Missä katsoa Super Bowl?

patriots vs giants

Järjestetäänkö Helsingissä Super Bowl Partya tänä vuonna?

20

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 15+17

      SAJL on tunnetusti järjestänyt lajin edistämistilaisuuksia tämänlaisten tapahtumien yhteyteen - NOT

      Virallinen selitys - "koska tämä ei tule URHO-TV maksukanavalta Vaahteraliigan finaalin yhteydessä, emme voi panostaa näihin oheistapahtumiin"

      • 15+2

        Paljos olisit valmis osoittamaan rahaa budjetista tällaisen keskellä sunnutaiyötä tapahtuvan lajin edistämistilaisuuden järjestämiseen?


      • 3+13
        15+2 kirjoitti:

        Paljos olisit valmis osoittamaan rahaa budjetista tällaisen keskellä sunnutaiyötä tapahtuvan lajin edistämistilaisuuden järjestämiseen?

        Mä laittaisin sellaiset kuuskyt tonnii ainakin. Vähintään sama mitä tuhlataan UrhoTV:n kesäkassaan avustuksia.


      • 6+13
        3+13 kirjoitti:

        Mä laittaisin sellaiset kuuskyt tonnii ainakin. Vähintään sama mitä tuhlataan UrhoTV:n kesäkassaan avustuksia.

        Eli sä oot idiootti, se tuli selväks.


    • 8+13

      Seinäjoella järjestetään, Bar Wilson auki lähetyksen loppuun asti. Tervetuloa

    • huris

      Kyllä -80 luvulla SAJL järjesti SB valvojaisia ja mukavaa oli.

      • 5+44

        Muistaisin olleeni 90-luvulla liiton järjestämässä SB-illassa siellä Mannerheimintiellä olevan hotellin yöökerhossa. Ravintolan nimeä ja hotellia nyt en enää muista, mutta on niitä järjestetty.


      • 3+12

        NIINPÄ!


    • Been there

      Olihan joskus 90-luvulla myös kuopatussa Planet Hollywoodissa samanmoinen.

      • 16+8

        AIVAN!

        OLISKOHAN 2010-LUVULLA JOSSAIN KANS? McDONALDS:LLA VAIKKA?


    • moosesssss
    • 11+15

      Bileiden järjestäminenhän onkin se SAJL:n ydintehtävä. Ehkä sekin aika/rahat kannattaa pistää johonkin muualle. Jos SB-partyille olisi valtavasti kysyntää, niin eiköhän niitä olisi viime vuosinakin järjestetty jonkun toimesta.

      • 1+14

        Niin, eikös se SAJL:n tehtävä ole vieä eteenpäin suomalaista jenkkifutista. Nythän se on jätetty kokonaan seurojen harteille kun liitto taas törsää ne rahansa kaiken maailman haista-paskaan. Onneksi jengit on omatoimisia markkinoinnissa ja lain eteenpäi viemisessä kun tuntuu liitossa noita tunareita vaan piisaavan.

        Ja ennen ku joku valopää supee kiekumaan että liitto=seurat ja hommatkaa sinne liittokokouksiin ja liittoon töihin sellaisia jotka sitten muka osaa hommat... niin homma ei ole ihan noin yksinkertainen. Liitossa on työsopimuslain alaisia suojatyöpaikkalaisija niin niitä nyt ei vaan yksinkertaisesti pysty sieltä heittää ulos kun kerran ovat sinne saaneet itsensä ujutettua.

        Er asija on sitten liittohallitus että sinne saisi ees vähän täysipäisiä mukaan, mutta se on taas sitten syyskokousasija.

        Sunnuntaina Wilsoniin !!


      • 11+18
        1+14 kirjoitti:

        Niin, eikös se SAJL:n tehtävä ole vieä eteenpäin suomalaista jenkkifutista. Nythän se on jätetty kokonaan seurojen harteille kun liitto taas törsää ne rahansa kaiken maailman haista-paskaan. Onneksi jengit on omatoimisia markkinoinnissa ja lain eteenpäi viemisessä kun tuntuu liitossa noita tunareita vaan piisaavan.

        Ja ennen ku joku valopää supee kiekumaan että liitto=seurat ja hommatkaa sinne liittokokouksiin ja liittoon töihin sellaisia jotka sitten muka osaa hommat... niin homma ei ole ihan noin yksinkertainen. Liitossa on työsopimuslain alaisia suojatyöpaikkalaisija niin niitä nyt ei vaan yksinkertaisesti pysty sieltä heittää ulos kun kerran ovat sinne saaneet itsensä ujutettua.

        Er asija on sitten liittohallitus että sinne saisi ees vähän täysipäisiä mukaan, mutta se on taas sitten syyskokousasija.

        Sunnuntaina Wilsoniin !!

        Ja bileet vie lajia eteenpäin? Älä ota enää.


      • 13+14

        Taitaa päätehtävä siis olla UrhoTV:n negatiivinen sponsorointi päätehtävä ja edustusmatkoilla roikkuminen lämpimissä maissa.


      • 2+7
        13+14 kirjoitti:

        Taitaa päätehtävä siis olla UrhoTV:n negatiivinen sponsorointi päätehtävä ja edustusmatkoilla roikkuminen lämpimissä maissa.

        Noniin just... Taidat olla köyhä kun oot noin katkera.


      • 29
        11+18 kirjoitti:

        Ja bileet vie lajia eteenpäin? Älä ota enää.

        näkyvyys vie lajia eteen päin !!! bileet on yksi keino näkyä !!
        11 18 meinaat siis että ne vähät kerrat kun jenkkifutis Suomessa saa näkyvyyttä silloin pitäisi laittaa pää puskaan ja hävetä olemassa oloa ;)


      • 9+9
        29 kirjoitti:

        näkyvyys vie lajia eteen päin !!! bileet on yksi keino näkyä !!
        11 18 meinaat siis että ne vähät kerrat kun jenkkifutis Suomessa saa näkyvyyttä silloin pitäisi laittaa pää puskaan ja hävetä olemassa oloa ;)

        Siis bileet keskellä sunnuntaiyötä, jolloin kaikki nukkuu, paitsi ne, jotka on jo kiinnostuneita lajista... Helvetin hyvä idea!


    • 5+1

      Vie, vie, ja nyt vasta aletaan...

    • 10 yards

      Kotona paras! Jos alkaa kyllästyttämään, niin aina voi ottaa vaimon kanssa Super Blown! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe