Minkä näköisistä naisista pidät?

bofbof

Laitetaas tällainenkin ketju pystyyn, kun tuossa on mieskomeuskeskustelukin menossa. Ei kuitenkaan rajata vaan seksikkyyteen (vaikka toki niitäkin saa laittaa), vaan mieluummin haluaisin nähdä vähän sellaisia "tämä olisi kiva ottaa syliin" -kasvoja. Joitain suosikkejani:

http://i2.listal.com/image/330658/600full-emilie-de-ravin.jpg

http://mrcheapjustice.files.wordpress.com/2011/05/winona-ryder-984x1371-95kb-media-344-media-0130.jpg

http://www.thatfilmguy.co.uk/wp-content/uploads/2011/07/Kirsten-Dunst.jpg

27

625

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkkumies 36

      Kiltti ja ystävällinen luonne tekee naisesta kauniin jos omaa normaalin vartalon sen lisäksi.

      • P..t näöstä

        Jep. Kysymyshän on väärä. Pitäisi kai olla "Millaisista naisista pidät?"

        Ulkonäöllä ei oikeasti ole väliä kun löytää ihmisen jonka kanssa on hyvä olla. Siinä painavat _paljon_ enemmän arvot, ajatukset, läheisyyden muodot ja piintyneet tavat. Jos näissä menee yksiin, ulkonäkö on sitä mitä sattui samaan pakettiin. Kunhan pikkulapset eivät pelkää. ;-)

        Vaikka nainen olisi kuin Afrodite ulkonäöltään, yksikin syvään juurtunut tapa voi pilata yhteiselämän. Siinä ei paljon lohduta että aamulla näkee hyvännäköisen naaman jos koko päivä pitää odottaa milloin se tekee taas sen inhottavan jutun...


    • Simo vaatehuoneelta
    • ghjghjghj
    • 4+7
    • Mies1985

      Eikös tännekkin tule taas heteronaiset laittelemaan kuvia naisista...se ei ikinä pääty.

      • 9+9

        Jep jep, tästä seuraa se ilmiö, hiaa ne "kauniit" naiset ihmettelevät kuinka he eivät löydäkään seuraa vaikka ovat niin kauniita. Ja sitten he alkavat kehittelemään teorioita siitä kuinka mies pelkää kaunista naista ja tästä syystä nämä naiset ovat sinkkuja. Totuus on kuitenkin yleensä aika toinen, eikä se nainen ole kuin aivan tavis muiden joukossa.


      • 8649805
        9+9 kirjoitti:

        Jep jep, tästä seuraa se ilmiö, hiaa ne "kauniit" naiset ihmettelevät kuinka he eivät löydäkään seuraa vaikka ovat niin kauniita. Ja sitten he alkavat kehittelemään teorioita siitä kuinka mies pelkää kaunista naista ja tästä syystä nämä naiset ovat sinkkuja. Totuus on kuitenkin yleensä aika toinen, eikä se nainen ole kuin aivan tavis muiden joukossa.

        Ja täällä ne at-miehet kehittelevät teorioita, kuinka ovat niin kilttejä ja kunnollisia eivätkä sen takia saa naista... :)


      • guttaperkka

        Mäkin menen spämmäämään jotain so-and-so nördejä tuonne toiseen ketjuun.


      • guttaperkka kirjoitti:

        Mäkin menen spämmäämään jotain so-and-so nördejä tuonne toiseen ketjuun.

        Häh? Mene ihmeessä linkittämään sinne omasta mielestäsi hyvännäköisiä miehiä. Miksi kuvittelet että minulla olisi mitään vastaan sanomista?


      • ap

        Muumitytöt on kyllä melkeinpä parhaita.


    • ap

      Anteeksi kun nostelen tätä, mutta tulin vain ilmoittamaan, että alkoi vähän sydän läpättää tuolle Kirsten Dunstin kulmahampaalle, jonka nyt vasta huomasin.

    • teen-lover-MAN
      • jannepekka

        Jenni on tosi kaunis niin kuin aina, mutta toi on Cisusta aika huono kuva..


    • lljxcubvui773y814yav

      Klassisen kauniista ja hoikista, ei kuitenkaan näivettyneistä.Tälläisistä:

      1.http://www.google.fi/imgres?q=laetitia casta&hl=fi&sa=X&rlz=1G1ACPW_FIFI408&biw=1366&bih=575&tbm=isch&prmd=imvnsol&tbnid=JGLp_ekqHm472M:&imgrefurl=http://silverstone.fortunecity.com/silver/384/actress/laetitia/page_01.htm&docid=GCv4awgQBynueM&imgurl=http://silverstone.fortunecity.com/silver/384/actress/laetitia/Laetitia_Casta-177.jpg&w=800&h=600&ei=2rwiT_KzMOX44QTtnOG-CA&zoom=1&iact=hc&vpx=612&vpy=243&dur=453&hovh=194&hovw=259&tx=156&ty=74&sig=106567866305940813876&page=6&tbnh=131&tbnw=175&start=155&ndsp=36&ved=1t:429,r:21,s:155

      2. http://www.google.fi/imgres?q=emily blunt&hl=fi&sa=X&rlz=1G1ACPW_FIFI408&biw=1366&bih=575&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=hi7T637CVa1_qM:&imgrefurl=http://collider.com/emily-blunt-interview-marvel-movies/77559/&docid=FhcQk1V0bXM_gM&imgurl=http://collider.com/wp-content/uploads/Emily_Blunt_image-2.jpg&w=500&h=588&ei=Lb0iT8qcIJCO4gTn-9zvBw&zoom=1&iact=rc&dur=404&sig=106567866305940813876&page=2&tbnh=115&tbnw=98&start=30&ndsp=39&ved=1t:429,r:23,s:30&tx=70&ty=47

      3.http://www.google.fi/imgres?q=natalie portman&hl=fi&sa=X&rlz=1G1ACPW_FIFI408&biw=1366&bih=575&tbm=isch&prmd=imvnso&tbnid=_YRWiNxZsrTE4M:&imgrefurl=http://www.people.com/people/article/0,,20228734,00.html&docid=hCAY4hT3gr8LiM&imgurl=http://img2.timeinc.net/people/i/2008/news/080825/natalie_portman.jpg&w=240&h=320&ei=Vb0iT4vFE4744QT_2M3TCA&zoom=1&iact=rc&dur=1987&sig=106567866305940813876&page=2&tbnh=128&tbnw=96&start=28&ndsp=36&ved=1t:429,r:2,s:28&tx=56&ty=53

    • Tässä kaunein
    • jokkeri88
      • jäbbä

        kyl jenni vois multa ottaa suihin milloin vaan.


      • kulliverin reissut
        jäbbä kirjoitti:

        kyl jenni vois multa ottaa suihin milloin vaan.

        näyttää ottavan suihin tossa jälkimmäisessä kuvassa jos vähä fantasoi...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      176
      1715
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      977
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      87
      834
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      663
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      557
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      508
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      503
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      191
      453
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      439
    Aihe