vaan, mut USEIMPIEN (mut ei kaikkien) levy-yhtiöitten mielipide on tämä.
        ja fantasioiden rajottamisesta vaan sillä, et kaikki ei välttämättä haluu kuulla. thänks.
        ja joo, mulla on moniakin ongelmia, mut siulla on ilmiselvästi pahempia kun purat kiukkus johonkin tuntemattomaan ihmiseen nettipalstalla.
        hyvää päivänjatkoa lipponejammailee :)


    • Niall4ever

      Voi luoja nää puheet menee taas ihan yli ku tullaan haukkumaan tänne muita...

      Ja "zaynlouisharold", juu tossa LA:n fm:ssä on alku aika samantapainen ja pohja vähän samalla idealla rakennettu että kyllähän tosta on otettu selvästi vaikutteita siihen, mutta en nyt silti matkimiseksi sanoisi niinkuin eräät täällä(:

    • ZaynIsBeautiful

      Osa täällä on asiallisesti ja osa on..no..en viitsi pahemmin edes kommentoida, mutta jösses oikeesti rajottakaa tota negatiivisuutta. Tänne ei tarvii tulla dissaamaan jos joillain on jotain kuvitelmia pojista..tai että kuka on paras ja kenestä ei tykkää.. Mielipiteet on mielipiteitä ja niihin ei tarvii kommentoida. Jos jonkun mielestä Zayn on paras niin se sitten sen henkilön mielestä on paras. Luin äsken tämän koko keskustelun ja rupesinpahan miettimään että mistä toi naattorijuttu oikee tuli... Osalla täällä on melkei pakkomielle haukkua muita ja kommentoida mielipiteitä yms. Että ihan oikeesti henkilöt jotka eivät osaa olla kunnolla niin voivat tehdä oman keskustelun jossa sitten haukkuvat muita.

      Ja hei toi video on ihan mahtava oikeesti! Mitä väliä sillä nyt on jos siinä on jotain samaa kuin muiden tekemissä videoissa! Kivaahan se 1D-pojille on! Kuinkahan monelle bändille tai artistille on tollasia tehty? Ja vielä isolla porukalla! Kyllä saavat pojat olla faneistaan ylpeitä! Mutta fanit vasta saavat olla pojista ylpeitä! Olin itse ulkomailla just sillon kun toi video duunattiin niin en päässyt itse tulemaan! Toivotaan nyt että pojat pian pääsisivät tänne! Mahtavia he kyllä U.K.:ssa olivat!!

    • minä vain (:

      Kun joku sanoi että on ollut jo One directionin keikalla niin mitä ne liput makso ? (:
      Ite haluisin kyl tosi paljo sinne keikalle ja odotan innolla sitä että ne tulis tännekki !

    • Niall4ever

      mina vain (: , Mie oon pojat nähny sillain just ja just lontoossa ihmistungoksen keskellä, mutta en kyllä löytänyt kommenttia missä joku mainitsisi olleensa keikalla. Oli kuitenkin pakko kattoa se hinta ja ainakin noi UK:n keikat pyörii siinä 40-55€ paikkeilla. En nyt kovin tarkkaan osaa punnista muuntaa, mutta kumminkin sinne päin:)

    • ZaynIsBeautiful

      Kun mä olin niitten keikalla niin se makso jtn yli 50e (:

      • PöksytEiLennäIlman

    • ZaynIsBeautiful

      mitenhän toi liitty tähän keskusteluun? o:

    • ZaynIsBeautiful
    • minä vain (:

      Kiitos vastauksest (: aika vähä mun mielest ? :D mut mun kaveri sano et ois jossai ollu 75e.. se ei kyllä ollu kauheen varma tieto ;) toivotaan että tulis suomeen ! Ja varmasti oon keikalle menos jos liput saisin

    • ZaynIsBeautiful

      no hinnathan vaihtelee paikoista riippuen että jossain saattaa olla hieman kalliimpaa (:

    • Niall4ever

      Ihan varmasti riippuu täysin paikoista ja siitä että onko keikka ulko vai sisätiloissa, koska ulkoilmakeikathan ovat yleensä halvempia. Voi hyvin olla että jossain on liput maksanutkin sitä 75:tä euroa:)

    • Moiiiqqss

      Varmasti tuleevat suomeen kun luin jostain et olivat käyneet ruotsissa ja sit tulisivat tänne suomeen ! ehottomasti aijon heti mennä

    • ZaynIsBeautiful

      eiks ne oo ollu ruotsissa jo parikin kertaa? Tai ainakin oon lukenu jostai ja sit oli vähän aikaa sitte se kun loun huoneeseen oli joku juoppo yrittänny ruotsissa tietty.. :o

      • ZaynIsBeautiful

        http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a102171/yok anssi kelaa heitettiin kondomilla/?p=5

        Junttidiskon kunkku Frederik eli Ilkka Sysimetsä hämmentyy, jos hänen keikkansa
        aikana ei lennä yksiäkään pikkuhousuja lavalle.

        Mies kertoi Seiskalle vuonna 2004, että hänellä oli jo tuolloin yli 200 pöksyn
        kokoelma. Reetu kerää talteen kaikki pikkuhousut, jotka hänelle heitetään kesken
        keikan.

        – Kun lavalle lentää ihania erikokoisia pikkareita, roikotan niitä ensin ilmassa
        ja kerron sitten kuinka ihanat ne ovat. Kysyn myös keneltä pöksyt ovat, jotta
        voin kirjoittaa lahjoittajan nimen ja paikkakunnan. Lopuksi nuuhkaisen pöksyjä
        ja pyyhin niillä hikeä kasvoilta. Parasta on jos pöksyt ovat varta vasten
        jalasta otetut minua varten, Reetu myhäili Seiskan haastattelussa.


    • ZaynIsBeautiful

      MIKS TUUT MUN NIMELLÄ TÄNNE KIRJOTTELEEN RANDOM JOO ELI MÄ EN OO KIRJOTTANU TOTA VIIMESINTÄ VAA JOKU VAA MUN NIMEL KIRJOTTELEE -.-

    • ALUSHOUSUT4EVER

      Eikös toi ole se sama alushousuhullu mikä joskus aikaisemminkin jotain selitti? Mutta jollain eri nimellä! Minä en ainakaan usko että "ZaynIsBeautiful" olisi muka oikeasti linkannut tuollaisia! Jollain on taas joku ongelma vaihteeksi. Kuuleppas "PöksytEiLennäIlman" me kaikki tiedetään että sinä kirjoitit tuon toisen alushousuhöskän tuohon. Ei mulla muuta..mutta vielä se että...VOIT TEHDÄ NOISTA SINUN ALUSHOUSULINKEISTÄSI JONKUN OMAN KESKUSTELUN, -kiitos.

    • ZaynIsBeauiful

      Hei ihmiset muuten! Onks kellään tällasta samaa ongelmaa ku mulla...Kerron teille. Siis mun koko koulussa on "iha v*tun noloo fanittaa one direccttttionia"..Mun luokal on yks sellanen lissu joka on iha in lööööv with Bieber, mut sen mielestä on noloo kun joku on in löööv with 1D..Sit pari muuta lissuu kiertää kaukaa jos meet jossain VAS HAPPENIN hupparissa...Yks lissu dissaa sua koko ajan ja muut koulussa olevat on joko piilofaneja tai sit ne oikeesti on sellatteita et ne puhuu p*skaa 1D faneista. Mun paras kaveri muuttaa nytte pois ja se ei oo enää ysillä siel ja se on hullu Directioner. Se hokee koko ajan "Niall Niall Niall Niall..." ja kaikki pitää sitä friikkinä. Niinku muakin. Ja mun toinen kaveri...Kun se on on mun kaa kaksin nii se hehkuttaa Harrystä. Mut koulussa se kattoo mua ja sitä mun Niallerkaveria sillai et "v*itun nolot oikeesti ku fanittaa one directionia" sama facessa.. mulla on kansikuvana 1D ni ja sil joku iha muu.. ja aina jos ees mainitsen jtn 1D:hen liittyvää sen seinällä nii se poistaa kommentin tai seinäkirjotuksen heti. ois tosi kiva jos sais kuunnella mitä musiikkia haluaa ja mistä tykkää ilman että jotkut tekee siitä hirveen numeron ja alkaa arvosteleen sua. siks pyörin näissä keskusteluissa että voin ees joidenkin kaa höpistä 1D:stä.

      sit toinen asia mitä en tajuu...se että ihmiset sanoo et ne "vihaa". "moi mä oon pertsa ja mä vihaan JB:tä". SIIS SÄ VIHAAT?! ku sä et ees tunne koko ihmistä? mitä se on sulle tehny? ei mitään! sä vihaat justinia koska se laulaa "baby baby baby". sä vihaat selenaa koska se on nätti tyttö, se seurustelee justinin kaa ja se on hyvä näytteleen ja laulaan. sä vihaat koska sä oot kateellinen. varsinkin pojat. ne vihaa justinia ja 1D:tä ja monia muita, koska..
      A) Ne on hyvännäkösiä
      B)Ne osaa laulaa
      C)Koska tytöt tykkää niistä

      Eri asia jos "ei tykkää". Vaikka niitten tekemästä musiikista. mutta KUKAAN joka EI TUNNE/EI OO KOSKAAN JUTELLU/EI OO KOSKAAN TAVANNU vaikkapa nyt Harryä EI voi sanoa että vihaa sitä ihmistä. se on oikeesti järkyttävää miten ihmiset loukkaa toisiaan. viha on vahva sana. miltä teistä tuntuis jos joku random tuolla kadulla sanois et se vihais sua. tai että sä oot ruma. musta tuntuu pahalta jo kaikkien näitten puolesta jotka joutuu vihan kohteeks. saa tappouhkauksia ja kaikkee.tää vihajuttu vois jo oikeesti loppua.kivaa varmaan just jollekkin julkkikselle kun ne lukee ihmisten vihapuheita netistä. justinillekkin.."taivaanisä, jos toisit michael jacksonin takaisin saisit justin bieberin hänen tilalle" hirveetä.lopettakaa vihaaminen.

    • Niall4ever

      MINKÄ HEMMETIN TAKIA JOKU ON KIRJOITTANUT MUN NIMELLÄ TUOLLAISEN KOMMENTIN?! Kaikille tiedoksi ettei hän ole sama henkilö kuin minä. Aika hävytöntä tuommonen!;O

      ZaynIsBeautiful, Mulla on vähän sama tilanne. Omistan tasan kaks kaveria jotka on Directionereita (tai no toinen lähinnä luulee olevansa, vaikka todellisuus on jotain muuta) ja yksi sellainen joka tykkää muttei fanita. Meitä pidetään ihan friikkeinä kun suurinpiirtein käytävillä laulellaan ja matikan vihko on täynnä 1D piirrustuksia. Varsinkin muutama mun luokkalainen pitää meitä "v*tun noloina ihkuttajina" ja jatkuvasti heittävät jotain paskaa niskaan "onks one direction ihku?" ym.
      Mulle se on oikeestaan ihan sama eikä mua kiinnosta tommoset säälittävyydet jotka hakee huomioo haukkumalla muita(:

      Ja vielä tosta hukkumisesta oon sun kanssa ihan samaa mieltä. Varsinkin mua ottaa päähän kuinka ihmiset haukkuu Daniellea, Perrietä ja Elanoria ja sanovat murhaavansa ne vielä joku päivä, levittävät niistä perättömiä huhuja ym. Mä voi ihan rehellisesti sanoa, että joku mua ärsyttää Perriessä enkä jotenkin luota siihen, mutta jos se tekee Zaynin onnelliseks nii kunnioitan sitä ja voin hyvin elää sen tunteen kanssa.

      JB:tä mä fanitin niinä sen alkuvuosina ihan intona, mutta nyt en pahemmin oo kuunnellut. Onhan se ihan hyvä ja muutamia sen biisejä olen pari kertaa laittanut soimaan. Kumminkaan ei ihan sytytä se musiikki enää. En mä silti sitä mitenkään vihaa vaikken erityisemmin pidäkkään.

    • ZaynIsBeautiful

      TOI ON OIKEESTI TOSI HÄVYTÖNTÄ KIRJOTTAA TOISTEN NIMELLÄ JOTAIN! MUNKIN NIMELLÄ KIRJOTETTIIN TOI ALUSHOUSULINKKI JUTTU!!

      Ja mun kavereiden kanssa ei voida mennä ruokalaan koulussa koska heti kun me tullaan niin ovella on pari lissua jotka alkaa laulaa "what makes you beautiful" omilla sanoillaan (what makes you huora tai jtn vastaavaa) ja dissaa ja kuuluttaa koko ruokalalle että tämä kolmikko tässä rakastaa 1D:tä, niitä noloja teinejä jotka laulaa jotai vitun rakkauslauluja! me mennään koulun vessaan ja huuetaan siellä sitte "PARTYTIME ALL DAY ALL NIGHT DJ MALIK" . ei oo ainakaa niitä lissuja sitte.

      ja toi on ihan hirveetä että lähetellään tappouhkauksia viattomille ihmisille jotka just sattuu sitä sun idolias rakastaan..mä en kans siitä perriestä jotenkin..ne ensin sano olevansa vaan kavereita ja kummallakaan ei oo aikaa seurustelulle ja sillein mutta eleanor on kyllä ihana persoona!! en daniellestä oo mistään lukenu enkä pahemmin oo seurannukkaa mitenkää sen tekemisiä mutta varmasti ihan mukava hänkin!

    • minä vain (:

      Mun koulus ei oo onneks tollasta ollu mut ei siellä oo kyl sellasta superfanitustakaan (: tosi tyhmää tollane ! toki voi olla omat mielipiteet, mut sen voi ilmottaa iha asiallisesti tai sittei ollenkaa. ei niist kannata välittää... ;) emmäkää tykkää JB:stä, mut emmä niitä jotka siitä tykkää haukukkaa.
      joillain ihmisillä ei oo kaikki muumit laaksossa.. :D

    • ZaynIsBeautiful

      No emmäkään sillain Bieberistä mut se Boyfriend -biisi on hyvä :D Enkä todellakaan hauku sitä! Ei oo mitään syytä dissaa. Mä en tajuu niitä meijän koulussa jotka kuuntelee JB:tä, toista teinisensaatioo mut sitte ne dissaa niitä ketkä kuuntelee 1D:tä..

    • Niall's mofo

      One Direction tuskin on tulossa tässä 2012-2013 ajalla Suomeen, sillä ainakin lipunmyyntisivustoilla (niin suomalaisilla kuin englantilaisilla) on konsertteja vain Amerikassa, UK:ssa ja Australiassa (Uudessa-Seelannissa)

      Jaja, ihan tällei directionerina, sanon (en oo sitte lukenu näitä teijä kiroomisia koska en jaksa lukee mitää ''vittu h0r0 0ikeesti et ansaitsis lippuu niitte keikalle senki vitun direction4t0r) et ei voi olla directioner jos ei tykkää jostakusta siinä bändissä. sillo fanitat vaan sitä yhtä/kahta/kolmea/neljää etkä sitä bändiä.

      Ja vielä semmosta, et sori ette voi saada niitä koska ne on niin homoja toisillensa et mahdotonta (: Nyt kaikki alkaa haukkuu mua directionatoriks, mut uskokaa tai älkää, ne on homoja. Todisteita saatte ku kysytte multa tumblr: zaynplusliammakesziam.tumblr.com tai twitterissä: @ziam_shipper

      ^Ja se että sanon niitä homoiks ei tarkota ettenkö pitäis Eleanorista ja Daniellesta ja Perriestä.

    • DAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

      ei oo tulossa 2012. tulee 2013 pohjoismaiden kiertueella

    • DAAAAAAAAAAAAAAAAA

      HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAHAHAHAHHAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VAI ETTÄ HOMOJA HAHAHAHAHAHHAHAHHAAAAAAA OOOTSÄ SI LESBOOOOOO HAHAHHAHAHAHAHAHAAA TODISTETA SITTE VAA HAHAHAHAHHAHAHAHA NAURAN TÄÄL SULLE XDXDXDXDXDDXDXDXDXDDDDD

    • OhMYlouis

      ööööööö....homoja? nii no ne ehkä halailee ja antaa pusuja laittaa tekstareita "i love you" mut noi ei tee niistä homoja...jos sä oikeesti luulet että ne tykkää toisistaan siinä mielessä nii mun on pakko sanoo että sä oot säälittävä...selitteleksä ittelles tolla taval et "ne on homoi ku ne ei oo rakastunu muhu" vai mitä sä oikee selität. jos lou ja hazza puhuu puhelimes ja lou ei sano harrylle rakastavansa sitä nii harrrrrryy suuttuu. toi on sun mielestä homoo? ku ne on sairaan hyvii kavereita keskenään...jessus on sullaki jutut.. ja tosta hirveestä dissauslitanniasta en viitti ees siitä sanoo mitää...ettei mee turhan karuille teille. jumala auta oikeesti tota Niall's mofoa... se ei kerta kaikkiaan ymmärrä eroo homon ja TOSI LÄHEISEN kaverin välillä...

    • Niall's mofo

      Mulla ei oo ongelmaa, mut en sano et teilläkään on, koska jokasella on oma mielipide. Mun mielipide on se että ne käyttäytyy homosti niin toisiaan kohtaan kuin eleillään. Ja mun mielipide on myös se että ainankin Zaynster, Boobear ja Haz on vähintäänkin bi.

      Teidän mielipide voi olla eri, te voitte miettiä että ne on heteroita, ei se mua haittaa (:

    • wakeupidiot

      sä oikeesti kehtaat? Sun tapa ilmottaa sun mielipide on "ne on homoja te voitte kuvitella et ne on heteroi ei se mua haittaa" siis sä oikeesti luulet et ne on homoja voi sua reppanaa...kun oikeestaan harry ja louiskin ihan läpällä puhuu kaiken maailman larry stylinson lapsista voi sua ku otat kaiken tosissas. Siis lou seurustelee,liam seurustelee,zayn seurustelee,hazza pokas blondin ja nialleril oli romanssi paikallistytön kanssa. Se on sun mielestä homoa.... Se että ne on LÄHEISIÄ YSTÄVIÄ EI TARKOTA ETTÄ NE TYKKÄIS TOISISTAAN SILLÄ TAVALLA. Ne rakastaa toisiaan kaveripohjalla mikä on aika sulosta. Ihanaa et ne oikeesti lähettelee hyvänyöntoivotuksia esim ku ne on kotonansa perheiden luona. Käyttäytyy homosti..kamoon ne on KAVEREITA KOITA SE NY SULLOO SINNE KAALIIS. sä taidat olla huomion kipee ku tuut toisten idoleista sepittään jotain olemattomii juttui. Katotsä homopornoo? Eiku tuli vaa mielee ku oot noi kiinnostunu homoista...taidat inhoo hazzaa louta ja zaynii ku ne on homoi mut niall ja liam ei...en kestä sua pliis lue tää,jätä vastaamatta ja häivy tästä keskustelusta oikeesti..et voi väittää et sä et koskaa sun bestikselle sano että sä rakastat sitä tai tykkäät siitä mut tuskin tykkäät siitä enemmän ku kaverina...sama juttu pätee 1D poikiin..sä oot vrm joskus istunu kaveris sylissä tai pussannu poskelle tai ollu muute vaa sen lähel ilman et siin ois ollu mtn lesbomaista... lopuksi.. H-A-R-R-Y, Z-A-Y-N, L-O-U-I-S, L-I-A-M J-A N-I-A-L-L E-I-V-Ä-T O-L-E H-O-M-O-J-A, PISTE!

    • ----....----

      sä et voi olla tosissas et sä uskot tähän http://surfme.files.wordpress.com/2012/04/am7jplwcmaalo3m.jpg mihi joku on muokannu omat tekstit. PUSU POSKELLE ON OIKEESTI KAVERIEN JUTTU!! JA KYL MUNKI KAVERIT VÄLIL PUSSAA SELLATTEEN NORMI PUSUN HUULILLE! JA SIIN EI OO MTN LESBOO.

      http://www.fanpop.com/spots/larry-stylinson/images/30839824/title/larry-photo?ir=true kuiskaa korvaan myös tässä http://sphotos.xx.fbcdn.net/hphotos-prn1/p480x480/528872_336804146386469_238101462923405_849643_651807188_n.jpg

      http://26.media.tumblr.com/tumblr_m1kavlgRxc1rpz0lho1_400.gif söpööö

    • Niall's mofo

      tsadamm, nyt nämä kaksi TAIANOMAISTA viestiä herättivät minut tainnoksista ja nyt en enää pidäkkään niitä homoina! JES! Pidetäänkö bileet nyt sen kunniaksi?

      Hahaha, kiitos kun piristitte mun iltaa, taidan kääntää nää tekstit ja lähettää tumblriin :-----D En jaksa enää tapella.

      JA HEI! Varotan, älkää koskaan rekisteröitykö tumblriin ainankaan 1d blogin perustamista ajatellen, koska siellä suunnilleen joka seitsemäs ihminen shippaa Larrya, Niamia, Ziamia etc. IHAN OIKEASTI = USKOO NIIDEN RAKASTAVAN TOISIAAN! SIIS HYI YÄK!

      Ja kuule, voin miä itekki kysyä ihan yksityisesti Liamilta tai Harrylta (neku sattuu seuraa mua Twitterissä) onko se homo vai hetero vai bi, mutta en vaivaudu koska saan vastauksen: hetero. (8

      Mut mä toivon ettette ala nyt mähisee mitään koska en jaksais vastata enää teille.
      p.s. opetelkaa käyttämään kappalejakoa, BITCHES.

      • One Direction♥Minä

        Vittu sä oot idiootti! Tuut tänne julistamaan niitten homoutta, vaikka täällä jutellaan niitten keikoista!

        Noi kaikki kuvat on ihan normeja. Oon mäki pussannu mun kaverii ja istunu sen sylis ym. enkä silti oo mikään lesbo!

        Ja vaiks ne oiski homoja, ni mitä välii? On homotki ihmisii ja mä tykkäisin silti 1D:stä ja se ois mun lempibändi. Enkä ois mitenkää: IIK HOMOJA!!!! EN VOI ENÄÄ TYKÄTÄ NIISTÄ!!!!

        Sä sit oot tyhmä!


    • lehmiälehmiä

      Kiitos, säki tajusit ettei ketää huvita lukee sun vastauksia enää. Tunge sä kappalejakos perseesees tää ei oo mikää äidinkielen opetuksen peruskurssi. Hah, oon kopioinu nää kaikki mun omaan blogiin ja keskusteluihin. Siis noi sun homoselostukset. Ei oo meinaa kaunista luettavaa ne vastaukset. Paskat sä mikää fani oo. Tommone lehmä joka tulee dissaa tänne ja selittää omiansa että vielä levittelee noita juttujansa ja uskottelee muille. Noi kaikki mitkä oot linkannu. Jumala armahda en viitti ees kommentoida muuta ku että oot aika herkkäuskoinen.

      Game over bitch.

    • :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

      Niall's mofo, OOT COOL! Mahtava toi sun vika viesti xD vaik en tosta homojutusta pitäny ni en rupee kommentoimaan teijjä tappeluu muuta ku että nolooo mut joo...eihän sua ees seuraa twitteris kukaan niistä? xD siis joo kylhä ne toisiaa rakastaa mut ei sillain ku jotkut luulee...surullista sinänsä että jotkut oikeesti uskoo noihi kuviin mihi joku random on liittäny oman tekstin I'm gay. Ja toi yks kuva mis niinku lou ja hazza pussais ni oon nähny sen saman kuvan sillai et harryn paikal ois poika ja loun paikal tyttö..mäki pystyisin vaik nyt kahest mun kaverista tehä tollaset kepeestikki.

    • Niall4ever

      Nyt tää meni taas tällaseks haukkumiseks-.-
      Kaikkihan me tiedetään ettei pojat ole oikeasti homoja suuntautumiseltaan. Ne on parhaita kavereita ja niistä on kiva heittää tommosta läppää. Toki jos joku uskoo että ne on homoja, niin ei meiän pidä siihen mennä puuttumaan.
      Tuota en kyllä ymmärrä että mennään sanomaan "neku sattuu seuraa mua Twitterissä" , vaikka näin ei todellakaan ole , ellen täysin sokea ole, koska en itse ainakaan listaltasi Liamia enkä Hazzaa löytänyt (nice try:D).

      Jos tää aihe kuitenki jätettäisiin nyt tähän ja mentäis asiallisempiin aiheisiin, kiitos:)

      Kysytäämpä vaikka:
      Ketkä teistä omistaa Up All Night DVD:n ja kuinka monta 1D julistetta teillä on?:) Poikkeavat pahasti tosta aloituskysymyksestä, mutta kun tässä näköjään kaikkea muutenkin seputetaan niin...
      Itellä on DVD ja julisteita taitaa olla muistaakseni 27 :)

      • 1smileD

        1D saldo: julisteita 17,
        DVD,
        1D paita (jota käytin koulussa, josta ihmiset puhuvat toisilleen paskaa, mut lähinnä sain positiivista kettuilu-palautetta, kiitos pojat:)) ja
        No Jimmy Protested-huppari... ja ei siinä mittään ei ainakaan meijän koulussa oo tullu mitään haukkumista, kaikki vaan vähän kuittailee miulle ja miun kavereille silleen kilttiin sävyyn:)


    • ZaynIsBeautiful

      KIITOS NIALL4EVER RAKASTAN SUA OIKEESTI EN VIITTINY ITE KOMMENTOIDA NOIHI MITÄÄ TOIVOIN VAA SALAA ET SÄ TUUT TAAS SELITTÄÄ JÄRKEVIÄ XD

    • nimimerkki-.-

      katoin sun twitteris. nolo. ihme 12v lauta. vitut sua ykskää niistä seuraa.vitu ämmä.

    • ZaynIsBeautiful

      oikeesti mitä tekstiä taas...ihmiset kattoisitte noita ihan ensimmäisiä viestejä. miks tästä keskustelusta on oikesti tullu tämmönen yleinen dissauschatti missä kaiken maailman teinit tulee valittamaan, sepittämään omiaan ja linkittämään turhanpäiväsiä videoita, kuvia ja noita alushousujuttuja. oikeesti ois varmaan parempi lopettaa tää koko keskustelu...antaa tän jäädä tähän eikä tulla enää haukkumaan ämmiks ja lehmiks. saati tulla ilkkumaan tollai "aattelin et ootte nii tyhmii me tääl kavereitten kaa nauretaa ihq BITCHES". en tajuu mikä tarve ihmisillä on haukkua ja levittää huhuja yms...BYEBYE BABES!! MÄ EN OIKEESTI JAKSA TÄTÄ RUMBAA ENÄÄ.

    • Niall's mofo

      Mitäs hitsiä tää on poistanu sen mun viestin o: No tiivistän sen nyt tähän:

      1)Tän viestin jälkeen en vastaa enää tänne, jos on viel asiaa niin ei muuta kun zaynplusliammakesziam.tumblr.com, voitte ihan anonyymisti kirjotella ja ei tarvii edes rekisteröityä! Tervetuloa!

      2) Miten nii Liam ei seuraa mua? o: http://i49.tinypic.com/2mfbb.jpg

      good bye, "directionerit"

      • loveyamotherfucker(:

        heippa naattori. Voit olla varma ettei tuu ikävä.et oo kyl mikää fanikaa joten toivon hartaasti että en nää raitapaitasta lautaa poikien keikalla. Koita nyt blank tajuu et se ei seuraa sua oot iha vitu nolo läppä oikeesti kukaa ei ota sua tosissaan. Sulla mtn kavereita missään oo luulet vaa. Kävin eilen kirkossa pyytämässä jumalalta apua sun mielisairauteen, vaikkei ois ehkä pitäny. Sun kandee ton dissaamisen sijaan googlettaa lähimmät hullujen huoneet. Säälittävää toi sun "tän jälkeen en enää vastaa" mutta silti tuntuu olevan vielä jotai jännää kerrottavana. Pakko lainaa ton aikasemman tyypin sanoja.. FUCK YOU MOTHERFUCKER! If you know what i mean babe. Vaikutat ton sun "bitch" juttus kanssa aika teininalulta että wooooou onks menkat vai mikä on kulta? Ketkäs sua nyt "seuraa" twitterissä..ööömm..HUORAT NIIN SE OLI SUN IHANAT BLANKBITCHKAVERIT JOISTA SÄ HÖPÖTÄT KUINKA NE PITÄÄ IHANNN OIKEASTI 1D POIKIA HOMOINA SIIS HYI!! NE ON NII HIRVEEN KOVII MIMMEI OIKEESTI!!! JA HEI SÄ OOT MUN IDOLI!! PÄÄJEHU TÄS KOKO JUTUS,MUN KINGI, KEISARI, JUMALA!!!


      • someonehelpthem...
        loveyamotherfucker(: kirjoitti:

        heippa naattori. Voit olla varma ettei tuu ikävä.et oo kyl mikää fanikaa joten toivon hartaasti että en nää raitapaitasta lautaa poikien keikalla. Koita nyt blank tajuu et se ei seuraa sua oot iha vitu nolo läppä oikeesti kukaa ei ota sua tosissaan. Sulla mtn kavereita missään oo luulet vaa. Kävin eilen kirkossa pyytämässä jumalalta apua sun mielisairauteen, vaikkei ois ehkä pitäny. Sun kandee ton dissaamisen sijaan googlettaa lähimmät hullujen huoneet. Säälittävää toi sun "tän jälkeen en enää vastaa" mutta silti tuntuu olevan vielä jotai jännää kerrottavana. Pakko lainaa ton aikasemman tyypin sanoja.. FUCK YOU MOTHERFUCKER! If you know what i mean babe. Vaikutat ton sun "bitch" juttus kanssa aika teininalulta että wooooou onks menkat vai mikä on kulta? Ketkäs sua nyt "seuraa" twitterissä..ööömm..HUORAT NIIN SE OLI SUN IHANAT BLANKBITCHKAVERIT JOISTA SÄ HÖPÖTÄT KUINKA NE PITÄÄ IHANNN OIKEASTI 1D POIKIA HOMOINA SIIS HYI!! NE ON NII HIRVEEN KOVII MIMMEI OIKEESTI!!! JA HEI SÄ OOT MUN IDOLI!! PÄÄJEHU TÄS KOKO JUTUS,MUN KINGI, KEISARI, JUMALA!!!

        Tän koko keskustelun taso on 13-vuotiaiden luokkaa.....


    • Erline

      otattepas te kaiken taas niin raskaasti. toinen vaan heittää läpällä et sori turha kilpailla kuka on kenenki nii yhet tulee ja haukkuu lehmäks ja sanoo ettei oo ees fani? calm down and love 1D. luulin et kaikki directionerit on siskoja (ja onha pari veljeeki joukossa) mut eipä näköjään suomessa kun ei anneta omia mielipiteitä ilmaista.

      en pidä poikia homoina, mutta haluun kysyy että ootteko jotai homofobikkoja kun alatte melkein itkee? mistä te tiiätte että ne ei oo homoja? kukaan paitsi ne ite ei tiedä mitä ne on suuntautumiseltaan. mitä jos me haukutaankin niitä sanomalla niitä heteroiks? sitä ei tiiä.

    • dj malik

      haha haukutte tätä tyttöö laudaks, vaikuttaa ainaki olevan fiksumpi kun te kun ei palaa tänne tappelee :D

    • häpeenMEITÄ

      Kyllä meinaan huomaa että ollaan suomalaisia. Mä just nyt häpeen olla suomalainen fani. Tosta "ei palaa tänne tappeleen"....mitä mä tässä nyt oon lueskellut niin kyllä on sanonut "tän jälkeen en enää vastaa" ja aina on tullut takaisin. On sen verran epäilyttävä olo että alan pikkuhiljaa uskoa..että..sama henkilö on kirjoittanut nämä: five homosexuals,someonehelpthem,erline ja dj malik... ja aivan looginen selitys. Nyt kun aikaisemmin tuo huomautti tuosta "tän jälkeen en enää vastaa" ja aina on tullut takaisin niin itse homojuttujen selittäjä on tajunnut sen ja tullut eri nimimerkeillä vielä selittämään. Tulee kehumaan itseään fiksummaksi esittämällä jtn muuta..puolustamaan itteensä kun kukaan muu sitä ei tässä keskustelussa tee.Musta tuntuu että me kaikki ollaan säälittävii ja ehkä kannattas pikkuhiljaa jokasen kattoo peiliin koska sieltä se yleisin syy tähän paskaan aina löytyy. Mä niin toivon ettei pojat saa ikinä tietää näistä keskusteluista tai että joku kääntää nää tekstit niille. Koska sillon teillä ittellännekin palaa nahka. Me ollaan kaikki yhtä noloja ja säälittäviä lehmiä. Suomalaisia kun ollaan. Valitettavasti. Me ollaan oikeesti kaikki yhtä idiootteja.

    • Hei! Suomi24:sen johto on saanut useita valituksia koskien tätä keskustelua. Itse keskustelussa olleet, sekä ulkopuoliset ovat kertoneet häiriköinnistä, huonosta käyttäytymisestä sekä perättömien huhujen aloittamisesta. Keskustelu ei ole pysynyt asiallisella linjalla, joten siihen on pakko puuttua. Olemme yrittäneet poistaa keskustelun kokonaan, siinä onnistumatta. Keskustelun poistamisessa on jokin virhe emmekä saa sitä korjattua.

      Olemme päättäneet sulkea keskustelun lopullisesti. Tämän viestin jälkeen tässä keskustelussa saat enää vain lukea aikaisempia kirjoituksia. Eli, viestejä tähän keskusteluun ei enää sallita laittaa. Jos joku vielä kommentoi jotakin tämän viestin jälkeen, siitä ilmoitataan johdolle ja sitä kautta vielä ylemmille tahoille jolloin sinuun otetaan pikaisesti yhteyttä häiriköinnin takia. Jos asiassa on jotain epäselvää, voitte ottaa yhteyttä vaikkapa minuun laittamalla sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Mikäli jäi vielä jotain sanomatta muille keskusteluun osallistuneille, nekin kommentit voitte lähettää sähköpostiini. Ne voidaan lähettää eteenpäin.

      Muistutan siis ehdotonta tarkkuutta, mikäli aiotte vielä kerrata keskustelun.


      Ystävällisin terveisin Tuula Räisänen, Suomi24:sen johto.

    • iloveliam1d

      mie kyl tiiän että tänä vuonna ne tulee suomee mutta onn innossani päästä näkemää LIAM SE ON VITUN SÖPÖ aaa sekooon ku nään sen mä sekoon ku nään sen kuvii nähää keikal tytsit :D

    • Hei! Suomi24:sen johto on saanut useita valituksia koskien tätä keskustelua. Itse keskustelussa olleet, sekä ulkopuoliset ovat kertoneet häiriköinnistä, huonosta käyttäytymisestä sekä perättömien huhujen aloittamisesta. Keskustelu ei ole pysynyt asiallisella linjalla, joten siihen on pakko puuttua. Olemme yrittäneet poistaa keskustelun kokonaan, siinä onnistumatta. Keskustelun poistamisessa on jokin virhe emmekä saa sitä korjattua.

      Olemme päättäneet sulkea keskustelun lopullisesti. Tämän viestin jälkeen tässä keskustelussa saat enää vain lukea aikaisempia kirjoituksia. Eli, viestejä tähän keskusteluun ei enää sallita laittaa. Jos joku vielä kommentoi jotakin tämän viestin jälkeen, siitä ilmoitataan johdolle ja sitä kautta vielä ylemmille tahoille jolloin sinuun otetaan pikaisesti yhteyttä häiriköinnin takia. Jos asiassa on jotain epäselvää, voitte ottaa yhteyttä vaikkapa minuun laittamalla sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Mikäli jäi vielä jotain sanomatta muille keskusteluun osallistuneille, nekin kommentit voitte lähettää sähköpostiini. Ne voidaan lähettää eteenpäin.

      Muistutan siis ehdotonta tarkkuutta, mikäli aiotte vielä kerrata keskustelun.

      Ystävällisin terveisin Tuula Räisänen, Suomi24:sen johto.

      Laitoimme viestin uudelleen, sillä asia ei ilmeisesti mennyt perille.

    • 1Dforever!

      luin että pojat tulisivat suomeen syksyllä 2013, euroopan kiertueellaan. :) sitä vaan sitten odotellessa, mut mitään päivää ei oo vielä lyöty lukkoon... mut jos on tulossa, nukun siinä lippukassan edessä heti ekana ja ostan VIP-liput! :) ♥ mun mielestä täällä saa kyllä kertoo suosikkinsa kunhan ei hauku toisia. (; niall on mun suosikki, mut silti rakastan niitä kaikkia! ♥

    • MIIIIINNNÄÄÄÄ
    • miiinnäää taas

      anteeksi luin sen viestin missä kiellettiin kommentit niin vasta sen jälkeen kun olin laittanut kommenttini olkaa kilttejä älkääkä ottako yhteyttä minuun

    • Louis fan 4-ever<3

      Tietääkö kukaan vähääkää millonka ne olis suunnilleen tulossa?:) Pakko ois päästä, rakastan kyseistä bändiä

    • tuularaisanen

      Hei! Suomi24:sen johto on saanut useita valituksia koskien tätä keskustelua. Itse keskustelussa olleet, sekä ulkopuoliset ovat kertoneet häiriköinnistä, huonosta käyttäytymisestä sekä perättömien huhujen aloittamisesta. Keskustelu ei ole pysynyt asiallisella linjalla, joten siihen on pakko puuttua. Olemme yrittäneet poistaa keskustelun kokonaan, siinä onnistumatta. Keskustelun poistamisessa on jokin virhe emmekä saa sitä korjattua.

      Olemme päättäneet sulkea keskustelun lopullisesti. Tämän viestin jälkeen tässä keskustelussa saat enää vain lukea aikaisempia kirjoituksia. Eli, viestejä tähän keskusteluun ei enää sallita laittaa. Jos joku vielä kommentoi jotakin tämän viestin jälkeen, siitä ilmoitataan johdolle ja sitä kautta vielä ylemmille tahoille jolloin sinuun otetaan pikaisesti yhteyttä häiriköinnin takia. Jos asiassa on jotain epäselvää, voitte ottaa yhteyttä vaikkapa minuun laittamalla sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Mikäli jäi vielä jotain sanomatta muille keskusteluun osallistuneille, nekin kommentit voitte lähettää sähköpostiini. Ne voidaan lähettää eteenpäin.

      Muistutan siis ehdotonta tarkkuutta, mikäli aiotte vielä kerrata keskustelun.

      Ystävällisin terveisin Tuula Räisänen, Suomi24:sen johto.

      Laitoimme viestin uudelleen, sillä asia ei ilmeisesti mennyt perille.

    • HARRYLOVE 4EVER

      Harry ♥

    • HARRYLOVE 4EVER

      anteeksi, huomasin viestisi vasta kommentoinnin jälkeen, en tarkoittanu tahallani aiheuttaa lisä kommentointia, mutta toivon että ette ota yhteyttä minuun, sillä en tehnyt tuota tahallisetsi..

      • HARRYLOVE 4EVER

        Rakkaat sontakärsät, jälleen kerran on aika päivittää nuorison pypylääri
        musiikkitermistö.

        Silmälläpitäen niitä, jotka eivät ole vielä saaneet nauttia kouluttamiseni
        kohteena olosta, kertaamme alkeet eli keskeisen pypyläärin
        nuorisomusiikkitermistön. Myöhemmin jatkamme myös pypyläärimusiikin syvintä
        olemusta valottavaa alushousukatselmusta. Itse käytän siitä mielelläni termiä
        "alushousukronikka".

        - pypyläärimusiikki = poop (suom. kakka): "Musiikkityyli", jonka pitäisi olla
        suosittua, vaikka näin harvoin on. Yhdistävät tekijät eri pypyläärilajikkeitten
        kohdalla ovat pyllyn keikutus eli takatuuppaaminen, sävellyksellinen huonous,
        kertakäyttöluonteisuus, rumppaaminen ja sähkökitaran räplääminen sekä
        kouluttamattomalla äänellä nuotin vierestä uliseminen. Valtaosa poopin
        kuluttajista ei ymmärrä musiikista tuon taivaallista vaan kulkee massan mukana
        sokkona ja kuurona markkinavoimien löyhästi musiikilliseen asuun verhoamien
        muoti-ilmiöitten perässä. Täysi-ikäisille tämän kulutustavaran avulla myydään
        ennen kaikkea erotiikkaa, soivan materiaalin ollessa puuhissa pelkästään
        sivuosassa.

        - pyppy: Ks. yllä.

        - kalsarimusiikki: Ks. yllä

        - konsertti = tilaisuus, jossa esitetään klassista musiikkia.

        - korni setti = tilaisuus, jossa takatuupataan ja viuhdotaan kovaäänisen mökän
        säestyksellä.

        - pooppari (ks. myös pyllystäjä) = henkilö, joka pyörittää takapuoltaan
        pypyläärimusiikin tahtiin ja heittelee mielellään alushousujaan lavalle
        halpahintaisissa laulajaisissa eli korneissa seteissä. Pooppari seuraa
        listasuhdanteita samaan tapaan kuin pörssimeklari pörssin nousuja ja laskuja,
        ymmärtämättä itse kuuntelemansa musiikin arvottomuutta.

        Kun ymmärrys myöhemmin kasvaa, pooppari alkaa kuunnella klassista musiikkia
        häveten salaa nuoruutensa musiikillista idiotismia. On niitäkin jotka
        vastustavat aikuistumista ja pitävät sinnikkäästi kiinni 13-kesäisenä
        kokemastaan ensimmäisestä "hyvästä fiiliksestä", "rumppaushetkestä jossa oli
        meininkiä", tahi korvaan tarttuneesta "ylen haikeasta melodiasta".

        - poop = lyhennys sanasta pypyläärimusiikki

        - pypystelijä = kärsii poopista kavereittensa takia vaikka salaa sisällään
        ymmärtää ettei poop ole mistään kotoisin.

        - pyppeli = henkilö, joka keikuttaa mieluummin etu- kuin takapuoltaan.
        Sellaisiakin on.

        - viuhtominen = takapuolen keikuttamisesta johtuva ylävartalon fyysinen
        myötäliike.

        - pypylisti = henkilö, joka kauppaa takapuolikulttuuria Suomi24:n palstoilla.

        Nuoremmat auktoriteettikollegani esittelivät täällä aiemmin niinikään
        käyttökelpoista sanastoa. Siitä kiitos heille:

        - rumppari (verbi: rumpata) = levottomista käsistä kärsivä parantumaton
        läpsyttelijä tai kihnuttaja, joka rumppaa mielellään kaikkea mikä on pingoitettu
        (tai pingoittunut) muotoonsa luomunahan alle. Hädän tullen käy kuitenkin vaikka
        kermipäällysteinen keittiön pöytä, mikäli äiti ei ole näkemässä. Eniten
        rumpparille tuottaa tyydytystä jos hän pystyy mobilisoimaan uhrinsa takapuolen
        jatkuvaan holtittomaan heilumisliikkeeseen. Historian tunnetuimpia (ja kovimpia)
        rumppareita olivat alkuapinat.

        - pyllystäjä = henkilö, jolle rumppaaminen on muuttunut saalistuksenomaiseksi
        pakkomielteeksi. Pypystelijää, jota nuorisoteollisuus ei ole onnistunut
        kroonistamaan, on usein helppo auttaa, sillä hänen kohdallaan kyse on
        pikkupaheesta. Pyllystäjän tai poopparin auttaminen sitävastoin vaatii lähes
        aina tehokkaampia otteita.

        Käyttöesimerkkejä:

        Klasarimusiikkia esitetään komeasti klassisissa konserteissa konserttitaloissa.

        kun taas...

        Kalsarimusiikkia esitetään klubeilla korneissa seteissä keuhkot kappaleina,
        kintut känsillä, kus-ta kengillä ja kalsongit korvissa:

        http://www.tyleroliver.com/2008/11/hello-world/

        - alushousufanittaja:

        http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pantyfan

        1. Alushousufani on sellainen, joka pissaa housuihinsa fanituksen kohteensa
        takia.
        2. Sellainen henkilö, joka tekee jompaakumpaa seuraavista nähdessään
        fanittamansa henkilön:

        a. Laskee alleen julkisesti ja saa näin kaikki muut pakenemaan.
        b. Heittää alusvaatteensa fanituksen kohteen päälle ja toivoo, että tärppäisi
        ennenkuin siivooja tai poliisi saapuu.

        Tärkeää lisätietoa sanan oikeasta kieliopillisesta käytöstä:

        Substantiivi-esimerkki: "The Beatles had many pantyfans."
        Eli... Beatleilla oli paljon alushousufaneja.

        Verbi-esimerkki: "Lots of people pantyfanned The Beatles."
        Eli... Moni alushousufanitti Beatleja.


      • tuularaisanen
        HARRYLOVE 4EVER kirjoitti:

        Rakkaat sontakärsät, jälleen kerran on aika päivittää nuorison pypylääri
        musiikkitermistö.

        Silmälläpitäen niitä, jotka eivät ole vielä saaneet nauttia kouluttamiseni
        kohteena olosta, kertaamme alkeet eli keskeisen pypyläärin
        nuorisomusiikkitermistön. Myöhemmin jatkamme myös pypyläärimusiikin syvintä
        olemusta valottavaa alushousukatselmusta. Itse käytän siitä mielelläni termiä
        "alushousukronikka".

        - pypyläärimusiikki = poop (suom. kakka): "Musiikkityyli", jonka pitäisi olla
        suosittua, vaikka näin harvoin on. Yhdistävät tekijät eri pypyläärilajikkeitten
        kohdalla ovat pyllyn keikutus eli takatuuppaaminen, sävellyksellinen huonous,
        kertakäyttöluonteisuus, rumppaaminen ja sähkökitaran räplääminen sekä
        kouluttamattomalla äänellä nuotin vierestä uliseminen. Valtaosa poopin
        kuluttajista ei ymmärrä musiikista tuon taivaallista vaan kulkee massan mukana
        sokkona ja kuurona markkinavoimien löyhästi musiikilliseen asuun verhoamien
        muoti-ilmiöitten perässä. Täysi-ikäisille tämän kulutustavaran avulla myydään
        ennen kaikkea erotiikkaa, soivan materiaalin ollessa puuhissa pelkästään
        sivuosassa.

        - pyppy: Ks. yllä.

        - kalsarimusiikki: Ks. yllä

        - konsertti = tilaisuus, jossa esitetään klassista musiikkia.

        - korni setti = tilaisuus, jossa takatuupataan ja viuhdotaan kovaäänisen mökän
        säestyksellä.

        - pooppari (ks. myös pyllystäjä) = henkilö, joka pyörittää takapuoltaan
        pypyläärimusiikin tahtiin ja heittelee mielellään alushousujaan lavalle
        halpahintaisissa laulajaisissa eli korneissa seteissä. Pooppari seuraa
        listasuhdanteita samaan tapaan kuin pörssimeklari pörssin nousuja ja laskuja,
        ymmärtämättä itse kuuntelemansa musiikin arvottomuutta.

        Kun ymmärrys myöhemmin kasvaa, pooppari alkaa kuunnella klassista musiikkia
        häveten salaa nuoruutensa musiikillista idiotismia. On niitäkin jotka
        vastustavat aikuistumista ja pitävät sinnikkäästi kiinni 13-kesäisenä
        kokemastaan ensimmäisestä "hyvästä fiiliksestä", "rumppaushetkestä jossa oli
        meininkiä", tahi korvaan tarttuneesta "ylen haikeasta melodiasta".

        - poop = lyhennys sanasta pypyläärimusiikki

        - pypystelijä = kärsii poopista kavereittensa takia vaikka salaa sisällään
        ymmärtää ettei poop ole mistään kotoisin.

        - pyppeli = henkilö, joka keikuttaa mieluummin etu- kuin takapuoltaan.
        Sellaisiakin on.

        - viuhtominen = takapuolen keikuttamisesta johtuva ylävartalon fyysinen
        myötäliike.

        - pypylisti = henkilö, joka kauppaa takapuolikulttuuria Suomi24:n palstoilla.

        Nuoremmat auktoriteettikollegani esittelivät täällä aiemmin niinikään
        käyttökelpoista sanastoa. Siitä kiitos heille:

        - rumppari (verbi: rumpata) = levottomista käsistä kärsivä parantumaton
        läpsyttelijä tai kihnuttaja, joka rumppaa mielellään kaikkea mikä on pingoitettu
        (tai pingoittunut) muotoonsa luomunahan alle. Hädän tullen käy kuitenkin vaikka
        kermipäällysteinen keittiön pöytä, mikäli äiti ei ole näkemässä. Eniten
        rumpparille tuottaa tyydytystä jos hän pystyy mobilisoimaan uhrinsa takapuolen
        jatkuvaan holtittomaan heilumisliikkeeseen. Historian tunnetuimpia (ja kovimpia)
        rumppareita olivat alkuapinat.

        - pyllystäjä = henkilö, jolle rumppaaminen on muuttunut saalistuksenomaiseksi
        pakkomielteeksi. Pypystelijää, jota nuorisoteollisuus ei ole onnistunut
        kroonistamaan, on usein helppo auttaa, sillä hänen kohdallaan kyse on
        pikkupaheesta. Pyllystäjän tai poopparin auttaminen sitävastoin vaatii lähes
        aina tehokkaampia otteita.

        Käyttöesimerkkejä:

        Klasarimusiikkia esitetään komeasti klassisissa konserteissa konserttitaloissa.

        kun taas...

        Kalsarimusiikkia esitetään klubeilla korneissa seteissä keuhkot kappaleina,
        kintut känsillä, kus-ta kengillä ja kalsongit korvissa:

        http://www.tyleroliver.com/2008/11/hello-world/

        - alushousufanittaja:

        http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pantyfan

        1. Alushousufani on sellainen, joka pissaa housuihinsa fanituksen kohteensa
        takia.
        2. Sellainen henkilö, joka tekee jompaakumpaa seuraavista nähdessään
        fanittamansa henkilön:

        a. Laskee alleen julkisesti ja saa näin kaikki muut pakenemaan.
        b. Heittää alusvaatteensa fanituksen kohteen päälle ja toivoo, että tärppäisi
        ennenkuin siivooja tai poliisi saapuu.

        Tärkeää lisätietoa sanan oikeasta kieliopillisesta käytöstä:

        Substantiivi-esimerkki: "The Beatles had many pantyfans."
        Eli... Beatleilla oli paljon alushousufaneja.

        Verbi-esimerkki: "Lots of people pantyfanned The Beatles."
        Eli... Moni alushousufanitti Beatleja.

        Hei! Suomi24:sen johto on saanut useita valituksia koskien tätä keskustelua. Itse keskustelussa olleet, sekä ulkopuoliset ovat kertoneet häiriköinnistä, huonosta käyttäytymisestä sekä perättömien huhujen aloittamisesta. Keskustelu ei ole pysynyt asiallisella linjalla, joten siihen on pakko puuttua. Olemme yrittäneet poistaa keskustelun kokonaan, siinä onnistumatta. Keskustelun poistamisessa on jokin virhe emmekä saa sitä korjattua.

        Olemme päättäneet sulkea keskustelun lopullisesti. Tämän viestin jälkeen tässä keskustelussa saat enää vain lukea aikaisempia kirjoituksia. Eli, viestejä tähän keskusteluun ei enää sallita laittaa. Jos joku vielä kommentoi jotakin tämän viestin jälkeen, siitä ilmoitataan johdolle ja sitä kautta vielä ylemmille tahoille jolloin sinuun otetaan pikaisesti yhteyttä häiriköinnin takia. Jos asiassa on jotain epäselvää, voitte ottaa yhteyttä vaikkapa minuun laittamalla sähköpostia osoitteeseen [email protected]. Mikäli jäi vielä jotain sanomatta muille keskusteluun osallistuneille, nekin kommentit voitte lähettää sähköpostiini. Ne voidaan lähettää eteenpäin.

        Muistutan siis ehdotonta tarkkuutta, mikäli aiotte vielä kerrata keskustelun.

        Ystävällisin terveisin Tuula Räisänen, Suomi24:sen johto.

        Laitoimme viestin uudelleen, sillä asia ei ilmeisesti mennyt perille. Olisi syytä pystyä ymmärtämään mitä tässä tarkoitetaan, sillä yhteydenotto tulee aika pikaisesti, eikä se ole laisinkaan vaikeaa.


    • @eltsipeltsi/twitter

      kun ne kävi ruottis ois voinu tulla tänne ny samalla ;( En jaksa oottaaa et ne tulee ja niin Zayn sano et suomalaiset fanit on parhaita ja ne tulee tän vuoden lopus tai ens vuoden alus suomeen ! Niall on ihanin!!!!!!! Eturivi liput maksaa iha helevetisti niin tuskin niitä saisin

      • @eltsipeltsi/twitter

        oho en huomannut tota viestiä ku en jaksanut lukea kaikkia viestejä anteeeks


    • 1D

      Moro! Ite oon poika ja ootan kyl innol tota 1D:n keikkaa. Varmaa harvinaist, että poika haluu niiden keikalla tulla käymää mut niiden musas on vaa jotai sellast mikä pistää kuunteluttaa. Kuuntelin niiden albumin läpi ja totesin, että lopulta niiden kappaleista mikään ei ollu huono. Oon miettiny et alkaisin tekemään covereita useista niiden kappaleista youtubee ellen peräti tee koko albumicoveria. Harmi että Up All Night- tour meni sivu suun Suomen kohdalla.. Oon tällönen vaatimaton fani ehkä mutta kyl mun vatsas räjähtäs, jos jonkun niist pojista näkisin kasvotuste. Mietin et jos niit covereit alan tekee ja ihmiset pitäs nii 1D:ki näkis ne=)
      Olis kiva et Niall ja Louis sais vähä enemmä sooloja. Kyl mut luultavasti eturivis nähdään, jos ehdin lippuihi käsiks käydä (=

      • lumiukk0

        ahh ihana tää sun kommentti, sai mut hymyilemää :) oon taysin samaa mieltä kaikesta! kiva kuulla et One Directionilla on poikafanejaki eikä vaa kirkuvii tyttöjä.. haha vaikka ite oonki tyttö. laita ihmeessä covereita youtubeen!!! kui siistii jos joku niist pojista näkis sen ja kommentois jotai! :D ja kaikki huomio hyvää Suomelle nii ehkä saatais pojat tänne keikalle! :)


    • nimimerkkkiii

      samaa mieltä!! louis ja niall kaipais enemmän sooloja!!!! harry ja liam vois ehkä..ööö...vähän vähentää mahdollisesti...

    • Mrs. Tomlinson

      Suomeen pojat on tulossa ens vuojen puolella tai ainakin niin harry huhusi mulle ko juttelin hänen kanssaa twitterissä :) Joo eli sitä ootellessa! Oon tosi uskolline fani ja oon tosi kiitollinen et isä on suostunu maksaan lentoja kattoon poikia lontooseen ja näin. Kaikki on mulle tosi tärkeitä ja ihania ja kaikkee! mutt Louis vie voiton sen ihana luonne ja ulkonäkö ja persoona muutenki on sulattanu mun sydämmen kaikista pahiten! Persoonat on tietenki kaikillla ihan uskomattoman ihanat ja ulkonäköki on kaikkilla kunnossa!

      Toi soolo asia on ihan totta suoraan sanoen en meinaa saaha henkee joka kerta ko Louis ja Niall avaa suunsa! Mutta onneks toiselle levylle on luvattu lisäää sooloja :)

    • pöööööööööööööööö

      SÄHÄN SITTEN VOIT TÄÄLLÄ ILMOTTAA PÄIVÄMÄÄRÄT JA KAIKKI KUN KERRAN KESKUSTELEET HARRYN KANSSA SYVÄLLISIÄ! (: ois kiva jos joku maksais munkin lennot....pääsis aikasemmin kattoon niitä..!!!!

    • pölölö

      mut up all night kiertue loppu niin euhän ne sit tuu tänä vuonna ainakaan suomeen.. kuuteen kuukauteen ei oo ollenkaa keikkoja tietääkseni mut ens vuonna pohjois maiden kiertueella ne tulee tänne

    • sherlock-.-

      jooo o....tota on hoettu tääl miljoona kertaa....ei tänä vuonna...vaan ens vuonna pohjoismaiden kiertueella.. must tuntuu silt etten vrm ees mee kattoon niitä jos ne tulee..kaikkii kivoja sekoiluja ku lukee ni ei oikee kiinnosta.

    • hulluna 1D

      AAAAPUAAA pakko päästä keikalle jos ne tulee suomeee ne kaikki on nii ihanii

    • 1D<3

      wääääääää ootan kyl et liput tulee myyntiin... toivottavasti kerkeen eturivin lipun ostaa!

    • 6+12=18

      APUA!!!APUA SIIIS IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIKKKK!!! MÄ HALUISIN ET NE JO TULIS SUOMEEN NI NÄKIS SEN ÄITIPORNOSTA NAUTTIVAN BLONDIN JA SEN PUUMAJAHTAAJAN

    • 1D

      Joo mut jos ne tulee suomeen, niin mä en oikeesti varmaaa kerkee ostaa niitä lippuja !!:((

    • 4+1=5

      okei.

    • 1D4ever

      Mistä niitä 'Vas Happenin' -huppareita saa? Ja niitä muitakin 1D paitoja yms.? :)

      • Louis lovee

        Nii, olishan se ihan kiva tietääkki :D sit koulus ku oikee kukaa ei fanita 1D:tä (paitsi tosi harvat) ni laittaa sit sellane 1D paita päälle ;D ja oon itekki sitä mieltä et Louis ja Niall vois saada ees vähä enemmän sooloja :)


    • NIALLER♥

      ÄÄÄÄÄÄ.. mä en malta oottaa et ne tuloo Suomeen, onko kellään hajuu et mitä ne liput maksaas ku pitäis saada ajois niihi rahat D: Toivon tosi paljo et saisin ees liput ♥♥♥

      • NIALLER♥

        Niijoo unohin sanoo et oon samaa mieltä ton yhen kaa et Niall ja Louis tarvis enemmän sooloo (:


    • superman!

      Oh H carrots! Harry sanoi että olisivat tulossa ensivuoden loppupuolella tai sitten vuonna 2014..
      Mun mielestä Louis,Harry ja Niall on parhaimmat! .. oh Holy carrots!
      ..

    • 1D <3<3<3<3<3

      niitte on pakkko tulla tänne oikeest! ja mite se oikeuden äynti on menny?? :oo

      • 1D <3<3<3<3

        *käynti


    • Ongelma?

      Kai te ymmärrätte et ootte noloj, kaikki on ihanii ootte naattoreit jos rakastatte vaan yhtä niistä-.-

    • morovaahullut

      joo ehkä voi vittu vapaasti rakastaa yhtä tai kahta ja tykätä silti muista painu sä taas vittuun jos ei ollu muuta sanottavaa ku alottaa taas tää vitun nolo naattorikeskustelu joka johtaa ämmiks ja laudoiks haukkumiseks joka puolestaan johtaa siihen että pojat on homoja ja sitte tää keskustelu ei lopu ikinä ku kukaan ei osaa käyttäytyy. ai että onko ongelmia? ei ollu ennenku sä tulit selittää naattoreista. tiettekste et 1D toivoo et niitten fanit ois niinku siskoksii/veljeksii? vaikuttaaks tää naattoriämmätouhu teijä mielestä siltä? 1D fanit on yks suuri perhe ja jos joku tulee haukkuun muita faneja naattoreiks ni ei taida sillon ite olla fani vaan joku kateellinen hullu. että se taidat olla sinä joka on nolo. koska kukaan ei oo sanonu että yks on ihana muut on surkeita. kaikki on puhunu 1D:stä kokonaisuudessaan ja sanonu että joku yks on paras ja se ei tarkota sitä että muut ei oo ihania. vittu et menee noihi paskoihi noloihi haukkujiiin hermo.

    • I <3 U

      Millo ne niiku oikeesti tulee ku jokku sanoo tänä vuonna joku vuonna 2013 ja joku et 2014..voisitteko päättä joku ehkä oikeesti haluu tietää millo ne tulee?!?! One Direction is BEST!;))

    • mrs. styhorapaylikso

      onpas täälä paljon näitä directionatoreita.. "NIALL JAMES HORAN ON VARATTU MULLE

    • I <3 U

      ok.luotan nyt siihe et se tulee 2013 syksyllä nimittäi mun kaveri hinkuaa niitte keikalle ja se luuli et ne tulee jo tänä vuonna suomee...aikamoine pettymys;( Mut hyvää kannattaa oottaa;)) I

    • (((::

      joo toi omiminen on kyl iha naurettavaa "moi oon liisa 12v ja louis 20v on mun tuleva aviomies ette koske siihe" miten on voinu luulla et ne tulee tänä vuonna kun keikkalistoistaki näkee jo ens vuoteen (alkuun siis) asti? :D uuu meneeks kukaa bieberin keikal ens keväänä? ((;

    • ndsonvm

      btw se on sillai "one direction is THE best"

    • MAPAYHOTOMSTY

      siis tiedättekö onko 1D tuloss suomeen? :)

    • 1D Fan Louis<3

      Toivottavasti tulis pian! I Love Louis William Tomlinson forever!

    • 1DFani

      Harry vaan on niin ihana!

    • äitis

      horot ne ei oo teijjä painukaa kettuun jaksatte jankuttaa tosta niitte tulemisesta ku oikeestaa tuskin ketää kiinnostaa poistakaa nää horo keskustelut

    • 1Dharry<3

      Harry

    • Directioner

      Liam, Zayn ja Harry

    • öö

      :D:D:D: oote noloja !! ei kukaan voi omia ketään , sitäpaitsi miks joku niistä seurustelis suomalaisen kanssa ....? :D:D toki unelmoida saa !
      Luulisin että tulevat 2013 keväällä tai syksyllä - maailmankiertuetta kun tekevät , ja eurooppa on listassa ! Ja kun brittiläisiä ovat , ja mitä nyt on pojat suomesta puhuneet , niin uskoisin kovin että tulevat suomeen ! ::::::::) Tietävät että täälä on paljon faneja ja liput menee hetkessä . :DDD paljonkohan lippu maksais...

    • kukatäsonnolo?

      no miks kukaa niistä EI seurustelis suomalaisen kaa? ihmisiä mekin ollaan tuskin nekää on sillai "ah tos on nätti suomalainen tyttö mut en voi alkaa sen kaa koska se on suomalainen juoppo nolo perämetän akka". sä ehkä ite ajattelet "mä en ainakaa seurustelis tummaihosen kaa, koska se on tumma enkä japanilaisen kaa ku sil on sellatteet jännät silmät" tiekkö et ihminen ei voi valita kehen ihastuu? että yhtä hyvin neki voi suomalaisesta kiinnostuu siinä missä englantilaisestaki. asiasta kukkaruukkuun että liput menee muute sit iha hiton nopeesti ku bieberinki liput meni n. kymmenessä minsassa.

    • Directioner

      1D kertoo, että he tulevat Suomeen 23. Toukokuuta 2013 Hartwall Areenalle liput tulivat myyntiin tänään ja ovat loppuunmyydyt.

      • One Direction4-ever

        kusetat...


    • homotttt

      paitsi etteivät ole.

      ÄLKÄÄ PELÄSTYKÖ

    • ihonhoitotuotteet

      en tajuu et saattekste valehtelijat ja dissaajat jtn ihme mielihyvää tosta teijjän touhusta..?

    • onenialldirectioner

      HALUAN NE SUOMEEN, niall on söpöin ja sekoon josseivat pian suomeen tule!!!!! meen kyllä jonnekki lontooseen niitä kattomaa jos ei tänne oo tulos.

    • öö

      en tosiaan sitä tarkottanu että oisit sillee etttä tuon on juoppo , ja itse voisin seurustella tummaihoisen tai japanilaisen kanssa , ei siinä mitään ! mutta tarkoitin oikeastaan vaan tuota kieltä , se on se pulma , ei siinä muuta ole , älä huoli :)


      ootan niit suomeeen niin paljon kuuntelen torn:ii aj itken :(

    • crazyforthesefellas♥

      Zayn Malik& Niall Horan♥ Kaikki ne on sulosia, tulisivat Suomeen :(

    • Robin Hood

      Moikka! En oo ikinä fanittanu mtn muuta bändii paitsi one direction! Niihin voi samaistua ja ihastua mut ei rakastua, koska eihän me tunneta niitä ollenkaan. Videoissa näkyy vähä niiden piirteitä mut ei muuten. Kaikki pojat on mahtavia ja ulkonäkö on aina plussaa ;) muo ärsyttää ku menin ihastuu Nialiin...oon lukenu kaikkii faktoja niistä ja oon niiden perusteella iha samanlainen ku Niall. Sit yhtäkkiä ilmenee karu totuus etten koskaan tuu saamaan sitä. Eikä kukaan muukaan meistä ketään poikaa;( Ei ne haluu mtn tavallisii kaduntallaajia vaa julkkiksia! Ne kaikki pojat jotka nyt seurustelee on jonkun julkkiksen kaa yhessä. Ja ne muut sitte haaveilee jostain julkkiksesta... Joten sanon teille muille jotka puhuu täällä et menee jonkun bändin pojista yhteen ni lopettakaa tommonen tyhmä unelmointi ja keskittykää oman elämänne poikiin! Aina saa tietenkin haaveilla kunhan muistaa pitää mielessä tosiasiat! ;)

    • :DDD

      kyllä niihin voi rakastuakin, rakkautta ensisilmäyksellä...you know? ei aina tarvii tuntee toista sille perin pohjin, joskus voi rakastua ihan tosta noi vaa... ja ei kieli oo mikää ongelma brittiläisen kaa seurustelussa...sitä pitää vaa opetella ja hyvin suurin osa suomalaisita puhuu tosi hyvin englantia..mun 5v pikkusisko osaa kaikki värit ja numerot kertoo ittestään vähän englanniks (::

    • :DDD

      ja mä en ikinä haluis ees alkaa julkkiksen kaa...se ois hirveetä. mut en kyllä suomalaisen paskankaa kanssa.

    • TRUE DIRECTIONER <3

      Tulis oikeesti äkkiä tänne suomeen! :DD Niitten pittää tajuta että tääläki on ihan hulluna faneja, jotka oottaa et ne tullee tänne! :DD Mut onneksi ne on nähny ite sen meiän 1D flashmobin ::))) Kaikki ne on aivan mielettömän ihania, komeita, söpöjä ja hauskoja, mut mun lemppari on Louis

    • ellii

      Ei julkkikseen,näyttelijään,laulajaan....voi rakastuu!(kerranki joku puhuu asiaa) Ja eiks rakkautta ensisilmäyksellä meinaa sitä et kumpiki näkee toisen kasvotusten... VALOJA

    • apopo

      Siis niitten on pakko tulla suomeen oon odottanu sairaan kauan. Ilmottakaa oikeesti jos ne on tulossa ja tiiätte siiit pakko päästä kattoo. Louis on paras mut kaikki muutki on kyl söpöjä♥♥

    • rairairairaiii

      niii mustki kyl rakkautta ensisilmäyksellä on sitä et näkee toisen sillai ja rakastuu siihen sen persoonaan ja luonteeseen. jos rakastuu esim. harryyn...ni on "rakastunu" siihen kuvaan minkä on saanu joistai videoista ja se ihminen ei oikeesti välttämättä oo yhtään sellanen kun minkä kuvan ne videot ja kuvat siitä antaa..

    • :DD

      joo siis mä tarkotin sitä että on nähny toisen...siis tossa rakkautta ensisilmäyksellä -jutulla... emmä ainakaa vois johki tv -hahmoon rakastua tosta noi vaa..

    • ellii

      JepJep! puhutte asiaa ;)

    • rairairairaiii

      näin on ! :D

    • directioner<3

      1D:n musiikki on niin parasta ja lisäks onhan niistä silmäniloakin. Niin parhaita kaikki ♥♥ mutta louis ja niall erityisesti ♥♥♥♥♥
      mä oon niitten keikal eturivissä ja itken muuten hulluna!

    • zzayn&llouis<3

      samaa mieltä! paitsi että mun mielestä zayn&louis erityisesti

    • ruunupäinen riisi

      Harry & Louis

      • lln

        aaah totta pakko päästä näkeen ne homot


    • direction_fani1

      aawwws, tulispa ne keikalle suomee, ni varaisin lipun salamana !!!

    • okeiselväjoo.

      ärsyttävää toi tollane: NIALL ON VARATTU MULLE!!! LOUIS ON MUN!!!! ÄLKÄÄ KOSKEKO HARRYYN!!

      valoja. ne ei oo teijjän. eikä tuu koskaan olemaankaa.

    • direction_fani1

      ''okeiselväjoo''
      > joo... se on kyllä. Pahoittelen ku kirjotin tolleen et se on varattu mulle (Niall) :D hehh.. yritin kai jotai teiniä esittää ei aidosti.
      Anyway, oishan se ihanaa kun oiski joku nuista pojista mun boyfriend. Mut on sanomattakin selvää ettei ne koskaa tuu olee btw. mun boyfriend. Saahan sitä mielessä haaveilla omasta idolista jotaii :D

    • yuufjgvhvfxc

      '' Videoissa näkyy vähän niiden piirteitä '' JOS olette katsoneet semmoisia kun video diary ( x-factorin ajoilta JA tän vuoden puolelki on tullu ) tiedätte että ne on 5 laulavaa idioottia :DDDDD♥ niin ja twitcamit toki ja näin , eihän kukaan fani nyt niitä perinpohjaisesti tunne , mutta kyllä niistä nyt on saanut paljon irti internetin ihmeellisessä maailmassa :''D mut niin , kiertue laajenee johki tiettyyn kohtaan eurooppaan ja brittien mielest suomi on siin kohas , joten kyl pojat tänne tulee ku kerkee toivottavasti ! (:

    • löö

      missä happy 1D family... missssä.. nykyään kaikissa paikoissa vaan riidellään ja hakutaan directionatoriksi , jossei esim tiedä kuka on baby lux.. Itse olen ottanut nämä tiedot vastaan mielenkiinnolla , mutta edelleenkään en muista kun harryn liamin ja niallerin synttärit , olen ehkä surkein päivänmäärien muistaja , mutta ei se tee musta naattoria , huonoa directioneria tai huonoa fania ? mun mielestä se tärkein on siinä että niiden musiikista pitää , ei se paljonko tiedät niistä ! niin ja luultavasti 2013 vuoden lopuilla tulisi suomeen - innolla odottaen :) x

    • dfghjjhjfhfhfhhfhfhf

      KOLMA VITUN MOON MANIA !!! ME OLLAAN PARHAITA , VOITETTIIN B I E B E R JOLLA ON 20,000,000 FANIA ENEMMÄ! directioners rules~proud directioner !

      • nimimerkkkiiiii

        täh?


    • <33<3<3<3<3<333<3

      bieber ja 1D

    • Liammerr♥

      Oii, toivon et pian!♥

      //Liaminiii♥

    • mietiskelijä 004

      Mä oon välillä aika negatiivinen ku aattelen tämmöstä mut...
      Aloin aattelee et ku musta tulee vanhus ja sit kuolen :D ni sit mä aloin aatella sitä et one direction pojat vanhenee (samoin kaikki muut mahtavat julkkikset joita fanitan) mä en kestä sitä ajatusta ku me kaikki vanhetaan ja kuollaan ;(((( mä aloin iha oikeesti itkee sen takii. Mut siitä mä oon tosi kiitollinen et elän NYT ja oon poikien kaa samaa ikäluokkaa ni aattelin et me vanhetaan yhdessä. Sit ku me ollaan kuoltu ni me ollaan kerrottu lapsillemme ja lapsenlapsille miten mahtava bändi ONE DIRECTION on ! Pääasia on ettei sen bändin fanittamista lopeteta ikinä ;´(

    • 1D

      Pääsen niiden keikalle eturiviin ja jutteleen niiden kaa tunniks, kaverin äiti on jo varannu, ja ostaa heti ku tulee myyntii nii ne liput

      • 1D FOREVER

        Joo hei todellaki, aika hyvä läppä.


    • ;DDDDDDDDD

      JA PASKAT

    • joooo o okei.

      KIVA TROLLI HERMANNI!! mut ei mee läpi.

    • 1D fani 1#

      oikeestiiii haluun niiin tietää milloin ne tuleee pliis joku kertokaa!! ja kylllä se liam on kaikkein söpöi (;;

    • juuuuujooo

      liam veti siiliks.

    • ;3

      En haluis kenestäkään niistä mun poikaystävää.
      Mä oon vaan kateellinen niille miten läheisiä ne on ja miten hauskaa niillä on!
      Mä haluisin joskus yhtä mahtavan kaveriporukan! :)

    • ;33

      Asiasta toiseen; miten just kaikki irlantilaiset on niin mahtavia...
      Jonas Armstrong (näyttelee bbc robin hoodissa)
      Damian Mcginty (celtic thunder)
      Devon Murray (harry potter-seamus finnigan)
      Niall Horan (one direction) ;)

    • 1D_lover

      Haluun ne suomee ja äkkii, ja voitte olla varmoi et mä oon siin ekas rivis kiljumas

    • ..............!

      muuten tykkään niallerista mut se puhuu ärsyttävästi. vaikka eihän se ite asialle mitään oikein voi.

    • Mäki pidän One Directionista, mut mun frendi on ihan hulluna siihen! : D
      Ite pidän kyllä enemmän Nightwishistä ja Apocalypticasta!!

    • jeski1
    • 1D= my lifee<3

      Mää kuolen sitte ku ne tulee Suomee keikalle!

      • huliodirectioner

      • eiluoja
        huliodirectioner kirjoitti:

        Voitteko pliis tykätä http://www.sub.fi/onedirection/#e/5088251fd63f07.88929411 oltais nii kiitolllisii!! En pysty sanoin kuvailee kui hienoo olis jos voitettais

        porkkana..................................................................................................


    • Loveyou OneDirection

      oi!

      • 12345657899

        ömm miss niall ja louis on tost su listaltas ? :))) ahahahhaha


    • 1Dforever

      one direction ei tuu euroopan kiertueellaan suomeen :/ itekki oisin kyl halunnu et ois tullu..

      • ♥Directioner♥

        niinpä, iha pyllystä :( ne menee joissaikin maissa niinku pariin/kolmeen kaupunkiin eikä Suomeen kertaakaan, mut toivottavasti monet allekirjottas yhen adressin , et ne tulis tänne fuckin narniaan. Ja kävihän Justinillaki sillei, et Suomi lisättiin siihe vähän myöhemmin. oon lukenu et ne tulee mahollisesti suomeen, mut jos ne ei sit tuu, nii kai sit on tonne ruotsiin mentävä.. :--D
        p.s, Louis on hauskin ja ihanat silm't *-*, Liam on rauhallisin ja sellanen turvallinen :d, Zayn on pahis :DD eivaa. Niall on söpöin ja sil o ihanin nauru :3 ja Harryll on IHANA HYMY ! jaja kivat hiukset :3
        -kiitos ^^


      • justjoo-.-
        ♥Directioner♥ kirjoitti:

        niinpä, iha pyllystä :( ne menee joissaikin maissa niinku pariin/kolmeen kaupunkiin eikä Suomeen kertaakaan, mut toivottavasti monet allekirjottas yhen adressin , et ne tulis tänne fuckin narniaan. Ja kävihän Justinillaki sillei, et Suomi lisättiin siihe vähän myöhemmin. oon lukenu et ne tulee mahollisesti suomeen, mut jos ne ei sit tuu, nii kai sit on tonne ruotsiin mentävä.. :--D
        p.s, Louis on hauskin ja ihanat silm't *-*, Liam on rauhallisin ja sellanen turvallinen :d, Zayn on pahis :DD eivaa. Niall on söpöin ja sil o ihanin nauru :3 ja Harryll on IHANA HYMY ! jaja kivat hiukset :3
        -kiitos ^^

        haista ♥Directioner♥ vittu. kaikist muista tollee kaikkee positiivista et kui kiva hymy ja nätit silmät. mut sit zayn on pahis. eikä mitää muuta. ok.


    • noiha ei kuulemma saa ees ite päättää niiden keikkapaikkoi /:

    • larry-stylinson

      Ikävä kertoa tämä, mutta One Direction ei koskaan tule Suomeen koska ei täällä ole riittävästi faneja. Ne myy stadioneita loppuun suuressa maailmassa, Suomessa menisivät ehkä Jäähalliin, tai just ja just Hartwalliin mikä nyt on meiän kaavalla iso mutta niiden managementille ihan turha kärpäsen sonta lähtee maksamaan kustannuksia. :)) Joten käykää siellä koulussa ja tehkää kesätöitä niin ehkä joskus vielä pääsette ulkomaille kattelemaan poikia!

      Ja muuten ihan näin sivuhuomautuksena: KUKAAN TEISTÄ ei koskaan tule seurustelemaan Harryn tai Louisin kanssa koska niillä kummallakin on poikaystävä

      • sdfghjklöbugiygfigiy

        Larry stylinson 5eva ! mutta niin , tuleehjan justinkin suomeen , kyllähän se voittoa tekee niillä vitun isoilla hinnoilla , mutta minä ainakin maksasin että tnäkisin idolini ! olin vähä myöhäs tost ruotti jutust oho oops en saanu lippui. mut never say never kyl ne v oi tänne tulla !


    • Harry♥&Zayan♥

      Niimp pakko päästä niitten keikalle aivan sama missä päi suomee! Melkein pääsin ruottiin niitten keikalle♥ Harry♥&Zayan♥

    • facepalmsdfghjq

      et oo tosissas.. zayan ? mun mielest se on ihan zayn :DD i see many carrots here

    • onedirectionporkkana

      Ihanaaa...........:---)
      Awwwwwww ne on niin söpöjääääää :DD
      Äkkiä vaan liput valmiiks ja keikalle

    • ihaLouis&Harry

      MÄ EN KESTÄ TOTA TEIJÄN LARRY STYLINSON JUTTUA! JOO NE ON BESTIKSII. SITTE? SE EI TARKOTA SITÄ ET NE SEURUSTELIS. EI VITTU. TOI ON TOTA NAATTORI TOIMINTAA. ETTE VISSIIN TIIÄ ET NE EI ITEKKÄÄN TYKKÄÄ TOSTA JUTUSTA ENÄÄ. Ja tuo eivät tule KOSKAAN Suomeen, ei pidä paikkansa.

      • swadefgh

        helvetti kuka se ' naattori ' on :''D haha larry on bromance , älä luule et joku luulee sitä romaceks .. vittttttu.. :D:D:D:D:D:D


      • larry-stylinson

        rauhotu porkkana! O: tietenkää se ei meinaa että ne seurustelee. mutta kerrohan mulle, koska kumpikaan niistä on sanonu, ettei tykkää tosta? äläkä tuu jauhamaan mistään twittereistä tai lehtiartikkeleista koska ne on täysin epäoleellisia missään suhteessa. melkein yhtä irrelevantteja ku eleanor. ja harry nyt ei ole heteroo nähnykkään se on ihan varma HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAH

        BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX 5 EVER


      • ***************
        swadefgh kirjoitti:

        helvetti kuka se ' naattori ' on :''D haha larry on bromance , älä luule et joku luulee sitä romaceks .. vittttttu.. :D:D:D:D:D:D

        oot huora.


      • joraaamf
        larry-stylinson kirjoitti:

        rauhotu porkkana! O: tietenkää se ei meinaa että ne seurustelee. mutta kerrohan mulle, koska kumpikaan niistä on sanonu, ettei tykkää tosta? äläkä tuu jauhamaan mistään twittereistä tai lehtiartikkeleista koska ne on täysin epäoleellisia missään suhteessa. melkein yhtä irrelevantteja ku eleanor. ja harry nyt ei ole heteroo nähnykkään se on ihan varma HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAAH

        BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX BUTT SEX 5 EVER

        kattoisitte haastatteluja. siinä ehkä teki huomaisitte totuuden.


    • takemehomepureperfec

      aaaaaaw toi niitte videotervehys !! vihdoi ne huomas meidät !♥
      take me on on täyttä täydellisyyttä asdfghj

    • 1D HARRY<33

      NE ON TULOS SUOMEEN VAST 2013!! OIS KIVA PÄÄSTÄ TAAS NIITTE KEIKALLE KU VIIMEKS KÄVIN NIITTE KEIKAL KU NE OLI NEW YORKIS!!! SE OLI MAHTAVAA JA MUL ON SELLANEN 1D TAKE ME HOME T-PAITA. MUT KUITESKI TOIVON ET NE TULEE ENS VUONA SUOMEEN!!!!

      • 1D HARRY<33

        I LOVE HARRY EDWARD STYLES KOSKA SE ON NIIN OIS KIVA NÄHÄ SE TAAS!!!


    • summerloveooiooioi

      harold you sexy man mutta hii mitennii tulos suomee ? ^ euroopan kiertuepaikat paljastettii ja suomi ei eollu mukana ...

    • Directionergirl

      Moi , et vrm nää tätä ku tää sun status on niiku 10kk vanha ja kommaan siihe ny
      eli siis ku nyt ensvuonna 2013 tulee oleen one direction euroopan kiertue ja ne ny on tääl lontoos iso britannia, ruotsi ja uusi seelanti en oo tost iha varma mut kuitenki ne on tuol englannis aika usein keikoil ja Harry sano yhes lehtihaastattelus joka tietty oli suomeks ja siin sit kysyttiin et : olette käyneet bändin kassa jo Ruotsissa, muta milloin oikein tulette suomeen? ja harryn vastaus oli: Toivottavasti pian! matkustaminen kuuluu tämän ammatin etuihin, enkä kyllästy siihen koskaan:) ! että joo pian

    • tunnelbanan

      En oikeen usko että ne tulee tänne ensvuonna, koska niillä on niin paljon keikkoja ja kaikkee muuta sillon :( Ja mun mielestä niillä on vähä liian rankkaa ku euroopan kiertueella ainaki on tyylii joka toinen päivä keikka ja eri maassa :/ Toivottavasti ne nyt jaksaa ♥

    • 100% Directioner!!<3

      Niin mut arvatkaa keitä mä inhoon kaikist eniten directionaatoreita ku meiän luokas on yks sellanen ja väittää koko ajan et mä oon niitte ykkösfani ja silleen mut ei ees hitto tiiä niitte nimiä ees tai biisejä ja tykkää niist varmaan siks ku ne on hyvän näkösii!!!.... LOL!!!

    • DreamBig

      Mutta jokapaikassa on vihjattu että euroopankiertuepäiviin tulisi lisäystä , ne on huomannut meidät video terveisillä , ne huomas meiän 1D-kuvion helsingin miitissä , niitä on haastateltu ja kysytty millon ne tulee suomeen , ja aina ne toivoo sitä ! Never say never & don't stop believin' !

    • ONE DIRECTIONLOOOVE

      Haluun Tietää Millo Olis Tulos Ku Ollaa Kamun Kaa Suunniteltu Pitkää Mennä Niitte Keikalle Ku Tulevat Suomee!!!!!!!!!§ Louis,Niall Ja Harry Tietty Söpöimmät!!!!!

    • One Direction<333

      Mä haluun kertoo tälläsen nolon juttun tai en tiiä onks se nyt niin nolo mut kuiteski.
      Me oltiin mun kahen besun kaa noin vuos sitten One Directionin keikal Lontoos niin ku se konsertti loppu niin me mentiin salaa ettei ne muut fanit huomaa niin poikien keikka pusille ja kun ne oli siel pihal jotain häpertelemässä niin me kavereitten kaa pokkana huuettiin et "Finland loves One Direction" niin sit me mentiin pyytää niilt nimmui ja sit kaaduin täysil siihen asfaltiin ku se loi jäässä ku oli sillon talvi. Niin kuiteski Loui ja Zain kysyt sit mult " Et sattuks sua??" (englanniks) ja mä sit naurahtaen sit vastasin pokkana ("ei sattunu mut se oli itse asiassa aika hauskaa!!" Mut sitte ne sano et ei siin mitään noloo sit oo ku meki ollaa kaaduttu monesti miljoonien ihmisten edessä!!!! Mut sit me puhuttiin kaikkee ja sit ne anto ne nimmut et se oli aika mahtava kokemus ja konsertti oli mahtava

      • One Direction<333

        Ps. Terveisin tyttö suonenjoelta


    • Louis fani ;) <3

      One Direction tulee Suomeen, jos levyi on ostettu tarpeeks.. silleen se aina menee :( Ja Louis on ihanin!!!

    • hohhoijaa

      Siis tuleeks ne Suomeen?!?! siis eikä iik apuaaa!

    • Tosiasiat

      Tosiasiahan on nyt se, että pojat eivät ole tulossa Suomeen ainakaan tänä vuonna. World tourin maat julkistettiin jo aikoja sitten, eikä Suomi ollut näiden maiden joukossa. Sen voitte ihan itse tarkistaa jos mieli tekee(:
      Muut pohjoismaat kyllä listalta löytyivä (osa useampaan kertaankin), mutta suomi ja islanti oli jätetty pois. Wikipediasta tätä en suosittele tarkistamaan, sillä ainaki viimeksi katsoessani joku valopää nörtti oli sinne laittanut Suomen joukkoon, mutta se ei löydy miltään muulta listalta.
      Toivottavasti pojat vielä joskus saadaan Suomeen, mutta samalla toivon että liput saavat todelliset fanit, jotka todella sitä haluavat ja ovat olleet touhussa mukana pidempään kuin muutaman kuukauden.
      Pidän myös ärsyttävänä tuollaista sydämillä ja huutomerkeillä raiskaamista ja ihkuttamista. Se saa kirjoittajan vaikuttamaan 10v. kakaralta ja tosissani toivon etteivät tällaiset ihmiset vie lippujani keikalle (#nohate)

      Vielä sen verran, että tämän keskustelun olisi pitänyt päättyä jo puolisen vuotta sitten, mutta ylläpidon viesteistä huolimatta se on jatkanut häiriköivällä sävyllä.

      Amen!

    • Viljapelto

      Voi luoja tämä keskustelu ei tosiaankaan kuulu osastolle, jossa keskustellaan lauluntekijöistä ja muusikoista.

      One Direction kategorioituu muutenkin pikemminkin kaupalliseksi tapettimusiikiksi, jolla tehdään rahaa ja hankitaan idoleita.

      Valttikorttina viisi söpöä poikaa, joita teinitytöt palvovat. It´s quite easy

    • Sooh! Antaa pienten tyttöjen pitää, mistä pitävät. Itse on ole kyllä poikabändeistä perustanut, ja tuntuu, että kun on nähnyt Backstreet Boysin ja N'Syncin, on nähnyt ne kaikki.

    • LiamPayne <33

      Olis se ihan kiva tietää että millon se 1Direction tulis tänne Suomeen ! :) oon itte tosi iso fani ja haluasin todellaki pojat tänne suomeen esintymään kun ei jaksa enää katelle noita videoita ja kuvia vaan haluis nähä ne ihan livenä !!

    • ZaynMalik<3<3

      Samaa mieltä! Melkein pääsin Ruotsiin kattoon niitä, mut sitte porukat muutti mieltään...(niinku yleensä -.-) Ketuttaa kattoo videoit missä fanit saa lahjaks liput niitten keikalle ja sekoo yms ja ite oon kotono sillee "OOOOOOOH HOW I WISH THAT WAS MEEEEEEEEEEEE" :d

    • Nialler

      One Direction on ihana!

      • nialler

        tulossa**


    • Harry <3 <3 <3

      Ei oo tulos tänä vuon suomeen, ne on kirjottanu jo euroopankiertueen listan, eikä siel Suomen nimeä näy :( Ps. Harry on söpöin :3

    • LiamPayne<33

      Ja hei Liam on se söpöin niistä kaikista !!

      • LouisTomlinson<3333

        Mun mielestä Louis on kaikkein ihanin ja söpöin


    • LiamJamesPayne<333

      Ois niiiin ihanaa et ne tulis Suomeen ku oon tosi iso fani oon ollu siit lähtien ku ne oli x factoris 2010

      • LiamJamesPayne

        Ja Liam on se kaikist söpöin must se vaan on niiiiiiiiin ihana


      • AmandaHoran

        Niit lippui ei kyl saa hankittuu etukätee vaik tutttus ois siel töis, se sais vrmaa potkut ja se o laitonit;D


        N ei oo kyltulos tänkäää vuoden puolel Suomee ens vuo sit varmaa :((

        LUV YOU NIALLER


      • one direction

        mäki katoin niit tvst


    • LOUIS <3<3 DIRECTION

      Ne ei tuu tänä vuonna Suomeen. Voi ***!!!!!!!!!!!!!


      LOUIS ON KAIKISTA KAIKISTA SÖPÖINNNN!!!!

      • 1D is the best !!!!!

        Niin totta


    • Nial on mun ♥
    • one direction

      haluun one directionin keikalle ja nopee haluun et ne tulee suomeen nyt

    • KISS YOU

      Harmi et ne ei pääse Suomeen toivottavasti pääsis Ruotsin keikalle ne kaikki on sulosiii ja ois ihan superr upeeta nähä ne livenä mut on ihan mahtavaa et ne ees haluis Suomeen kunhan se vois vaan toteutuu mutt kyll se ymmärtää et ne ei ehi Suomeen ees tänävuonna.Ei millään jakasais oottaa 2014 siihen on niin pitkä aika mut ainakin mä luin et ne ois tullu suomeen mut ei ne kai sitte tullukaa :(

      • ZainLoui4-ever

        ÄLÄ! Zayn ja Louis on ihanimmat ja ofc Niall;)


    • Mrs Horan

      Oon seurannu kaikkia tikettejä sun muita eikä ainakaa enne lokakuutaa oo tänne tulossa(lokakuuta pidemmäle ei nää). Että onpas paljon toivoa...

    • KISS YOU

      Et oo tosissas ZainLoui4-ever meinasit laittaa johonkin Justin Bieberin keikkaan rahaa mä en ikinä menis JB keikalle Oikeesti

      • <3(:

        Harry on sanonut haluavansa suomeen (: Ja ne on kai tulos 2014!


    • Louisin rakastaja <3

      ÄÄääääää voiiku tulis mahollisimman aikasee Suomeen, ei jaksa oottaa

      • Louisin rakastaja <3

        Ja Niall Horan


      • NiallHoran <33
        Louisin rakastaja <3 kirjoitti:

        Ja Niall Horan

        Painukaa vittuun Niall on miun sil on nii ihana nauru


    • True Directioner

      ... Ei niin vaan voi muuttaa sitä kiertuekalenteriaan, joka on jo täynnä. Pojat toivoivat pääsevänsä Suomeen, mutta fuck you management. Eiköhän ne sitten seuraavalla maailmankiertueella tule...? Ainakin toivon niin. :-D

      Jos olis ihan pakko valita, kenet heistä tapaisi... En voisi päättää. Ei tollasta kysymystä oikeesti voi esittää True Directionerille. D:

      • <3<3

        Moi musta one direction niin hyvä:-D niissä on hyviä puolia se että esim keikoilla ne ei esitä mitään vaan ovat omia itseään se on kivaa.....zayn on niin ihana.mutta jos nyt lauluääntä arvosteltaisiin niin se olis kyllä vaikea sanoa koskane kaikkiin niin hyviä laulamaan:-) rakastan kaikkia!!toivoisin pääseväni niiden keikalle suomeen kun ne tulee tänne. Ne on niin parhaita:-):-)paras bändi ikinä


    • <3<3<3

      Mä oon samaa mieltä haluaisin keikalla kun ne tulee:-) kaikki on niin söpöjä

      • l love Onedirection

        Zayn on niin söpö.sillä on niin hyvä lauluääni. Mutta miun mielestä kaikilla on kyllä hyvä ääni niin en kyllä kehtaa ruveta arvostelemaan. Haluaisin niin kovasti niiden keikalle ens vuonna jos ne nyt tulee mut nehän on sanonu että ne haluis kovasti tulla tänne suomeen kun täällä on niin paljon faneja


    • I love Harry Styles

      Oonko outo ku en tykkää oikeen itse 1d:stä mutta silti olen todella suri Harry fani... ja nii oisko ne millon tulos suomee ku haluaisin niin kovasti nähä harryn livenä ja muuten onkohan se millon alottamassa sitä soolouraa??????




      HARRY IS BEST!!

    • Väärinymmärretty?

      Tänäänhän Bieber tuli suomeen ja helsinki iha sekasin(ite en menny keikalle) mut aloin aattelee et kuinkakohan hysteeristä sillon on ku one direction tulee suomeen..
      Ja sinä: I love Harry Styles: ehket oo sit niin true directioner kuin muut ku tykkäät vaan yhestä tyypistä.. Mutta silti mun mielipide on se et ei voi luokitella tosi faneiksi sen mukaan et osaa esim. kaikkien laulujen sanat ulkoo.. Mä pidän itteeni tosifanina koska tykkään tosi paljon niiden musiikista(on kaikki levyt) muutama dvd ja kirja, rakastan niiden kaikkien persoonia.. MUTTA sit ku mulle tullaan sanomaan et en oo oikee fani ku en tykkää kaikista yhtä paljon ni se vähä ärsyttää. Mä tykkään kaikista mut mitä sitte ku mun ehdoton lemppari on Niall(oon samaistunu siihen eniten)

    • mooooi3

      one direction ei tule suomeen pitkää aikaa ku jossai luki ainaki nii :D :'(

      • Haroldismine<3

        No ei kai ne viel tän vuoden puolel nyyh :'( Kaikki ihania mutta joo Harold menee 1% muiden yli


    • Directioner_1

      poikien kiertuemaat on julkistettu aikoja sitten, eikä tänä vuonna 2013 tule suomeen... huhut kumminki liikkuu kiivaasti että ne tulis ens vuoden 2014 keväällä :33 itte oon directioner ja tosi directioner pitää kaikkia poikia samanarvosina, eikä nosta ketään muitten yläpuolelle.. kaikki on yhtä söpöi, hyviä laulaa ja mitä vaa voi toivoo:)) ne on meiän 5 hupsuu laulavaa idioottii niku ne itekki on sanonu!! :33 mut heeii, kaikki oottaa innol ja uskon et joku kaunis päivä pojat ilmestyy suomeen!! näätte mut sit eturivis ;))

    • Jatkuu.

      Tottakai ne on samanarvosia!!!
      Mutta toi aattelu on musta vähä perseestä ku ne on yhtä hyvii laulaa ja söpöjä.
      Mun silmää miellyttää eniten Niall & Harry. Ja tykkään eniten Harryn äänestä.
      Mutta kaikki silti niistä osaa laulaa eikä kenenkään ulkonäössä oo valittamista!

    • Directioner♥

      MÄ HALUUN 1D:N SUOMEEN KEINOLLA MILLÄ HYVÄNSÄ KAIKKI ON HYVII JA KIVOI JA SÖPÖI MUT KAIKISTA SÖPÖIMMÄT ON NIALL JA LOUIS♥

    • 1D ja JB fani <3

      RAKASTAN 1D:tä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kaikki on niiiiiii söpöij mut silti justin bieber on kaaaaaaaikkein söpööin

    • directioooonlove

      toivottavasti ne tulee sillä ens vuoden maailmankiertueella suomeenki!! jos ne ihan oikeesti haluaa tulla suomeen nii eiköhän sieltä joku väli saada tälleki läntille varattua...
      paitsi että ne menee sitte loppuun ihan heti ja tuhannet fanit jää ilman lippua, että saisivat oikeestaan tehhä ainaki kaks keikkaa! :)
      oon jo miettiny et jos ne ei ens vuonnakaan tuu suomeen nii ostan lipun sit jonneki muualle ja pidämpähän semmonen pikku loman sen reissun ajan :)

      ah ihana one direction ♥

    • Our moment

      Haluuko joku kertoo et mikä toi juttu on ku one direction facebook sivustolla on kirjotettu suomeks siit hajuvedestä :OO oon iha kujalla :D

    • HazzaGirl

      Oon kuullu et 1D olis tulossa suomee 2014 sillä where we are kiertueella JA OON MENOSSA!!!!!!!!! Mut oo n nii varma et en saa lippuu eestä mut toivotaaaaaa

    • anonyymi9

      Ne on viis upeeeta poikaa,ei niitä voi laittaa söpöys tai komeus järjestykseen..
      voi teitä directionatoreita

    • 1D Forever
    • HARRYILOVEYOU

      OONKUULLU ET 1D tulee suomeen2015??? harry ja nial on parhaitaa♥♥♥

    • 1Dfani

      Toi This Is Us elokuva oli aivan mahtava!! Se oikeesti sulatti mun sydämmen kokonaan...Koko sali itki,huusi,hurrasi,kiljui ja oli mukana koko ajan! Saatin vielä näytteet siitä niiden tulevasta hajuvedestä !!:3

    • Nialleri

      SIis mun on pakko saada tietää ajoissa koska mun on pakko päästä sinne! Ja ne kait tulee 2014?

    • Maikkuski

      Tsekkaa Jope Ruonansuun uus musavideo ja voita 660€ shoppailurahaa Tuuriin tai painon arvosta kahvia.

      Muista myös tykätä sivustosta niin et missaa yhtään arvontaa: https://www.facebook.com/Peemies

    • I LOVE ONE DIRECTION

      One direction ilmoittaa huomen mikä koskee Euroopan kiertuetta et ne taitaa tulla suomeen

    • Keep hope alive

      Jos toi kauppaki tuli nyt suomeen ni iha varmasti itse bändi tulee tänne vielä, mä kyllä jaksan odottaa!

    • reverse direction

      Jaa bändi? No ketkä siinä soittaa ja mitä?

    • Miina Elina

      se tulee suomeen

    • Kuolkaa teinit

      Hyi olkoon paska bändi yffff

    • Jennaliini0206

      Hei tulkaa kampiin 18.1.14 klo:13.00 siellä kannatetaan 1D:tä suomeen!!!!!!

    • Directioner forever

      Mäki toivoisin et tulisivat Suomeen

    • ;33

      Juu, mäkin olin kuullut sellaista, että ne olisivat tulleet viime vuonna (2013) Suomeen, mutta Hartwall Areena oli kuulemma varattu. Heille tarjottiin pienempää lavaa, mutta he halusivat että kaikki fanit mahtuisivat ja siihen se sitten jäikin. Eivät taida olla tulossa tänä vuonnakaan, mutta ehkä sitten seuraavana vuonna

    • kirkkonummenkirjakau
    • *welove1D*

      ELI ONKO 1D TULOSSA SUOMEEN JA JOS ON NIIN MILLON NIIT LIPPUI VOI OSTAA!? oon iha ulapalla:( mut 1D

    • TomHill
    • I love one direction

      mä rakastan one direction niin paljon ne on nin ihania söpöjä ja seksikäitä ja ne laulaa niin hyvin. Niall on söpöin ja Zayn seksikäin ja harry on niiin ihana mä haluun vaan halata sitä, liam on myös todella seksikäs ja luois on todella söpön ja ihanan näkonen mä haluaisin vaan tavata ne ja kulla niten laulavan livenä!!!! :) t.13 vuotias tyttö jaka rakastaa one directionia

    • anonyymi8

      Kelpaisko kenellekkään one direction vip lippu ruotsin keikalle 13.6.2014? Lähtisi 130€ , lipun oikea arvo on 183€. Lippuun sisältyy aikainen sisäänpääy, Tour gift, plakaatti ja paikka Blue sectionilta (seisomapaikka lavan vieressä) jos olet kiinnostunut kysy lisätietoja tässä viestiketjussa.

      • kahviii

        Mulle kelpais! Onko keikka Inarissa? Saako lipusta maksaa 200€? Mitä lipulla saa? Pääseekö samalla lipulla leffaan?

        Hei kertokaa mulle onko Lapissa leffateatterii?


    • anonyymi8

      Kelpaisko kenellekkään one direction vip lippu ruotsin keikalle 13.6.2014? Lähtisi 130€ , lipun oikea arvo on 183€. Lippuun sisältyy aikainen sisäänpääy, Tour gift, plakaatti ja paikka Blue sectionilta (seisomapaikka lavan vieressä) jos olet kiinnostunut kysy lisätietoja tässä viestiketjussa.

    • anonyymimoi

      Niall on kyll söpöin!

    • Wanha.

      Miten ihmeessä 2 vuotta vanha aiha on yhä täällä!

      • kikmessenger

    • metallimies 1

      uutisissa sanottiin että tää teinibändi julkaisee elämäkerran , ilmeisesti kirjan muodossa. eihän näillä kakaroilla ole ikää edes kahtakymmentä ? ja elämäkerta. uskomatonta touhua .

    • niallsgirl

      Sori Niall on mun :) noei mut se oli tosi mukava lontoon meet&greetis

    • Eeviss
    • Kiva minä täällä 2022...Voi hitsi ett toivon, ett oisin ollu One Direction fani jo joskus 2010 2011 2012 tai edes 2015 vuosina, mutt ei... Ois ollu niin kivaa fanittaa One Directionia silloin ne OIKEESTI edes "oli olemassa". Mutt ei

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe