Mitä oon lukenut näitä juoksijoitten palstoja, niin pistää silmään seikka, että hölkkääjät ovat ERITYISEN HUUMORINTAJUTONTA RYHMÄÄ.
Täällä Suomi24:ssä sentään lentää huuli ja asiallinen vinoilu mutta kappas kun menet jonnekin foorumille, niin kyllä on tosikkomaista juttua. Jos vertaa esim. palloilulajien harrastajiin, niin siellä todellakin herja lentää. On koottu jopa kirjoja kaskuista, tositapahtumista, värikkäistä persoonista mutta toisin on juoksun laita. Vai repiikö kukaan huumoria Paavo Nurmesta? Lasse Virenistä? Martti Vainiosta? Risto Ulmalasta? Tomi Ekblomista?
Huumorintajuttomuus
112
1523
Vastaukset
- rietsu
juoksu on vakavien ihmisten vakava laji. Vittu se ei naurata!!!
- Anonyymi
Hölkkä naurattaa
- juoksijanoobba..
ei todellakaan. ite vedän otsa rypys säässä ku säässä, muut vaan miettii ihme hullu. Ei pysty ees alkoholia juomaan ku aina palautuminen mieleen, eikä lähtee mihinkään ettei unesta jää yhtään pois, eikä mitään herkkui todellakaan vedetä vaan ravitsevaa juoksijalle sopivaa ruokaa ja juomaa. :D minähän en rupea elämästä nauttimaan, suorituskyky on se mikä ratkaisee. Saakelin koomikot
- Anonyymi
Juurikin tollaviisii. Ei yhtään iloa nassuun.
- pirtelöpoika
Hölkkääjät eivät osaa suhtautua asiaan sen vaatimalla vakavuudella, ja ovat sellaisia mukahauskoja.
- Omakoukero
Kyl musta toi Vainion Martin keisi on huumorina ihan parhautta. Kaikki ne talonmiesjutut ja selittelyt.
Lomakouherot sun muut sekoilut on tahatonta huumoria parhaimmilaan.
http://www.youtube.com/watch?v=4bP_DcbEYKU - vakava maratoonari
Kyllä siitä on huumori kaukana kun Sport Arenalla pitää väistellä joka toisella kierroksella kaikenlaisia vihreissä lenkkareissa kuuden minuutin kilometrivauhdilla hölkkääviä mukavitsikkäitäjaälykkäitä foorumisteja, saleja ja pekkoja.
- Anonyymi
vakava maratoonari kirjoitti:
Kyllä siitä on huumori kaukana kun Sport Arenalla pitää väistellä joka toisella kierroksella kaikenlaisia vihreissä lenkkareissa kuuden minuutin kilometrivauhdilla hölkkääviä mukavitsikkäitäjaälykkäitä foorumisteja, saleja ja pekkoja.
Hollenkollen huudettu
- Anonyymi
vakava maratoonari kirjoitti:
Hoki hoka kuka muka
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoki hoka kuka muka
Hoka-ukkeleita meni rintarinnan koko käytävän leveydeltä. Oisko ollu kotirataultran poppoo.
- JiiHou!
http://www.youtube.com/watch?v=RU50WGXip0c&feature=related
ai saatana kun harmittaa. Menneisyyden hovini alkoikin saada enemmän arvostusta Anonyymimannoilta ja muilta nartuilta. Niin vakavaksi se meni. Enää en juokse. Enää en puskissa kyttää. - Kodjaaja
Joo, taas on joku itkenyt ja hölösuu säie on poistettu...huumorintajuntonta. Jodalajii...
- P antze
Jololadi jolodadi duu dirndirn dirndeliduu. Jodlailuttaa vähän, nimittäin. On kyllä. Mahdolliset yhtymäkohdat todellisiin henkilöihin ovat sattumaa. Jololadidadiduu!
- Anonyymi
Saako jotlata ratikassa
- tsumbii
Jodoladi-dii...Tukholman maramatkoilla saa pesää - hauskaa on
- Kuopion Tosimiäs
No saako siä laival pesää? Kannattako lähteä reissuun ensi kesänä. Jos ei juaksis mut metsästäis vaan pesää. Äijät, jotka on juossu maran, on vetäny ihan kuiviin, niin silloi tarvitaan hyvin levännyttä parrua tositoimiin.
Leidien paikat taitaa olla hellinä jo valmiiks ;)) - Yx tuttu tapaus
Voi pojat - kumpa tietäisitte ;)
- Rompe ja Soironen
Voi änkyrä! En paremmin sano. Presidentinvaalien äänestysprosentti jäi säälittävän alhaiseksi. Kansa ei halunnut Niinuria eikä Humu-Pekkaa.
Ei siinä voi puhua mistään mandaatista Pahvi-Saulin kohdalla. Kyllä kansa tietää!
http://www.youtube.com/watch?v=tdzOn0madfQ - dnäksteri
Rompe ja Soironen kirjoitti:
Voi änkyrä! En paremmin sano. Presidentinvaalien äänestysprosentti jäi säälittävän alhaiseksi. Kansa ei halunnut Niinuria eikä Humu-Pekkaa.
Ei siinä voi puhua mistään mandaatista Pahvi-Saulin kohdalla. Kyllä kansa tietää!
http://www.youtube.com/watch?v=tdzOn0madfQSiis haavisto on ilmiö ja se voitti. JEE. Miljoona, miljoona!!! JES
Voitettiin oikeesti, niinistö ei vaan tajuu vielä
- Puna Salama
http://www.youtube.com/watch?v=1gJE7RzNZ-g
KURRE teki vuoden kipaleen! Lukekaas siitä alta kommentti porvarillisesta sisäavaruudesta ;)) Kyllä ne on juuri noin pihalla.
6 vuoden kuuliaisuus
rouva Jenni Haukio
palava rakkaus
Aivan huikea kipale. - Homo Pekka
http://www.youtube.com/watch?v=0ip7FAaWkzw
6 vuoden kuuliaisuus on yhtä hyvä kuin tulin voittamaan. Mulla ei mee vilunväreet selässä mutta perseenreiän ympärillä on kylmä rinki. - Bertil Mäkäräinen
Mua ärsyttää se tyhmää suomen kansa on. Nyt olisi ollut hyvä, humaani ja kansainvälinen ehdokas tarjolla, mut ei kelvannu. uittu kun jengi on tyhmää ja mä kun kirjotin monta viestiäkin foorumille. Mut Pekka voitti ja se on mun presidentti, miljoona ääntä aivan huikea saavutus, miettikää MILJOONA
- ex maileri
Kyllä espanjan leireillä ainakin huumoria viljeltiin ja suurin osa jutuista menee vyönalle:) D
Monet "fiksut ja totiset" maajoukkuejuoksijamme ainakin keskenään puhuvat levottomia minkä ehtivät...
Kuntoilijoista on vähemmän oma koht kokemuksia...- Norman Maileri
Aha. Tissi. Pillu. hihihihihihihihihiii.
- Kodlaaja
ite ainakin olen huumorintajuinen ja hauskempi kuin kunde67 . Mussukka voi vahvistaa tämän (tosin Tukholman laivalleen ota mussukkaa mukaan)
- Soironen
Mun nimeä ei ole täällä mainittu pitkään aikaan...ihme vittuilua, mitä pahaa mä olen nyt tehnyt
- Greeeee Nein!
Soironen kirjoitti:
Mun nimeä ei ole täällä mainittu pitkään aikaan...ihme vittuilua, mitä pahaa mä olen nyt tehnyt
Lisää huumormiehiä.........
http://www.youtube.com/watch?v=OPHQWVcChrg&feature=related
- Mussukka 69
Kodlaaja kertoo kyllä ihan uskomattomia juttuja voorumilla,
Ihan huippuhauska...hahahaaa- Stepe Tasanen
Etteikö muka huumoria löydy. Eksyin eräälle hölkkää käsittelevälle palstalle, jossa oli puhetta 24h juoksun harjoittelusta. Nauroin aika makeasti sepustuksille, joita sinne oli postattu.
Joku voisi luulla, että tosikot siellä kirjoittelevat mutta minusta kirjoittajat ovat todellisia koomikoita ;)
- Tero Hölkkä
Alkaahan se mielenterveys järkkyä kun liikaa juoksee. Kerta toisensa jälkeen kun yrittää liikaa ja aina epäonnistuu, repeää bipolaarioireet lapasesta. Ei se ole naurun asia.
- runnerista atleetti
Olen huomannut, että juokseminen tekee tyhmäksi. Olen aloittanut lihaskunto harjoitukset.
- einoleino76
mä vedän riskillä, muut hilluu paari tiskillä. Ei pärjää mulle kukaan, tulkaa vaan haastamaan mukaan.
Olen Rombe67 tuppolasta, luonne suoraan kukkolasta.
Olen aina nääs oikeessa aina, soironen ei edes lauantaina.
k.surppa mulle hävii 24:lla, tai ehken ei jos mun tarvii hiljennellä. - To turkkusest
Kyll juoksija o huumormiehhi ku 161km muuttu tuosta noin va 200kilometriksi. Ku klonkkapolvel juostta 240km tuost noin va. Kyll juoksijal täytty olla hyvä huumoritaju.
- Röhveessöri
Älkä jumankaut pilkkaka juaksijoit, mitä tule Turust. Ne on iha Suame hupult. Jos väsy, ni tippa persese ja takas baanal!
- 22
Onko tuo foorumi juoksijalehden vai jonkun yksityisen. Jos on juoksijalehden niin miksi eivät bannaa sitä balvinia. Ei ole juoksijalehdelle hyvää mainosta heidän foorumillaan tällainen huumoriveikko.
- Seksi-Seppo
Kuulemma jonkun "Seppo" -nimisen perustama sivusto. Jotain yhteistyökuvioita Juoksija-lehden kanssa. "Seppo" ei tosin kai itse harrasta juoksua?
Samaa mieltä kyllä siitä, että lehden ei kannattaisi pitkällä tikullakaan koskea kyseiseen palstaan. Muutama ääliö siellä on suuna ja päänä, eikä vakavammat harrastajat enää viitsi sinne mitään kirjoitella.
Sääli sinänsä.- skitsofreenikko Pyro
Juoksija-lehden lopetettava heti yhteistyö Sepon foorumin kanssa ja vaihdettava tuhat kertaa tasokkaampaan eli tähän Suomi24 Premium-juoksupalstaan.
Suomalaisten elinajanodote kohosi juuri 7 vuodella.
- odosksdkdkdo
vaihdoin punttisalin juoksu harrastukseen kun huomasin että juoksutapahtumista saa aina pimperoa! tää on hyvä laji! saleilla oli aina niitä homoja tuijottelemassa, ei oikein heteroo miellyttäny. juoksu on loisto laji, kunto nousee ja pääsee -näköjään- aina pukille!
- Käki Salmi
Ossootko sanua, mistä tapahtumista saa parhaiten pesää?
- Teppolan Puudeli
Hölkkääjätkö muka huumorintajuttomia. Ei pidä paikkaansa! Tuolla eräällä hölkkäpalstalla kirjoittaa nimimerkki "hatapa" koirafobiastaan. Hän lausuu:
"Mä olen kanssa joskus kauan sitten ajanut koiraa karkuun fillarilla. Se oli iso Schaefer. Ei pysynyt perässä kuin hetken, kun olin silloin ihan hyvässä pyöräilykunnossa."
Nauroin ihan kippurassa. Olisin maksanut vähän rahaa nähdäkseni tuon elävänä. "hatapan" kammenpyöritys on silkkaa hölkkäpalstatilannekomikkaa. Ten Points!- Anonyymi
Kpk palstoilla moni kammonnut juoksjalkaa koiria pakoon
- Wag the Dog
Pomminsalettia juutuubbikamaa ;)) sikäli mikäli tallentui videolle. Anyone?
- SaleN.
Kohta huumorinkukka taas kukkii kun ultraajat rientävät kisailemaan mammuttimaisissa polvituissa ja särkylääkeliuskat käsissään. Onneksi ei kisassa dopingtestejä tehdä. Kipulääkkeillä voi juosta polvet paskana ja rintalasta murskana. Kaikkea voi tehdä kun ei tarvitse kuppiin pissiä. Popparit kehiin ja huumoriohjelmaa seuraamaan. Kukin voi miettiä, onko tämä tervettä vai ei. Hupia ainakin riittää.
- Tombe76
Täsmennyksenä SaleN.:lle, että vähän joka lajissa tupataan käyttämään ainakin satunnaisesti kipulääkettä. Joskus suorituksen jälkeen, joskus sen aikana. Joissain lajeissa saatetaan jopa puuduttaa kipeä paikka, että saadaan mahdollisimman paras suoritus aikaiseksi. Ja joskus sitä jopa media ja valmentajat arvostavat kuten esim. linkistä:
http://yle.fi/urheilu/lajit/jaakiekko/jaakiekko-maajoukkue/2011/04/suomen_ratkaisija_teki_voittomaalin_kasi_murtuneena_2541117.html
Sen voin kuitenkin kertoa, ettei edes kipulääkkeillä voi juosta/kävellä 24h polvet paskana ja rintalasta murskana. Sellainen olisi aika riskaabeliä esim. munuaisille. Muutaman buranan saattaa joku juoksija ottaa kisan loppupuolella, minäkin. Siitä ei vielä kusipurkin pohja sula pois, niinkuin varmasti hyvin tiedät. Se on selvä, ettei turisteja tuolla testata, niinkuin ei Peräkylän penkkikisoissakaan, mutta jos huippujuoksijoiden ennätykset meinataan virallistaa (esim. ME), niin se vaatii negatiivisen doping-testin.
Hyvää kisaseurantaa tällekin palstalle. Tervetuloa livenäkin katsomaan. Kyllä mä ultrajuoksua pidän itse terveempänä urheilulajina kuin esim. nyrkkeilyä. Enkä ainakaan itse ole ainakaan ennen MA joutunut leikkauspöydälle (tai sairaalaan) juoksun takia. Futiksen takia sen sijaan 2 kertaa. - Butuuuuuum Alekki
Kyl kai se tepsuttelijan kaveri Alekki tulee taas suajelemaan ja jysäyttää tykillä kisan alkaneeks.
- jaappanilainen
Luulis, että ADT olisi kiinnostunut tuoolaisesta hölkkätapahtumasta.
- Toppolino76
Hymyilytti, kun oliko nyt toissa vuonna kun eräskin 24h puurtaja meni sinne patjoille maate ja nukkui siellä yön pimeimmät tunnit makeasti kuin oravainen.
Heräsi sitten viluun ja läksi hölkälle. Aika velikultia. - mr disperiini
tombella meneekin särkkäriä niin perkeleesti. Reeneissäkin menee kilotolokulla.
Kuulostaa viksulta. - Dönde 76
Kovat on ennakkopaineet kun kuulun ennakkosuosikkeihin ja olen 200km rikkoja. Oikeasti en ole sitä juossut, mutta leikisti kuulun huippuihin. Minulla on ennakkopaineita, koska olen paras ja kaikki ovat kiinnostuneita vain minun tekemisistäni. Ja jos eivät ole kiinnostuneita niin olen ainakin tuonut itseäni esille. Huomaattehan kaikki, että olen paras ja hyvä ja minä kuulun huippuihin, vaikka en oikeasti kuulukaan. Huomaattehan te kaikki minut ja vain minut. Minäminäminäminäminäminä.
- diperiini
NE jotka on OIKEESTI hyviä ei pidä ääntä itsestään.
PELLET kertoilee satuja
- Tombe76
Ei mulla pojat ole mitään paineita. Mä en kuulu ennakkosuosikkeihin, enkä ole 200-kilsaa koskaan rikkonut. Muutama oikea juoksija on joskus sanonut, että lähde vaan rohkeasti hakemaan 200-kilsaa, mutta voin jo nyt sanoa, että sitä en tule la-su saavuttamaan. En myös koskaan ole kirjoittanut, että juoksen nyt 200km. Olen kirjoittanut, että se on haave. Mutta senhän te jo tiesittekin, vaikka kirjoitattekin tänne muuta.
Disperiinille voin sanoa, etten juurikaan syö kipulääkkeitä kisassa/treeneissä, enkä ylipäätään kotona, mutta senhän sinäkin juoksufoorumia seuranneena tiedät myös. Vähemmän niitä tulee popsittua kun normijantteri käyttää krapulaan.
Ja mitä patjoilla makoilemiseen tulee, niin juoksukisassa (myös lyhemmissä) saa pitää taukoa ihan oman maun mukaan. Ei maratonkisoissakaan niitä paskamajoja ole sinne roudattu näön vuoksi. 24h kisassa saa vaikka nukkua jos haluaa, mutta silloin ei matka etene. Viime vuonna otin Espoossa muutaman puolen tunnin unen kun kisa oli jo muutenkin mennyt reisille. Kaustisella en nukkunut sekuntiakaan enkä ajatellut nukkua tulevana viikonloppunakaan.
Pakko myöntää, että en aina oikein ymmärrä tätä teidän "huumorintajua" täällä suomi24:lla. Toisaalta onhan se aika hassua, että täällä vittuillaan toisen foorumin keskusteluista, kun ei ole munaa itsellä osallistua ko. keskusteluun omalla nimimerkillä/nimellä. Niin vain minäkin tapaan ne samat ihmiset livenä viikonloppuna kenen kanssa olen väitellyt ja kinastellut eri asioista esim. juoksufoorumilla. Edelleen toivotan myös kaikki Suomi24:n aktiivit tervetulleiksi Esport Arenalle jatkamaan aiheesta.- Anonyymi
Paskamajassa aikaa ei ole viettänyt kuin jodlaaja. Taannoin puolisen tuntia maratonilla.
- Ryhänen.
Onko Tombe76.n vedonlyöntilista julkinen? Paljon on panoksia ja mitä määriä arvelet juoksevasi? Oletko itse perustanut tämän vedonlyönninkin itsesi juoksusta? Rohkea veto nostaa itsensä niin esille, että on kisan ainoa juoksija, kenestä lyödään rahasta vetoa. Itsevarmuutta ei ainakaan puutu. Kertokaa, mitkä on panokset, että muutkin saavat osallistua.
- Tombe76
Sen verran vielä tälle palstalle, että luin tuosta itseeni kohdistuvasta vedonlyönnistä vasta tänään juoksufoorumilta. Eli siis siitä, että joku on lyönyt vetoa paljonko juoksen tai en juokse. Mun puolesta jokainen saa lyödä ihan vapaasti vetoa mistä haluaa, vaikka siitä kuinka monta kertaa käyn paskalla kisan aikana. Eikä mua haittaa sekään, että joku julkisesti ilmoittaa mitä on lyönyt. Jos multa kysytään, niin se joka on laittanut rahat likoon mun 161km (verrattuna -161km) tulokselle, on vahvoilla. Tosin pientä flunssaa on päällä vieläkin eikä jaloistakaan tiedä. Ehkä sitten niillä kipulääkkeillä...? Sponssaisko SaleN. tai mr. disperiini?
Omista: Mä itse löin kossupullon vetoa viime vuonna siitä kumpi on korkeammalla, kisailija a vai kisailija b, ja hävisin sen. Spartathlonin aikaan löin saman kaverin kanssa saman kossupullon vetoa keskeyttääkö herra a vai ei. Noiden jälkeen tilanne oli -0. Tähän kisaan mulla ei ole mitään rahallista panosta. Yksi kaverini lupasi tarjota Tukholma2013-risteilyllä juomat ja safkat jos tänä vuonna menee vuorokaudessa 185km. Siinä mun "panokset". Jos mä juoksen 17km ja lähden himaan, niin en maksa tuosta tuloksesta kenellekään senttiäkään. Toki varmaan kuulen eri palstojen asiantuntujoilta kasapäin vittuilua. Siispä mielummin yritän juosta 170km tai jopa 180km. Vaikka todennäköisesti silloinkin ainakin täällä Suomi24:lla vittuiltaisiin kun en juossut 200km. - Ryhänen.
osallistun vedonlyöntiin vedolla, että juokset itsesi sippiin ja rikki 50km paikkeilla ja loppuajan kävelet maasi myyneenä ja lopputulos on 89km. Selittelyjä saamme lukea tämän jälkeen kaksi viikkoa. Harmi vain kun moni mielenkiintoisempi kilpailija jää tämän selittelyn varjoon. Moni olisi varmaan kiinnostuneempi heidän juoksustaan.
- Tombe76
Mä myös lukisin monen tarinoita mielummin kuin omiani, mutta jos joku ei halua kirjoittaa tai julkaista omia raporttejaan, niin minkäs minä sille mahdan. Se on ikävää, että sinä Ryhänen et pidä kirjoituksistani, mutta sekään ei kai ole ole minun vaan sinun oma ongelmasi. En minäkään hirveästi arvosta noita sinun ja muiden anonyymikirjoituksia täällä, vaikka ehkä jonkun peukun täällä saattekin. Sekään ei ole teidän ongelma vaan minun ja kyllä pystyn elämään sen kanssa.
Mä voin kuitenkin ottaa vedon vastaan, jos tuo 89km on rajana. Laita vaikka yv:ä juoksufoorumilla tai tule jutulle ennen kisaa. Muutkin saa laittaa ehdotuksia vaikka yv:nä, kun kuitenkin suuri osa täällä olevista on ainakin juttujen mukaan myös juoksufoorumilaisia. Tälle palstalle en enää kisaa ennen (tuskin jälkeenkään) palaa.- diisperiini
lupaat vaan ettet palaa, et sinä pysty pitää näppejäs erossa. Haluut hallita kaikkea ja olla kaiken keskipiste. MINÄ MINÄ MINÄ.
Tulen areenalle, ja kun kanttaat olen ensimmäinen joka sinua tulee onnittelemaan. Siitä tiedät kuka on suomi24:n DISPERIINI!!!
- Dönde 76
Minua ei Espoossa kiinnosta kuin tulos. Fiilistelyt on homoja varten.
- disperiini
disperiini tarjoaa kipulääkkeet dumbelle 50km jälkeen kun matka alkaa kolottaa. Ehdolla että kannat kylttiä.
MINÄ MINÄ MINÄ MINÄ olen minä - pellelelle
Koko kisastahan tuli pellekisa tänä vuonna. Rammat ja pellet osallistuu suomalaisista. Taitaa mennä niin tulevinakin vuosina, että tähän kisaan ei enää kukaan kunnollinen juoksija halua osallistua. Sen verran pelletunnelmat on tänä vuonna kisan ympärillä velloneet.
- hidasnopee
Mitä, onko taas se viikonloppu ettei pääse areenalle juoksemaan? Olis tehnyt mieli kokeilla 2.00 vauhdilla juoksemista, mutta ei väkisin.
- ressu.
Taitaa tulla seppolasta kohta tombolandia. Ei siellä kukaan viitsi kirjoittaa ja saa tombolandian tomboliino yksinään esittää mielipiteitään.
- 19+19
Viime vuonna siitä uhosta ja tuhosta jaksoi vielä huumoria repiä. Mutta nyt se on jo vanha vitsi, ettei jaksa enää edes naurattaa.
- tänään ex tuppolalai
Joku itsetunto ongelma tombolla täytyy olla, kun tuppolassa jatkuvasti pitää olla esillä. Kävi kisassa miten vaan niin 2kk pitää sen sepustuksia lukea.
Ja jos onnistuu, on EGOn jutut 4kk. Lähen tuppolasta tänään, laitan meilin tupolle.
Onneksi tutun porukan kanssa on tekemisissä ilman dumbo76:kin - anoryymipanna
Taidan alkaa ex-tuppolalaiseksi myös ja pyytää päätuppoa poistamaan käyttäjätunnukset. Toivottavasti dumbo ei onnistu, koska sen jälkeen moni peruu juoksijalehden tomppolandian takia.
- Sweetsvedission
Voisiko joku perustaa uuden foorumin, minne jollekin on annettu bannit, ennen kuin edes kirjautuu sisään kehumaan itseään.
- disperiini
tai dumbe voisi perustaa oman minä ja minun juoksufoorumini. Siellä kommentoitas minun juoksujani. Kerran kuussa valittas paras kehujani...
p.s. olen muuten tehnyt lakanan dumbelle areenalle.- kerromuilekin
mitä lakanassa luki?
- ghgkgkhg
Kokeilin kerran sitä ignore-toimintoa ja ihmettelin kun foorumi oli niin asiallinen. Kannattaa kokeilla. On paljon miellyttävämpi lukea kun tyhjä narsisitinen itsekehu on pois.
- ingorekaveri
mulla dumbe ollu ingoressa jo 3kk. Soironen pääsi pannastani 1kk sitten.
- olen tosi suoli
Harmi kun täällä ei ole samanlaista mahdollisuutta.
- Aspiriininiksiksi
olen tosi suoli kirjoitti:
Harmi kun täällä ei ole samanlaista mahdollisuutta.
Sanos muuta tännekkin se dumbe änkäs vänkyttää. Pysyis siellä tuppolassa saatana
- Noviisi-Mies
Aspiriininiksiksi kirjoitti:
Sanos muuta tännekkin se dumbe änkäs vänkyttää. Pysyis siellä tuppolassa saatana
En oo koskaan ultrannut. Marannut sensijaan useasti. Tulostaso siinä kolmen tunnin hujakoilla ollut parhaimmillaan.
Kysymys kuuluu. Miten pitäisi harjoitella, jos aikoo juosta ultraa? - Pururata
Noviisi-Mies kirjoitti:
En oo koskaan ultrannut. Marannut sensijaan useasti. Tulostaso siinä kolmen tunnin hujakoilla ollut parhaimmillaan.
Kysymys kuuluu. Miten pitäisi harjoitella, jos aikoo juosta ultraa?No ekakskin. Kestävyysurheilu on kestävyyslaji. Toiseks, ni ihmettelen, että lajin liepeille on pesiytynyt ryhmää, jolla on tarve pitää tekemisistään kauheaa kapelia, vaikkei tulokset ole kummosiakaan. Eli mun ohje on, että lajissa auttaa pieni suu ja suuret korvat. Turpa tukkoon ja töitä tekemään.
Palstoilla pyörii tota jengiä, jolla on kauhea tarve avautua kaikesta. Tuollaiseen kannattaa ottaa heti hajurako. - James Potkukelkka
Pururata kirjoitti:
No ekakskin. Kestävyysurheilu on kestävyyslaji. Toiseks, ni ihmettelen, että lajin liepeille on pesiytynyt ryhmää, jolla on tarve pitää tekemisistään kauheaa kapelia, vaikkei tulokset ole kummosiakaan. Eli mun ohje on, että lajissa auttaa pieni suu ja suuret korvat. Turpa tukkoon ja töitä tekemään.
Palstoilla pyörii tota jengiä, jolla on kauhea tarve avautua kaikesta. Tuollaiseen kannattaa ottaa heti hajurako.Täällä myös juoksutaustaa sen verran, että erilaisia matkoja (10km-maraton) noin 15 vuoden ajalta.
Ihan piruuttani olen ottanut ohjelmaan lomilla ja viikonloppuina (harvakseltaan) päiviä, jolloin treenien tuntimäärä on kokonaisuudessaan 4-12h. Siihen voi sisältyä esim. metsätyötä, risusavottaa, perunapellon kääntämistä lapiolla ja sen päälle useamman tunnin pitusia souturetkiä, pyörälenkkejä, retkeilyä tms. Kaiken päälle vielä juoksua 2-3 tuntia, joko maastossa tai hiekkateillä.
Tuollaisen kokonaisuuden kun tekee, niin tietää tehneensä melkoisen hyvän pitkäkestoisen harjoituksen. Ideana on, että keskimäärin rasittavuus on melko alhainen mutta sekaan voi ottaa jaksoja, jolloin sykettä voi vähän nostaa.
Luulisin, että tämän tyylisestä harjoittelusta on hyötyä ylipitkillä kisoilla. Onko kellään kommentoitavaa? - MolleHomot
James Potkukelkka kirjoitti:
Täällä myös juoksutaustaa sen verran, että erilaisia matkoja (10km-maraton) noin 15 vuoden ajalta.
Ihan piruuttani olen ottanut ohjelmaan lomilla ja viikonloppuina (harvakseltaan) päiviä, jolloin treenien tuntimäärä on kokonaisuudessaan 4-12h. Siihen voi sisältyä esim. metsätyötä, risusavottaa, perunapellon kääntämistä lapiolla ja sen päälle useamman tunnin pitusia souturetkiä, pyörälenkkejä, retkeilyä tms. Kaiken päälle vielä juoksua 2-3 tuntia, joko maastossa tai hiekkateillä.
Tuollaisen kokonaisuuden kun tekee, niin tietää tehneensä melkoisen hyvän pitkäkestoisen harjoituksen. Ideana on, että keskimäärin rasittavuus on melko alhainen mutta sekaan voi ottaa jaksoja, jolloin sykettä voi vähän nostaa.
Luulisin, että tämän tyylisestä harjoittelusta on hyötyä ylipitkillä kisoilla. Onko kellään kommentoitavaa?Aina valmiina ultraan!
- Mollejoutsen
Mollejousen vaihtui mollehomoihin gu ei turkkunen pipari sulannut. Aina valmis ultraan ja hyymöriä riittää.
- antikopopo
Missä Antiko on? Hänen tiukkapipoiset tossuarviot kiinnostavat. Taisi olla vegaanihippi?
- vitunpukkijh
Ketjujen ylösnostojen ja vanhojen foorumihomojen perään huutelu ei ole kuin JH:n käsistä. Vittu mikä pukki, pani minunkin vaimoa saatana!! Kun olis sillä ollu omakin
- Anonyymi
vitunpukkijh kirjoitti:
Ketjujen ylösnostojen ja vanhojen foorumihomojen perään huutelu ei ole kuin JH:n käsistä. Vittu mikä pukki, pani minunkin vaimoa saatana!! Kun olis sillä ollu omakin
antiko tuskin pani vaimoja jos homo
- kukkolankukko
Ketjuhan sisältää asiallista huumoria. Monta kertaa hörähin naureksimaan.
- foorumiltakin
nauru tuo pitkää ikää
- kuivat
Joopa ja sit on näitä tosikkoja jotka teilaa heti toisen mielipiteen ja ovat itse aina oikeassa ;-) Naurattaa seurata
- bullseye76
joo. soirolla ei huumoria. mies on kuin paavo väyrynen.
- bullseye76
mihis muuten soiron onnitteluketju on mennyt? Jos soiro tekee vielä joskus 4h alituksen, niin emme pääse onnittelemaan. Tosin voihan olla hänellä maha niin kuralla, ettei tule kuin keskeytyksiä.
- Anonyymi
Onnea soiro etukäteen.
- Paltsunploki
Opetelkaa ruattia juntit
- MäEnJaksa
Tommy Ekblom on ainakin huolehtinut, että yhtään "mä en jaksa!" / Tommy Ekblomin harjoitusmaastossa -videota ei netistä löydy.
- Anonyymi
Seppo huumorintajuton nylkky. Totisesti pelkkä nylkky koko mies.
- Anonyymi
Jtg on ps kannattaja talonmies. Elää köyhyysrajalla.
- Anonyymi
Sepolla ei huumorintajua. Poistelee täältä ketjuja.
- Anonyymi
Jtg eniten
- Anonyymi
ottakaa mallia risman mainoksesta. hejsan,hopsan,tralalalallaa
- Anonyymi
Korona ressaa. T. Sepi
- Anonyymi
Revi ite huumoria etätöistä. Akka, muksut ja risma.
- Anonyymi
Huuliveikko, revi ite huumoria 24 tunnin kähöilystä. Tunk Tunk
- Anonyymi
Esportin katto romahtanu. Ei naurata. Kähöilijät pakkaseen.
- Anonyymi
Rata auki taas. Eivät jouvu hölkkääjät ulos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä hyvä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pullakahveet korjauksen ansiosta.
kyl kelpaa. aamusta mie jonon taakse. reikäleipä radalla.
- Anonyymi
imekää parsaa riitikot. hölkkä jatkuu raalla. yyberaistikasta äskettäin nähtynä.
- Anonyymi
Olisi suorastaan katastroofi, jos kähöultrailijoiden kotirata suljettaisiin pakkaskaudella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisi suorastaan katastroofi, jos kähöultrailijoiden kotirata suljettaisiin pakkaskaudella.
Siitä olisi huumori kaukana. Ei pääsisi kaukaa ajavatkaan kiertämään kehää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siitä olisi huumori kaukana. Ei pääsisi kaukaa ajavatkaan kiertämään kehää.
koska on sepon kotirataultra
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska on sepon kotirataultra
Seppo lopettanut tapahtuman järjestämisen. X-caliber/ultrafinn otti tapahtuman hoitoonsa. Tammikuun ja helmikuun viimeiset sunnuntait esim. areenalla 50km kähöä.
- Anonyymi
Harmi että E24 juoksu on peruttu tältä talvelta. Sen seuraaminen on ollut huumoria parhaimmillaan.
- Anonyymi
Vaikiaa on päästä sisälle ajatusmaailmaasi, mikä on vinossa itse tunnossasi
- Anonyymi
hyvä perua notta ei romaha katto hölkän aikana
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikiaa on päästä sisälle ajatusmaailmaasi, mikä on vinossa itse tunnossasi
Lueskele vanhoja viestiketjuja voorumilla joissa veikkaillaan tuloksia ja raportoidaan suolen toimintaa. Vatta kippurassa saa nauraa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lueskele vanhoja viestiketjuja voorumilla joissa veikkaillaan tuloksia ja raportoidaan suolen toimintaa. Vatta kippurassa saa nauraa.
vieläkös soironen istuskelee puskissa uamureissuillansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vieläkös soironen istuskelee puskissa uamureissuillansa
Tänään lenkillä olin puskapaskalla ja joku irtokoira tuli siihen viereen. Heilutti häntää. Omistaja ei hymyillyt. Huumorintajuton.
- Anonyymi
Hahahahahahahahahaha
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656114- 1471694
- 1131488
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43869Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96817Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41719
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan219714