Hei kaikki te jotka oletta projektissanne enempi ja vähempi onnistuneet! Millaista elämä on laihtumisen jälkeen? Joutuuko jatkamaan samaa nälkäkuuria ja tylsää elämää kuin laihduttaessa vai voitteko iloita ja nauttia ruuasta kuten aina normaalipainosia olleet. Itse pudottelen painoa ja pelkään, että onko tulevaisuus yhtä synkkä ja mauton kuin elämä on nyt. Kokemuksia?
Mitä laihtumisen jälkeen?
4
283
Vastaukset
- -33kg
pitää jatkaa liikkumista ja terveellisen ruuan syömistä. roskaruokaa voi syyä kerran kuussa mut ei useemmin ja pitää tarkkailla omaa painoa et pysyykö se alhaalla.
- pyllerö
Kuinka vähän syöt ja kuinka paljon liikut? Oon nyt kituGFG:llä ja olen miettinyt että tätäkö se loppuikä vai saako siihen aamupuuroon sitten projektin jälkeen laittaa margariinisilmän ja ruoan kylkeen ketsuppia vai onko se ruoka kuivaa ja mautonta lopun ikää? Vai tekeekö laihdutus sen että nauttii muista asioista eikä ruokaa juuri kaipaa?
- Läskinen Leo
Laihtumisen jälkeen seuraa lihominen...
Solukko saa ravintoa ,suolaa ja nestettä ja energiaa takaisin!
Tämä on ns" jojoilua" omallapainolla!
(Sitäpaitsi veltto "kuivanut" nahkä on hirveän näköinen) Ilmeisesti olet rankalla dieetillä nyt ja pyrit nopeaan painon pudotukseen. Loppua kohden suosittelen, että hellität hieman ja viimeiset kilot karisevat hitaammin. Ja sitten opettelet normaalin terveen elämän tavan. silloin loppuelämä ei ole kurjuutta ja paino pysyy.
Itse laihduin vuodessa 14 kiloa ihan opettelemalla syömään oikein. En pitänyt tiukkaa/ rajua dieettiä missään vaiheessa. Nyt tuo paino on pysynyt saman vuoden verran. Syön joskus pullaa ja hampurilaisia, mutta kohtuudella. Kun reissussa tulee väkisinkin syötyä vähän mitä sattuu saamaan, huomaa sen olossa vaikkei painossa heti näykkään. elimistö on siis tottunut terveelliseen ruokaan. Kun teen ruokani itse enkä käytä eineksiä kuin nimeksi, on terveellinen ruokani oikein maistuvaa. Mitään en koe menettäväni enkä kärsiväni.
Tsemppiä sinulle ja toivottavasti saat tästä kimmokkeen terveellisempään loppuelämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797