voimisteleminen kotona..

kkfkf

Notkeutta löytää luonnostaan jonkin verran ja haluaisin tiedustella, että onko mahdollista kotona harjoittelemalla saada itsensä todella notkeaksi?

Onko turvallista harjoittaa ns. akrobaattisia liikkeitä kotona... jos ne tekee omaa kehoa kuunnellen ja kunnes tietää, että on tarpeeksi notkea lähteä yrittämään....

4

491

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • glowrrrr

Kyllä minun mielestäni. Teen itse notkeus akrobatiaa jos noin voi suomentaa. (eng. Contortion).

Tärkeintä on kuunnella omaa kehoa. Kun tuntuu kipua, ei pidä jatkaa, koska sillä tavoin vahingoittaa omaa kehoaan. Pieni kiristyksen tunne on ok mutta siitä eteenpäin ei pidä lähteä menemään.

Liikkeiden oikea teko on myös tärkeää. Virheasennoista yms. seuraa vain ylimääräistä kipua tai vaivoja. Tähänkin voitaisiin kysyä, että miten voi osata tehdä liikkeet yksin kotona? No eivät ne alkuun välttämättä mene. On kirjoja, kuvia, dvd:eitä yms. mistä voi saada apua. Niin se vaan lähtee.

Itse olen jo todella notkea =) Pääse vääntäytymään vaikka mihin ihme asentoihin.

Ja kärsivällisyys ! ja jos kokeilee jotain ns. hurjempia liikkeitä on hyvä olla aina joku muukin kotosalla vai valmiina auttamaan yms. :)

• Koti-voimistelija

Voi, itse olen venytellyt kotona ½ vuotta, ja olen yhtä notkea ( jopa hieman notkeampikin) ku luokkalaiseni, joka on voimistelija :) c:

• jee7

harrastan koton rytmistvoikaa ja valmennan cheer joukkoetta

• Kotivoimistelija1

Minä kanssa! Hyvin pystyy vetämään kotona. Olen hankkinut itselleni hyvät aluset, niin voi tehdä kovempaakin settiä kotona. Tsekkaa http://puuhamatto.fi, jos nappaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      2932
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1751
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1636
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      219
      1196
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      93
      923
    6. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      58
      892
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      65
      887
    8. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      111
      884
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      815
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      34
      780
    Aihe