Heipä hei!
Olen 1992 syntynyt nuori miehen alku... sain viime kuussa äidiltäni lahjaksi 50 ml etanavoiteen. Olen nyt käyttänyt aktiivisesti voidetta suihkun jälkeen koska muuten ihoni kuivuu erittäin rajusti. Huomasin käytön aikana että ihostani tuli pehmeämpi ja tyttöystäväni kehui kovasti sitä. Onko kenelläkään muulla kokemuksia tästä voiteesta? tässä vielä linkki jos jotain kiinnostaa
http://www.puhdasta.com/apps/webstore/search?utf8=✓&sort=alpha&query=etanavoide
ps. tutustuin valikoimiin ja huomasin että tämä on edullinen vaihtoehto.
KERTOKAA OMIA KOKEMUKSIA JA AJATUKSIA! ;)
Kokemukset / Ajatukset - Etanavoide By Babaria
4
664
Vastaukset
- Oisko...
Liian tehokas voide nuorelle miehelle? Voisin suositella tuota jollekkin "mummulle" ryppyvoiteeksi.
- ....................
Mikä siinä on liian tehokasta? Etanavoiteen ero muihin tuotteisiinhan on nimen omaan se, että siinä on edes jotain, jolla voidaan katsoa edes teoriassa olevan tehoavaa vaikutusta ihoon, koska aine korjaa etanalla sen kotilon vaurioita ym. Yleensähän kosmeettiset "hoitovoiteet" ovat pelkkää psykologiaa ja mielikuvahumpuukia tyystin, ehkä tämäkin (koska voi olla, että etanan uutetta on vain nimeksi, jolla ei ole mitään vaikutusta).
Ainoa voide, jolla on tutkitusti ihon ulkonäköä parantava vaikutus, on tretinoiini eli A-vitamiinihappovoide (yleensä aknen hoitoon ja komedoitten liuottamiseen). Se parantaa vanhenevan ihon kimmoisuutta jolloin pintarypytkin oikenevat.
- etana etana....
Ei etanavoide ole tarkoitettu yksistään rypyille. Sillä on monta käyttötarkoitusta !
Aloittajalle sanon, että etanavoiteesta on vain hyviä kokemuksia. :) - etanamiäsh
Anti-Ageing on tarkoitettu varttuneelle väelle. Tuo normaaliputelli joka minulta löytyy on kaikenikäisille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782832
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232712Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072332- 351648
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2391563- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401485- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201246- 951181