Mistä löytyy mies?!

59549

Mistä löytää kunnollisen, aikuisen (25-30v) miehen? baarist turha etsiä ku sieltä saat ainoastaan yhen yön panon (näin sinkkuna se on välil joku muna otettava et pysyy mieli virkeänä), netistä en ala etsii.. varsinki tällei illal toivoo et ois lämmin kainalo mihin vois käydä nukkuu :)

26

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saan raivarin horois

      MINKÄ. VlTUN. TAKIA. ET. VOI. ALKAA. SEURUSTELLA. JOS. HALUAT. HARRASTAA. SEKSIÄ???

      • 59549

        täh? nyt en ees tajun tot kysymyst :D


    • Mies1985

      Naisilla ei ole seksihaluja.

      • 59549

        se ei tarkota et jos sinua ei naiset halua etteikö naisil olisi seksi haluja ..


    • jhgfde

      Ei ole naisen tekemä aloitus.

    • mitvit

      Mitä vittua tää aina tarkottaa että kunnollinen mies..? Mikä on kunnollinen mies?

      • 59549

        Työssä käyvä, tai ainaki aktiivisesti hakee töitä, ei juopottele joka viikonloppu, osaa hoitaa raha-asiat ilman soskun neuvoja, tietää mitä elämältää haluaa.. siin ny vähäsen :D


      • Miksi luulet
        59549 kirjoitti:

        Työssä käyvä, tai ainaki aktiivisesti hakee töitä, ei juopottele joka viikonloppu, osaa hoitaa raha-asiat ilman soskun neuvoja, tietää mitä elämältää haluaa.. siin ny vähäsen :D

        että kunnollinen mies ottaisi vittuaan baareissa jakaneen lutkan?


    • 40 pillun mies

      Mistä löytää käyttämättömän, aikuisen (18-25v) naisen? baarist turha etsiä ku sieltä saat ainoastaan käytettyjä huoria yhen yön panoon (näin sinkkuna se on välil joku pillu otettava et pysyy mieli virkeänä), netistä en ala etsii.. varsinki tällei illal toivoo et ois lämmin kainalo mihin vois käydä nukkuu :)

    • Tarkoittaa mitä

      Voisitko tarkentaa hieman, että mitä tarkoitat tolla "tietää mitä haluaa elämältä" -kohtaa? Jos miehellä on työtä ja taloudelliset asiat muuten kunnossa, niin mitä hänen enää pitäisi elämältään haluta?

      Mä en itse tykkää siitä kun ihmiset utelevat aina tuota samaa kysymystä, eikä mulla ole antaa siihen sen kummempia vastauksia. Itse kun en ole yhtään sellainen suorituskeskeinen ihminen, vaan enemmänkin sellainen että riittää kun on vakaa toimeentulo ja asiat hyvin. Ei tarvii koko ajan olla suorittamassa uusia koulutuksia, työsaavutuksia ym. vastaavia juttuja.

      • 59549

        En osaa sitä kunnol selittää mut kuhan viimeistää 25v tietäis haluaako lähteä opiskelee, haluaako joskus lapsen,meinaako säästää rahaa omaa asuntoon et saa lainan .. en tarkota et pitäs koko elämä olla suunniteltuna mut esimerkiks ite olen 23v ja töissä vuoropäällikkö, oman asunnon ostan heti ku löytyy sopiva..


      • los pulus

        Se tarkoittaa, että haluatko olla senaattori isona, ja haluatko asua kartanomaisessa talossa kymmenen vuoden sisällä.


    • Mies24v

      Olettekos ihmiset, jotka väitätte baarista löytyvän vain yhden yön hoitoja, koskaan ajatelleet, että kyseinen ajattelutapa saattaa olla osasyyllinen siihen, ettei ole kumppania parisuhteeseen löytynyt? Voin sanoa, että ainakin itse kärsin tuosta ajattelutavasta, koska baareissa vielä liikun ja naisia koitan jututtaa, mutta en todellakaan ole etsimässä yhden yön seuraa. Onko käynyt mielessä, että ennakkoluuloisuus jokaista baarissa tapaamaansa ihmistä kohtaan ei ole perusteltua? Jos valmiiksi olettaa, ettei siellä baarissa ole kuin seksiseuraa kärkkyviä henkilöitä, niin ei kai sieltä silloin muuta voi löytääkään.

    • Mieskunnollinen mies

      Eli käyt baarissa jakelemassa vittuasi, olet varmaan aika monen nussima. Kuinka monen? Onko panijoittesi joukossa ei-suomalaista syntyperää olevia? Ikä? Paino? Kuppikoko? Oletko kaunis? Sheivaatko alapääsi?

      Ylitän yläikärajan vaivaisella kymmenellä vuodella. Voin ehkä tulla kiksauttamaan yleisessä käytössä olevaa vittuasi, mutta puolisokseni ei kelpaa läpeensä nussittu nainen.

      • 59549

        Tos ei vissii lue et olen huora! pillua en jaa koko ajan koska ne naiset saa sen huoran leiman otsaan :D sulle ei kuulu mun ikä eikä muutkaa tiedot..


      • Suuri Isä
        59549 kirjoitti:

        Tos ei vissii lue et olen huora! pillua en jaa koko ajan koska ne naiset saa sen huoran leiman otsaan :D sulle ei kuulu mun ikä eikä muutkaa tiedot..

        Olet siis toiminut baarimiehille spermaviemärinä. Vittusi on ollut yleisessä käytössä vaikka se kuuluisi vain aviomiehesi käyttöön.


        Ja vielä jos olet iäkäs, niin spermaviemäriksi tulet myös jäämään.


    • Auervaara

      Tuolla menolla ei kukaan kunnollinen mies ala suhteeseen kanssasi, jäät kiertämään meidän panoeinojen parissa kunnes kurppaannut.

      • Höpönlöpö. Kaikki oikeasti "kevytkenkäiset" naiset, joita tunnen ovat suhteessa oikeasti kunnollisten miesten kanssa.
        Oikeasti kunnollisilla miehet eivät tuomitse ihmisiä turhista asioista.


      • 59549
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Höpönlöpö. Kaikki oikeasti "kevytkenkäiset" naiset, joita tunnen ovat suhteessa oikeasti kunnollisten miesten kanssa.
        Oikeasti kunnollisilla miehet eivät tuomitse ihmisiä turhista asioista.

        Toi on kyl totta! mulla ei ole ku 2 suhdetta mut molemmat pitkiä,toinen 3v ja toinen 4v .. nyt vuoden ollu sinkkuna ja alkaa jo riittää..


      • gloriana_demeter kirjoitti:

        Höpönlöpö. Kaikki oikeasti "kevytkenkäiset" naiset, joita tunnen ovat suhteessa oikeasti kunnollisten miesten kanssa.
        Oikeasti kunnollisilla miehet eivät tuomitse ihmisiä turhista asioista.

        Joo o vaikkei aiheeseen liitykään niin en minä ainakaan rupeis suhteeseen sellaisen naisen kanssa joka pihtaa ja on etäinen... vaan pitää haluta myös ja tykätä läheisyydestä.


      • suomihuora=15nussima
        gloriana_demeter kirjoitti:

        Höpönlöpö. Kaikki oikeasti "kevytkenkäiset" naiset, joita tunnen ovat suhteessa oikeasti kunnollisten miesten kanssa.
        Oikeasti kunnollisilla miehet eivät tuomitse ihmisiä turhista asioista.

        Me miehet annamme anteeksi naisen huoraamisen, koska on pakko kun ei ole valinnanvaraa. Tosin vain jos nainen on hyvännäköinen.

        Tavis saati sitten rumaa huoraa ei kukaan mies hyväksy.


      • 11
        suomihuora=15nussima kirjoitti:

        Me miehet annamme anteeksi naisen huoraamisen, koska on pakko kun ei ole valinnanvaraa. Tosin vain jos nainen on hyvännäköinen.

        Tavis saati sitten rumaa huoraa ei kukaan mies hyväksy.

        Vain hardcore ATM hyväksyy hampaitaan kiristellen.


      • gloriana_demeter
        suomihuora=15nussima kirjoitti:

        Me miehet annamme anteeksi naisen huoraamisen, koska on pakko kun ei ole valinnanvaraa. Tosin vain jos nainen on hyvännäköinen.

        Tavis saati sitten rumaa huoraa ei kukaan mies hyväksy.

        Onko noin mahdotonta käsittää, että on olemassa sivistyneitä miehiä, joita tuollainen asia ei kiinnosta?
        Mies joka kutsuu naisia huoriksi ei voi toimia kunnollisten miesten sanansaattajana.


      • Sinkku=nussimaton
        59549 kirjoitti:

        Toi on kyl totta! mulla ei ole ku 2 suhdetta mut molemmat pitkiä,toinen 3v ja toinen 4v .. nyt vuoden ollu sinkkuna ja alkaa jo riittää..

        Mutta sen vuoden aikana olet kuitenkin panettanut vittuasi baareista löytyneillä panomiehillä. Aika tekopyhää olla olevinaan "sinkku" vaikka vitussa käy vilinä ja vilske.


    • Mustispeppers

      Mun yks miespuolinen frendi aina sanoo, kun valitan, että tahdon miehen, että senkus meet ja otat. Siis hei, mistä??? Kun aloitteita teet ja aina saat pakit, niin syöhän se itsetuntoa. Enää ei jaksa, eikä oikeestaan haluakaan tehdä aloitteita, kun ei enää halua, että sattuu. Mun pitäis vissiin olla 20 kiloa laihempi, että kelpaisin, kun löytyis mies, joka ei katsoisi ulkonäköä, vaan sille kelpaisi tuo, mikä on aivoissa ja ajatuksissa ja tekemisissä. Kyllä minä tiedän, etten ole kaksinen olento, mutta minäkin tarvitsisin joskus hellyyttä.

    • jaska jokunen

      Minä käyn joskus baareissa vaikka en etsikään yhden yön seuraa. Kaverini tekee samoin. Eiköhän meitä ole enemmänkin, joten nyt heität pölyttyneet ajatuksesi pois ja lähdet baariin hieman avoimemmin mielin!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1489
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      583
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe