Notkeutta löytää luonnostaan jonkin verran ja haluaisin tiedustella, että onko mahdollista kotona harjoittelemalla saada itsensä todella notkeaksi?
Onko turvallista harjoittaa ns. akrobaattisia liikkeitä kotona... jos ne tekee omaa kehoa kuunnellen ja kunnes tietää, että on tarpeeksi notkea lähteä yrittämään....
voimisteleminen kotona..
4
483
Vastaukset
- glowrrrr
Kyllä minun mielestäni. Teen itse notkeus akrobatiaa jos noin voi suomentaa. (eng. Contortion).
Tärkeintä on kuunnella omaa kehoa. Kun tuntuu kipua, ei pidä jatkaa, koska sillä tavoin vahingoittaa omaa kehoaan. Pieni kiristyksen tunne on ok mutta siitä eteenpäin ei pidä lähteä menemään.
Liikkeiden oikea teko on myös tärkeää. Virheasennoista yms. seuraa vain ylimääräistä kipua tai vaivoja. Tähänkin voitaisiin kysyä, että miten voi osata tehdä liikkeet yksin kotona? No eivät ne alkuun välttämättä mene. On kirjoja, kuvia, dvd:eitä yms. mistä voi saada apua. Niin se vaan lähtee.
Itse olen jo todella notkea =) Pääse vääntäytymään vaikka mihin ihme asentoihin.
Ja kärsivällisyys ! ja jos kokeilee jotain ns. hurjempia liikkeitä on hyvä olla aina joku muukin kotosalla vai valmiina auttamaan yms. :) - Koti-voimistelija
Voi, itse olen venytellyt kotona ½ vuotta, ja olen yhtä notkea ( jopa hieman notkeampikin) ku luokkalaiseni, joka on voimistelija :) c:
- jee7
harrastan koton rytmistvoikaa ja valmennan cheer joukkoetta
- Kotivoimistelija1
Minä kanssa! Hyvin pystyy vetämään kotona. Olen hankkinut itselleni hyvät aluset, niin voi tehdä kovempaakin settiä kotona. Tsekkaa http://puuhamatto.fi, jos nappaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024507Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821274- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091042Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna85931Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
- 64856
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11852Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64826