Oletko siivoton sika

vai himopuunaaja?

Pitkällisten ja tuskallisten kliinisten tutkimusten jälkeen olen tullut siihen tulokseen, että pariutumisen (treffailusta suhteeksi) estyminen ja katkeaminen (parisuhderiidat) koskevat useimmiten siisteyskäsityksiä, seksin määrää, päihteiden käytön määrää sekä laatua ja lasten määrää sekä kasvatusta.

Minua kiinnostaa nyt teidän armaiden höpönassupossusinkkukinkkujen siisteyskäsitykset - oletteko haisevia possuja, jotka nauttivat elostaan sikolätissään tyytyväisinä röhkien vai aina suihkunraikkaita, joiden koti on putipuhdas?

Kuinka usein
1. siivoatte kämppänne? Mitä kämpän siivoaminen teille tarkoittaa? onko se imurointi ja lattioidenpesu vai pahimpien roskakasojen jemmaaminen parvekkeelle/ulos vieraiden tullessa?

2. peseydytte? Käytte suihkussa? Pesette hampaanne? Pesette kätenne (ennen ruokailua, maailmalta kotiin tullessa)?

3. vaihdatte lakanat sänkyyn?

4. vaihdatte alusvaattet ja sukat?

Suolen Gallup kiittää ja lähettää palkkioksi paratiisilomalippunne ensi tilassa.

26

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mynttinen

      En ole siivoton vaan kaikki paikat ovat aina tiptop.

      Kuinka usein
      1. kerran viikossa vähintään. Imurointi, pölyjen pyyhintä ja lattioiden pyyhintä. Roskat viedään joka päivä.

      2. suikussa käyn 2 krt/päivä ja saunassa kerran viikossa. Hampaat pesen 2 - 3 krt/päivässä. Käden pesen aina kun tulen ulkoa ja useita kertoja päivässä.

      3. Vähintään yhden kerran viikossa.

      4. kaksi kertaa päivässä ja sukkia 3 - 4 krt/päivässä

      • typerääääää

        Mitä vittuuu? Onko sulla joku 50 paria sukkia?


      • Mynttinen
        typerääääää kirjoitti:

        Mitä vittuuu? Onko sulla joku 50 paria sukkia?

        Mitä oikein tarkoitat??? Omistan vaatteita. Suosittelen, että käyt myös ostamassa.


    • Luettelo

      1. Pienempää pölyjen ja paikkojen pyyhkimistä pari kertaa viikossa, imurointia kerran viikossa, lattioiden pesu ja mattojen tamppaus kerran neljässä kuussa.

      2. Peseytyminen kerran päivässä, ja hampaiden harjous kahteen kertaan.

      3. Kerran kuussa

      4. Kolme kertaa viikossa

    • Lulz

      1. Paikkojen puhtaus ei ole mulle niin tärkeää, kunhan jaksan kerran imuroida pariin viikkoon ja romut roudata takaisin paikalleen. Mm. sänkyäni en siisteyssyistä petaa(Bakteereja on vähemmän kun ei heti noustuaan peittele sänkyä).

      2. Riippuu viikonpäivästä, eli kuinka monet treenit on vai onko ollenkaan. Ainakin kerran päivässä. Hampaatt pestään aamuin ja illoin.

      3. n. 1,5 kertaa kuussa

      4. Vähintään kahden päivän välein. Hikiliikunnasta johtuen paljon useammin.

      • Lulz

        Niin ja lakanoita ei tarvitse olla joka viikko vaihtamassa, kun ei harrasta seksiä sängyssä. Oi, näitä sinkkuuden etuja ;)


    • Jaska'

      Tuntuis jotenkin typerälle vastata tähänkään. Onko vika sitten minussa vai kysymyksessä, on toinen juttu.

      • jahassss

        vastasit kuitenkin :D


    • Kuinka usein
      1. siivoatte kämppänne? Mitä kämpän siivoaminen teille tarkoittaa? onko se imurointi ja lattioidenpesu vai pahimpien roskakasojen jemmaaminen parvekkeelle/ulos vieraiden tullessa?

      - Kahden viikon välein käy siivoaja kotonani. Imuroi, pesee lattiat ja pyyhkii pölyjä.

      2. peseydytte? Käytte suihkussa? Pesette hampaanne? Pesette kätenne (ennen ruokailua, maailmalta kotiin tullessa)?

      Kahden päivän välein käyn suihkussa, Hiukseni pysyvät rasvattomina viikonkin, mutta 2 kertaa viikossa pesen niitä. Hampaat päivittäin, käsiä monta kertaa päivässä.

      3. vaihdatte lakanat sänkyyn?

      1-2 kertaa kuukaudessa.

      4. vaihdatte alusvaattet ja sukat?

      Päivittäin. Kesäisin joskus 2 kertaa päivässäkin.

    • qwtzht

      Laitan kamat sinne, mistä olen ne ottanut. Tiskaan astiat heti käytettyäni niitä. Imurointiin ja pölyjen pyyhkimiseen on todella vaikea motivoitua. Käytännössä nämä asiat yhdistettynä johtavat siihen, että kämppäni näyttää ensisilmäyksellä varsin siistiltä, mutta onkin aivan hävyttömän pölyinen.

      Käyn päivittäin suihkussa ja pesen hampaat kaksi kertaa päivässä. Lakanat vaihdan varmaankin noin kerran kuussa. Alushousut ja sukat parin kolmen päivän välein.

    • ATM nörtti

      Kuinka usein
      1. siivoatte kämppänne? Mitä kämpän siivoaminen teille tarkoittaa? onko se imurointi ja lattioidenpesu vai pahimpien roskakasojen jemmaaminen parvekkeelle/ulos vieraiden tullessa?

      Imurointia silloin tällöin, roskat ulos kämpästä pari kertaa viikossa

      2. peseydytte? Käytte suihkussa? Pesette hampaanne?

      Aamulla ja liikunnan jälkeen suihkussa, hampaat iltaisin

      Pesette kätenne (ennen ruokailua, maailmalta kotiin tullessa)?

      Vessassa käynnin jälkeen, joskus kotiin tullessakin ja ennen ruokailua

      3. vaihdatte lakanat sänkyyn?

      Pari kertaa vuodessa

      4. vaihdatte alusvaattet ja sukat?

      Joka päivä

      • 10+2

        pari kertaa vuodessa puhtaat lakanat? Ihan oikeestikko? miltä ne haisee juuri ennen vaihtoa?


      • ATM nörtti
        10+2 kirjoitti:

        pari kertaa vuodessa puhtaat lakanat? Ihan oikeestikko? miltä ne haisee juuri ennen vaihtoa?

        Ihan oikeesti. En mä niistä mitään haista. Jos haistaisin, niin sit varmaan vaihtaisin.


    • Kuinka usein
      1. siivoatte kämppänne? Mitä kämpän siivoaminen teille tarkoittaa? onko se imurointi ja lattioidenpesu vai pahimpien roskakasojen jemmaaminen parvekkeelle/ulos vieraiden tullessa?
      - Päivittäin imuroin ja tiskaan. Kerta viikkoon vien matot, peitot yms. tuulettumaan ulos, pyyhin pölyt, pesen lattiat, vaihdan petivaatteet

      2. peseydytte? Käytte suihkussa? Pesette hampaanne? Pesette kätenne (ennen ruokailua, maailmalta kotiin tullessa)?
      - Päivittäin
      3. vaihdatte lakanat sänkyyn?
      - Joka lauantai
      4. vaihdatte alusvaattet ja sukat?
      - päivittäin

    • Denon87

      1. siivoatte kämppänne? Mitä kämpän siivoaminen teille tarkoittaa? onko se imurointi ja lattioidenpesu vai pahimpien roskakasojen jemmaaminen parvekkeelle/ulos vieraiden tullessa?

      Yleensä imuroin silloin tällöin, Pesu lähinnä tarvittaessa. Tietysti siivoan lattian lisäksi pöydät yms. Tavarat järjestelen aina paikoilleen enkä jätä mitään tavaroita lattialle lojumaan. Roskat ulos sitten kun alkaa roskakorit täyttyä.

      Yksi kaveri ei juuri koskaan siivoa, siksi käyn hänen luonaan todella harvoin. Lisäksi hänellä on usein flunssa. Kuten useimmmat ihmise tietävät, likaisissa taloissa tauditkin viihtyvät ja useimmiten likaisissa asunnoissa asuvat ovat yleensä eniten kipeänä.

      2. peseydytte? Käytte suihkussa? Pesette hampaanne? Pesette kätenne (ennen ruokailua, maailmalta kotiin tullessa)?

      Suihku ja peseytyminen ovat minulle sama asia, 2x viikossa(tarvittaessa useamminkin).
      Hampaiden pesu 2x vuorokaudessa.
      Käsien pesu 2-5 kertaa vuorokaudessa, ei kestä iho useampia kertoja ja käsirasvaa en rupea käyttämään. Ruoka-alan koulutuksessa aikoinaan tein virheen, pesin muutaman kerran 6-7 kertaa vuorokaudessa. Tuloksena oli kuivunut iho ja veriset kädet käsirasvasta huolimatta.

      3. vaihdatte lakanat sänkyyn?
      Kerran kuukaudessa.

      4. vaihdatte alusvaattet ja sukat?
      Päivittäin.

      • Pascal Schaisse

        Mulla on kaveri, jonka luona ei voi käydä vessassa, se on niin karmeessa kunnossa. Siis pöntön ulkopuolellakin pinttynyttä kakkaa tms. Eli ei mitään etkoja siellä, vaan pikavisiittejä..


    • Mies24v

      1. Imurointi ja pölyjen pyyhiminen kerran parissa viikossa. Useammin, jos käy vieraita. Tiskaus heti astioiden käytön jälkeen. Roskat viedään kun pussi on täynnä, ennemmin jos osa jätteistä mahdollisia hajuhaittoja aiheuttavia. Lattian pesu kerran parissa kuukaudessa, samoin mattojen tamppaus. Tavarat aina järjestyksessä.

      2. Suihkussa käynti aina ennen ihmisten ilmoille lähtemistä, joskus pikavisiitti kaupassa ilmankin. Lenkin / muun treenin jälkeen peseydytään. Jos jostain syystä jumissa asunnossa, suihku vähintään joka toinen päivä. Hampaiden pesu aamulla ja aina ennen kämpiltä poistumista. Käsien pesu vessassa käynnin jälkeen sekä ennen ruuan valmistusta. Paremmin pysyy terveenä kun ei pakonomaisesti vierasta kehoaan kaikista mitättömistä bakteereista läträämällä turhaan vedellä.

      3. Kerran kuussa omat petivaatteet, vieraille aina puhtaat saapumispäivänä.

      4. Puhtaat sukat aamuisin ja suihkun jälkeen, alusvaatteet suihkun jälkeen.

    • akan mielestä shit!

      Tuun töistä ja odotan että ruokani on lämmintä joko uutta tai eilistä mikrossa lämmitettyä silloin!
      En vaihda itse lakanoita, en pese pyykkiä itse, en tiskaa astioita itse, odotan että pyykkini ovat kaapissani valmiina, itse panen vaatteet päälleni ja vaihdan ne kyllä kun ne on puhtaita!
      Odotan valmiin ruon olevan kun tulen töistä, vaikka vaimoni tulisikkin myöhemmin kotiin kuin minä!
      En kanna puita, en lämmitä uunia, poika hakee puut koulun jälkeen ja lämmittää uunin!
      minä käyn koiran kanssa pienen lenkin illalla, ja sitten katson telkkua ja juon muutaman olusen, sen otan itse, kun ei tuoda sitä minulle käteen useiden pyyntöjenkään jälkeen!

      Vaimoni pesettää koneella astiat, tyhjentää ne, samoin pyykit ja siivoaa viikonloppuisin kun tulee töistä!
      Poika kolaa talvella piha-alueen että kolme autoamme sopii siihen ja muut kulku-yhteydet ovat auki!

      Minä pistän saunan päälle, siis sähkösaunan lauantaina! Ei pese akka enää edes selkääni, on niin muka väsynyt! en minäkäkään siltä sitten!

      Poika käyttää kaksi muuta koiraa lenkillä ennenkuin tekee läksynsä ja kun akka ei enää jaksa kun tulee töistä klo 17 jälkeen ja tekee muut kotityöt!

      On mulla hyvät oltavat, vaan pitäisi kait saada virolaisista apua kun akka ei enää jaksa innostua iltaisin mistään!

      Mitä mieltä olet sinä samassa tilassa oleva mies?
      Miks ne akat ei kehtaa enää tehdä miehensä eteen parempaa???

      • Denon87

        Rupea sinäkin enemmän huolehtimaan kodistasi, rupea sinäkin siivoamaan. Vaikka vuorotellen siivoatte tai siivoatte yhdessä. Naurettavaa että naiselle pitää jättää lähes kaikki kodin hommat, melkein ihmetyttää ettei nainen ota eroa kun mies on laiska p*sk* kodinhoidossa. Kova olet vaatimaan mutta et ole itse valmis tekemään juuri mitään herra isovauva ja sitten ihmettelet kun ei vaimo jaksa....
        Pyydät välillä vaimoasi tai poikaasi tuomaan sinulle kaljaa, voi jumankauta.. opettele jatkossa hakemaan aina itse kaljasi.

        Meidän suvussa on aina mummosta ja papasta lähtien ollut niin että mies ja nainen hoitavat kotia. Molemmat siivoavat, pyykit hoidetaan vuorotellen, tiskitkin vuorotellen. Koiran ulkoiluttaminenkin vuorotellen.
        Lapset osallistuvat myös kodinhoitoon.


    • 1. Tuo siivoaminen on suoraan verrannollinen siihen, että onko millainen tilanne kyläilyrintamalla. Ja ainakin siivousten taso. Mulla on sen verran harrastevälineistöäkin, että siistiä täällä ei saa, tai pitäis luopua harrastuksista. Mutta kyllä siivoilen taisesti ja vähintään kerran viikkoon pyrin imuroimaankin. Useimmiten kuitenkin pari kertaa viikossa. Lattioitakin pesen sillai alueittain silloin tällöin.

      2.Peseydyn kyllä poikkeuksia lukuunottamatta päivittäin ja toisinaan kaksi tai jopa kolmekin kertaa päivässä. Hampaat pesen yleensä aina kun käyn suihkussakin tai jos olen lähdössä jonnekin ilman suihkussa käymistä. Käsiä pesen liikaakin, luulen. Mutta siitähän selviää kun rasvaa joskus käsiä.

      3. Tää on melkosta lottoa. Hmm... Sanoisko parin viikon välein.

      4. Sukat ja alusvaatteet päivittäin.

      • Kommentaattori

        Näin vastasi Jari Pilli


    • pasistisuikale

      1. Keittiön siistin parin päivän välein, joskin tasot tulee pyyhittyä aina kun on jotain safkaa tehnyt. Laitan astiat tiskikoneeseen käytön jälkeen, ja jos on jotain isompaa tiskattavaa, niin tiskailen ne pari kertaa viikossa mikäli on aikaa.
      Kämpän imuroin muutaman viikon välein, lattiat pesen silloin kun jotain näkyvää tarvetta on (eli kun se näyttää likaiselta).

      Tietysti jos joskus sattuu vieraita tulemaan, niin silloin siistin kyllä mikäli on tarvetta. Pölyjä tulee pyyhittyä silloin kun on pölyistä (tosin eipä hirveästi sellaisia esineitä itsellä olekaan). Muutenkin on suht pelkistetty sisustus, joka käytännöllisesti helpottaa siivousta :)

      2. Käyn suihkussa päivittäin (joskus kaksikin kertaa, mikäli harrastaa liikuntaa esim. aamulla ja illalla). Hampaat pesen 1-2 kertaa päivässä. Kädet tulee pestyä vessassa käynnin jälkeen, ruokailemaan mennessä ja luonnollisesti kun tulen kotiin. Tietysti muulloinkin, mikäli ne ovat likaiset.

      3. Mikäli nukun yksin sängyssäni, niin en kovin usein vaihda petivaatteita (varsinkin kun menen aina suihkun jälkeen puhtaana nukkumaan). Varmaankin n. 2kk välein. Muussa tapauksessa vaihtelen useammin, jos sattuvat likaantumaan... :P

      4. Päivittäin, aamulla pukeudun aina puhtaisiin vaatteisiin. Muut vaatteet pesen sitten kun ne vaikuttavat likaisilta.

    • iloinen mies

      Kuinka usein
      1. Imuroin ja moppailen lattiat jos on viereita tulossa. Ehkä noin 1-2 kuukauden välein.

      2. Käyn suihkussa aina aamulla herättyäni, myös illalla jos jaksan.

      3. Liian harvoin kyllä. Ehkä 3 kuukautta menee aina samoilla vuodevaatteilla.

      4. Parin päivän välein.

    • Joobax

      "Siisti koti on hukkaan heitetty elämä"

      Joku mua fiksumpi sanoi joskus niin. Siivoaminen on sellainen homma, joka ei lopu koskaan eikä se liiemmin tule valmiiksi koskaan. Kun olet "valmis", voitkin aloittaa alusta...

      Kämppäni on juuri niin siisti, että viihdyn siellä ja että vieraat kehtaa päästää sisään milloin tahansa :) Koska tämä on galluppi niin vastaan kysymyksiinkin:

      1. Kerran viikossa/tarpeen mukaan. Tiskaan, imuroin, järjestelen. Pölyt ja lattiat kerran kk. Karvanlähdön aikaan imuroin kahdesti päivässä enemmät ja kurakaudella pesen lattiat kerran viikkoon. Roskat kulkeutuu ulos pussit täytyttyä. Pyykit pesen, kun koneellinen vaatetta on muodostunut. Kori ei oikeastaan koskaan ole täynnä.

      2. Hiusten pesu joka toinen päivä. Liikunnan jälkeen aina suihkuun. En koskaan käytä saippuaa suihkussa muuten kuin hiuksiin. Hampaat pesen aamuin illoin. Kädet vessassa käynnin jälkeen, ennen ruuanlaittoa tai kasvojen pesua ja likaisen työn jälkeen. Saippuaa käytän harvoin harkinnan mukaan, kuitenkin aina ennen ruuanlaittoa.

      3. Kerran kuussa.

      4. Joka aamu puhtaat päälle ja suihkun jälkeen jälleen puhtaat.

    • ghjghjghj

      1. 1-2 krt /vk.
      2. 1-2 krt/pv.
      3. 1 krt /2kk.
      4. 1-2 krt /pv.

    • 1. Sillon kun huvittaa siivota tai näkee että roskaa on kertyny niin sit siivoon eli imuroin ym. Roskis viedään vasta sitten kun se on täynnä.

      2. Normi viikko niin pari kertaa viikkoon saunassa, useamminkin jos on jotain menoa.

      3. Aika harvon pari kertaa vuodessa... kun kukaan muu ei siinä nuku niin ihan jees.

      4. Riippuu miten menee likaseksi, mut normi niin sillon kun käy pesulla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      202
      4360
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1528
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      50
      1367
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      117
      1138
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      58
      1100
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1029
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      990
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      947
    9. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      105
      928
    10. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      913
    Aihe