Miesten nurkkaus

kaarne.

Ovatko missikisat miesten vai naisten ohjelma?

20

86

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5.linja

Missarit on ihan boring ohjelma (formaatti). Missit eivät liiku, eivät lennä eivätkä kärsi, niin kuin tanssijat.

• pähkinänsärkijä

TULEEHAN TOISELTA KANAVALTA BALETTIA.

• 5.linja
        pähkinänsärkijä kirjoitti:

TULEEHAN TOISELTA KANAVALTA BALETTIA.

SIKS MÄ KATONKIN MISSIKISOJA, IDIOOTTI.

(naurua)

• Paha paha kysymys.

• ei-asiantuntia

Miesten, koska miehet ovat asiantuntioita naisten suhteen.

• loukattu nainen

KYLLÄ TRANSUT VOIVAT OLLA HELPOSTIKIN ASIANTUNTIJOITA NAISTEN SUHTEEN!

• loukattu nainen

LIITTYVÄTKÖ KAIKKI KYSYMYKSESI OMAAN HUKASSA OLEVAAN SEKSUAALI-IDENTITEETTIISI - OLETKO TRANSU?

• en kai.

Tälle ei riitä et vaan kelpaa-vaan PITÄÄ HALUTA

Täällä on jo pillu kuumana ja sykkivänä odottamassa kieltä ja kalua sisäänsä,aah! Kumpa saisin kaivaa ihanan kullisi housuista ja nauttia siitä ennen kuin....Siis te ihanat urokset,jotka haluaisivat panna tai rakastella kanssani..hmmm.oletteko varmoja että saisin squirttaa Niiin paljon kun sielu sietää..? tää on aina se kynnyskysymys. jos oikeasti haluat juuri tätä,olen täysin valmis mihin vaan! Kerro,niin jatketaan yhteyksiä..Voisin kyllä teidät haluavat herrat ottaa vaikka yhtäaikaa..(viime ryhmäsessiosta kun on aikaa jo pari vuotta)..
        -ap-

• Naisten

• kaarne.

Olen samaa mieltä.

• ¤mies¤

Ei oikeaa miestä kiinnosta anorektisten pissaliisojen katselu.

• Jaa, että on taas karjamarkkinoiden aika. No molempien tietysti. Kohta tuleekin uimapukukierros.

• No täällä on ainakin naiskatsoja-raati. Mutta ootas vaan kun tulee uimapukukierros. Miesväelle tulee heti jotain asiaa olohuoneeseen :P

• kaarne.

Tuo on totta.

Muut osuudet kiinnostavat vain ämmiä.

• yybeenon stop
        kaarne. kirjoitti:

Tuo on totta.

Muut osuudet kiinnostavat vain ämmiä.

mitä sitten vai oliko vielä muita yhtä typeriä aivopieruja

• Mä en kyllä ymmärrä mitä eroottista tai seksikästä on uimapuvuissa. Onkos niis missikisois alusvaatekierros?

• kirkuva mies

Naisten ja homojen ohjelma.

• Meidän perheessä ei kummankaa. Ei katsota. Yleisesti ottaen kai sekä että?

• EVVK

No eipä nuo meillä oikein jaksanut kiinnostaa kumpaakaan. Tv oli kyllä auki, mutta sen verran kai tylsää viihdettä, että mies nukahti sohvalle. Luulen kuitenkin, että enemmistö katsojista on naisia.

• Sanoisin, että enemmän naisten ohjelma. Ei kai missikisoja parempaa ohjelmaa ole nokkia joku hengiltä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      181
      1268
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      883
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      824
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      748
    5. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      47
      674
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      592
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      311
      580
    8. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      569
    9. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      51
      549
    10. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      540
    Aihe