Järjestetäänkö Helsingissä Super Bowl Partya tänä vuonna?
Missä katsoa Super Bowl?
20
505
Vastaukset
- 15+17
SAJL on tunnetusti järjestänyt lajin edistämistilaisuuksia tämänlaisten tapahtumien yhteyteen - NOT
Virallinen selitys - "koska tämä ei tule URHO-TV maksukanavalta Vaahteraliigan finaalin yhteydessä, emme voi panostaa näihin oheistapahtumiin"- 15+2
Paljos olisit valmis osoittamaan rahaa budjetista tällaisen keskellä sunnutaiyötä tapahtuvan lajin edistämistilaisuuden järjestämiseen?
- 3+13
15+2 kirjoitti:
Paljos olisit valmis osoittamaan rahaa budjetista tällaisen keskellä sunnutaiyötä tapahtuvan lajin edistämistilaisuuden järjestämiseen?
Mä laittaisin sellaiset kuuskyt tonnii ainakin. Vähintään sama mitä tuhlataan UrhoTV:n kesäkassaan avustuksia.
- 6+13
3+13 kirjoitti:
Mä laittaisin sellaiset kuuskyt tonnii ainakin. Vähintään sama mitä tuhlataan UrhoTV:n kesäkassaan avustuksia.
Eli sä oot idiootti, se tuli selväks.
- 8+13
Seinäjoella järjestetään, Bar Wilson auki lähetyksen loppuun asti. Tervetuloa
- huris
Kyllä -80 luvulla SAJL järjesti SB valvojaisia ja mukavaa oli.
- 5+44
Muistaisin olleeni 90-luvulla liiton järjestämässä SB-illassa siellä Mannerheimintiellä olevan hotellin yöökerhossa. Ravintolan nimeä ja hotellia nyt en enää muista, mutta on niitä järjestetty.
- 3+12
NIINPÄ!
- Been there
Olihan joskus 90-luvulla myös kuopatussa Planet Hollywoodissa samanmoinen.
- 16+8
AIVAN!
OLISKOHAN 2010-LUVULLA JOSSAIN KANS? McDONALDS:LLA VAIKKA?
- moosesssss
jos heti lähtee snadista tökkiin, niin voi sunnuntaiks ehtiä Wilsoniin. Hyvät bileet tulossa,
http://www.crocodiles.fi/croco/index.php?mact=News,cntnt01,detail,0&cntnt01articleid=425&cntnt01origid=15&cntnt01returnid=15 - 11+15
Bileiden järjestäminenhän onkin se SAJL:n ydintehtävä. Ehkä sekin aika/rahat kannattaa pistää johonkin muualle. Jos SB-partyille olisi valtavasti kysyntää, niin eiköhän niitä olisi viime vuosinakin järjestetty jonkun toimesta.
- 1+14
Niin, eikös se SAJL:n tehtävä ole vieä eteenpäin suomalaista jenkkifutista. Nythän se on jätetty kokonaan seurojen harteille kun liitto taas törsää ne rahansa kaiken maailman haista-paskaan. Onneksi jengit on omatoimisia markkinoinnissa ja lain eteenpäi viemisessä kun tuntuu liitossa noita tunareita vaan piisaavan.
Ja ennen ku joku valopää supee kiekumaan että liitto=seurat ja hommatkaa sinne liittokokouksiin ja liittoon töihin sellaisia jotka sitten muka osaa hommat... niin homma ei ole ihan noin yksinkertainen. Liitossa on työsopimuslain alaisia suojatyöpaikkalaisija niin niitä nyt ei vaan yksinkertaisesti pysty sieltä heittää ulos kun kerran ovat sinne saaneet itsensä ujutettua.
Er asija on sitten liittohallitus että sinne saisi ees vähän täysipäisiä mukaan, mutta se on taas sitten syyskokousasija.
Sunnuntaina Wilsoniin !! - 11+18
1+14 kirjoitti:
Niin, eikös se SAJL:n tehtävä ole vieä eteenpäin suomalaista jenkkifutista. Nythän se on jätetty kokonaan seurojen harteille kun liitto taas törsää ne rahansa kaiken maailman haista-paskaan. Onneksi jengit on omatoimisia markkinoinnissa ja lain eteenpäi viemisessä kun tuntuu liitossa noita tunareita vaan piisaavan.
Ja ennen ku joku valopää supee kiekumaan että liitto=seurat ja hommatkaa sinne liittokokouksiin ja liittoon töihin sellaisia jotka sitten muka osaa hommat... niin homma ei ole ihan noin yksinkertainen. Liitossa on työsopimuslain alaisia suojatyöpaikkalaisija niin niitä nyt ei vaan yksinkertaisesti pysty sieltä heittää ulos kun kerran ovat sinne saaneet itsensä ujutettua.
Er asija on sitten liittohallitus että sinne saisi ees vähän täysipäisiä mukaan, mutta se on taas sitten syyskokousasija.
Sunnuntaina Wilsoniin !!Ja bileet vie lajia eteenpäin? Älä ota enää.
- 13+14
Taitaa päätehtävä siis olla UrhoTV:n negatiivinen sponsorointi päätehtävä ja edustusmatkoilla roikkuminen lämpimissä maissa.
- 2+7
13+14 kirjoitti:
Taitaa päätehtävä siis olla UrhoTV:n negatiivinen sponsorointi päätehtävä ja edustusmatkoilla roikkuminen lämpimissä maissa.
Noniin just... Taidat olla köyhä kun oot noin katkera.
- 29
11+18 kirjoitti:
Ja bileet vie lajia eteenpäin? Älä ota enää.
näkyvyys vie lajia eteen päin !!! bileet on yksi keino näkyä !!
11 18 meinaat siis että ne vähät kerrat kun jenkkifutis Suomessa saa näkyvyyttä silloin pitäisi laittaa pää puskaan ja hävetä olemassa oloa ;) - 9+9
29 kirjoitti:
näkyvyys vie lajia eteen päin !!! bileet on yksi keino näkyä !!
11 18 meinaat siis että ne vähät kerrat kun jenkkifutis Suomessa saa näkyvyyttä silloin pitäisi laittaa pää puskaan ja hävetä olemassa oloa ;)Siis bileet keskellä sunnuntaiyötä, jolloin kaikki nukkuu, paitsi ne, jotka on jo kiinnostuneita lajista... Helvetin hyvä idea!
- 5+1
Vie, vie, ja nyt vasta aletaan...
- 10 yards
Kotona paras! Jos alkaa kyllästyttämään, niin aina voi ottaa vaimon kanssa Super Blown! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602