presidentiksi?
Äänestätkö valeproffaa
30
85
Vastaukset
EN.
- puskalisko
en
- Vanha huijaus
En äänestä Haavistoa siksi, että en luota häneen. Vaikka Haavisto väittää olevansa koko kansan pressa, niin tämä unohtuu heti, jos hänet valittaisiin pressaksi. Tässä suhteessa Haavisto on samanlainen kuin Halonen. Ajaa vain pienen hihhuliryhmän etuja.
www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20070663 - Siperia opettaa
Vanha huijaus kirjoitti:
En äänestä Haavistoa siksi, että en luota häneen. Vaikka Haavisto väittää olevansa koko kansan pressa, niin tämä unohtuu heti, jos hänet valittaisiin pressaksi. Tässä suhteessa Haavisto on samanlainen kuin Halonen. Ajaa vain pienen hihhuliryhmän etuja.
www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2007/20070663Komppaan. Homo ajaa seksuaalivähemmistöjen etuja, Niinistö kaikkien suomalaisten.
- yhteenvetona
Suurin osa haaviston äänestäjistä äänestää häntä vain siksi, että hän on homo. Heille tuskin merkitsee vale-proffuus mitään. Kunhan saa osoittaa olevansa suvaitsevainen. Ehkä he ovat sitä paitsi suvaitsevaisia myös valeproffia kohtaan.
Ihanko tosi? Että heterot äänestäisivät häntä vain homouden vuoksi? No sinähän varsinainen ajatusten Keravajoki olet...
- ~cissi~
Voi voi. Olen iloinen siitä, että Haavisto on homo, koska hän on antanut taas yhdet kasvot homoille. Juurihan on valitettu, että kaikki homot stailailevat päivät pitkät rumia heteroita ja niiden surkeita koteja.
Siis homous on tossa mielessä vaan plussaa. Päätökseni olen kuitenkin tehnyt yksinomaan ulkopoliittisen näkemyksen perusteella. Niinistö on sielultaan kamreeri, joka ei näe tiliristikkoa pitemmälle. Luotettava, miellyttävä, asiallinen, mutta ei visionääri. - yhteenvetona
Ratikkakuski kirjoitti:
Ihanko tosi? Että heterot äänestäisivät häntä vain homouden vuoksi? No sinähän varsinainen ajatusten Keravajoki olet...
Tunnen useamman heteron, joka on tunnustanut äänestävänsä haavistoa juuri homouden takia: "näytetään maailmalle miten suvaitsevaisia ollaan".
- Porstuakysely
yhteenvetona kirjoitti:
Tunnen useamman heteron, joka on tunnustanut äänestävänsä haavistoa juuri homouden takia: "näytetään maailmalle miten suvaitsevaisia ollaan".
Tasan yhtä ärsyttäviä ovat ne, jotka äänestävät vastaehdokasta, koska toinen on homo.
- yhteenvetona
Porstuakysely kirjoitti:
Tasan yhtä ärsyttäviä ovat ne, jotka äänestävät vastaehdokasta, koska toinen on homo.
Samaa mieltä. Molemmat perustelut äänestää on perseestä.
- rajansa kaikella.
Kannattais pitää hiukan pienempää suuta!!!
http://www.ts.fi/online/kotimaa/304205.html 61,79% tapaamistasi ihmistä on siis ollut joko homoja tai lesboja. Koska niitä tutkijoiden mukaan on muistaakseni noin 1% väiestöstä, olet selvästikin ollut jossain homobaarissa tekemässä galluppiasi. Minä vain kysyn, että mitä sinä siellä teit? (Ei tarvitse vastata, minä ja muut lukijat tiedämme sen jo.)
rajansa kaikella. kirjoitti:
Kannattais pitää hiukan pienempää suuta!!!
http://www.ts.fi/online/kotimaa/304205.htmlSananvapaus ja mielipiteen ilmaisuvapausko nyt rikolliseksi luokitellaan. Siitä vain. Haluan olla esimerkkitapauksena ristiinnaulitsemisesta, mikä tuli kansalaisten perusoikeuksien vangitsemisesta oman edun tavoittelun tähden.
Jk. En ole uhannut tappaa Haavistoa, en liioin pedofiiliksi Niinistöä maininnut.- ''''''
pientalonpoika kirjoitti:
Sananvapaus ja mielipiteen ilmaisuvapausko nyt rikolliseksi luokitellaan. Siitä vain. Haluan olla esimerkkitapauksena ristiinnaulitsemisesta, mikä tuli kansalaisten perusoikeuksien vangitsemisesta oman edun tavoittelun tähden.
Jk. En ole uhannut tappaa Haavistoa, en liioin pedofiiliksi Niinistöä maininnut.Aivan, Haavisto on julkihomo.
Ratikkakuski kirjoitti:
61,79% tapaamistasi ihmistä on siis ollut joko homoja tai lesboja. Koska niitä tutkijoiden mukaan on muistaakseni noin 1% väiestöstä, olet selvästikin ollut jossain homobaarissa tekemässä galluppiasi. Minä vain kysyn, että mitä sinä siellä teit? (Ei tarvitse vastata, minä ja muut lukijat tiedämme sen jo.)
"Koska niitä tutkijoiden mukaan on muistaakseni noin 1% väiestöstä, olet selvästikin ollut jossain homobaarissa tekemässä galluppiasi. Minä vain kysyn, että mitä sinä siellä teit?"
En mitään sellaista, mitä mielikuvituksesi tuottaa. Heterokin voi vierailla homobaarissa ihan vain tilastotieteilijän ominaisuudessa.'''''' kirjoitti:
Aivan, Haavisto on julkihomo.
Eihän tuo sitä ole piilokaapissaan pitänytkään.
pientalonpoika kirjoitti:
"Koska niitä tutkijoiden mukaan on muistaakseni noin 1% väiestöstä, olet selvästikin ollut jossain homobaarissa tekemässä galluppiasi. Minä vain kysyn, että mitä sinä siellä teit?"
En mitään sellaista, mitä mielikuvituksesi tuottaa. Heterokin voi vierailla homobaarissa ihan vain tilastotieteilijän ominaisuudessa.Enkä minä yhtään ihmettele ensin homovastaisia kommenttejasi ja sitten poistojasi. Kannattaisi vissiin lopettaa jo, ettet enempää sotke fantasiaa ja oikeaa elämää...
- HÄ:HÄ!
'''''' kirjoitti:
Aivan, Haavisto on julkihomo.
Sinä JULKKIS LESBO.
Missäs vili on ? - yhteenvetona
yhteenvetona kirjoitti:
Samaa mieltä. Molemmat perustelut äänestää on perseestä.
Eli äänestän Niinistöä pätevyyden takia. Aivan sama kummankin ehdokkaan seksuaaliset suuntautumiset tai suuntautumattomuudet.
- 5.linja
Periaatteessa lähes kuka tahansa vastapooli saa täältä äänet. Juristi mikä juristi.
(Väärinoppinutta naurua) - ;)
Homolle kuuluu antaa anteeksi tuollaiset "pikku"mokat. Jos et anna, olet homofoobikko.
Haavistohan ei ole mikään valeproffa. Kylläpäs te rikkaat mulkut(kukapa muu Niinistöä kannattaisi) olette idiootteja.
- alaston apina
Haavisto oli vierailevana luennoitsijana Bristolin yliopstossa ja siellä tapahtuneen väärinkäsityksen vuoksi oli ilmoitettu hänet professoriksi
- KoppavaHoro
En. Äänestän Haavistoa.
- YÄK.
Tunnen syvää myötähäpeää puolestasi.
Aikuinen nainen ja tollasia juttuja.
- alaston apina
homoseksuaaleja on eri tutlimusten mukaan 4-6% väestöstä.
Haavisto on ainoa sivari, joka on saanut
SOTILASANSIOMITALIN
ansioistaan rauhantyöstään, Ahtisaaren seuraaja Suomen maineessa rauhanrakentajavaltiona.
Siviilipalveluksensa hän suoritti lastebpsykiatrisessa sairaalassa
NATO myönteisyys ei samaa asiaa aja.Onko linkkiä moiseen "tutlimukseen"?
Sinänsä hupaisaa, että minä täällä umpiheterona päivät päästetysten puolustelen vihreää homoa, jota en äänestänyt.
- Asiaan.
Ehdotan, että tämän palstan nimeä vaihdetaan pikaisesti! 90% keskusteluista edustaa niin täydellistä idiotismia, ettei palsta ansaitse kantaa nimessään sanaa MIES.
Vaikka sananvapaus onkin olemassa, niin ei normaali ihminen ihan mitä vaan silti julkisuuteen kirjoittele. Nyt ootte päivästä toiseen lällättäviä pikkulapsia, jotka huutelee hiekkalaatikolla herjoja. Ei ole ihme, että väki täältä katoaa. - heterotutkija
Homoseksuaalien tarkkaa määrää on mahdotonta tarkkaan määritellä biseksuaalien ja rajatapausten vuoksikin. Jos tukimus tehtäisiin Iranissa, jossa voi saada kuolemanrangaistuksen. ei varmaankaan monta ilmoittautusi kaapistaan.
Muistan lukeneeni jostain homojärjstöjen omissa ja tietenkin subjektiivisessa ja epätieteellisessä haastattelututkimuksessa oli määrä 6% väestöstä.
Wikistä löytyy joitain tutkimuksia.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Homoseksuaalisuus Äänestän presidenttiehdokasta, joka on mielestäni kahdesta ehdokkaasta parempi vaihtoehto Suomen presidentin virkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1751209
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47644Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä305562Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t231551- 51529
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7510