Todellisuudessa 0-mies tai voineeko miehestä puhuakaan, kun kaveri käyttää naisten kaunistautumisvälineitä hiuskiinteestä ja emännän käsivoiteesta lähtien. Loisii vanhan lesken nurkissa ja käyttää kuolleen mies-vainaansa homehtuneita vaatteita. Varastaa "poliittiset ideansa" muilta alhaisen älykkyysosamääränsä, mustavalkoisen luonteensa ja mielikuvituksettomuutensa takia.
Eurovaaleissa olavi -poju menetti äänistä runsaat puolet eduskuntavaaleihin verrattuna, huolimatta erittäin kalliista mainoksesta iltalehdessä. Mäenpään "tähti" näyttäisi olevan sammumassa. Kuisma taas oli suvereenisti kansallimielisten ykkönen Lahdessa ja on perustamassa vahvaa paikallisosastoa myös turkuun. Tästä syystä itsensä naurunalaiseksi tehneen "kylähullun" Kuismaa asiattomasti herjaavia häirikköviestejä näkyy täälläkin pilvin pimein
...liekö syynä pelkokin, kun ennemmin tai myöhemmin Mäenpää joutuu vastatusten Kuisman kanssa (jos ei muuten niin ovelta-ovelle kampanjan aikana) Kuisman edesmenneen äidin herjaaminen julkisesti oli paha virhe, joka saattaa "kostautua" myöhemmin. Yhtä kaikki Mäenpään viestit täällä ovat kaikessa hulluudessaan mielipuolen mylvintää, jonka arvo lienee surkuhupaisuudessa ja säälinsekaisessa päivittelyssä.
http://www.angelfire.com/bug/homopojat
vielä mäenpäästä:)
14
1267
Vastaukset
- Todellinen Olavi Mäenpää
Tuli sattumoisin pistäydyttyä näilläkin sivuilla ja kas`kummaa, Väinö poika Kuismahan se täällä jälleen sauhuaa nimimerkin takaa! Olet sinä Väinö aikamoinen arkajalka, kun et vielä milloinkaan ole uskaltanut kirjoittaa rehellisesti omalla nimelläsi yhdellekään palstalle?
Repostelet olevasi Lahden kansallismielisten ykkönen kokonaisella 74 äänen saaliillasi Lahdesta. Kuules Väinö! Ei tuollaisella äänimäärällä edes pääse harjaamaan Lahden kaupunginvaltuuston rappusia seuraavien kunnallisvaalien jälkeen. Omaan 27 äänen tulokseen Lahdesta olen erittäin tyytyväinen. Otappas Väinö lusikka kauniiseen käteesi ja mieti mikä oli tilanne kohdaltamme 99%:sesti maamme äänestysalueilla.
Kun taas jälleen kauppaat linkkinä noita itsetekemiäsi "homopoikasivuja" ja uhoat, että saatamme joutua vastatusten, niin katsotaan kerrankin oletko puheesi mittainen mies, nimittäin:
Haastan sinut Väinö, Viljo Kuisma Lahden hiihtokeskuksen piha-alueella käytävään nyrkkeily otteluun. Saat itse päättää käytetäänkö päänsuojia, vai ei. Tuomme Turusta tullessamme kehän. Tuomarin saat itse valita. Ottelu tulee olemaan 5 eräinen x 4 min.
Ilmoittanet sinulle sopivasta ajankohdasta mahdollisimman pikaisesti, joko täällä palstalla tai sähköpostitse. Minulle sopii koska tahansa. Sopikaamme, että sinun puoleltasi ottelun yhteyshenkilö on Janne Rasinpuro ja allekirjoittaneen Timo Virtanen.
No niin Väinö, nyt katsomme onko sinussa todellista miestä!?- Haaste vastaanotettu!
Jalkarannan kaupungin puoleiseen päähän kehä pystyyn lauantaina 3.7. klo 15! Kyllä siinä mustalaisvanhus saa kokea ihmeitä!
- Todellinen Olavi Mäenpää
Haaste vastaanotettu! kirjoitti:
Jalkarannan kaupungin puoleiseen päähän kehä pystyyn lauantaina 3.7. klo 15! Kyllä siinä mustalaisvanhus saa kokea ihmeitä!
Valitettavasti olen jo ilmoittautunut viikonloppuna juostavalle Paavo Nurmen maratonille, mutta siitä eteenpäin käy mikä tahansa viikonloppu, joten olen kuulolla.
Loistavaa, kun haaste on vastaanotettu. Saattaa kyllä olla niinkin, että vastaaja olikin Seppo Lehto tms., joten seuraavaa vahvistusta allekirjoittanut tai Timo Virtanen odottaa suoraan Kuismalta. Yhteystiedot hänellä on olemassa. - manselainen
Todellinen Olavi Mäenpää kirjoitti:
Valitettavasti olen jo ilmoittautunut viikonloppuna juostavalle Paavo Nurmen maratonille, mutta siitä eteenpäin käy mikä tahansa viikonloppu, joten olen kuulolla.
Loistavaa, kun haaste on vastaanotettu. Saattaa kyllä olla niinkin, että vastaaja olikin Seppo Lehto tms., joten seuraavaa vahvistusta allekirjoittanut tai Timo Virtanen odottaa suoraan Kuismalta. Yhteystiedot hänellä on olemassa.A) Kylmäkosken täyshoitolassa
B) Pöpilässä
Sanopas Olavi kun tunnet miehen, että onko se vain hullu vai tyhmä ja hullu. - Todellinen Olavi Mäenpää
manselainen kirjoitti:
A) Kylmäkosken täyshoitolassa
B) Pöpilässä
Sanopas Olavi kun tunnet miehen, että onko se vain hullu vai tyhmä ja hullu.Poliittisesti ja yhteiskunnallisesti ajatellen vähintään kaikki yhteensä, mitä mainitset!
Sovin viime huhtikuussa ihan mielenkiinnosta Lehdon kanssa tapaamisen, jotta näkisin silmästä silmään mikä hän on miehiään?
Ensimmäinen puoli tuntia Lehto on ihan ok., mutta sen jälkeen alkaa silmät seisomaan ja muutenkin käytös muuttuu täysin. Parin tunnin tapaaminen teki kyllä minulle täysin selväksi, että hänellä on erittäin vaikeita ongelmia. Niitä hän sitten epätoivoisesti yrittää purkaa mm. näillä keskustelupalstoilla. Itsekin olen Lehdon kirjoituksissa nimitetty Lehmän ja Hevosen n........i ja ties miksi!
Lopputoteamus! Oma neuvoni on, että parempi kun pysyy herrasta mahdollisimman kaukana! - Streptodornaasi
Loistavaa, kun haaste on vastaanotettu. Saattaa kyllä olla niinkin, että vastaaja olikin Seppo Lehto tms., joten seuraavaa vahvistusta allekirjoittanut tai Timo Virtanen odottaa suoraan Kuismalta. Yhteystiedot hänellä on olemassa.Jääpä nähtäväksi, tuleeko tuostakaan haasteesta mitään. Kuisma on osoittanut olevansa patologisen tyhmä pelkuri, joka ei muuta osaa kuin lisäillä sähköpostiosoitteita spämmilistoille ja lähetellä homo-mielisairas-hörhö-syölääkkeesi-viestejä sekä soitella häirikkösoittoja öisin. Kyllä miesparan älystä, tai sen puutteesta kertoo jotakin jo sekin, että hän on _ainakin_ kahdeksan kertaa yrittänyt epätoivoisesti yliopistoon opiskelijaksi, joka kerta surkealla lopputuloksella.
Kyllä se vaan niin on, Väinö, että lääketieteen opinnot ovat meitä lahjakkaita varten.
T: Lääket. yo. - manselainen
Poliittisesti ja yhteiskunnallisesti ajatellen vähintään kaikki yhteensä, mitä mainitset!
Sovin viime huhtikuussa ihan mielenkiinnosta Lehdon kanssa tapaamisen, jotta näkisin silmästä silmään mikä hän on miehiään?
Ensimmäinen puoli tuntia Lehto on ihan ok., mutta sen jälkeen alkaa silmät seisomaan ja muutenkin käytös muuttuu täysin. Parin tunnin tapaaminen teki kyllä minulle täysin selväksi, että hänellä on erittäin vaikeita ongelmia. Niitä hän sitten epätoivoisesti yrittää purkaa mm. näillä keskustelupalstoilla. Itsekin olen Lehdon kirjoituksissa nimitetty Lehmän ja Hevosen n........i ja ties miksi!
Lopputoteamus! Oma neuvoni on, että parempi kun pysyy herrasta mahdollisimman kaukana!Kuuluu olevan Lehto perheellinen mies. Mahtaa olla hienoa elämää perheellä kun isäntä on kaiken kansan naurama ja inhoama mielipuoli. Terve ihminen ei niitä satoja ja tuhansia hiv-v***u tyyppisiä viestejä päätöikseen kirjoittelisi.
Surullista kun mielenterveyshäiriöihin tuppaa kuulumaan se, että sairaudentunto puuttuu. Lehtokin luultavasti oikeasti pitää itseään terveenä. - olavi-pojun niistäjä
Kun aika sopii meille tulemme kyllä Pansioon omat "kehät" mukanamme. Pansion sosiaaliasuntolayhdistyksen väki voinee olla todistamassa olavi-pojun sydänkohtausta ja karkuunjuoksua:) Siihen saakka ota vaarin seuraavista asiapitoisista sivuista:
http://www.home.thirdage.com/Humor/rotannaama - todellistakin todellisempi ...
Haastan sinut Väinö, Viljo Kuisma Lahden hiihtokeskuksen piha-alueella käytävään nyrkkeily otteluun. Saat itse päättää käytänkö paska- ja kusivaippoja, päänsuojaa, vai ei. Tuomme Turusta tullessamme itseäni varten varatun, vanhan isärukkani veistämän homeisen ja oksaisen puuarkun.. Papin tai rovastin siunaamistani varten saanen itse valita. Ottelu tulee olemaan 1/2 eräinen n. 5sek.
Ilmoittanet sinulle sopivasta ajankohdasta itsemurhani todistamiseen mahdollisimman pikaisesti, joko täällä palstalla tai sähköpostitse. Minulle sopii koska tahansa. Sopikaamme, että sinun puoleltasi ottelun yhteyshenkilö on Janne Rasinpuro ja allekirjoittaneen Timo Virtanen.
No niin Väinö, nyt katsomme onko sinussa todellista miestä!? - tarkkailija
olavi-pojun niistäjä kirjoitti:
Kun aika sopii meille tulemme kyllä Pansioon omat "kehät" mukanamme. Pansion sosiaaliasuntolayhdistyksen väki voinee olla todistamassa olavi-pojun sydänkohtausta ja karkuunjuoksua:) Siihen saakka ota vaarin seuraavista asiapitoisista sivuista:
http://www.home.thirdage.com/Humor/rotannaamaNiin, te tulette omat "kehät" mukananne. Siis tarkoittaako tämä, että "tuimakatseinen miesjoukko" tulee Turkuun "tuikkaamaan" Olavia? Oikein varsinainen "kevätkyntö" lienee siis odotettavissa...
- relisti
olavi-pojun niistäjä kirjoitti:
http://www.home.thirdage.com/Humor/rotannaamaSuomen Kansan Sinivalkoiset puolueen kotisivuilla kehoitetaan ottamaan yhteyttä puolueen keskustoimistoon.
Valaistaanpa vähän lähemmin mikä todellisuudessa on kyseinen "keskustoimisto":
-Tyrväällä sijaitseva rappeutunut omakotitalo, jota ei ole siivottu sisältä eikä pihoilta vuosikymmeneen. Siivous on jäänyt laimin, koska siellä perikunnan lukuun asustava Olavi homo-Mäenpää ei yksinkertaisesti osaa siivota. Kukin voi kuvitella minkälainen "törky" sisällä vallitsee!
-Talossa on ulko-vc. Tästä johtuen Mäenpäällä on keittiössä "pläkki-ämpäri" mihinkä hän sekä sairas äiti-rukkansa kylmillä ilmoilla kusee ja paskoo. Ämpärin hän tyhjentää heittämällä puutarhaan. Samaan ämpäriin hän laittaa myös kaikki likavedet, kuvottavat kusi- paska- ja verivaippansa ja ruuan tähteet.
-Huoneiden verhot ja matot ovat likaisuudesta suorastaan kankeat.
-Keittiössä on ainoastaan yksi toimiva pistorasia, johon Mäenpää vaihtelee jääkaapin ja mustaksi siintyneen kahvikeittimen johtoja.
Keittiössä hänellä on yksi täysin tylsistynyt leikkuupuukko, koska hänellä ei ole kädentaitoa sitä terottaa. Leikkuulautaa ei ole milloinkaan puhdistettu, joten sokeritoukilla on mahtavat apajat, kun lattialle putoilee leivänmuruja.
Mäenpää ei pese ruokalautastansa, kuin ainoastaan kaataa kuupalla kylmää vettä paskaämpärin päällä lautasen päälle. Mäenpää syö ruakseen kuvottavaa, klunssikeittoa, jossa lillii mädäntyneitä lihankappaleita.
-Vinttihuoneen ikkuna on lyöty umpeen levyllä. Siellä on sanoinkuvaamattoman ummehtunut tuoksu ja lattialla vuosien liat ja paskat.
Ulkorakennus on täysin ala-arvoisessa kunnossa, täällä mäenpää säilyttää kuitenkin homeisia ja runkkauksen jäljiltä tahmeita isänsä kuvia sekä säälistä myönnettyä 2-luokan vapaudenmitali-plakaattia. Mäenpää selvästikin häpeää pitää isänsä kuvaa rehellisesti tyrvään mökin seinällä, johtuen tämän mustalaistaustasta.
Terveystarkastajan olisi syytä tutkia esim. mäenpään kusi- ja paskavaipat Torakoiden ja Luteiden mahdollisuus erityisesti mäenpään anuksessa, mutta myöskin vanhan äiti-rukkansa hiuksissa sekä koko talossa. Ei tarvitse astua kuin talon (keskustoimiston) eteiseen, niin näky on kuvottava! Väitetään että mäenpään isä-rukka olisi ollut heikkolahjainen jokasuhteessa ja siksi talokin olisi vääränläntä sieltä täältä, no eipä omena ole kauas puusta pudonnut.
Kaikki lukijat joukolla asioimaan SKS:n puolueen lumikonkadun "puheenjohtajan" sosiaaliasunnolle!!
http://www.home.thirdage.com/Humor/rotannaama
- mimmi
Mäenpäästä minäkin kertoisin
tulkaapa katsomaan " herran " käytöstä Turun
kaupunginvaltuustoon. Teksti on välillä niin asiatonta , alatyylistä ja viha maahanmuuttajiin tihkuu niistä.
Kun yleisölehterillä on kuuntelemassa väkeä, esim.opiskelijoita hän kumartelee puhuessaan sinnepäin ja ellei puheenvuorossa vilahda sana: tosiaan, vähintään kymmenen kertaa se on todella lyhyt. Täytyy myöntää, että jotkut hänen aloitteensa olisivat hyviä , jos ne esittäisi muut valtuutetut. Mäenpää on omalla käytöksellään ja esiintymisellään tehnyt itsestään hörhöhäirikön omalle " puolueelleen "
samalla myös karhunpalveluksen kannattajilleen.
Ja kansa jo nauraa Mäenpään tekemille valituksille ja puheista rikollisista - itsekin vankilassa istuneena.Että tämmöinen tapaus.- Seppo Serenase
Sikäli Suomen äärioikeiston tilasta kertoo jotakin todella pahaa se, että esim. Kuismaan verrattuna Mäenpää silti on sata kertaa uskottavampi. Mikä ihme niitä pölyjä oikein vetää puoleensa?
- köhöm
Olen esittänyt sinulle kysymyksiä jippii-foorumilla. Ollaanpa sitä nyt hiljaista poikaa vai mitä sanotte http://www.jippii.fi/jsp/forum/thread.jsp?b=politiikka&t=28180
Vastaapa ensin noihin
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1195254- 492966
Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332822Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺312611Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭231989En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä111797- 1181657
Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231465Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli101438- 971407