Mitä laihtumisen jälkeen?

pyllerö

Hei kaikki te jotka oletta projektissanne enempi ja vähempi onnistuneet! Millaista elämä on laihtumisen jälkeen? Joutuuko jatkamaan samaa nälkäkuuria ja tylsää elämää kuin laihduttaessa vai voitteko iloita ja nauttia ruuasta kuten aina normaalipainosia olleet. Itse pudottelen painoa ja pelkään, että onko tulevaisuus yhtä synkkä ja mauton kuin elämä on nyt. Kokemuksia?

4

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -33kg

      pitää jatkaa liikkumista ja terveellisen ruuan syömistä. roskaruokaa voi syyä kerran kuussa mut ei useemmin ja pitää tarkkailla omaa painoa et pysyykö se alhaalla.

      • pyllerö

        Kuinka vähän syöt ja kuinka paljon liikut? Oon nyt kituGFG:llä ja olen miettinyt että tätäkö se loppuikä vai saako siihen aamupuuroon sitten projektin jälkeen laittaa margariinisilmän ja ruoan kylkeen ketsuppia vai onko se ruoka kuivaa ja mautonta lopun ikää? Vai tekeekö laihdutus sen että nauttii muista asioista eikä ruokaa juuri kaipaa?


    • Läskinen Leo

      Laihtumisen jälkeen seuraa lihominen...
      Solukko saa ravintoa ,suolaa ja nestettä ja energiaa takaisin!
      Tämä on ns" jojoilua" omallapainolla!
      (Sitäpaitsi veltto "kuivanut" nahkä on hirveän näköinen)

    • Ilmeisesti olet rankalla dieetillä nyt ja pyrit nopeaan painon pudotukseen. Loppua kohden suosittelen, että hellität hieman ja viimeiset kilot karisevat hitaammin. Ja sitten opettelet normaalin terveen elämän tavan. silloin loppuelämä ei ole kurjuutta ja paino pysyy.
      Itse laihduin vuodessa 14 kiloa ihan opettelemalla syömään oikein. En pitänyt tiukkaa/ rajua dieettiä missään vaiheessa. Nyt tuo paino on pysynyt saman vuoden verran. Syön joskus pullaa ja hampurilaisia, mutta kohtuudella. Kun reissussa tulee väkisinkin syötyä vähän mitä sattuu saamaan, huomaa sen olossa vaikkei painossa heti näykkään. elimistö on siis tottunut terveelliseen ruokaan. Kun teen ruokani itse enkä käytä eineksiä kuin nimeksi, on terveellinen ruokani oikein maistuvaa. Mitään en koe menettäväni enkä kärsiväni.

      Tsemppiä sinulle ja toivottavasti saat tästä kimmokkeen terveellisempään loppuelämään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      595
    5. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe