Silikonit ---> YÖKS!

Leipurimies..

Voitte olla varma, että silikonit itselleen kannettavaksi ostanut nainen on enemmän kuin pinnallinen.

Silikonifani ei takuulla tykkää harrastaa liikuntaa, koska moiset mollukat estävät sen. Voitte olla varma, että joku päivä on persekin aika iso - ihan luomusti tosin!

En ymmärrä miksi silikonien kanssa menee lähes aina överiksi ja tulos on valovuoden päässä luonnollisesta. Lähinnä vitsi.


Eivätkä ne edes tunnut miehestäkään hyvälle.

Kyllä aito on paras.

16

127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miten silikonit liikunnan estää?

      Silikonit korkeimpaan KELAn korvausluokkaan !

      • Itse tosin olen persemiehiä... Eli voisi ne salikortitkin laittaa sinne KELAn korvattavien asioiden listalle, kun vaan toimittaa todisteet siitä että siellä on aikaa vietetty.


    • Luomut kiitos !
      • Luomut kiitos !

      • Luomua kiitos !

    • Rottweil

      Ei kai kukaan silikoneja pelkästään yöks laita. Kyllä ne on ihan jatkuvaan käyttöön tarkoitettu.

      Ex vaimollani oli silarit, eivätkä estäneet liikuntaa, hän piti niitä myös päivällä. Tosin tykkään luomuista enemmän, ihan sama, kuinka pienet ovat.

    • Oletko ollut monenkin silikonirintaisen naisen kanssa kimpassa vai onko isot pojat kertoneet?

    • Ei moinen asia mua ainakaan haittaa. Kunhan vaan ne on isot, ihan sama onko luomut vai ei... et sori vaan mä oon pinnallinen tässä mielessä.

      • mikä on

        iso kuppikokoina ?

        aa
        a
        b
        c
        d
        e
        f
        d


      • mikä on kirjoitti:

        iso kuppikokoina ?

        aa
        a
        b
        c
        d
        e
        f
        d

        Kyllähän jokanen nyt hemmetti näkee mikä on iso... Oli mikä koodisto käytössä vaan...


      • hahmotelma kirjoitti:

        Kyllähän jokanen nyt hemmetti näkee mikä on iso... Oli mikä koodisto käytössä vaan...

        Miinusta miinusta... ai ei näe vai... pitkä ja reilusti muutenkin rasvakudosta omaava ei ole isorintainen välttämättä isoltakaan kuulostavalla kirjaimelle, kun se hentonen sataviiskytsenttinen näyttää jo siltä että tuo varmaan kaatuu helposti naamalleen.


      • mikä on kirjoitti:

        iso kuppikokoina ?

        aa
        a
        b
        c
        d
        e
        f
        d

        Riippuu kaiketi vähän naisen vartalon koostakin, mikä on kellekin iso. :-) Jos on hyvin hoikka vaikkapa, niin jo b-kuppi on kokolailla povekas (mitälie ympärysmittana onkaan). Toki rinnanmallikin vaikuttaa asiaan. Valuuko rinta rintakehää pitkin, onko pullana pystyssä vaiko suippona kainalossa jne.

        Rinnanmalli kans vähän vaikuttaa siihin miltä se rinta näyttää. Tai sanotaanko, että kuinka se sieltä esiin tulee.


      • (@)(@)
        ol_io kirjoitti:

        Riippuu kaiketi vähän naisen vartalon koostakin, mikä on kellekin iso. :-) Jos on hyvin hoikka vaikkapa, niin jo b-kuppi on kokolailla povekas (mitälie ympärysmittana onkaan). Toki rinnanmallikin vaikuttaa asiaan. Valuuko rinta rintakehää pitkin, onko pullana pystyssä vaiko suippona kainalossa jne.

        Rinnanmalli kans vähän vaikuttaa siihin miltä se rinta näyttää. Tai sanotaanko, että kuinka se sieltä esiin tulee.

        näytä tissit!


      • (@)(@) kirjoitti:

        näytä tissit!

        En viitti järkyttää sua kalpee reppana. Menee pian yöunet sit ahistaa viel enempi. :-(


    • Kellä mitenkin, olenpa kuullut ihan silikonit omistavalta naiselta yhden syynkin. Että eri pari tissitkään ei ole kivat, joten ne on korjattu silikoneilla.

      • Niin ja hän on pieni sieppeä nainen, joka tuskin koskaan paisuu isoksi mitenkään päin. Liikuntaa harrastaa kyllä. Silikonejahan saa eri kokoisia, eikä suinkaan kaikki taida haluta playboy pupuiksi ja otsikoihin isoilla tisseillään? :-)

        Pinnallisuutta se toki monilla on.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      201
      4318
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1528
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      49
      1338
    4. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      117
      1128
    5. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      58
      1090
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      63
      1029
    7. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      70
      990
    8. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      68
      947
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      74
      913
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      102
      912
    Aihe