Room. 5:9
Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.
Rinnakkaisviitteet
1Tess. 1:10 ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.
Hebr. 9:14 kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!
Katsotaanpa saavatko poistatusvimmaiset tämänkin pois :)
Veressä on pelastus
133
415
Vastaukset
Ihmeellistä tänä iltana, aloitukseni on saanut olla jo yli viisi minuuttia :)
- Ved.2
Ei tällaisia poistatusvimmaisia kannata pelätä. Usko aluksi Herran johdatukseen. Ei ihmisiä tarvitse pelätä. Ihmispelko aiheuttaa paulan.
Olitkohan kuitenkin itse aikaisemmkin torpedoimassa verenevankeliumia?
Sama verenevankeliumi ei voi samalla aikaa olla pyhä ja epäpyhä.. Itse käsitän, että tämä on mennyt jollain tapaa sekaisin. Miten nyt ollaankin? Minusta tässä on jotain ristiriitaisuutta. Ved.2 kirjoitti:
Ei tällaisia poistatusvimmaisia kannata pelätä. Usko aluksi Herran johdatukseen. Ei ihmisiä tarvitse pelätä. Ihmispelko aiheuttaa paulan.
Olitkohan kuitenkin itse aikaisemmkin torpedoimassa verenevankeliumia?
Sama verenevankeliumi ei voi samalla aikaa olla pyhä ja epäpyhä.. Itse käsitän, että tämä on mennyt jollain tapaa sekaisin. Miten nyt ollaankin? Minusta tässä on jotain ristiriitaisuutta.**Sama verenevankeliumi ei voi samalla aikaa olla pyhä ja epäpyhä.. Itse käsitän, että tämä on mennyt jollain tapaa sekaisin. Miten nyt ollaankin? Minusta tässä on jotain ristiriitaisuutta.***
kaihertaako sinua yhä ne pirkan verilätyt joita syön?- Ved.2
Devoit kirjoitti:
**Sama verenevankeliumi ei voi samalla aikaa olla pyhä ja epäpyhä.. Itse käsitän, että tämä on mennyt jollain tapaa sekaisin. Miten nyt ollaankin? Minusta tässä on jotain ristiriitaisuutta.***
kaihertaako sinua yhä ne pirkan verilätyt joita syön?Slow down. Uskon, että pidät evankeliumin pyhänä. Keskustelu siitä aiheesta on käyty jo. Se oli kuitenkin Raamattukeskustelua, mitä nämä eivät enää ole henkilöiden käydessä kamppailuaan. Edelleenkin syö lettusi rauhassa.
Kommentointisi saattaa aiheuttaa lisäpilkkaa, mikä ei ole kunniaksi puhtaalle evankeliumille. kait sinäkin sitä haluat, vai et? Itse juuri koin omalla kohdallani saman ilmiön.
Mutta kun olen puolustamassa Raamattua, niin sinun puolustus- ja tukikirjoituksia en ole havainnut! Taidat itse ilakoida, kun olen Raamattua puolustaessa hyökkäysten kohteena. Olet penseä, ja keskityt vain johonkin palstahäirikköön. Kenen ja minkä puolesta täällä kirjoittelet? Motiivisi on vain kirjoittaa jotain vastaaan. - Ved.2
Ved.2 kirjoitti:
Slow down. Uskon, että pidät evankeliumin pyhänä. Keskustelu siitä aiheesta on käyty jo. Se oli kuitenkin Raamattukeskustelua, mitä nämä eivät enää ole henkilöiden käydessä kamppailuaan. Edelleenkin syö lettusi rauhassa.
Kommentointisi saattaa aiheuttaa lisäpilkkaa, mikä ei ole kunniaksi puhtaalle evankeliumille. kait sinäkin sitä haluat, vai et? Itse juuri koin omalla kohdallani saman ilmiön.
Mutta kun olen puolustamassa Raamattua, niin sinun puolustus- ja tukikirjoituksia en ole havainnut! Taidat itse ilakoida, kun olen Raamattua puolustaessa hyökkäysten kohteena. Olet penseä, ja keskityt vain johonkin palstahäirikköön. Kenen ja minkä puolesta täällä kirjoittelet? Motiivisi on vain kirjoittaa jotain vastaaan.Näyttää olevaan sotkua muutenkin. Jos henkilöt eivät esiinny omilla nimimerkeillään tunnistettavasti ja käyvät toistensa kimppuun, niin en näe enää olevan älyä käydä mitään keskustelua. Sitä ei enää ole. Tappiolle jäävät siis sellaiset, jotka käyttävät tunnistettua nimimellä rekisteröityen tai muulla nikillä yrittävät pitää ryhdikästä keskustelua yllä. uskovat näyttävät jo poistuneet kommentoimasta?!
Harmi vaan, että tällainen käyttäytyminen on valtaantunut. Tulee vaan mieleen lopunaikojen ihmisen käytösmalli: "silloin ihmiset ovat epähurskaita, toisilleen vihamielisiä, panettelijoita, raakoja, rakkaudettomia..." Raamatusta löytyy sitten tarkemmat ja laajemmat erittelyt.
Kysyn vaan, että ollaanko tultu nyt siihen aikaan, mitä Raamattu todistaa ennen Jeesuksen tuloa? Täytyyhän myös luopioiden täyttää syntiensa mitta! Ved.2 kirjoitti:
Slow down. Uskon, että pidät evankeliumin pyhänä. Keskustelu siitä aiheesta on käyty jo. Se oli kuitenkin Raamattukeskustelua, mitä nämä eivät enää ole henkilöiden käydessä kamppailuaan. Edelleenkin syö lettusi rauhassa.
Mutta kun olen puolustamassa Raamattua, niin sinun puolustus- ja tukikirjoituksia en ole havainnut! Taidat itse ilakoida, kun olen Raamattua puolustaessa hyökkäysten kohteena. Olet penseä, ja keskityt vain johonkin palstahäirikköön. Kenen ja minkä puolesta täällä kirjoittelet? Motiivisi on vain kirjoittaa jotain vastaaan.**Mutta kun olen puolustamassa Raamattua, niin sinun puolustus- ja tukikirjoituksia en ole havainnut! Taidat itse ilakoida, kun olen Raamattua puolustaessa hyökkäysten kohteena. Olet penseä, ja keskityt vain johonkin palstahäirikköön. Kenen ja minkä puolesta täällä kirjoittelet? Motiivisi on vain kirjoittaa jotain vastaaan. **'
Puhutaan veljien syyttelijästä. Oletko sellainen ved2?. Teuvo on eemmän kuin palstahäirikkö, hän on etsiville epävarmoille sieluille ja etenkin Herran valituille sielunvihollinen
Ymmärrän Teuvosympatiasi, nutta totuus painaa vaakakupissa enemmän- Ved.2
Devoit kirjoitti:
**Mutta kun olen puolustamassa Raamattua, niin sinun puolustus- ja tukikirjoituksia en ole havainnut! Taidat itse ilakoida, kun olen Raamattua puolustaessa hyökkäysten kohteena. Olet penseä, ja keskityt vain johonkin palstahäirikköön. Kenen ja minkä puolesta täällä kirjoittelet? Motiivisi on vain kirjoittaa jotain vastaaan. **'
Puhutaan veljien syyttelijästä. Oletko sellainen ved2?. Teuvo on eemmän kuin palstahäirikkö, hän on etsiville epävarmoille sieluille ja etenkin Herran valituille sielunvihollinen
Ymmärrän Teuvosympatiasi, nutta totuus painaa vaakakupissa enemmänYmmärrän riitasympatiasi. Loputtomiin voit käydä tällaista suniriitaa. Oletko riippuvainen riitahengestä? Helppo vastaus: Olet !
Totuus on Raaamatusta poimittua: Älkää käykö jumalatonta väittelyä tuomitun kan- san kanssa kanssa. Tämä koskee myös yksittäishenkilöitä.
Jos et usko tätä, niin itket ja uskot. Tai pikemminkin toteat. Koska tiedän, että olen oikeassa. Lyöt ikäänkuin päätäsi seinään, paremminkin sanottuna, kallioon. Olet väärällä tiellä.
Siis toimit vastoin, kuin Raamattu opettaa. Mutta jokaisellahan on vapaa valinta.
Et siis käyttäydy Raamatun arvovallan mukaisesti. Harmi. Ved.2 kirjoitti:
Ymmärrän riitasympatiasi. Loputtomiin voit käydä tällaista suniriitaa. Oletko riippuvainen riitahengestä? Helppo vastaus: Olet !
Totuus on Raaamatusta poimittua: Älkää käykö jumalatonta väittelyä tuomitun kan- san kanssa kanssa. Tämä koskee myös yksittäishenkilöitä.
Jos et usko tätä, niin itket ja uskot. Tai pikemminkin toteat. Koska tiedän, että olen oikeassa. Lyöt ikäänkuin päätäsi seinään, paremminkin sanottuna, kallioon. Olet väärällä tiellä.
Siis toimit vastoin, kuin Raamattu opettaa. Mutta jokaisellahan on vapaa valinta.
Et siis käyttäydy Raamatun arvovallan mukaisesti. Harmi.En voi olla kaltaisesi itsensä ylentäjä ved2.
Teuvon opetus on osoittautunut vaaralliseksi etsiville ja epävarmoille, siksi Totuuden valon on paljastettava alati hänen myyräntyönsä.- Ved.2
Devoit kirjoitti:
En voi olla kaltaisesi itsensä ylentäjä ved2.
Teuvon opetus on osoittautunut vaaralliseksi etsiville ja epävarmoille, siksi Totuuden valon on paljastettava alati hänen myyräntyönsä.Sinä et valitettavasti ole mikään valon kantaja. Maailma on täynnänsä myyräntyön tekijöitä. Lopeta sinä nyt omalta osaltasi. Kukaan Jumalaa etsivä ei saa sinun riitasunista mitään avartavaa rakkauden pelastavaa sanomaa. Joten lopeta jo patologinen henkilökohtainen kujanjuoksusi. Et ole evankeliumin asialla, vaan oman henkilökohtaisen projektiosi suhteen. Ihan samaa narsismin sukua on riitasi jumalattoman kanssa. Eli samaan hautaan olet väitteinesi menevä. Tee parannus ja ota vastaan Evankeliumi! Mutta en usko oikein kirjoitustesi perusteella. Mutta onnea matkaan.
Vaikeaa näyttää olevan. - Jumala näkee&tietää
Devoit kirjoitti:
Teuvon opetus on osoittautunut vaaralliseksi etsiville ja epävarmoille, siksi Totuuden valon on paljastettava alati hänen myyräntyönsä.Itsensä ylentäjäkö, joka vetoaa Jumalan sanaan? Onko Jumalan sana käynyt sinulle pilkaksi Devoit? Siltä tuo näyttää erittäin selvästi.
- Lad.....
Devoit kirjoitti:
**Mutta kun olen puolustamassa Raamattua, niin sinun puolustus- ja tukikirjoituksia en ole havainnut! Taidat itse ilakoida, kun olen Raamattua puolustaessa hyökkäysten kohteena. Olet penseä, ja keskityt vain johonkin palstahäirikköön. Kenen ja minkä puolesta täällä kirjoittelet? Motiivisi on vain kirjoittaa jotain vastaaan. **'
Ymmärrän Teuvosympatiasi, nutta totuus painaa vaakakupissa enemmänVoisit Devoit ensinnäkin tutkia itseäsi, oletko edes uskossa. Minäpä uskon ettet ole. Nämä sinun kirjoittelusi eivät auta sinua oman henkilökohtaisen uskon löytämiseksi. Päinvastoin. Ikäänkuin petät itseäsi koko ajan, kun kirjoittelet aina Teuvosta. Oma uskoontulosi siinä loitontuu. Haluatko edes tulla uskoon ja pelastua?
Teuvo sitä ja tätä, mutta entäs SINÄ ITTE? - hä?
Ved.2 kirjoitti:
Näyttää olevaan sotkua muutenkin. Jos henkilöt eivät esiinny omilla nimimerkeillään tunnistettavasti ja käyvät toistensa kimppuun, niin en näe enää olevan älyä käydä mitään keskustelua. Sitä ei enää ole. Tappiolle jäävät siis sellaiset, jotka käyttävät tunnistettua nimimellä rekisteröityen tai muulla nikillä yrittävät pitää ryhdikästä keskustelua yllä. uskovat näyttävät jo poistuneet kommentoimasta?!
Harmi vaan, että tällainen käyttäytyminen on valtaantunut. Tulee vaan mieleen lopunaikojen ihmisen käytösmalli: "silloin ihmiset ovat epähurskaita, toisilleen vihamielisiä, panettelijoita, raakoja, rakkaudettomia..." Raamatusta löytyy sitten tarkemmat ja laajemmat erittelyt.
Kysyn vaan, että ollaanko tultu nyt siihen aikaan, mitä Raamattu todistaa ennen Jeesuksen tuloa? Täytyyhän myös luopioiden täyttää syntiensa mitta!Hä?
- paappa-
Ved.2 kirjoitti:
Näyttää olevaan sotkua muutenkin. Jos henkilöt eivät esiinny omilla nimimerkeillään tunnistettavasti ja käyvät toistensa kimppuun, niin en näe enää olevan älyä käydä mitään keskustelua. Sitä ei enää ole. Tappiolle jäävät siis sellaiset, jotka käyttävät tunnistettua nimimellä rekisteröityen tai muulla nikillä yrittävät pitää ryhdikästä keskustelua yllä. uskovat näyttävät jo poistuneet kommentoimasta?!
Kysyn vaan, että ollaanko tultu nyt siihen aikaan, mitä Raamattu todistaa ennen Jeesuksen tuloa? Täytyyhän myös luopioiden täyttää syntiensa mitta!Älä katso henkilöön Ved,2 vaan sanomaan.
- Devoitin kamu
Devoit kirjoitti:
Teuvon opetus on osoittautunut vaaralliseksi etsiville ja epävarmoille, siksi Totuuden valon on paljastettava alati hänen myyräntyönsä.Niin juuri asia on. Hyvä Devoit!
- Toinen kamu
Devoit kirjoitti:
Teuvon opetus on osoittautunut vaaralliseksi etsiville ja epävarmoille, siksi Totuuden valon on paljastettava alati hänen myyräntyönsä.Devoitille tsemppiä ja varo vedättäjää!
- Veren kautta
Pidetään vaan tämä erittäin tärkeä aloitus ylhäällä.
- Senkka
Veren kautta kirjoitti:
Pidetään vaan tämä erittäin tärkeä aloitus ylhäällä.
Pidetään tämä "verenhuuruinen" aloitus koko ajan ylimmäisenä.
- Teuvokin
Senkka kirjoitti:
Pidetään tämä "verenhuuruinen" aloitus koko ajan ylimmäisenä.
Näköjään on pitämässä aloitusta ylhäällä nimimerkillä senkka :)
- himppulisä
Nyt jo himpun verran enemmän. ;)
- 17
Olet varmaan erehtynyt, sillä henkilökommentteja sisältävät aloituksesi ovat asiattomia, tämä ei.
Itseaiheutettu marttyyrius ei ole varmaankaan sitä oikeaa.- ex-rekisteröitynyt
Itseaiheutetusta marttyyriudesta puheenollen olisi kohtuullista ottaa se puheeksi Teuvon kanssa, joka on edelläkävijä.
- .
ex-rekisteröitynyt kirjoitti:
Itseaiheutetusta marttyyriudesta puheenollen olisi kohtuullista ottaa se puheeksi Teuvon kanssa, joka on edelläkävijä.
niinpä
- 27
Eipä täällä ole Teuvon tekemiä, henkilökommentoinnilla pilattuja aloituksia juuri näkynyt. Sinä ja Devoit tunnutte vastaavan tuosta puolesta.
- ex-rekisteröitynyt
27 kirjoitti:
Eipä täällä ole Teuvon tekemiä, henkilökommentoinnilla pilattuja aloituksia juuri näkynyt. Sinä ja Devoit tunnutte vastaavan tuosta puolesta.
Hah! Joillakuilla miehillä sanotaan olevan valikoivan kuulon, mutta sinulla on ilmiselvästi valikoiva näkö! Niin paljon on Teuvo pitkään harrastanut ns. henkilökommentointia, että hän on siinä aivan yliveto.
- 20
Hah! Joillakuilla miehillä sanotaan olevan valikoivan kuulon, mutta sinulla on ilmiselvästi valikoiva näkö! Niin paljon on Teuvo pitkään harrastanut ns. henkilökommentointia, että hän on siinä aivan yliveto.
No eipä ole tullut hetkeen aikaan vastaan muiden kuin Devoitin ja sinun tekemiä aloituksia, joissa keskistytään henkilökommentointiin. Kaikkia piilossa olevia en lue, joten siellä voi kyllä olla.
Mitä tulee henkilötietoasioihin, säännöt kieltävät selkeästi toisten tietojen julkaisun ilman asianomaisen lupaa. Tämä koskee niin Teuvoa kuin niitäkin jotka Teuvon tietoja repostelevat täällä.
Suurin osa tämän palstan keskustelusta on henkilökohtaista kommentointia, joka ei ole keskustelua raamatusta. - Iljettävä otus
20 kirjoitti:
No eipä ole tullut hetkeen aikaan vastaan muiden kuin Devoitin ja sinun tekemiä aloituksia, joissa keskistytään henkilökommentointiin. Kaikkia piilossa olevia en lue, joten siellä voi kyllä olla.
Mitä tulee henkilötietoasioihin, säännöt kieltävät selkeästi toisten tietojen julkaisun ilman asianomaisen lupaa. Tämä koskee niin Teuvoa kuin niitäkin jotka Teuvon tietoja repostelevat täällä.
Suurin osa tämän palstan keskustelusta on henkilökohtaista kommentointia, joka ei ole keskustelua raamatusta.Teuvo julkaisi palstalla jopa Naomin hänelle lähettämän hyvin intiimin sähköpostin.
Em herra alentuu mihin vain kostonhimossaan. Tuollaistako iljetystä puolustelet? - 19
Iljettävä otus kirjoitti:
Teuvo julkaisi palstalla jopa Naomin hänelle lähettämän hyvin intiimin sähköpostin.
Em herra alentuu mihin vain kostonhimossaan. Tuollaistako iljetystä puolustelet?En puolustele väärää toimintaa. Ja tarvittaessa tulisi henkilön itsensä ottaa yhteyttä väärällä tavalla tietoja julkaisseeseen henkilön viranomaisten kautta.
Niin minä tekisin. - ex-rekisteröitynyt
20 kirjoitti:
Suurin osa tämän palstan keskustelusta on henkilökohtaista kommentointia, joka ei ole keskustelua raamatusta.Syytöksesi vaatii tuekseen perustelun. Osaat varmaankin copy/paste- tekniikan, joten kun nyt olet syytellyt minua henkilökommentointialoituksilla, niin voinet samantien tuoda tähän sellaisen aloituksen väitteesi tueksi,kiitos. Katsellaan sitten, mitä asialle voidaan tehdä. Jos tuomaroit, niin tuomaroi oikein ja puolueettomasti ja tasapuolisesti!
- 23
Syytöksesi vaatii tuekseen perustelun. Osaat varmaankin copy/paste- tekniikan, joten kun nyt olet syytellyt minua henkilökommentointialoituksilla, niin voinet samantien tuoda tähän sellaisen aloituksen väitteesi tueksi,kiitos. Katsellaan sitten, mitä asialle voidaan tehdä. Jos tuomaroit, niin tuomaroi oikein ja puolueettomasti ja tasapuolisesti!
Jos et ole tehnyt henkilöaloituksia, niin hyvä.
23 kirjoitti:
Halvaannutat keskustelupalstan keskustelun. Keskustelussa nimenomaan vastataan siihen mitä joku HENKILÖ on mielipiteenään esittänyt.
Olet vain yhden sortin hurskastelija ja Teuvon harhaoppien puolustaja.- ex-rekisteröitynyt
23 kirjoitti:
Noinko nyt sitten kuittaat väärän väitteesi? Sanoit:"No eipä ole tullut hetkeen aikaan vastaan muiden kuin Devoitin ja sinun tekemiä aloituksia, joissa keskistytään henkilökommentointiin". Ja sitten kevyesti vaan kuittaat asian, kun vaadin perusteluja. Ihmettelen tuollaista toimintaa.
Noinko nyt sitten kuittaat väärän väitteesi? Sanoit:"No eipä ole tullut hetkeen aikaan vastaan muiden kuin Devoitin ja sinun tekemiä aloituksia, joissa keskistytään henkilökommentointiin". Ja sitten kevyesti vaan kuittaat asian, kun vaadin perusteluja. Ihmettelen tuollaista toimintaa.
Tosi asiassa kysymyksessä on Teuvon harhaoppien puolustaja joka naamioi hurskastellen tekonsa. ellei ole sitten Teuvo itse.
Tämä poistattaja on sabotööri, jolla päämissiona on pitää Raamatun totuus veren voimasta pimennossa.- 35
Devoit kirjoitti:
Halvaannutat keskustelupalstan keskustelun. Keskustelussa nimenomaan vastataan siihen mitä joku HENKILÖ on mielipiteenään esittänyt.
Olet vain yhden sortin hurskastelija ja Teuvon harhaoppien puolustaja.Henkilöaloitukset ovat asiattomia, jos et pidä siitä, tee oma keskustelupalsta ja vetäydy sinne haukkumaan niitä, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä.
Täältä lähtee ilmo kaikista asiattomiksi katsottavista aloituksista ja kommenteista.
Tuliko selväksi? - 19
Saat ihmetellä ihan vapaasti. Jos et ole tehnyt henkilöaloituksia, nin hyvä, jos taas olet, se on sinulle huonompi asia koska ne on poistettu.
Jo se, että jankutat asiasta edelleen, on epäilyksiä herättävää. - 21
Devoit kirjoitti:
Tosi asiassa kysymyksessä on Teuvon harhaoppien puolustaja joka naamioi hurskastellen tekonsa. ellei ole sitten Teuvo itse.
Tämä poistattaja on sabotööri, jolla päämissiona on pitää Raamatun totuus veren voimasta pimennossa.Edellinen neuvoni on voimassa vielä, joten olet vapaa perustamaan oman keskustelupalstan ja hallinnoimaan sitä lain puitteissa, jos tämä palsta ei maistu.
35 kirjoitti:
Henkilöaloitukset ovat asiattomia, jos et pidä siitä, tee oma keskustelupalsta ja vetäydy sinne haukkumaan niitä, jotka eivät ole kanssasi samaa mieltä.
Täältä lähtee ilmo kaikista asiattomiksi katsottavista aloituksista ja kommenteista.
Tuliko selväksi?Jopa sai loanheittäjä itselleen näppärän apurin poistattamaan kaiken valehteluunsa kohdistuvan kritiikin.
- ex-rekisteröitynyt
19 kirjoitti:
Saat ihmetellä ihan vapaasti. Jos et ole tehnyt henkilöaloituksia, nin hyvä, jos taas olet, se on sinulle huonompi asia koska ne on poistettu.
Jo se, että jankutat asiasta edelleen, on epäilyksiä herättävää.Perään vain oikeutta. Oletko koskaan kuullut sanontaa, "parempi tutkia kuin hutkia"? Sisäistä se ja toimi sen mukaisesti. Kiitos.
- ex-rekisteröitynyt
Devoit kirjoitti:
Tämä poistattaja on sabotööri, jolla päämissiona on pitää Raamatun totuus veren voimasta pimennossa.Niinpä. Lienee Teuvon asialla, niin puolueellisesti hän toimii.
- 17
Devoit kirjoitti:
Jopa sai loanheittäjä itselleen näppärän apurin poistattamaan kaiken valehteluunsa kohdistuvan kritiikin.
Yritätkö esittää ettet sinä heitä lokaa kenenkään päälle täällä?
Rikot jatkuvasti sääntöjä. - 22
Perään vain oikeutta. Oletko koskaan kuullut sanontaa, "parempi tutkia kuin hutkia"? Sisäistä se ja toimi sen mukaisesti. Kiitos.
Perää pois vaan. Kuten sanoin, jos et ole tehnyt henkilöaloituksia, niin hyvä, jos taas olet, se on sinulle huonompi asia koska ne on poistettu.
Koeta ymmärtää, että täällä on vaikea tietää kuka mitäkin kirjoittaa, kun kommentit voi tehdä millä nikillä hyvänsä.
Jos jankutat vielä pitkään, voi olla että ilmoitan kommenttisi asiattomiksi, sillä ne eivät ole keskustelua raamatusta. - ex-rekisteröitynyt
22 kirjoitti:
Perää pois vaan. Kuten sanoin, jos et ole tehnyt henkilöaloituksia, niin hyvä, jos taas olet, se on sinulle huonompi asia koska ne on poistettu.
Koeta ymmärtää, että täällä on vaikea tietää kuka mitäkin kirjoittaa, kun kommentit voi tehdä millä nikillä hyvänsä.
Jos jankutat vielä pitkään, voi olla että ilmoitan kommenttisi asiattomiksi, sillä ne eivät ole keskustelua raamatusta.Katsopas omia kommenttejasi ihan rehellisesti. Et ole itse sanallakaan kommentoinut itse aloitusta, vaan aloit väärillä syytöksillä pelaamaan omaa väärämielistä peliäsi. Häpeä siitä sinulle lankeaa. Mielenkiintoista olisi tietää ihan vilpitön totuus, milloin ylipäänsä olet moninimimerkeilläsi kommentoinut raamatullisia tai Raamatun aiheisia aloituksia asiallisesti. Mietihän sitä iltapuhteeksesi.
PS: En ole edes vaatinut sinulta anteeksipyyntöä väärälle syytöksellesi, vaikka sinulta voisi sitä vaatia tai pyytää. - 18
Katsopas omia kommenttejasi ihan rehellisesti. Et ole itse sanallakaan kommentoinut itse aloitusta, vaan aloit väärillä syytöksillä pelaamaan omaa väärämielistä peliäsi. Häpeä siitä sinulle lankeaa. Mielenkiintoista olisi tietää ihan vilpitön totuus, milloin ylipäänsä olet moninimimerkeilläsi kommentoinut raamatullisia tai Raamatun aiheisia aloituksia asiallisesti. Mietihän sitä iltapuhteeksesi.
PS: En ole edes vaatinut sinulta anteeksipyyntöä väärälle syytöksellesi, vaikka sinulta voisi sitä vaatia tai pyytää.Omassa rehellisyydessäsi vaikuttaa olevan parantamisen varaa, ja paljon.
- 21
Syytöksesi vaatii tuekseen perustelun. Osaat varmaankin copy/paste- tekniikan, joten kun nyt olet syytellyt minua henkilökommentointialoituksilla, niin voinet samantien tuoda tähän sellaisen aloituksen väitteesi tueksi,kiitos. Katsellaan sitten, mitä asialle voidaan tehdä. Jos tuomaroit, niin tuomaroi oikein ja puolueettomasti ja tasapuolisesti!
Tuossa muuten ihan vähän matkan päässä on oma henkilökommenttisi :
"ex-rekisteröitynyt
29.1.2012 16:04
Hah! Joillakuilla miehillä sanotaan olevan valikoivan kuulon, mutta sinulla on ilmiselvästi valikoiva näkö! Niin paljon on Teuvo pitkään harrastanut ns. henkilökommentointia, että hän on siinä aivan yliveto. "
Pitääkin kerätä näm talteen, niin voi sitten laittaa ylläpidolle. - ex-rekisteröitynyt
20 kirjoitti:
Suurin osa tämän palstan keskustelusta on henkilökohtaista kommentointia, joka ei ole keskustelua raamatusta.Mikä sinua estää nuhtelemasta T.S.ia siitä, että hän jatkuvasti mainitsee henkilöiden koko nimiä negatiivisessa asiayhteydessä? Nämä henkilöt vieläpä ovat palstan ulkopuolisia. Kysyn vaan.
- itse teet samoja
18 kirjoitti:
Omassa rehellisyydessäsi vaikuttaa olevan parantamisen varaa, ja paljon.
Hei! Tämä oli puhdas henkilökommentti! Kuinkas se nyt näin...
- niin se on aina
itse teet samoja kirjoitti:
Hei! Tämä oli puhdas henkilökommentti! Kuinkas se nyt näin...
Niinpä. Pata kattilaa soimaa.
- Et kykene!
17 kirjoitti:
Yritätkö esittää ettet sinä heitä lokaa kenenkään päälle täällä?
Rikot jatkuvasti sääntöjä.Olisitpa edes itse esimerkkinä. Mutta kun et siihen kykene!
- muistelen niin, että
"tämä ei".
No mutta etkös sinä inhonnutkaan näitä sovitusverikirjoituksia? - etsitkö rikkoja?
21 kirjoitti:
Tuossa muuten ihan vähän matkan päässä on oma henkilökommenttisi :
"ex-rekisteröitynyt
29.1.2012 16:04
Hah! Joillakuilla miehillä sanotaan olevan valikoivan kuulon, mutta sinulla on ilmiselvästi valikoiva näkö! Niin paljon on Teuvo pitkään harrastanut ns. henkilökommentointia, että hän on siinä aivan yliveto. "
Pitääkin kerätä näm talteen, niin voi sitten laittaa ylläpidolle.Mitäs tuossa nyt pahaa oli? Ihan normaalin säyseä kommentti.
- toimi oikein
19 kirjoitti:
En puolustele väärää toimintaa. Ja tarvittaessa tulisi henkilön itsensä ottaa yhteyttä väärällä tavalla tietoja julkaisseeseen henkilön viranomaisten kautta.
Niin minä tekisin.Jos haluat toimia tuomarina, sinun pitää olla puolueeton. Nyt olet puolueellinen väärä tuomari.
- Niinpä niin!
Et kykene! kirjoitti:
Olisitpa edes itse esimerkkinä. Mutta kun et siihen kykene!
Niinpä!
- kovasti ihmettelen!
Mikä sinua estää nuhtelemasta T.S.ia siitä, että hän jatkuvasti mainitsee henkilöiden koko nimiä negatiivisessa asiayhteydessä? Nämä henkilöt vieläpä ovat palstan ulkopuolisia. Kysyn vaan.
Niinpä. Sitä minäkin ihmettelen!
- ex-rekisteröitynyt
Niin. Ilman Golgatan sovitusta, jonka Jeesus meille verellään hankki, meillä ei ole yhtään mitään, ei minkäänlaista pelastumisen mahdollisuutta. Sovituksen kannalta yhtä tärkeä totuus on se, että Jeesus nousi kuolleista, koska kuolema ei voinut häntä pitää ja se, että hän nousi ylös Isän luo. Isä siis täysin hyväksyi Jeesuksen sovituskuoleman ja se riittää myös meille. Sitä työtä ihminen ei voi paikkailla, eikä täydentää. Jumala teki 100% teon puolestamme. Hallelujaa! Aamen.
- aamenaamenaamen!!!
Aamen! Siinä on oikeaa evankeliumia!
"Veressä pelastus!"
Tänään sen vihdoinkin tajusin, mistä sinä tuon veren himon itsellesi sait, kun et ahtaasta portista sisälle päässyt.
Sehän on verenperintönä sinulla:
"Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä minä julistan kaikki sinun syntisi anteeksi annetuiksi."
PISTE!- PISTE!
Room. 5:9
Paljoa ennemmin me siis nyt, kun olemme vanhurskautetut hänen veressään, pelastumme hänen kauttansa vihasta.
Rinnakkaisviitteet
1Tess. 1:10 ja odottamaan taivaista hänen Poikaansa, jonka hän on herättänyt kuolleista, Jeesusta, joka pelastaa meidät tulevasta vihasta.
Hebr. 9:14 kuinka paljoa enemmän on Kristuksen veri, hänen, joka iankaikkisen Hengen kautta uhrasi itsensä viattomana Jumalalle, puhdistava meidän omantuntomme kuolleista teoista palvelemaan elävää Jumalaa!
PISTE! Teuvo esittää niin vakuuttavasti riivaajahenkien sanomansa, että tyhmimmällekin pitäisi olla selvää että se on isästään per,keleestä.
Sekin on tietenkin mahdollista ja jopa todennäköistä, että Teuvo on niin käsitysesteellinen ettei tajua Raamatun sanomaa.
Hebr. 2:14
Koska siis lapsilla on veri ja liha, tuli hänkin niistä yhtäläisellä tavalla osalliseksi, että hän kuoleman kautta kukistaisi sen, jolla oli kuolema vallassaan, se on perkeleen,
Rinnakkaisviitteet
Jes. 25:8 Hän hävittää kuoleman ainiaaksi, ja Herra, Herra pyyhkii kyyneleet kaikkien kasvoilta ja ottaa pois kansansa häväistyksen kaikesta maasta. Sillä Herra on puhunut.
Joh. 1:14 Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.
Joh. 12:31 Nyt käy tuomio tämän maailman ylitse; nyt tämän maailman ruhtinas pitää heitettämän ulos.
1Kor. 15:26 Vihollisista viimeisenä kukistetaan kuolema.
1Kor. 15:54 Mutta kun tämä katoavainen pukeutuu katoamattomuuteen ja tämä kuolevainen pukeutuu kuolemattomuuteen, silloin toteutuu se sana, joka on kirjoitettu: "Kuolema on nielty ja voitto saatu."
1Kor. 15:55 "Kuolema, missä on sinun voittosi? Kuolema, missä on sinun otasi?"- et mitään.
Sä et todellakaan tajua sovituksesta mitään.
- ei omilla ansioilla!
Mistäpä oletkaan saanut noin suuren vastenmielisyyden Jeesuksen sovitusverta kohtaan? Et sinäkään voi omilla ansioillasi Jumalalle kelvata. Se on MAHDOTONTA.
- heh..
"Korsi pois porsaan suusta."
- heh heh heh!
Ei saada korsia pois vanhoillislestadiolaisten suupielistä, sillä hehän ovat tunnetusti maan suurimpia tupakan kuluttajia.
Viinan himo on kuitattu tupakan himolla.
- heh.,,
Eikö muilla sitten oo ???? korsia, jos niin on nii on lestoja maa täynnänsä, ei paha juttu.
- Ved.2
Kysyisin sinulta totisesti Devoit kaikella kunnioituksella, oletko uudestisyntynyt?
(Joh. 3: 7): Älä ihmettele, että minän sanon sinulle; teidän täytyy syntyä uudesti ylhäältä.
Totisesti, totisesti minä sanon sinulle: joka ei synny uudesti ylhäältä, se ei voi nähdä Jumalan valtakuntaa (Joh.3.5).Mikä minä olen sinulle tiliä tekemään ved2? Sinusta huokuu koko ajan itsensä ylentäjä.
Voin minä kehua sinua kuinka erinomainen uskovainen oletkaan.- Ved.2
Devoit kirjoitti:
Mikä minä olen sinulle tiliä tekemään ved2? Sinusta huokuu koko ajan itsensä ylentäjä.
Voin minä kehua sinua kuinka erinomainen uskovainen oletkaan.Eli vastauksesi on, ettet ole uudestisyntynyt. Jos olisin itseni ylentäjä, niin kyllä kirjoittaiosinkin siihen malliin. Paljon olisikin kirjoitettavaa.
Koska et nimenomaan todista siitä, että olisti uudestisyntynyt, niin et ole relevantti keskustelija. Siksipä juuri räyhäät hedelmätöntä ikuisuusriitaa sunisi kanssa.
Itsellä¨ei ole osaa eikä arpaa koko väittelyynne. paitsi, että tunnen riitakumppanisi.
Jos olisit uskossa, et harrastaisi tällaisia Raamattukeskusteluja, koska ne eivät alkuunkaan ole sellaisia. Jo älyn pitäisi sitä viestittää. Olet harhassa ja mieltä vailla.
Sun pitäisi palata ihan perusasioihin. Mutta ylpeysköhän on esteenä? En tiedä, mutta hukassa näytät olevan!
Millä oikeudella otat itsellesi tuomarin valtuudet ved2? Ei ihme että sympatiseeraat teuvoa, olettehan tuomarikollegoja.
Roomalaiskirje:
2:1 Sentähden sinä, oi ihminen, et voi millään itseäsi puolustaa, olitpa kuka hyvänsä, joka tuomitset. Sillä mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja.
2:2 Ja me tiedämme, että Jumalan tuomio on totuuden mukainen niille, jotka senkaltaisia tekevät.
2:3 Vai luuletko, ihminen, sinä, joka tuomitset niitä, jotka senkaltaisia tekevät, ja itse samoja teet, että sinä vältät Jumalan tuomion?
2:4 Vai halveksitko hänen hyvyytensä ja kärsivällisyytensä ja pitkämielisyytensä runsautta, etkä tiedä, että Jumalan hyvyys vetää sinua parannukseen?
2:5 Kovuudellasi ja sydämesi katumattomuudella sinä kartutat päällesi vihaa vihan ja Jumalan vanhurskaan tuomion ilmestymisen päiväksi,
Hän joka näkee sydämeeni, tietää sieluntilani, minun ei tarvitse itsensäylentäjille ja veljien tuomitsijoille todistella yhtään mitään.- Ved,2
Otin vaan kissan pöydälle sinunkin kohdallasi. Ja toit kyllä oman kissasi. Minulla ei ensinkään ole mitään tekemistä sinun jumalattoman väittelijäsi kanssa.
Sinulla varmaan on oma sielusi ja sydämesi tunnistaja, mutta uudestisyntymisestä si ulla ei ole minkäänlaista todistusta. En ole ainakaan huomannut kirjoitistesi perusteella. Tämä ei ole syytös, vaan vaillinaisuus. En ole havainnut todistustasi uudestisuntymästä. Sitä en ole havainnut lestadiolaisuudessa, enkä adventismissa, mitä olet tietääkseni edustanut?
Riita jonkun jumalattoman kanssa todistaa kyllä päinvastaista orientoitumista. - Mieti tarkkaan!
Ved,2 kirjoitti:
Otin vaan kissan pöydälle sinunkin kohdallasi. Ja toit kyllä oman kissasi. Minulla ei ensinkään ole mitään tekemistä sinun jumalattoman väittelijäsi kanssa.
Sinulla varmaan on oma sielusi ja sydämesi tunnistaja, mutta uudestisyntymisestä si ulla ei ole minkäänlaista todistusta. En ole ainakaan huomannut kirjoitistesi perusteella. Tämä ei ole syytös, vaan vaillinaisuus. En ole havainnut todistustasi uudestisuntymästä. Sitä en ole havainnut lestadiolaisuudessa, enkä adventismissa, mitä olet tietääkseni edustanut?
Riita jonkun jumalattoman kanssa todistaa kyllä päinvastaista orientoitumista.Onko sinun mielestäsi väärin vastustaa harhaoppia? Kalliiden sielujen tähden, joita tälläkin palstalla on, on mielestäni tärkeää, että paljastetaan eksyttäjä niille, jotka vaeltavat vielä vailla Paimenta, etteivät suden suuhun juoksisi. Etkö sinä siis olisi varoittamassa sudesta, jos sellainen alueellasi kulkisi ja vaanisi lapsukaisia? Sinäkö olisit vain hiljaa, etkä välittäisi?!
- ei armin kaltainen
Ved,2 kirjoitti:
Riita jonkun jumalattoman kanssa todistaa kyllä päinvastaista orientoitumista."...uudestisuntymästä. Sitä en ole havainnut lestadiolaisuudessa, enkä adventismissa..."
Ja kun sinä et ole havainnut, sekö tarkoittaa, että uudestisyntyneitä lestadiolaisia tai adventisteja ei silloin ole?
alat huolestuttavasti vaikuttaa armin kaltaiselta. - Jumala näkee&tietää
Ei ole päätä eikä häntää sinun kirjoituksissasi Devoit. Olette mm. Sunin kanssa kumpikin uskovien vihaajia. Mutta samalla olette vihollisia Jumalaa kohtaan.
- Lad........
Mieti tarkkaan! kirjoitti:
Onko sinun mielestäsi väärin vastustaa harhaoppia? Kalliiden sielujen tähden, joita tälläkin palstalla on, on mielestäni tärkeää, että paljastetaan eksyttäjä niille, jotka vaeltavat vielä vailla Paimenta, etteivät suden suuhun juoksisi. Etkö sinä siis olisi varoittamassa sudesta, jos sellainen alueellasi kulkisi ja vaanisi lapsukaisia? Sinäkö olisit vain hiljaa, etkä välittäisi?!
Mm. Devoitin ja Sunin kirjoitukset menevät kauas evankeliumin sanomasta, eli harhateille.
Riitahengistä on kysymys. Ei kirkasta Kristusta millään tavoin. - Ved.2
Lad........ kirjoitti:
Mm. Devoitin ja Sunin kirjoitukset menevät kauas evankeliumin sanomasta, eli harhateille.
Riitahengistä on kysymys. Ei kirkasta Kristusta millään tavoin.Eli siis olen Ladin...kanssa samaa mieltä. Ette kirkasta evankeliumia. Harhassa olette kumpikin. Suosittelisin uskoontuloa noin aluksi. Silloin ymmärtää ainakin sen, että em. riitahenki ei kuulu uskovan sielun tilaan eikä sydämeen. Tästä on kysymys.
Riitaisuus johtuu yksinketaiseti uskon puutteesta.Devoit ei näemmä tiedä, mitä uskoontulo ja uudestisyntyminen tarkoittaa! Olikohan Joh.3:16 tai jotain? Kannattaa lukeaa Raamattua. - Ved.2
Onko sinun mielestäsi väärin vastustaa harhaoppia? Kalliiden sielujen tähden, joita tälläkin palstalla on, on mielestäni tärkeää, että paljastetaan eksyttäjä niille, jotka vaeltavat vielä vailla Paimenta, etteivät suden suuhun juoksisi. Etkö sinä siis olisi varoittamassa sudesta, jos sellainen alueellasi kulkisi ja vaanisi lapsukaisia? Sinäkö olisit vain hiljaa, etkä välittäisi?!
Kyllä itse olisin todistamassa pelastajasta, Jeesuksesta Kristuksesta. Jeesuksen vihollisia kyllä riittää ja Hänen vihamiehiään. Mutta kuka todistaa Jeesuksen työtä Golgatalla, sovittajana, pelastajana? Hyvinpä harva, vaikka Raamattupalstalla ollaan.
Mutta sen ympärillä kyllä sanan säilä lentää, missä toinen toistansa vastaan käy. Mutta näinhän Raamattu todistaakin näistä lopunajan ihmisistä. - Ved.2
Jumala näkee&tietää kirjoitti:
Ei ole päätä eikä häntää sinun kirjoituksissasi Devoit. Olette mm. Sunin kanssa kumpikin uskovien vihaajia. Mutta samalla olette vihollisia Jumalaa kohtaan.
Näin itsekin olen kokenut. Eli ei päätä eikä häntää. Muussa tapauksessa olisin kokenut, että D. olisi kyllä jo ottanut yhteyttä. Mutta kyllä tämä on ollut jo tiedossa alusta alkaen. Täytyy kuitenkin olla optimistinen loppuun asti, koska niin lyhyessä ajassa eletään. Toivoa sopii, mutta pahalta näyttää.
- pahalta näyttää
Ved.2 kirjoitti:
Näin itsekin olen kokenut. Eli ei päätä eikä häntää. Muussa tapauksessa olisin kokenut, että D. olisi kyllä jo ottanut yhteyttä. Mutta kyllä tämä on ollut jo tiedossa alusta alkaen. Täytyy kuitenkin olla optimistinen loppuun asti, koska niin lyhyessä ajassa eletään. Toivoa sopii, mutta pahalta näyttää.
Elikä se todistaa että on päätä tai häntää jos ottaa sinuun yhteyttä. Outo käsitys, onpa tosiaan.
- Eikö halua vaan ole?
Jumala näkee&tietää kirjoitti:
Sama koskee myös Semperiä. Vihaa uskovia, ja samalla vihaa Jumalaa. Viha on erittäin syvälle juurtunutta.
Olen järkyttynyt, kun ihmiset eivät tajua, mitä mahdollisesti menettävät. Eikö taisteleminen ikuisesta elämästä kiinnosta? - Palloko lie hukassa?
pahalta näyttää kirjoitti:
Elikä se todistaa että on päätä tai häntää jos ottaa sinuun yhteyttä. Outo käsitys, onpa tosiaan.
Ved "haahuilee" väärällä palstalla.
- Ved.2
Ainoastaan uudestisyntyneet voivat hengen voimassa vastustaa harhaoppisten harhaoppia. Mutta kun ei ole tapahtunut kyseistä mielenmuutosta hengessä, niin jonkin vastustaminen on aivan turhaa. Niin kuin olemme havainneetkin. Vastustaja on vaan saanut lisää bensaa liekkeihinsä ja sitä kautta enemmän palstatilaa. Devoitin ja muiden avustuksella.
D:kin toivoi, että kyseinen profeetta olisi kuollut. Mutta niin vain esittelee saatanallisia säkeitään. Mitä voimme tästä päätellä? Voimme päätellä sen, että kuolemaan asti ollaan tukkanuottasilla. Mutta mitään todella rakentavaa emme tule koskaan saamaan kyseisten henkilöiden toimesta.
Kun kuolema oikeasti korjaa satoaan, niin tällaisilla riitaorientoituneilla henkilöillä ei ole asiaa Pyhään Kaupunkiin. Siitä Raamattu todistaa ihan yksiselitteisesti. -Jos ei tehdä parannusta!? Siitä vaan ei ole merkkejä. - Ved.2
Palloko lie hukassa? kirjoitti:
Ved "haahuilee" väärällä palstalla.
Tavallaan olet oikeassa. Tietyllä tavalla olen väärällä palstalla. Pallo ei ole kuitenkaan hukassa. Mutta ei tämä itsekkäästi ajatellen ole ollenkaan oma palstani. Mutta jospa Herra johdattaakin tälle palstalle?
Olen kuitenkin harvinaisen selkeällä mielellä, mihin itse kuulun. Päättele siten mihin myös itse kuulut! Ved.2 kirjoitti:
Ainoastaan uudestisyntyneet voivat hengen voimassa vastustaa harhaoppisten harhaoppia. Mutta kun ei ole tapahtunut kyseistä mielenmuutosta hengessä, niin jonkin vastustaminen on aivan turhaa. Niin kuin olemme havainneetkin. Vastustaja on vaan saanut lisää bensaa liekkeihinsä ja sitä kautta enemmän palstatilaa. Devoitin ja muiden avustuksella.
D:kin toivoi, että kyseinen profeetta olisi kuollut. Mutta niin vain esittelee saatanallisia säkeitään. Mitä voimme tästä päätellä? Voimme päätellä sen, että kuolemaan asti ollaan tukkanuottasilla. Mutta mitään todella rakentavaa emme tule koskaan saamaan kyseisten henkilöiden toimesta.
Kun kuolema oikeasti korjaa satoaan, niin tällaisilla riitaorientoituneilla henkilöillä ei ole asiaa Pyhään Kaupunkiin. Siitä Raamattu todistaa ihan yksiselitteisesti. -Jos ei tehdä parannusta!? Siitä vaan ei ole merkkejä.***Ainoastaan uudestisyntyneet voivat hengen voimassa vastustaa harhaoppisten harhaoppia. Mutta kun ei ole tapahtunut kyseistä mielenmuutosta hengessä, niin jonkin vastustaminen on aivan turhaa.***
Taas vedättäjä omii itselleen tuomarin roolin, sinä et näe ihmisten sydämeen, etkä voi tuomita ketää uudestisyntymättömäksi.
****Niin kuin olemme havainneetkin. Vastustaja on vaan saanut lisää bensaa liekkeihinsä ja sitä kautta enemmän palstatilaa. Devoitin ja muiden avustuksella.***
Höpö höpö, nimenomaan valheita vastustavilla kirjoituksillamme olemme saaneet sunilahkon nurin.
***D:kin toivoi, että kyseinen profeetta olisi kuollut.***
Ja mihin tuo väite sitten perustuu?- Näin vaan on
Devoit kirjoitti:
***Ainoastaan uudestisyntyneet voivat hengen voimassa vastustaa harhaoppisten harhaoppia. Mutta kun ei ole tapahtunut kyseistä mielenmuutosta hengessä, niin jonkin vastustaminen on aivan turhaa.***
Taas vedättäjä omii itselleen tuomarin roolin, sinä et näe ihmisten sydämeen, etkä voi tuomita ketää uudestisyntymättömäksi.
****Niin kuin olemme havainneetkin. Vastustaja on vaan saanut lisää bensaa liekkeihinsä ja sitä kautta enemmän palstatilaa. Devoitin ja muiden avustuksella.***
Höpö höpö, nimenomaan valheita vastustavilla kirjoituksillamme olemme saaneet sunilahkon nurin.
***D:kin toivoi, että kyseinen profeetta olisi kuollut.***
Ja mihin tuo väite sitten perustuu?Sun kirjoitukses Dev paljastaa, ettet ole uudestisyntynyt, etkä siis tiedä mitä se tarkoittaa.
Näin vaan on kirjoitti:
Sun kirjoitukses Dev paljastaa, ettet ole uudestisyntynyt, etkä siis tiedä mitä se tarkoittaa.
Siellä toinen tuomari. Älä luulekkaan että siihen halpaan menisin että alkaisin Teuvon lailla keshuskelemaan kokemuksillani
- Näin vaan on
Devoit kirjoitti:
Siellä toinen tuomari. Älä luulekkaan että siihen halpaan menisin että alkaisin Teuvon lailla keshuskelemaan kokemuksillani
Hengellinen ihminen tutkii kaiken, ja voi koetella muita, mutta häntä itseään ei voi koetella kukaan muu kuin toinen hengellinen ihminen. Tuomarointi on ihan toinen asia.
Tässä taas paljastit sen, ette ole uudestisyntynyt Jumalan Hengestä, etkä siis voi olla uskossakaan.
Hengellinen ihminen tuntee toisen Jumalan Hengessä olevan. - Olet ved2
Näin vaan on kirjoitti:
Hengellinen ihminen tutkii kaiken, ja voi koetella muita, mutta häntä itseään ei voi koetella kukaan muu kuin toinen hengellinen ihminen. Tuomarointi on ihan toinen asia.
Tässä taas paljastit sen, ette ole uudestisyntynyt Jumalan Hengestä, etkä siis voi olla uskossakaan.
Hengellinen ihminen tuntee toisen Jumalan Hengessä olevan.Ja olet ylentänyt itsesi "hengelliseksi ihmiseksi"
Näin vaan on kirjoitti:
Hengellinen ihminen tuntee toisen Jumalan Hengessä olevan.""Hengellinen ihminen tutkii kaiken, ja voi koetella muita, mutta häntä itseään ei voi koetella kukaan muu kuin toinen hengellinen ihminen. Tuomarointi on ihan toinen asia.
Hengellinen ihminen tuntee toisen Jumalan Hengessä olevan. ""
Loppujen lopuksi sinussa ved2, ei ole mitään erilaista kuin Teuvossakaan. Olet samanlainen toisten tuomari ja armon ehdolle laittaja kuin Teuvokin.- Pirkanmaalta
Devoit kirjoitti:
""Hengellinen ihminen tutkii kaiken, ja voi koetella muita, mutta häntä itseään ei voi koetella kukaan muu kuin toinen hengellinen ihminen. Tuomarointi on ihan toinen asia.
Hengellinen ihminen tuntee toisen Jumalan Hengessä olevan. ""
Loppujen lopuksi sinussa ved2, ei ole mitään erilaista kuin Teuvossakaan. Olet samanlainen toisten tuomari ja armon ehdolle laittaja kuin Teuvokin.On käynyt ilmeiseksi, että Ved2 kirjoittaa ns. puskasta, vaikka hän juuri oli nimimerkkiuskollisuutta tähdentäviä kirjoittajia. Surullista, jos näin on.
Ja mitä tulee lauseeseen "oletko uudestisyntynyt?", kun tuon tietyssä äänilajissa esittää, se on samaa vallankäyttöä kuin mikä tahansa Raamatulla päähän lyönti. Oikeasti Hengestä syntynyt pysyy nöyränä eikä rupea "tenttailemaan" toisen uudestisyntymää tuolla tavalla. Kun Paavali kysyi kuulijoiltaan"saitteko Pyhän Hengen kun tulitte uskoon", kysymys on asetettu sellaisessa äänilajissa, että vastaajat eivät pillastuneet, vaikka joutuivatkin toteamaan "emme ole kuulleetkaan mistään Pyhästä Hengestä".
Jos kysyjällä itsellään on jonkinasteinen varmuus omasta autuudestaan ja alkaa tentata lähimmäistään jo "epäily" toisen uudestisyntymättömyydestä mielessään, mitä muuta tämä on kuin itsensä ylentämistä kyseenalaisin, väärin motiivein? Ainakin voidaan todeta, että uskovan ihmisen liha tuli kompastukseksi, josta on tehtävä parannus.
Ylpeys käy aina lankeemuksen edellä. Niitä huonoja tekoja, joista muita alkaa kovin kärkkäästi moittia, tekee kohta itse perässä.
Kiitos Herralle Jeesukselle. Hän, joka oli virheetön uhrikaritsa, on verensä ansiosta maksanut meidän syntimme ja nostanut meidät kadotuksen varjosta valoon.
- ex-rekisteröitynyt
Niinkuin olet itse huomannut, vihollinen yrittää kaikin tavoin hyökätä ja lannistaa niitä, jotka Jeesusta ja hänen sovitustyötään halveksivat ja herjaavat. Ne raivoavat niitä, joilla on veren merkki sydämissään.
Jeesus ei hylkää sitä, joka hänen luokseen on tullut ja tulee. Siksi pysymme aivan rohkeina ja pää pystyssä, sillä Jeesus ei hylkää, eikä jätä ja hänen armossaan on meille kylliksi!- Hämmästyttävää!
"Niinkuin olet itse huomannut, vihollinen yrittää kaikin tavoin hyökätä ja lannistaa niitä, jotka Jeesusta ja hänen sovitustyötään halveksivat ja herjaavat. Ne raivoavat niitä, joilla on veren merkki sydämissään."
Oletko "päivittänyt" mielipiteesi. - ex-rekisteröitynyt
Hämmästyttävää! kirjoitti:
"Niinkuin olet itse huomannut, vihollinen yrittää kaikin tavoin hyökätä ja lannistaa niitä, jotka Jeesusta ja hänen sovitustyötään halveksivat ja herjaavat. Ne raivoavat niitä, joilla on veren merkki sydämissään."
Oletko "päivittänyt" mielipiteesi.Päivittänyt? Mitä päivittämistä niissä on?
Ymmärrän sinun viestiesi painotuksia Devoit erittäin hyvin.
Palstalla toimii edelleen karkea eksyttäjä, aikamme miespuolinen Iisebel, jolle Jumalan sana on totta vain siltä osin kuin se palvelee tuon eksyttäjän paisunutta ja korvasyyhyistä egoa.
KAIKKI se, mitä tuo antikristillinen eksyttäjä tuo palstalle, perustuu valheelliseen käsitykseen Jumalan evankeliumista. Jeesuksen sanoja tuo eksyttäjä sietää, joskaan hän EI päästä totuuden sanaa sydämeensä. Jokaiselle täytyi asian varmistua viimeistään siinä vaiheessa, kun tuo eksyttäjä sanoi hyväksyvänsä Paavalin sanoista vain 25 %. Palsta-iisebelin eksytys ei ole sen arvoinen, että sitä kannattaisi syvempään ruotia tai pöyhiä.
Nimimerkki Ved.2 osoittaa sinunkin kohdallasi Devoit todellisen karvansa. Kameleontin tavoin väriään vaihtava vedättäjä kylläkin hyväksyy entisen mestarinsa arvostelun, mutta EI sitä, että hänen ex-mestarinsa juonia ryhdytään tosimielessä paljastamaan.
Ved.2 on valmis palaamaan takaisin mestarinsa syliin välittömästi, jos/kun tuo iisebeli suostuu lepertelemään hänelle kyllin suloisesti. Sitä tietä ja porttia ei Ved.2 halua tai pysty itseltään sulkemaan.
Jatka Devoit päättäväistä ja lopullista irtiottoasi eksyttäjän kynsistä. Vihollisen demoninen valta on suuri ja petollinen. S*atana tuntee meidän heikkoutemme ja käyttää niitä säälimättä hyväkseen.
Mutta joka kerta kun annamme todistuksen Jumalan sanan totuuden puolesta, me lujitamme otettamme siitä pelastuksesta, joka on Sanassa meille luvattu. Tiedän, että eksyit aikanaan käymään suniliejun liki pohjamudissa. Niinpä sinun todistuksesi vapauden puolesta ei ole mennyt lainkaan liian pitkälle. Jatka niin kauan kuin saat sydämeesi täyden varmuuden vapaudestasi.
Jumala sinua Devoit runsaasti siunatkoon!- Pahuus tappaa
Mikä jumala siunatkoon? Ei ainakaan taivaallinen PYHÄ JUMALA. Teidän jumalanne on sieltä pimeydestä. Semperit ynnä kumppanit palvovat sielunvihollista näköjään viimeiseen hengenvetoon asti.
Tee siis parannus jos pystyt! Mutta kovasydämisyydellesi ja ylpeydellesi taitaa olla aika vaikeaa. Siksi käyt uskovien kimppuun.Te uskonnolliset (jotka ette ole uskossa) olette pahimpia. Monet ateistitkin ovat kilteimpiä. Jotkut voivat tulla jopa uskoon,.
"Eivät kaikki, jotka sanovat Herra Herra, pääse taivasten valtakuntaan vaan ne, jotka tekevät taivaallisen Isän tahdon". Pahuus tappaa kirjoitti:
Mikä jumala siunatkoon? Ei ainakaan taivaallinen PYHÄ JUMALA. Teidän jumalanne on sieltä pimeydestä. Semperit ynnä kumppanit palvovat sielunvihollista näköjään viimeiseen hengenvetoon asti.
Tee siis parannus jos pystyt! Mutta kovasydämisyydellesi ja ylpeydellesi taitaa olla aika vaikeaa. Siksi käyt uskovien kimppuun.Te uskonnolliset (jotka ette ole uskossa) olette pahimpia. Monet ateistitkin ovat kilteimpiä. Jotkut voivat tulla jopa uskoon,.
"Eivät kaikki, jotka sanovat Herra Herra, pääse taivasten valtakuntaan vaan ne, jotka tekevät taivaallisen Isän tahdon".Olisi reilumpaa Ved.2, että lausuisit julmetut tuomiosi omalla nimimerkillä eikä puskista? Miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi?
Samaa Jumalaa ja vielä armoa armon päälle me tarvitsemme molemmat. Mutta löytääksemme armon avuksemme oikeaan aikaan meillä tulee olla vilpitön mieli Jumalan edessä. Rakkautta totuuteen, sitä me tarvitsemme. Valheen tiet on hylättävä, jos mielii Jeesusta seurata.
"Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."
2.Timoteuksen kirje 2:19- Minun ainoastaan
Semper.Fidelis kirjoitti:
Olisi reilumpaa Ved.2, että lausuisit julmetut tuomiosi omalla nimimerkillä eikä puskista? Miksi et rekisteröi nimimerkkiäsi?
Samaa Jumalaa ja vielä armoa armon päälle me tarvitsemme molemmat. Mutta löytääksemme armon avuksemme oikeaan aikaan meillä tulee olla vilpitön mieli Jumalan edessä. Rakkautta totuuteen, sitä me tarvitsemme. Valheen tiet on hylättävä, jos mielii Jeesusta seurata.
"Luopukoon vääryydestä jokainen, joka Herran nimeä mainitsee."
2.Timoteuksen kirje 2:19Minun nim."pahuus tappaa jumalattoman" on MINUN nimmarini, EI ved.2:sen!!
Olkoon se nyt selvä!!!! Jos ei ole, ei se ole kyllä minun ongelmani. Uskokoon ken tahtoo, ihan sama mulle. Ei paskankaan merkitystä tässä poloisessa maailmasa.
- Harvinainen ilmiö???
Onko Devoit pannut merkille kuinka liikuttava yksimielisyys on vallinnut viime yönä, eri nimimerkkien kesken.
- merkillepanija
Mitä tarkoitat "liikuttavalla yksimielisyydellä"? Ainakin sen panin merkille, että yksi Naomin viestiketju on poistettu. Miksi?
Minulla ei ole ollut lainkaan liikuttavaa yksimielisyyttä vedättäjän kanssa. Se asia ei tietysti liikuta moniakaan palstalla.
Eikä senpuoleen, ei sen tarvitsekaan liikuttaa. Mutta kiinnostava keskustelija tuo vedkakkonen on, vaikka asialla ei hengellisesti laajempaa merkitystä olekaan.
Sosiaalisen median ilmiönä on mielenkiintoista havaita se kaksijakoisuus, jolla ved2 toisaalta suostuu sorsimaan sunia, mutta toisaalta taas hyökkää mustasukkaisuuden kiihkolla niitä vastaan, jotka rohkenevat määrätietoisemmin arvostella Raamattupalstan eksyttäjäherran edesottamuksia.
By the way, olen kohtuullisen varma, että 'viime yön' (29.-30.1) kommentoijilla (ved.2/Jumala näkee&tietää/Lad.....) on paljon muutakin yhteistä kuin heidän herhiläismäinen suhtautumisensa nimimerkki Devoit'iin. Epäilen vahvasti ns. personaaliunionia.
PS.
Terveisiä Devoitille ja paljon tsemppiä!- Yritystä oli kyllä
Minulla ei ole ollut lainkaan liikuttavaa yksimielisyyttä vedättäjän kanssa. Se asia ei tietysti liikuta moniakaan palstalla.
Eikä senpuoleen, ei sen tarvitsekaan liikuttaa. Mutta kiinnostava keskustelija tuo vedkakkonen on, vaikka asialla ei hengellisesti laajempaa merkitystä olekaan.
Sosiaalisen median ilmiönä on mielenkiintoista havaita se kaksijakoisuus, jolla ved2 toisaalta suostuu sorsimaan sunia, mutta toisaalta taas hyökkää mustasukkaisuuden kiihkolla niitä vastaan, jotka rohkenevat määrätietoisemmin arvostella Raamattupalstan eksyttäjäherran edesottamuksia.
By the way, olen kohtuullisen varma, että 'viime yön' (29.-30.1) kommentoijilla (ved.2/Jumala näkee&tietää/Lad.....) on paljon muutakin yhteistä kuin heidän herhiläismäinen suhtautumisensa nimimerkki Devoit'iin. Epäilen vahvasti ns. personaaliunionia.
PS.
Terveisiä Devoitille ja paljon tsemppiä!Eipä tuohon voi muuta sanoa, kuin että hyvin epäilty.
PS.
Terveisiä Devoitille ja paljon tsemppiä!Kiitoksia tuestasi Semper ja samaan syssyyn kiitokset kaikille muillekin totuutta puolustaville ex-rekisteröitynyttä unohtamatta.
Olet samoilla linjoilla kanssani Semper pohdinnoissasi ved2 suhteen. Siinäkin mielessä että hän on kiinnostava persoona, tai kiinnostavasti kirjoittava ja puhuva persoona. Hän näkyy pahoittaneen mielensä siitä että olen niin laiska ottamaan puhelimitse yhteyttä. Paljonhan vedättäjällä on oikeaa asiaa, mutta hänessäkin näkyy heikkoutensa, niin kuin meissä jokaisessa.
Kohdallani tapahtuu klassinen ilmiö että "sanoman tuoja ammutaan". En mene siihen halpaan että alkaisin sunin lailla kehuskelemaan kuinka erinomainen uskovainen olen. Tunteeko vedättäjä itse olevansa jotenkin erinomainen ja parempi muita?
Olen vain saviastia
2kor
4:5 Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
4:6 Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
4:7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.Devoit kirjoitti:
Kiitoksia tuestasi Semper ja samaan syssyyn kiitokset kaikille muillekin totuutta puolustaville ex-rekisteröitynyttä unohtamatta.
Olet samoilla linjoilla kanssani Semper pohdinnoissasi ved2 suhteen. Siinäkin mielessä että hän on kiinnostava persoona, tai kiinnostavasti kirjoittava ja puhuva persoona. Hän näkyy pahoittaneen mielensä siitä että olen niin laiska ottamaan puhelimitse yhteyttä. Paljonhan vedättäjällä on oikeaa asiaa, mutta hänessäkin näkyy heikkoutensa, niin kuin meissä jokaisessa.
Kohdallani tapahtuu klassinen ilmiö että "sanoman tuoja ammutaan". En mene siihen halpaan että alkaisin sunin lailla kehuskelemaan kuinka erinomainen uskovainen olen. Tunteeko vedättäjä itse olevansa jotenkin erinomainen ja parempi muita?
Olen vain saviastia
2kor
4:5 Sillä me emme julista itseämme, vaan Kristusta Jeesusta, että hän on Herra ja me teidän palvelijanne Jeesuksen tähden.
4:6 Sillä Jumala, joka sanoi: "Loistakoon valkeus pimeydestä", on se, joka loisti sydämiimme, että Jumalan kirkkauden tunteminen, sen kirkkauden, joka loistaa Kristuksen kasvoissa, levittäisi valoansa.
4:7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.>>Kohdallani tapahtuu klassinen ilmiö että "sanoman tuoja ammutaan".
>>Kohdallani tapahtuu klassinen ilmiö että "sanoman tuoja ammutaan".
Huomaapa merkittävä suunnan muutos Semper, nyt Vanha Kehnokin on joutunut nöyrtyen tunnustamaan että vain veri voi puhdistaa, mutta tietenkin hän on pystyttänyt taas porttinsa väliin ,jonka mustasukkaisena vartijana hän edelleenkin toimii. Tuostapa tuli mieleen että kuka perii Vanhan Kehnon viran portinvartijana hänen kuoltuaan?
***Siksi tuona ahtaan portin tuskanyönä, niin Jumala, kuin Saatanakin lopettivat vihanpoitonsa, kun Jeesus Kristus tuli ja antoi Henkensä sen merkiksi, että oli minut uudestisynnyttänyt, eli valkaissut vaatteeni hänen veressään.**Devoit kirjoitti:
Huomaapa merkittävä suunnan muutos Semper, nyt Vanha Kehnokin on joutunut nöyrtyen tunnustamaan että vain veri voi puhdistaa, mutta tietenkin hän on pystyttänyt taas porttinsa väliin ,jonka mustasukkaisena vartijana hän edelleenkin toimii. Tuostapa tuli mieleen että kuka perii Vanhan Kehnon viran portinvartijana hänen kuoltuaan?
***Siksi tuona ahtaan portin tuskanyönä, niin Jumala, kuin Saatanakin lopettivat vihanpoitonsa, kun Jeesus Kristus tuli ja antoi Henkensä sen merkiksi, että oli minut uudestisynnyttänyt, eli valkaissut vaatteeni hänen veressään.**Lisäksi Semperille. Tuo vedättäjän vaatimus uudestisyntymisen todistamisesta alkaa muistuttamaan sunilaista spiritualismia.
- Raamatun sanaahan se
Devoit kirjoitti:
Lisäksi Semperille. Tuo vedättäjän vaatimus uudestisyntymisen todistamisesta alkaa muistuttamaan sunilaista spiritualismia.
"Joka ei uudestisynny ylhäältä Jumalan Hengestä, ei ole näkevä taivasten valtakuntaa".
- tarkentavainen
Raamatun sanaahan se kirjoitti:
"Joka ei uudestisynny ylhäältä Jumalan Hengestä, ei ole näkevä taivasten valtakuntaa".
Uudestisyntymä on sama kuin uskoontulo. Samalla asialla on monta kuvausta.
- mielensäpahoittaja
merkillepanija kirjoitti:
Mitä tarkoitat "liikuttavalla yksimielisyydellä"? Ainakin sen panin merkille, että yksi Naomin viestiketju on poistettu. Miksi?
"Ainakin sen panin merkille, että yksi Naomin viestiketju on poistettu. Miksi?"
No ehkä niitä vanhoja kuravesiä ei ole hyvä juoda uudestaan enää. - Raamatun sanaahan se
tarkentavainen kirjoitti:
Uudestisyntymä on sama kuin uskoontulo. Samalla asialla on monta kuvausta.
Tottakai uskoontulo on sama kuin uudestisyntyminen Jumalan Hengestä, mutta kuka on oikeasti edes tullut uskoon, eli uudestisyntynyt? En usko niitä paljonkaan olevan. Ei niitä raamatunkaan mukaan ole paljon. Lopunaikana on suurin osa luopioita. Ovat täyttäneet syntiensä mitan. He esiintyvät uskovina, ja harrastavat hyvinkin ahkerasti uskonnollisuutta eri muodoissaan.
- Jepulis jep.
Devoit kirjoitti:
Kiitoksia tuestasi Semper ja samaan syssyyn kiitokset kaikille muillekin totuutta puolustaville ex-rekisteröitynyttä unohtamatta.
Olen vain saviastia
2kor
4:7 Mutta tämä aarre on meillä saviastioissa, että tuo suunnattoman suuri voima olisi Jumalan eikä näyttäisi tulevan meistä.jep jep
- Ved.2
Raamatun sanaahan se kirjoitti:
Tottakai uskoontulo on sama kuin uudestisyntyminen Jumalan Hengestä, mutta kuka on oikeasti edes tullut uskoon, eli uudestisyntynyt? En usko niitä paljonkaan olevan. Ei niitä raamatunkaan mukaan ole paljon. Lopunaikana on suurin osa luopioita. Ovat täyttäneet syntiensä mitan. He esiintyvät uskovina, ja harrastavat hyvinkin ahkerasti uskonnollisuutta eri muodoissaan.
Tämä on todella >Jumalan sanaa. Se on todella Raamatullisuutta. Tässä kannattaa olla hyvin tarkkana , onko omalla kohdalla toteutunuut kyseinen Raamatun paikka?
Ei ole ollenkaan kysymys omasta hurskaudesta tai oikeassa olemisesta.
"Jollei ihminen uudestisynny ylhäältä, niin ei voi nähdä taivasten valtakntaa )Joh.3.
Älä ihmettele tätä. Lue rukouksen kanssa koko luku.
Vaikka ollaan Raamattupalstalla, ja nimenomaan!! Nyt on viimeinen aika. Vihollinen kyllä laittaa kapuloita rattaisiin. Mutta nyt täytyy olla tarkkana. Siis keskittyä olennaiseen; omaan ja lähimmäisen pelastumiseen.
- jepulis jep
jep
- ylös vaan hiiop!
Laitetaanpas tämä aloitus ylös. Niin tärkeä aihe siinä on.
- 3332,
Veri on Jumalan pesu teille syntiset, anteeksiantamus.
- veren vaikutus
Ilman verenvuodatusta ei ole syntien anteeksiantamusta.
- Lieneekö tarpeen?
veren vaikutus kirjoitti:
Ilman verenvuodatusta ei ole syntien anteeksiantamusta.
Kylläpä sitä on uskonnon takia aivan kiitettävästi vuodatettukin.
- Nouseeko?
Nousee
- hii'op!
Laitetaas tääkin ylös.
- yksi meistä
Rakkaat ystävät!
Kaikki me, jotka saamme ehtoollisesta Veren voimaa, emmekä juokse minkäänlaisten henkien perässä:
Pitäkäämme yhdessä huoli siitä, että suuren johtajamme Devoitin, ihmisten silmissä arvokkaat kirjoitukset, pysyvät joka päivä Raamattukeskustelun ylärivillä
Siitähän meitä kiitetään ja meille palkkakin maksetaan:"Jotta ihmiset kiittelisivät heitä. Totisesti, he ovat jo palkkansa saaneet."- Pidetään ylhäällä
Ksittääkseni hänen toimintansa on vielä suhteellisen vaatimatonta. Mitä siihen "suureen johtajaan" tulee, niin aika "piskuinen joukko" häntä myötäilee
- niin siinä käv
Pidetään ylhäällä kirjoitti:
Ksittääkseni hänen toimintansa on vielä suhteellisen vaatimatonta. Mitä siihen "suureen johtajaan" tulee, niin aika "piskuinen joukko" häntä myötäilee
Käsittääkseni Devoit ei tavoittele mitään johtajuutta, toisin kuin eräs, joka meinasi saada oman lahkon aikaiseksi, mutta yritys tyssäsi alkuunsa.
- Pysytään totuudessa
niin siinä käv kirjoitti:
Käsittääkseni Devoit ei tavoittele mitään johtajuutta, toisin kuin eräs, joka meinasi saada oman lahkon aikaiseksi, mutta yritys tyssäsi alkuunsa.
Kysy Devoitilta kauanko hän kulki TS:n kanssa "totuuden tiellä", että ei se nyt alkuunsa tyssännyt
niin siinä käv kirjoitti:
"Käsittääkseni Devoit ei tavoittele mitään johtajuutta, toisin kuin eräs, joka meinasi saada oman lahkon aikaiseksi, mutta yritys tyssäsi alkuunsa."
Aivan oikein käsitit että en tavoittele mitään johtajuutta, enkä luule olevani profeetta. Lisäksi minulla ei ole suuruudenhulluja kuvitelmia perustaa oma lahko kuten eräällä oli.Pysytään totuudessa kirjoitti:
Kysy Devoitilta kauanko hän kulki TS:n kanssa "totuuden tiellä", että ei se nyt alkuunsa tyssännyt
"Kysy Devoitilta kauanko hän kulki TS:n kanssa "totuuden tiellä", että ei se nyt alkuunsa tyssännyt"
En kulkenut Sunin kanssa metriäkään totuuden tiellä, vaan olin vuosia hänen sumutettavanaan. Kyllä se lahkon perustaminen häneltä tyssäsi alkuunsa. Kokoontumisetkin jäivät tasan yhteen "suniseuroihin", Sen jälkeen tämä "profeetta tapansa mukaan riitaantui kaikkien lahkoystäviensä kanssa ja jäi yksin. Näin meillä onkin kaksi yhdenmiehen lahkoa, joista toinen on jo kuollut.
Se, miten ajatellaan tuon veren saavan aikaiseksi tuon puhdistuksen tai mitä sen ajatellaan täsmälleen tarkoittavan, on sitten tietysti ihan eri asia.
- yksi meistä
Hallelujaa! Devoitilla on nyt kolmen kärki!
- kyselen vain
Tämäkin suuri totuus kuuluu ylös.
- Pelastus Jeesuksessa
kolme todistaa: veri ja vesi ja Henki.
- iankaikkisesti!
Vaikka palstalta häviäisivätkin, niin Jumalan sana silti pysyy iankaikkisesti.
Näin on käynyt totuus toteen:
Jeesus sanoo:
"Voi teitä, lainopettajat ja fariseukset! Te teeskentelijät! Te kierrätte maat ja meret hankkiaksenne edes yhden käännynnäisen, ja kun siinä onnistutte, teette hänestä helvetin oman, kahta vertaa pahemman kuin itse olette."
Tätä maata kiersi viimeiseen hengenvetoonsa asti edesmennyt lahkojohtaja ja liimakauppias. Saatanan valttikortin, vuodattamansa Jeesuksen veren, erinomainen mantraaja:
"Minun sydämestäni ei ainakaan löydy muuta kuin syntiä ja saastaa, ja silti saan olla Jeesuksen verellä puhtaaksi pesty syntinen."
Tämä keskustelupalsta on antanut erinomaisen esimerkin siitä, miten tämä ihmisen lihassa asuva Saatanan henki siirtyi ihmisestä toiseen.
Kaikki tietävät 14 vuotta rinnallani totuuden tietä kulkeneen entisen ystäväni surullisen kohtalon. Hän oli jo ennen kuin Jeesus Kristus minut opetuslapsekseen kutsui, pelkuruuden hengessä Jumalan hänelle antaman tehtävän torjunut.
Tämän hän kertoi, kun sen piispan pakomatkasta syntyneen kirjoittelun johdosta ensimmäisen kerran minuun yhteyttä otti.
Vuonna 2009 esti sama pelkuruuden henki astumasta sisään ahtaasta portista, jonka eteen Jumala oli hänet johdattanut.
Sen jälkeen sitten Saa-ta-na johdatti hänet tuon liimakauppiaan luokse, Esitteli itsensä, ja pyysi anteeksi niitä totuuden sanoja, joita oli hänestä tällä keskustelupalstalla lausunut, ja sitten se Saatanan henki siirtyi häneen, kun he anteeksiannon merkiksi paiskasivat kättä.
Ja näin hänestä tuli kahta vertaa pehempi valehtelija, kuin mitä tuo liimakauppias oli. Sen jälkeen hänen rakkautensa totuuteen on ainoastaan valheissa. Koska Hengestä osattomana Paavalin tavoin, uskoo valheillaan kirkastavan Jumalan kunniaa.
Näin kävi toteen myös Jumalan Jeremialle antama ilmoitus:
"Näin sanoo Herra: -- Kirottu on se mies, joka turvaa ihmisiin, katoavaisten ihmisten voimaan, mies, jonka sydän luopuu Herrasta!
Hän on kuin piikkipensas, joka yksin kituu aavikolla, kasvaa kivierämaassa, suolaisella kamaralla, missä kukaan ei asu."
Ja näin kävi toteen myöskin Jumalan minulle antamama ilmoitus:
"Älä ihmisiä pelkää, vakka olet heidän keskellään kuin piikkipensakoissa."- ex-rekisteröitynyt
Se on kuule Teuvo asia sillä tavalla, että Raamatun ydinsanoma on se, jonka Jeesus itse ilmoitti, eli "Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi". Turhaa on sinun siihen mitään muuta lisätä ja keksiä omia lurituksia ja erikoisoppeja, jotka eivät Raamattuun perustu. Sinä sait Devoitin hetkeksi pauloihisi, mutta Raamattu on luotettavampi kuin sinun hämärät oppisi.
Sinun hankkeesi ovat kariutuneet, sillä ne ovat ihmisen hankkeita, vaikka sinä muuta väitätkin.
Ei muuta.
- Jepulis jep.
Eipäs ole kukaan vielä poistattanut Raamatun ydinsanomaa.
jep jep. - Aihetta sivuava säe
Siellä hurmahenget saavat,
sydänverta janoavat,
särpiellä hurmejuomaa,
kanssa korppien.- et peri!
Tiedoksi sinulle: Pilkkaajat eivät peri Taivasten valtakuntaa!
- Mitä pilkkaa???
et peri! kirjoitti:
Tiedoksi sinulle: Pilkkaajat eivät peri Taivasten valtakuntaa!
Täällä on niin paljon meuhkattu verestä, että kai minäkin voin jotain sanoa. On vedetty esiin Pirkka veriletut, Alkon pullottama sovintoveri ym. ym. Sinä tuskin määrittelet kuka mihinkin pääsee tai joutuu.
- Jepulis jep.
Jeesuksen sovitustyö on liian usein vaiettu ydintotuus. jep jep
- Joojoomies...
Totisesti, totisesti, kyllä näin on!
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271914
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561266Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?531145Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51893Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44852Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798