Miehet, uskotteko siihen jos teitä kehutaan komeaksi?

asiaapohtinut

Mitä mieltä nuoret sinkkumiehet olette, jos teitä joku kehuu komeaksi? Uskotteko siihen, vai onko näin, että riippuu siitä kuka sanoo, jolloin voi joko uskoa tai ei? Monelle varmaan joku mummoikäinen naishenkilö on sanonut että: -Oot sie komia poika. Kyllä sulle vielä kiva nainen löytyy. Uskotteko tuohon, vai ajatteletteko että ei voi pitää paikkansa, jos ette ole vastaavaa kuulleet kenenkään nuoren tai nuoremman naisen suusta? Itse ajattelen näin, että tottakai ihan tavallisen näköinen mieskin voi näyttää mummoikäisen naisen silmissä komealta, mutta ei välttämättä nuorten naisten silmissä, kun mummoikäiset naisethan näkevät miehen komeuden tietysti ihan eri tavalla kuin nuoret naiset. Eiväthän tietenkään nuoret naiset samalla tavoin kehu kuin mummoikäiset, vaikka mies komealta näyttäisi heidänkin mielestä, mutta usein siinä sellainen tunne tulee, että taidan olla komea vain vanhempien naisten silmissä.

53

3329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmeisesti ruma?

      Minua ei ainakaan tyttöystävätkään ole sanoneet komeaksi tai hyvännäköiseksi, joten en usko siihen, kun joku vanha täti sanoo komeaksi. Muutama vanha täti tai mummu on niin kyllä sanonut, ihan kuten aloittaja veikkaa että kaikkia miehiä on joku vanha nainen kehunut.

    • teot ja puheet

      jos joku sanoo sinua komeaksi, niin se haluaa sinusta jotain...

      jos joku *käyttäytyy* sinua kohtaa niin, että olisit komea niin olet sitä oikeasti...

    • En usko. Vanhemmat, 40 -naiset ovat tosiaan joskus maininneet jotain sen suuntaista, mutta se on luultavasti vain puhetta, koska eivät pidä minua muutenkaan miesystäväehdokkaana, vaan pikemminkin näkevät minussa "unelmavävyn", jota tyttäret tietenkin kaihtavat viimeiseen asti kuvotuksen vallassa, tai jos ei muuten, niin vanhempiaan vastaan kapinoidakseen.

      Ikäisiltäni naisilta en ole juurikaan mitään hyvää kuullut, ja sitä lienee pidettävänä totuutena.

    • joku heppu

      Uskon, jos nainen on jo todistanut sen tekemisillään. Tosin ei niin ole käynyt juuri koskaan seurustelun ulkopuolella.

    • 12+13

      Olen kuullut itseäni nuoremmilta naisilta, vanhoilta ämmiltä, homoilta ja pari kertaa heteromieheltä.

      Ja en usko, sillä olen nähnyt itseni alasti.

      • Soukiyyt

        Mua on sanoneet söpöksi vain siskot ja yksi änkyräkänninen homo baarissa kerran, aika surullista?

        Vaikka tuskin on ihmisillä tapana sanoa päin naamaa vastakkaiselle sukupuolelle että VAU OOTPA HYVÄNNÄKÖINEN/KAUNIS/KOMEA/SÖPÖ. Ei, kyllä sitä ollaan ennemmin hiljaa ja supsutellaan selän takana kaverin kanssa kuin mikäkin teini.


    • 9

      Pakkohan se on uskoa kun omasta mielestänikin olen komea. Sinkkuna olen ollut elämässäni parisen viikkoa joten jotain sekin kait kertoo.

      • vcxvxccvx

        Mitenhän tuo on mahdollista?


      • 14+15
        vcxvxccvx kirjoitti:

        Mitenhän tuo on mahdollista?

        Kait sitä että on vieläkin äitinsä kanssa asuva peräkammarinpoika


    • vcxvcxvcx

      Riippuu tietenkin siitä miten se sanotaan. Minulle tätä kyllä sanotaan lähinnä kännissä olevien naisten toimesta. Harvemmin nainen selvinpäin minua komeaksi sanoo, vaikka ehkä onkin sitä mieltä.

    • hmph.

      monet vanhat ja rumat naiset ovat sanoneet minua komeaksi ja söpöksi. uskon heitä kyllä. nuoremmat naiset eivät ole sanoneet yhtään hyvää asiaa minusta.

    • Rottweil

      Jos joku sanoo minua komeaksi, mutta uskon sen olevan totta, mutta se ei tarkoita, että olisin jonkun toisen mielestä komea.

      • sushikoira.

        Mut jos joku sanoo sua komekais niin ootsa sit kuitenkaan komee sun omasta mielestäs vaikka joku sanoskin sua komeeksi etkä ite olis ihan varma ja pitäs kysyy kaverilta että ootko komee vaikka toi niin sanookin enkä mä usko...


    • deft

      Olen kasvanut '90-luvun suomessa, jona aikana nuorison ensisijainen tapa kommunikoida oli vittuilu ja niin sanotusti "yli vedetty" sarkasmi.
      Joten; ei, en ole usko (tosissani)
      Vanhempien mielipidettä ei lasketa, koska se on subjektiivista(?).

      "Eiväthän tietenkään nuoret naiset samalla tavoin kehu kuin mummoikäiset, vaikka mies komealta näyttäisi heidänkin mielestä..."
      Eivät tietenkään! Ajat muuttuvat, eikä ole nykynaisen duuni kehua miestä, vaan miehen pitää olla itsevarma ja itsetietoinen siitä onko ruma vaiko ei. Muuten on vain tyhmä ja se karkoittaa (ruman ulkomuodon ohella) varmasti kaikenlaiset naiset.

      Mutta huumorintaju se vasta onkin se, josta naiset eniten paskaa puhuvat.

    • let the sky fall

      Tosiaan vain keski-ikäiset naiset tai mummot ovat sanoneet livenä hyvännäköiseksi tai komeaksi joten en usko ollenkaan. Varsinkin kun nuoremmat naiset ei lähesty ikinä ja täysin kokemattomana sinkkuna olen ollut jo kohta 26 vuotta.
      Tosiasiassa taidan olla ruma, mitä muutakaan voi päätellä siitä, että naiset ei edes yritä tutustua ja en saa ikinä minkäänlaisia merkkejä kiinnostuksesta jos itse harvoin lähestyn.

    • kmKNWNV.1988

      Tosiaan ei kannata uskoa. Itse olen joutunut valehtelemaan asiassa, kun en halunnut turhaan satuttaa henkilöä, joka muutenkin elää mielikuvitusmaailmassa. Meni jotenkin näin: "Enkö mäkin olisi susta tosi komea mies, jos se ja se olisi toisin ( vaikka nyt pituus ja paksuus)" ja eihän tuollaiseen silti voi vastata, että et todellakaan olisi, koska.... Mutta parempi niin, että sanoo jotain sinne päin ekä lyttää toista.

      • Mitenniin

        se mies ei muka olisi komea jos se pituus ja paksuus olisi toisin? Tottakai lyhyt ja pullea mies olisi komea pitkänä ja urheilullisena.


    • ,...........

      Uskon, koska tiedän minkä näköiset tytöt ovat olleet minusta kiinnostuneita. Peilistä en mielestäni kuitenkaan näytä mitenkään erityiseltä ja valokuvissa näytän suorastaan apinalta. Kaipa sitten komea kuitenkin olen, kun niin hyvännäköiset tytöt ovat minusta olleet kiinnostuneita. Enpä kuitenkaan ole koskaan seurustellut, koska olen ujo pälli.

      • gjhgkjbcgh

        Ei toi kyllä mitään tarkoita.

        Hyvännäköisyys ei takaa hyvää esteettistä silmää tai arviointikykyä.


    • 78966541111222222333

      Keski-ikäiset ja sitä vanhemmat naiset kehuvat nuoria miehiä komeiksi, ja heillä on tähän ihan om a kriteeristönsä joka yleensä jokseenkin paljon poikkeaa siitä mitä mieltä nuoret naiset näistä miehistä ovat. Lisäksi kuka hyvänsäkin voi kehua komeaksi ihan vain kohteliaisuudesta.
      Oman ikäinen nuori nainen harvemmin ainakaan ympäripyöreästi komeaksi miestä kehuu. Hän osoittaa tämän asian lähinnä nonverbaalisesti, ja se on sitä kautta selvä juttu. Verbaalisestikkin hän voi ihailla miehessä joitain tiettyjä piirtetä mistä hän erityisesti pitää, mutta tuskin hän ympäripyöreästi komeaksi kehuu.

      En juuri menisi kehumaan ainakaan puolet minun ikäistäni tai sitä nuorempaa naista ihan vaan ympäripyöreästi kauniiksi. Näin siksi kun tiedän, että tällainen kehuminen ei suinkaan välttämättä tule tulkituksi myönteisenä juttuna silloin kun se tulee omaa ikää liian paljon vnhemman taholta. Kannattaa pikemminkin huomioida ne naisen ulkonäköön liittyvät jutut joiden suhteen naisella todennäköisesti on komplekseja. Näiden pohjalta sitten sopivasti pitää naisen ulkoista olemusta luonnehtia.

    • ytm-28vee

      Mua on kyllä kaikenlaiset naiset kehuneet. Mummit, tädit, mutsi, serkut, työkaverit, random mimmit, tyttöystävät, tyttöystävien kaverit, (myös miespuoliset kaverit), yhdenillan hoidot, ohikulkijat, tytöt rannalla ym.

      "oot komee"
      "vitsi sä oot söpö"
      "oot tollanen adonis"
      "vitsi sulla on hyvät vatsalihakset"
      "onpas sulla hyvä kroppa".
      "sun hiukset on niin ihanat"
      "sulla on niin kiva hymy"

      Onhan niitä saanut kuulla mutta kaikkeen tottuu.

    • 4w6jhe57yj

      Eipä ole muut kuin tyttöystävät sanoneet, ja uskon toki että heidän silmissään olin hyvännäköinen.

    • IsompiLuuseriM1977

      Usein jotkut mummot ovat kehuneet, mutta sitten kun tulee kiinnostava nainen vastaan..."hyi vittu" on komentti. Joten mummot sanoo mitä sanoo, ei ole merkitystä tässä nykyajassa.

    • Sinkkumies 44

      Kyllähän siinä alkais naisen mielenterveyttä epäilemään...

      • höpsis?

        Ai minkä tähden?


    • Mies28weedfdf

      Mitä mieltä nuoret sinkkumiehet olette, jos teitä joku kehuu komeaksi?
      En usko jotkut naiset ovat osoittaneet että ihailevat vain lihaksikkaita adonismiehiä,ja alfaurosmiehiä,sekä kiiltokuvapoikia..
      tiedän kyllä että kaikki naiset eivät välttämättä ihaile noita..

      vai onko näin, että riippuu siitä kuka sanoo, jolloin voi joko uskoa tai ei?
      KYLLÄ SE ON KIINNI SIITÄ KUKA KEHUU KOMEAKSI JA SIITÄ ETTÄ
      ONKO TOSISSAAN!!!:)

    • asioitakokenut

      Kyllä minua joskus jotku vanhemmat tädit ovat komeaksi sanoneet jne. Itse en ota niitä kovin vakavasti, toki he varmasti sitä tarkoittavat, mutta niistä en ole vetänyt suoraa johtopäätöstä että olisin komea myös nuorten naisten keskuudessa. Toisin sanoen vanhimpien tätien kehut menee toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, minun kohdallani.

      Sen sijaan olen, voisin sanoa useinkin, saanut kehuja myös oman ikäisiltä nuorilta naisilta ja sen jo otan "vakavissani". Rohkeimmat naiset ovat jopa lähestyneet minua oma aloitteisesti, monesti olen saanut kehuva hymystäni, vaikka itse en vieläkään tajua mikä siinä on?? Joskus naiset ovat kuppiloissa kysyneet onko mulla tyttöystävää ja kun vastaan ettei ole, niin he ovat ihmetelleet että miks ei ole kun kuulemma vaikutan sellaiselta tyypiltä..? Opiskelupaikalla olen monesti jopa yllättynyt miten naiset jaksavatkin kiinnostua minusta. Itse en koskaan machoile/echoile ja pidän hyvinkin matalaa kiltin pojan profiilia. No pukeutumiseni on kyllä ihan ok, mutta ei sekään ihmeitä luulisi tekevän. Tässä suhteessa olen kyllä elänyt kultalusikka suussa.

      Täytyy myöntää, että tämä juttu saattaa kuullostaa jo mahtailulta, mutta näin se vaan mun kohdalla on mennyt.

      • ,....,

        Siis saat kehuja ulkonäöstäsi sekä vanhoilta että nuorilta naisilta, mutta kuitenkaan et usko olevasi komea koska vanhat tädit ovat niin sanoneet, mutta kuitenkin uskot koska nuoretkin ovat niin sanoneet???


    • Joo on kehuneet vähän kaikenikäiset naiset, mutta mä en oikein usko siihen mitä he sanovat... pidän itteäni aika taviksena/rumahkona.

    • unta palloon

      en oikein käsitä, miten nuorten naisten mielipiteet tässä asiassa osuvat oikeaan ja ovat vasta sitten uskottavita, kun tulevat nuorten naisten suusta. Mutta kun eivät naiset osaa presidenttiäkään monien mielestä valita. Mikseivät vanhat naiset voisi nähdä oikein miesten komeutta?

    • mummot tietää

      Mä taas uskon, että mummot vain uskaltavat sanoa ääneen sen, että mies on komea. Jos nuori nainen kehuu miestä komeaksi, on hän käytännössä menettänyt seksuaalisen ylivaltansa ja hallintansa mieheen.


      Olen suhteellisen komea mies ja näen sen itsekin peilistä. Mummot ja vanhemmat tädit ovat kehuneet komeaksi. Yllättäen myös nuoret naiset katselevat melko ujosti. Kertaakaan elämässäni en ole saanut pakkeja. Luotan mummojen arviointikykyyn.

    • olen saanut...

      En tiedä. Ilmeisesti olen vähän sellainen, joka jakaa naisten mielipiteet kahtia. En ole mikään adonis tai muu ruumiinpalvoja. Pukeudun kuitenkin siististi ja kampaan hiukset aamulla. Nuorempana olin tosi söpö ja siitä sain kyllä kuulla ennemminkin negatiivista palautetta. Sittemmin olen kypsynyt jonkin verran. Olen kasvoistani komea tai ehkä useimpien mielestä ainakin sellainen kiiltokuvapoika. Kyllä ymmärrän tavallaan, miksi jotkut pitävät. Olen tavallaan jotenkin erikoinen ollen kuitenkin samalla todella perinteisen näköinen.

      Ja juu, sitä huomiota on tullut niin vanhemmilta naisilta, nuoremmilta naisilta kuin miestenkin suunnalta. Yleensä kehuja on keski-ikäinen nainen, joka tyypillisesti sanoo jotain seuraavanlaista:

      - Oot sä vaan niin komee
      - Vitsi kun sä oot niin söpö
      - Siis ootko sä joku malli?
      - Sulla on maailman kauneimmat silmät?
      - Oot ihan mielettömän hyvännäköinen
      - Sun on pakko olla homo
      - No kyllä sun ympärillä varmaan naisia pyörii

      Kyllä jotkut nuoremmat naisetkin ovat uskaltaneet jotain sanoa:

      - Sulla on ihan mielettömät nuo silmät
      - Oot oikeasti tosi seksikäs
      - Anna pusu

      Yleensä huomaa nuorista, että eivät osaa suhtautua oikein. Eivät uskalla katsoa suoraan silmiin tai jos pöydässä istuu vastakkain, niin nainen tuijottaa lähes 90% ajasta pöytää. Erikoista on, jos huomaa, että jossain viereisessä pöydässä joku nuori nainen vain tuijottaa koko ajan eikä tajua lopettaa sitä. Muutaman kerran kaupan kassaneiti on mennyt ihan sekaisin tai sanattomaksi. Ylipäätänsä olen tottunut siihen, että ihmiset tuijottavat.

      Miesten suunnalta kommentteja (heterot):

      - Sä nyt oot tollanen kiiltokuvapoika
      - Oot paljon kauniimpi kuin moni nainen
      - Helppohan sulla on
      - X on kaunis mies
      - Ei ku oikeesti, oot tosi hyvännäköinen
      - Jätkä ois saanu toltakin pillua, eikö kelvannu?

      Miesten suunnalta kommentteja (ilmeisimmin homot):

      - Siis sä oot niin handsome
      - Siis näytät siltä, että kun meet jonnekin niin koko maailma kääntyy kattoon sua
      - Sulla on todella kauniit kasvot
      - Hei anteeks, en tiedä et ootko homo, mut pakko sanoo, et oot tosi komee
      - *puristaa perseestä* :0

      Ja sitten on niitä naisia, nuorempia ja vanhempia, joissa en kiinnitä minkäänlaisia tuntemuksia tai olen heidän silmissään liian kiiltokuvamainen. Joku voi ajatella, että tällainen tekee ihmisen ylimieliseksi. Niin se joskus tekikin. Nykyään se käsitys omasta itsestä on asettunut. Tajuan ne heikkoudet, jotka ulkonäköön ja luonteeseeni liittyvät. Valehtelematta ulkonäöstä on kuitenkin ollut mulle paljon hyötyä elämässäni. Olen saanut paljon ja paljon anteeksi pelkästään ulkonäköni takia. Ja onhan se ulkonäkö sellainen ase, jota voi helposti käyttää hyväkseen erilaisissa tilanteissa. Joskus tämäkin kuitenkin menetetään.

    • "ihan mukava"

      En todellakaan usko.

      Nykyään putoaisin tuolilta jos joku moista kokeaisi ja tässä olen kuullu sitä lähinnä juuri vanhemmilta naisilta tosin sellaiseen sävyyne ttä uskon kyseessä olevan tavallaan "mun nuoruudessa sut olisi viety käsistä" mukavuus eikä niinkään että he pitäisivät todella komeana jolla on mahdollisuuksia nykyisin parisuhdemarkkinoilla.

      Kun on kuullut päinvastaista (ei varsinaista tylyttämistä sentään) niin kyllä siihen alkaa uskoa että ei ole kovin kummoisen näköinen.

      Ei minusta poispäin katsota inhoten ja osa kattelee kauempaakin (ehkä likinäöstä johtuen, heheh), mutta jos joku sanoo komeaksi niin ihmettelisin.

      Naisilta ei muutenkaan noita kohteliaisuuksia irtoa tosissaan paitsi sellaista "olet mukava ja fiksu" höpönlöpöä.

    • Noh, hyvin todennäköisesti se on puhdasta palturia, mutta jos nyt ihan rehellisiä ollaan, niin kyllä se valkoinen valhekin ihan kivalta välillä tuntuu. =)

    • Noor mees

      Mummojen ja keski-ikäisten naisten kehut otan tietyllä varauksella. He haluavat olla mukavia ja rohkaista nuorta miestä eli varmaankin tarkoittavat vilpittömästi sitä, mitä sanovat. Mutta vanhempien naisten vävymaku ja nuorempien naisten miesmaku nyt vain keskimäärin ovat aika erilaisia. Minulla on enemmänkin vävypojan olemus, joten jos ulkonäköäni arvioitaisiin asteikolla 1-10, saisin varmaan pari pinnaa paremman keskiarvon vanhainkodin tytsyiltä kuin oman ikäisiltäni daameilta.

      Nuorten naisten kehut ovat harvinaisempia mutta uskottavampia. Jos vapaana oleva nainen sanoo jotain myönteistä ulkonäöstäni, niin ryhdyn kyllä itse aktiiviseksi ja yritän saada jotain aikaiseksi hänen kanssaan, siis jos nainen on minusta tarpeeksi hyvännäköinen.

    • adiyfus7uif

      oijufodjif

    • Mies1985

      Suhtaudun epäuskoisesti johtuen naisten miniseksuaalisuudesta. Se että naiset kehuvat tarkoittaa vain sitä että miehellä on lupa vähän yrittää iskeä naista mutta ei muuta. Se taas jos mies sanoo naista kauniiksi, on jo iskuyritys itsessään.

      Mummoikäisten seksuaalisuus on ehkä käytännön pakosta vähän miesmäisempää; he tajuavat ettei heillä ole enää mitään seksuaalista valuuttaa ja puhuvat mitä sattuu. Kyllä kerrankin pubissa kuusikymppinen eukko kähmi minua ja kehui silmät kirkkaina erilaisilla ylisanoilla. Alle 50-vuotias nainen on myös sanonut että iskisi minut jos ikäeroa ei niin olisi. Sama nainen myös kertoi seksifantasioistaan, siis baarissa.
      -
      Onhan noita kokemuksia oikeastaan aika paljonkin, jos laskee kaikki netissäkin saadut. Mutta miehen komeus on vain köyhän miehen versio kauneudesta. Saa helpommin jalan oven väliin mutta ei muuta.
      -

    • Ei tehoo

      Harvemmin tulee uskottua koska vieressä seisoo yleensä kaks kertaa komeempi jonka kainalossa on jo nainen.

    • jlghljghj

      Minua huvittaa kovasti se, kun se Goslingin näköinen tavis yrittää aina väittää täällä pokkana, että häntä kehutaan komeaksi satoja kertoja vuodessa.


      No, ehkä se oli jotain sarkasmia, mitä en vaan ole tajunnut..

    • mies32

      On mummojen ja nuorten miesmaussa paljon yhteistä. Ei komeuden käsitettä jokainen sukupolvi luo uudestaan, vaan kyllä se on muokkautunut miljoonien vuosien aikana.

      Riippuu tietysti, että onko se kehuja oma mummo, joka tekee sen velvollisuudesta tai sukurakkaudesta vai joku muu mummo.
      Minua äskettäin kehui valokuvan perusteella yksi mummo, jota en ole nähnytkään. Otin sen suht tossissaan, vaikkei se tietenkään itsetuntoani muuttanut enää tässä iässä suuntaan tai toiseen.

      Joidenkin tyttöjen kanssa ollut vaivaanmuttavaakin, kun kehuvat, eikä aina jaksaisi sanoa vaan"niin säki".

    • Rebekkah

      Mitä ajattelen tästä ketjusta? Että kun sanoin oikeasti komealle miehelle että hän on komea, se oli väärin tehty koska olen 10v vanhempi? Enkä todella ajatellut häntä tyttärelleni.
      Toki olen itseäni paljon nuorempia kehunut komeaksi mutta vähän eri tarkoitusperissä.
      Mitäkö tuo mies vastasi... hymyili ja jatkoi työtään. Hän on myös mukava.

      • dgdxrgdrg

        "Että kun sanoin oikeasti komealle miehelle että hän on komea, se oli väärin tehty koska olen 10v vanhempi? "

        Se on vaivaannuttavaa, koska kehu otetaan iskuyrityksenä (mutta et ole ehkä houkutteleva seksikumppani). Toki jos kelpaat seksikumppaniksi, niin kehu johtaa iskuyritykseen miehen puolelta. Aika harma mies tunnistaa flirttiä.


      • komea_kolli

        10 v vanhemman naisen kehu ulkonäöstäni on vain noloa. En osaa siihen muuta kuin hymyillä ja jatkaa matkaani.

        Nuorempien naisten kehut tietenkin aikanaan koin imarteluna, kun en ihan varma ulkonäöstäni ollut teininä. Sen jälkeen kaikki kehut ulkonäöstä ovat niin kuluneita kliseitä, että haukotus on usein ajatukseni, kun niitä kuulen. En myöskään itse kehu naisten ulkonäköä vaan henkisiä ominaisuuksia: älykkyyttä, herkkyyttä tai itsenäisyyttä. Jos kohtaamani kaunis nainen ei tiedä sitä olevansa, ei hän yksinkertaisesti ole kiinnostava.


    • .. En usko.. Sanos KylmäsenUsko.. ;P

    • Minun ulkonäköäni on kehuttu vain kerran.

      Silloinen vuokraisäntäni halusi tulla kännissä tarkistamaan asuntoaan ja alkoi heti ovella kehua minua komeaksi ja ihanaksi. En ainakaan sillä hetkellä kokenut olleeni mitenkään komea taikka ihana. Taisi ukolla olla taka-ajatus, että tunkee itsensä sisään vaikka väkisin ja muuallekin kuin eteiseen.

    • kriukiurthh

      uskoisin varmaan että kestäisin hyvinkin jos komeaksi kehuttais, olen jotain 4 ulkonäöllisesti mutta kun miettii niin ei naiset ees halua oikein hyvän näkösiä, vaan tosi miestä. Mutta komeuteni yleensä saa naiset jännittämään ja tämän he purkavat vihaisella pakeilla tai karkaamisella, nyky naisilla puuttuu täysin itse tietoisuus ja he siirtävät omat heikkoutensa toiseen ihmiseen, näkemättä olenkaan mitä itse tekee tätä sokeutaan he kasvattavat itsevalehtelulla jossa ripaus totuutta. Vaikka eivät oikeasti voi olenkaan tietää mitä muut ajattelee vaan vain sen mikä on näkyvissä. Nyky naisen massa mielihäriön lisäkksi pariutumistani estää huono luonteeni olen liian myötäilevä, en pidä konflikteista ja jotenkin aina liian kilti ja uhrautuvainen ihan itse tuhoon asti

    • Pakko kysyä että sanooko naiset ketään miestä nykyaikana komeaksi?

      Itse en ole koskaan käyttänyt kyseistä sanaa. Kuulostaa joltain menneen aikakauden kiiltokuvalta, jossa joku elokuvasankari virnistelee äitelästi jollekin silmät säihkyen tuijottavalle pikkuihastukselle. Kassamagneetille.

      Siksi toisekseen, naiset ehkä eivät ole muutenkaan ole kovin herkkiä kehumaan miesten ulkonäköä (ainakaan suoraan). Arvostus ositetaan mieluummin toisin. Toki mies voi olla raamikas, söötti, hyvännäköinen, karismaattinen... komea, ei. Kuulostaa joltain sellaiselta, josta haluaa olla kaukana poissa.

      • .. Kyllä ainakin jotkut naiset sanoo suoraan.. Ainakin PienemmässäSievässä (Ja Isommassakin).. Siis miehelle itselleen.. Kyllä ne varmaan käyttää tilanteesta ja yksilöstä riippuen kaikkia mahdollisia Nimittelyjä.. ;D

        .. Tosin ei tämäkään asia ole SukuPuoliSidonnainen.. ;P


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Kyllä ainakin jotkut naiset sanoo suoraan.. Ainakin PienemmässäSievässä (Ja Isommassakin).. Siis miehelle itselleen.. Kyllä ne varmaan käyttää tilanteesta ja yksilöstä riippuen kaikkia mahdollisia Nimittelyjä.. ;D

        .. Tosin ei tämäkään asia ole SukuPuoliSidonnainen.. ;P

        Voin vakuuttaa, että kettu on kova nimittelemään. Mutta komeaksi en ketään sano.

        Mites muikulla suu pannaan? Kehutko naisia/millä sanoilla?


      • elisakettu kirjoitti:

        Voin vakuuttaa, että kettu on kova nimittelemään. Mutta komeaksi en ketään sano.

        Mites muikulla suu pannaan? Kehutko naisia/millä sanoilla?

        .. Käytäks säkin sit sellaista Nimittelyä, kuin "Hottis"?.. ;P.. Millaisia naikkosia sellaiset Nimittelijät mahtaa olla?.. ;D

        .. Noh, Kehut tulee jos on tullakseen.. En ole "lipevä" kehuja, eli ne pulpahtelee ns. SyräMest, jos on siis Pulpahdellakseen.. ;P.. Olen muutenkin määräämättömällä tauolla tietyistä jutskista, joten en mä nyt niin kauheasti tietynlaisia kehuja tällä hetkellä latele ja/tai ole muutenkaan "SilläMielellä" liikenteessä.. ;P

        .. Mut.. Hymyt on kyl paha.. Mut onneksi siihenkin on keinot keksitty.. ;D


      • NuuskaMuikkune kirjoitti:

        .. Käytäks säkin sit sellaista Nimittelyä, kuin "Hottis"?.. ;P.. Millaisia naikkosia sellaiset Nimittelijät mahtaa olla?.. ;D

        .. Noh, Kehut tulee jos on tullakseen.. En ole "lipevä" kehuja, eli ne pulpahtelee ns. SyräMest, jos on siis Pulpahdellakseen.. ;P.. Olen muutenkin määräämättömällä tauolla tietyistä jutskista, joten en mä nyt niin kauheasti tietynlaisia kehuja tällä hetkellä latele ja/tai ole muutenkaan "SilläMielellä" liikenteessä.. ;P

        .. Mut.. Hymyt on kyl paha.. Mut onneksi siihenkin on keinot keksitty.. ;D

        Hottis? Noup.

        *hymyilee vienosti ruudun takaa*


    • kaisanoasaa

      En usko

    • tjaahansitten

      Muistelen juuri, että lähinnä jotkut mummoikäiset sanoivat nuorena komeaksi, jos sanoivat.

      Sitten aikoinaan kun toimin festareilla yms. järkkärinä, niin jotkut asiakasnaiset sanoivat pilke silmäkulmassa kaverilleen/puhelimessa yms. komeaksi (en ole siis stererotyyppinen gorillapoke nyt kuitenkaan).

      Tiedä häntä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      201
      4318
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1528
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      49
      1338
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      117
      1128
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      58
      1090
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1029
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      990
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      947
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      913
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      102
      912
    Aihe