Tässä pitää olla

zisel

18

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tusinatyönä

ammattisanoittajat biisit rustaa.

• Liukuhihnatyönä siis

olisi parempi kuvaus. Mut tokihan fiiliksetkin ratkaisee...

• zisel

Mä olen kerran kymmenessä vuodessa romanttinen - oikeasti! Nyt kun mulle iski romanttinen liekki niin sä ajattelit pilata sen multa. Tämä biisi on sellanen jonka rakastunut mies on kirjottanut naiselleen. Toivon että Ratikka joskus osottaa tän mulle :D (voi vittu, nyt tulee erikoisia tekstareita kohta)

• Tässä tapauksessa

on kyse Jim Steinmanista, joka on parantumaton romantikko. Parempi biisintekijä ja tuottaja kuin artisti. Mulla on ollut joskus yksi hänen soololevy. Kuuntelin sen kerran läpi ja tulin siihen tulokseen, että ehkä hänen on parempi tehdä vaan sitä minkä hän osaa parhaiten. Tehdä hyviä biisejä, valkata oikeat artistit esittämään niitä, tuottaa ne...

Tässä yksi näyte lisää hänen biiseistä. Jim Steinmanin "käsiala" on aina hyvin tunnistettava...

http://www.youtube.com/watch?v=DuBrukgwigE&feature=related

Biisin laulaa sitten Laurie Sargent eikä Diane Lane ja bändi on Fire Inc.

• zisel
        Tässä tapauksessa kirjoitti:

on kyse Jim Steinmanista, joka on parantumaton romantikko. Parempi biisintekijä ja tuottaja kuin artisti. Mulla on ollut joskus yksi hänen soololevy. Kuuntelin sen kerran läpi ja tulin siihen tulokseen, että ehkä hänen on parempi tehdä vaan sitä minkä hän osaa parhaiten. Tehdä hyviä biisejä, valkata oikeat artistit esittämään niitä, tuottaa ne...

Tässä yksi näyte lisää hänen biiseistä. Jim Steinmanin "käsiala" on aina hyvin tunnistettava...

http://www.youtube.com/watch?v=DuBrukgwigE&feature=related

Biisin laulaa sitten Laurie Sargent eikä Diane Lane ja bändi on Fire Inc.

Oho... tekisköhän Ratikkakin mulle sellasen biisin että hän on valmis vaikka kuolee mun puolesta tai että hän on valmis "tekee ihan mitä tahansa" että mä voisin olla vapaa :)

• Jostain syystä
        zisel kirjoitti:

Oho... tekisköhän Ratikkakin mulle sellasen biisin että hän on valmis vaikka kuolee mun puolesta tai että hän on valmis "tekee ihan mitä tahansa" että mä voisin olla vapaa :)

luulen, että Ratikan musiikilliset kyvyt ja taidot ei sellaiseen riitä.

Mutta linkittämäni biisihän on sellaista höpsöä romanttista haaveilua tytön näkökulmasta. Tavallaan kaunista ja viatonta. Ei sellaista oikein ole enää missään. Nykyisin ei enää pillun vilauttaminen tunnu oikein missään. Kaikki on jo niin näytetty ja kaikki mahdolliset kortit käytetty. Ihmiset ovat oikasti aika typeriä. Raiskaavat kaiken kauniin ja kohtelevat sitä kertakäyttöisenä kulutustavarana ja sitten ihmettelevät, että mikä siinä on kun mikään ei enää tunnu miltään ja kaikki on päin vit,tua...

Ja sitäpaitsi kuolluthan se vasta vapaa on. Vapaa sinusta ja kaikesta muustakin. ..

• Tässä kenties
        Jostain syystä kirjoitti:

luulen, että Ratikan musiikilliset kyvyt ja taidot ei sellaiseen riitä.

Mutta linkittämäni biisihän on sellaista höpsöä romanttista haaveilua tytön näkökulmasta. Tavallaan kaunista ja viatonta. Ei sellaista oikein ole enää missään. Nykyisin ei enää pillun vilauttaminen tunnu oikein missään. Kaikki on jo niin näytetty ja kaikki mahdolliset kortit käytetty. Ihmiset ovat oikasti aika typeriä. Raiskaavat kaiken kauniin ja kohtelevat sitä kertakäyttöisenä kulutustavarana ja sitten ihmettelevät, että mikä siinä on kun mikään ei enää tunnu miltään ja kaikki on päin vit,tua...

Ja sitäpaitsi kuolluthan se vasta vapaa on. Vapaa sinusta ja kaikesta muustakin. ..

tunnetuin Jim Steinmanin biisi http://www.youtube.com/watch?v=V-sCrhRPCMg

Jokainen joka on joskus rakastanut, menettänyt, hyväksynyt tapahtuneen ja silti rakastanut kaikesta huolimatta, ymmärtää tätä biisiä. Joka ei taas ole... Noh... Niille tämä on vaan typerää tusinatavaraa, minkä ainoa päämäärä on ollut rahastaa tyhmillä musiikin kuluttajilla...

• PAHAN onnen tuoja

zisel ei se edes pidä susta unohda koko mies. hahmotelma on vapaa iske siihen.

• zisel

Eikun mua naurattaa noi "epätoivonen lemmenkipeä"- jutut joita Ratikka viljelee. Musta olis kiva näyttää kuka määrää tahdin, talouden ja kuka itkee kenenkin perään :D

• Ääh... Minä kuuntelen aniharvoin minkään biisin sanoja, etenkään englanninkielisten biisien. Noh, jotain poikkeuksia on, mutta niistä on romantiikka kaukana. Esimerkiksi tämä:

http://www.youtube.com/watch?v=t0oALRL7uyY

• zisel

Sukksi nyt vittuun pilaamasta mun romanttista - juttua :'D

Pukeudutko sä tollain?

• zisel

• zisel kirjoitti:

Sukksi nyt vittuun pilaamasta mun romanttista - juttua :'D

Pukeudutko sä tollain?

En pukeudu. (Otan itseäni olkapäistä kiinni ja pyörähtelen romanttisissa tunnelmissa eteisessä...)

• zisel kirjoitti:

Ratikalle: http://www.youtube.com/watch?v=MlZDggfU5cI Steen1 kannattaa kuunnella kanssa.

Kiitos, kiitos! Siinähän oli uusi idolini Meno-Anu jälleen!!! ;-)

• Ratikkakuski.
      • Näin on! Kaikkien makoilevien stallareiden tunnusbiisi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1147
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      867
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      561
    6. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      296
      538
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      500
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      50
      494
    10. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      492
    Aihe