Miehelle maksu seksistä

posannyöri

Miten tavallinen mies reagoi jos hänelle yhdenyön seksijutusta nainen lykkää maksun käteen lähtiessään? Jos siis ei ole kyseessä mikään ammattigigolo vaan ihan kuka tahansa tavallinen jeppe. Ottaako mies rahat kiitollisena vastaan, suuttuuko verisesti vai miten reagoi?

14

169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 27

Kai siinä rupeis lähinnä naurattamaan jos noin kävisi.

• Erkki Nenämerkki

Menisin hämilleni ja ihmettelisin. Saattaisin ajatella, että sain taksi rahat, mutta entä jatko...

• No naisella omanlaisensa huumorintaju, kiksinlähteet tms.

• Varmaan ottaisi vitsinä. Naisillehan noin käy kuulemma aika yleisesti, jopa vaikkei seksiä olisi harrastetukaan.

• perkussionismus

Varmaan naurattaisi ja sitten tulisi hyvä fiilis.

• en tykkäisi

Jos yhdenyönjuttuun päätyisin, mitä ei koskaan tapahdu, loukkaantuisin, koska olen herkkä ja tyhmä.

• rahat tänne

Kyllä mulle rahaa kelpaisi. ottaisin ja kiittäisin

• jaahas.

mikäpäs siinä :)
      vaikka tasa-arvo sinänsä ei tuota vaadikaan. Maksunhan nainen voisi vielä vahvistaa vaikkapa: "..tuossa on, pidä hyvänäs, mutta en oo sitten enää velkaa Sulle.."

• 6yh66

Kysyisin että onko plussakorttia

• harmituc

Ottaisin maksun vastaan ja tarjoisin jotain hänelle rahoillaan, siis mikäli tähän olisi mahdollisuus. (Toivoa jatkosta)

Jos minut tällätapaa ajettaisiin pois asunnosta(ei toivoa jatkosta) ottaisin asian silti vitsinä. Harmittaisi kyllä tällaisessa tapauksessa. Tuo maksun tarjoaminen kun on mielestäni tosi hasuka homma ja saisi naisen vaikuttamaan tosi hyvältä tyypiltä(ainakin mulle).

• Jaska'

Ainakin nämä yö-elämässä juoksevat naiset ovat niin perseaukisia järjestään,että tota tuskin tulee kenellekkään koskaan tapahtumaan, eihän niillä oo ees taksiin rahaa ku se kaks euroo, loppu maksu tarjotaan luonnossa.
      Kysymys niin absurdi, että jätän vastaamatta.

• seksin takia

Yks keski-ikäinen nainen tarjos mulle rahaa seksistä joskus kun sen oma mies ei koskenut siihen. En mä ottanut rahaa vastaan mut puoli vuotta mä sen kaa touhusin.

• Mitenkähän mä edes tollaiseen juttuun joutuisin? Et siinä mielessä kysymys on täysin kuvitelmaa. Mut no jos jostain ihmeen syystä sellainen tulis vastaan niin ottaisin kyllä hyvinkin vastaan, rahaa aina tarttee :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      357
      4176
    2. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      130
      3672
    3. Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla

Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku
      Maailman menoa
      9
      2391
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      10
      2222
    5. Lindtman haluaa leikata Kela-korvauksista...oho!

Antti Lindtman sanoo Kauppalehdessä, että vuodesta 2028 voi tulla erittäin hankala, mikäli nykyinen hallitus ei tee riit
      Maailman menoa
      149
      1872
    6. Onko kaivattusi spesiaali?

Millä tavalla ja miten?
      Ikävä
      118
      1779
    7. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      18
      1758
    8. Typeryyttä

Se on kummallista, kun kaksi ihmistä tuntee selittämätöntä vetoa toisiinsa, mutta eivät vain pääse toistensa luokse. Mik
      Ikävä
      124
      1389
    9. Martina mukana erikoisjoukossa

Huippurankka Erikoisjoukot-ohjelma jatkuu, Martina mukana. Kerrankin Martinalle hyvä ohjelma, hänellä on voimaa, sisua j
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1048
    10. Häneen rakastuminen oli sellaista

että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta
      Ikävä
      79
      925
    Aihe