Olen "outo"

freakshow for free

Olen pariutumaton nuorehko nainen. Saan kuulla jatkuvasti olevani "outo", niiden miesten mielestä, joita siis tapailen. Viimeisimmältä yritin kovasti saada selitystä ja kuvailuja miten se outous ilmenee. Ei se oikein osannut sitä selittää... Se ei kuitenkaan (juuri hänelle) ollut kielteinen piirre, vaan yksinkertaisesti olen vain outo.

Mitä tuo tarkoittaa? Tunnen olevani joku friikki. Voinko jo alkaa järjestää friikkishowta ja lyödä rahoiksi pääsymaksuilla?

En ole varmaankaan leimautunut "naispopulaatioon". Olin tyttöjen koulukiusaama tokaluokalta lukion loppuun. En ikinä kuulunut tyttöporukoihin. Ystävät ja kaverit on edelleen miespuolisia. En silti ole ikinä ollut (ulkoisesti ainakaan) mikään tomboy.

En ikinä päässyt mukaan "tyttöjen piireihin", ja nyt en edes osaa, sitä mitä "tytöiltä odotetaan", eli olen edelleen ulkona piireistä. Enää ei vaan hypitä twistiä koulunpihalla, vaan sinkku(kinkku)markkinoilla.

50

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ikäero on hyväksi

      Olet luultavasti liian ruma tai tavis, että miehet jaksaisivat katsella oikkujasi. Luultavasti olet alkanut rupsahtamaan ja joudut nyt ensimmäistä kertaa käyttäytymään kuin aikuinen. Hyvin tyypillistä kulttuurimme naisille.

      Ja jos "nuorehko" tarkoittaa kolmenkympin ikää niin katsele suosiolla itseäsi 10-30v vanhempia miehiä. Nuoremmille olet pelkkä reikä.

      • Te=alinta kastia

        No ei todella. Kukaan ei koskaan eikä milloinkaan ole niin "kurppa" että joutuisi tyytymään ATM.ään.
        Vai oletko sanut?


      • kiitoskusainpurkaa

        Toivottavasti ku*let pian hirviö!!!

        Kyllästynyt näiden palstojen paskakasa hirviöihin, jotka suoltavat tänne todella ala-arvoista tekstiä. Kuolisi sukupuuttoon moinen vastenmielisten otusten kerho... mutta kun ei aina niitä löytyy täältä!!!! En kestä.

        Vittu sä et kelpaa kenellekään millään tapaa. Olet halveksittava jäteläjä.


    • olemme_yksilöitä

      Olen samankaltaisessa tilanteessa oleva nainen. Olen aina ollu ronski ja poikamainen käytökseltäni, ja nyt parisuhdemarkkinoilla olen huomannut, että oma-aloitteisuuteni ja ulospäinsuuntautuneisuuteni karkottaa suurimman osan kiinnostavista miehistä.

      En ole aivan varma, mitä tarkoitat tuolla mitä "tytöiltä odotetaan", mutta perinteisten stereotyyppien mukaan naisen oletetaan olevan passiivinen, arka ja hiljainen. Kiinnostusten kohteiden pitäisi kohdistua perheeseen, kotiin ja itsensä kaunistamiseen - kärjistetysti.

      Mielestäni kuitenkin ajatus, että jokaisen naisen pitäisi "käyttäytyä (naisille/tytöille) asetettujen oletusten mukaan", jotta saisi parisuhteen on typerää. Että pitäisi teeskennellä olevansa jotakin, mitä ei oikeasti ole.

      Kokeile etsiä seuraava mahdollinen seurustelukumppani sellasista henkilöistä, jotka jakavat jonkin mielenkiintosi kohteen (yleensä harrastusten kautta). Olettaisi, että samoista asioista kiinnostuneet miehet pitäisivät sinua vähemmän outona. :)

      • kysymys....

        Nimim. olemme_yksilöitä

        Jos itse et ole tyypillinen nainen ja mielestäsi sen takia miehet eivät sinusta kiinnostu niin etsitkö sitten itse tyypillistä miestä? Yleensä ihmiset pariutuu sopivan vastakappaleen kanssa.

        Sulle selvästi sopis jokin muu miestyyppi kuin se perinteinen mies joita on enemmistö miehistä tai ainakin enemmistö miehistä veteää sitä roolia kun eivät uskalla olla oma itsensä.

        Vaaditko mieheltä tavallisuutta vaikka itse et ole tavallinen nainen?


      • ole rehellinen

        Jos olisit kaunis niin voisit olla kuinka ronski ja poikamainen tahansa. Kyse lienee enemmän siitä, että näytät ronskilta ja poikamaiselta.


      • ei-niin-tosimies
        kysymys.... kirjoitti:

        Nimim. olemme_yksilöitä

        Jos itse et ole tyypillinen nainen ja mielestäsi sen takia miehet eivät sinusta kiinnostu niin etsitkö sitten itse tyypillistä miestä? Yleensä ihmiset pariutuu sopivan vastakappaleen kanssa.

        Sulle selvästi sopis jokin muu miestyyppi kuin se perinteinen mies joita on enemmistö miehistä tai ainakin enemmistö miehistä veteää sitä roolia kun eivät uskalla olla oma itsensä.

        Vaaditko mieheltä tavallisuutta vaikka itse et ole tavallinen nainen?

        Määrittele normaali. Paljonko siitä pitää poiketa ollakseen outo?

        Itse en näe mitään outoa aloittajan kertomissa asioissa. Oma kumppanini on juuri tuollainen, opiskeluaikoina enenmmän miesten kuin naisten porukoihin samaistunut teknisesti suuntautunut nainen. Tosi kätevä kaikessa mitä pitää tehdä. Esim. kotityöt jaetaan niin että se tekee joka ehtii aloittaa. Minä en mielelläni tee sähköhommia ja hän taas ei pidä keittiön siivoamisesta, joten...

        Mutta ajatusmaailmat, olemisen tavat ja harrastukset menevät yksiin. Sellaisessa suhteessa on hyvä olla. Tutustuimme nettitreffeillä, kirjoittelimme pari viikkoa ennen tapaamista. Kun toisen ajatuksia tunsi nähdessään, lopulta ulkonäkö ei merkkaa mitään. Kuvatkin vaihdettiin vasta tapaamista edeltävänä yönä ettei vahingossa mene väärille treffeille.


      • Ollapa niin!
        ei-niin-tosimies kirjoitti:

        Määrittele normaali. Paljonko siitä pitää poiketa ollakseen outo?

        Itse en näe mitään outoa aloittajan kertomissa asioissa. Oma kumppanini on juuri tuollainen, opiskeluaikoina enenmmän miesten kuin naisten porukoihin samaistunut teknisesti suuntautunut nainen. Tosi kätevä kaikessa mitä pitää tehdä. Esim. kotityöt jaetaan niin että se tekee joka ehtii aloittaa. Minä en mielelläni tee sähköhommia ja hän taas ei pidä keittiön siivoamisesta, joten...

        Mutta ajatusmaailmat, olemisen tavat ja harrastukset menevät yksiin. Sellaisessa suhteessa on hyvä olla. Tutustuimme nettitreffeillä, kirjoittelimme pari viikkoa ennen tapaamista. Kun toisen ajatuksia tunsi nähdessään, lopulta ulkonäkö ei merkkaa mitään. Kuvatkin vaihdettiin vasta tapaamista edeltävänä yönä ettei vahingossa mene väärille treffeille.

        Me outolaiset kaipaamme näitä ei-niin-tosimiehiä. Kohtaaminen on sattumankauppaa, onnea.


      • Kärjistetysti

        Jos mies haluaa miesmäisen naisen niin hän on todennäköisesti kaappihomo.


    • olemme_yksilöitä

      En etsi tavallista/pernteistä miestä. Arvostan miehissä sitä, että uskaltavat olla omia persooniaan. :)

      Kauneuteeni en ota sen suuremmin kantaa, mutta myönnän, että tyylini ei ole kaikkein naisellisimmasta päästä, vaikka useampina päivinä pukeudunkin hameisiin. Mutta en kuitenkaan usko, että pelkkä vaatetus/hiustyyli karkottaa ketään, joka pitäisi henkilöstä sen ulkoisen olemuksen alla.

      • .........

        "Kauneuteeni en ota sen suuremmin kantaa, mutta myönnän, että tyylini ei ole kaikkein naisellisimmasta päästä, vaikka useampina päivinä pukeudunkin hameisiin. Mutta en kuitenkaan usko, että pelkkä vaatetus/hiustyyli karkottaa ketään, joka pitäisi henkilöstä sen ulkoisen olemuksen alla."

        Naiset on pinnallisempia tässä(kin) asiassa. Ei miehet ole niin pinnallisia että naisen pitäisi olla pukeutunut viimeisen päälle ja juuri tietynlaisesti. Naisten kiinnostushan ratkeaa usein näihin pinnallisiin juttuihin: onko mies pukeutunut juuri täsmälleen niin kuin nainen neuroottisesti hänen haluaa pukeutuvan.


    • 12

      Rumat laatikkonaamaiset naiset yleensä tehostavat itseään ronskilla, ulkomuotoonsa sopivalla käytöksellä, aivan kuin he todellisuudessa yrittäisivät piiloutua käytöksensä taakse.

    • .

      Minäkin olen "outo" eli en ole tyrkky, en keimaile, mielistele, hihittele aivottomasti tai käyttäydy muutenkaan ala-arvoisesti. Omaan mielipiteitä ja olen hyvä keskustelija sekä fiksu muutenkin. Minua kiinnostaa niin paljon muukin kuin muoti, sisustus ja seksivinkit. Ihmissuhdesoppa ei ole minua varten, en jaksa kälättää toisten selän takana vaan sanon suoraan jos joku vaivaa.
      Miehet karttavat naisia, joilla on hyvä itsetunto, omanarvontunto ja jotka pärjäävät omillaan.
      En minäkään kuulu tyttöporukoihin, massaporukat ei kiinnosta. En tarvitse kuin muutaman samanhenkisen ystävän joiden kanssa jakaa ajatuksia.
      Olen ulkoisesti naisellinen ja pidän itsestäni huolta. Ulkonäköäni on kehuttu useasti ja lähestymisyrityksiä tulee suuntaani paljon. Kaikki tyrehtyy siihen, etten ole aivoton kana vaan asiallinen keskustelija jonka yleissivistys on hyvä ja harrasteet sekä mielenkiintojen kohteet ovat ei-niin-tyypillisiä-naisten-höpöjuttuja.

      • 23

        Pitkälti näinhän se menee, että naisen fiksuus pelottaa tavismiehiä. Jos tytöllä on terävä pää ja hyvä käytös, mutta hän ei opiskele akateemista alaa, voi olla todella vaikea löytää kiinnostavaa ja kiinnostunutta poikaystävää. Mikäli nuori naisenalku on kaikessa autettava, kikatteleva tyhjäpää ilman mitään haisua yleistiedostakaan, hän saa hätistellä miehiä ympäriltään. Koska tyhmät tytöt ovat kaikin tavoin helppoja, heillä on yleensä rattoisa nuoruus, mutta ulkonäön rapistuttua elämä ei olekaan enää niin huoletonta.


      • Raitis mieli
        23 kirjoitti:

        Pitkälti näinhän se menee, että naisen fiksuus pelottaa tavismiehiä. Jos tytöllä on terävä pää ja hyvä käytös, mutta hän ei opiskele akateemista alaa, voi olla todella vaikea löytää kiinnostavaa ja kiinnostunutta poikaystävää. Mikäli nuori naisenalku on kaikessa autettava, kikatteleva tyhjäpää ilman mitään haisua yleistiedostakaan, hän saa hätistellä miehiä ympäriltään. Koska tyhmät tytöt ovat kaikin tavoin helppoja, heillä on yleensä rattoisa nuoruus, mutta ulkonäön rapistuttua elämä ei olekaan enää niin huoletonta.

        "Pitkälti näinhän se menee, että naisen fiksuus pelottaa tavismiehiä. Jos tytöllä on terävä pää ja hyvä käytös, mutta hän ei opiskele akateemista alaa, voi olla todella vaikea löytää kiinnostavaa ja kiinnostunutta poikaystävää."

        Missä vi-tus-sa (anteeksi kiroiluni, aivan pakko tehostaa) te olette piileskelleet koko elämäni ajan?

        Minua ei ainakaan naisten fiksuus pelota, mutta mitä olen itse huomannut niin muutama asia on näissä "älykkö"-tytöissä häirinnyt

        A) Kriteerit miehelle ovat jotain aivan uskomatonta ja tällainen nainen joka sanoo etsivänsä "tavismiestä" ei todellakaan tarkoita "tavismiestä" vaan ehkä noin 20% miespopulaatiosta esimerkiksi mitä tulee komeuteen, koulutukseen jne.
        Joskus näitä keskusteluja kuulleena naiset valittavat yhdessä lauseessa kuinka miehet tykkäävät vain missin mitoissa olevista tyhjäpäisistä barbiesta, mutta toisessa lauseessa alkavat listata omaa ken-nukkeaan eli millainen pärstä, millaiset vaatteet, millaiset lihaksiet, millaiset aivot ja jopa se miltä se mies tuoksuu...

        B) Nainen on panostanut kaikkensa mieleen, mutta oma ulkomuoto on unohtunut. Enkä puhu nyt synnynnäisestä "rumuudesta" enkä meikkaamisesta vaan siitä että nainen yksinkertaisesti on lähes aivan pakko olla pyöreä koska kaikki aika kuluu muussa kuin kehon huollossa. Osa näistä naisista on joko absolutisteja ja syövät liikaa tai sitten ottavat turhan paljon siideriä tai olutta.

        C) Nainen on ehkä älykäs, mutta liiankin kylmä luonteeltaan ja jopa etäinen. Ei välitä muista ihmisistä ja empatiaa pitää oikein etsiä varsinkin miehiä kohtaan. Eläimiä kohtaan ehkä tunnetaan empatiaa, mutta mies ihmisenä ei ansaitse yhtään mitään vain sen takia koska hän on mies ja mieshän on tietysti aivan hirveä olento.
        Kovuus ja kylmyys naisessa ei nyt vain tee naisesta seksikästä eikä myöskään yleensä kivaa kumppaniehdokasta.

        D) Naisella lopulta on salainen haave olla ihan samanlainen kuin kanssasisarensa jonka takia oikeasti haluaisi olla niissä samoissa sosiaalisissa porukoissa kuin muutkin, mutta koska ei kykene niin tämä näkyy kaiken dissaamisena sekä toisaalta myös negatiivisuutena. Tätä sitten puretaan surutta miehiin joita tapaillaan koska mies ei teekään hänestä sitä prinsessaa joka hän oikeasti haluaisi olla, mutta kun ei yksin kykene.

        E) Nainen on niin epäsosiaalinen ettei hän oikeastaan koskaan kohtaa miehiä ja luimistelee jos yksikään mies osoittaa kiinnostusta. Silti miehen pitäisi vain jaksaa houkutella tätä naisolentoa jota mies voi kuitenkin ihailla suuresti yhä uudestaan ja uudestaan ulos kuorestaan. Tämäkin on tietysti, arvasitte oikein, miehen ja miesten vika.

        F) Nainen ei halua olla nainen vaan vaikuttaa haluavansa olla mies. Kuljetaan farkuissa ja huppareissa joka vielä on ok, mutta siihen päälle oluen juonti, röyhtäily ja jätkämäinen asenne sekä äijäily nyt anteeksi vain eivät ole mitään mieltä ylentäviä asioita naisessa. Jos haluaisi nussia miestä niin olisin syntynyt homoksi, eikös niin.

        Itteäni ainakin on aina kiehtonut naisissa juuri "oudot linnut", mutta valitettavasti nämä naiset etsivät yleensä lähinnä ulkoisesti outoa miestä eikä sellaista joka noin muuten on suht normaali ulospäin, mutta muuten massasta poikkeava.

        Koska onpa kuinka fiksu tyttö tai nainen niin hänhän tekee päätelmät miehestä aina sen ulkomuodon ja ensivaikutelmien yms. perusteella koska ei riitä kärsivällisyys, havaintokyky, arvinointikyky, harkintakyky tai mikään muukaan keskittymään siihen mieheen ja miettimään asiaa syvemmälti.

        Tietysti kaikki ulospäin naisen mielestä "salaperäiset" miehet jotka ovat tyhjää täynnä ovat auttamattoman kiinnostavia naisesta.


      • Raitis mieli

        "Miehet karttavat naisia, joilla on hyvä itsetunto, omanarvontunto ja jotka pärjäävät omillaan."

        En usko noin yleisesti.

        Enemmän se on sitä että miehet pelkäävät etteivät riitä joko suhteen alussa tai myöhemmin naiselle naisen asenteen takia.

        Sillä ei ole mitään tekemistä sen omillaan pärjäämisen takia vaan sen että nainen ei vaikuta edes kaipaavan miestä ja jos et kaipaa miestä niin mitä kuvittelet sen miehestä tuntuvan jos tunneyhteyttä ei ole vaan se pitää väkisin jotenkin varmistaa huiman seksuaalisen latauksen tai jonkun jalat alta tyyppisen ihastuksen avulla?

        Aivan, jos sinua ei miehet kiinnosta etkä sellaista kaipaa elämääsi niin älä väitä sitä miesten syyksi jos he eivät puolestaan kiinnostu sinusta tai lähesty sinua.

        Miehet eivät pelkää ja karta naista joka tekee tiettäväksi että voisi olla kiinnostunut miehestä ja kaipaa seuraa, varsinkin juuri siitä tietystä miehestä.

        Mutta jos miehelle tulee naisesta "hällä väliä mitä sä mies yrität, mä pärjään itsekin" niin miksi kukaan mies sinua haluaisi koska ethän sinä silloin yritä itse mitään etkä anna miehelle mitään etkä varsinkaan välitä hänestä?


      • ***

        Luulen että miehiä ei karkoita älyllinen keskustelu vaan ylimielisyys joka jo tuosta tekstistäsi paistaa. Valitettavasti joidenkin ihmisten mielestä itsetunto on silloin vasta kohdallaan jos pitää itseään kaikkia muita parempana...


      • Raitis mieli
        *** kirjoitti:

        Luulen että miehiä ei karkoita älyllinen keskustelu vaan ylimielisyys joka jo tuosta tekstistäsi paistaa. Valitettavasti joidenkin ihmisten mielestä itsetunto on silloin vasta kohdallaan jos pitää itseään kaikkia muita parempana...

        Uskon että tähän liittyy juuri tuollainen harhaluulo.

        Miehet todennäköisesti luultua paremmin lukevat naisen käytöstä näissä tilanteissa ja näkevät sen mahdllista parisuhdetta vaikeuttavana tekijänä eli mies kokee että tekisi hän mitä niin hän olisi jatkuvasti aikeissa joutua "tossun alle" tai sitten jatkuvien pienten välienselvittelyjen verkkoon.

        Monet naiset eivät tätä ymmärrä vaan syyttävät sitten miehen itsevarmuuden puutetta tai sitä että mies haluaa "helpon ja tyhmän" naisen kun näiden naisten sosiaalisissa kyvyissä käsitellä asiaa ehkä rakentavasti on puutteita.

        Ei kuitenkaan ihan joka asiasta jaksaa alkaa vääntämään kättä ja sellainen "haaste" ei varmaankaan miehiä yleisesti innosta että nainen käy joka asiassa niin sanotusti kimppuun.

        Se ei tarkoita että mies tahtoisi sanella asioita suoraan naiselle vaan uskon että tähän liittyy jotain tiedostamatonta siitä miten nainen suhtautuu miehen sanomisiin sekä ylipäätään asioihin.

        Ei mies halua välttämättä ylivoimaisesti dominoida naista, mutta ei mies halua olla suhteessa jossa on tunne että kamppailee vallasta koko ajan tai hänen asemansa miehenä horjuu.

        Naiset tietysti väittää jälleen tuossakin että se on miehen oma vika (huono itsetunto, itsevarmuus tai jotain vastaavaa)


      • miesonheikko
        Raitis mieli kirjoitti:

        "Miehet karttavat naisia, joilla on hyvä itsetunto, omanarvontunto ja jotka pärjäävät omillaan."

        En usko noin yleisesti.

        Enemmän se on sitä että miehet pelkäävät etteivät riitä joko suhteen alussa tai myöhemmin naiselle naisen asenteen takia.

        Sillä ei ole mitään tekemistä sen omillaan pärjäämisen takia vaan sen että nainen ei vaikuta edes kaipaavan miestä ja jos et kaipaa miestä niin mitä kuvittelet sen miehestä tuntuvan jos tunneyhteyttä ei ole vaan se pitää väkisin jotenkin varmistaa huiman seksuaalisen latauksen tai jonkun jalat alta tyyppisen ihastuksen avulla?

        Aivan, jos sinua ei miehet kiinnosta etkä sellaista kaipaa elämääsi niin älä väitä sitä miesten syyksi jos he eivät puolestaan kiinnostu sinusta tai lähesty sinua.

        Miehet eivät pelkää ja karta naista joka tekee tiettäväksi että voisi olla kiinnostunut miehestä ja kaipaa seuraa, varsinkin juuri siitä tietystä miehestä.

        Mutta jos miehelle tulee naisesta "hällä väliä mitä sä mies yrität, mä pärjään itsekin" niin miksi kukaan mies sinua haluaisi koska ethän sinä silloin yritä itse mitään etkä anna miehelle mitään etkä varsinkaan välitä hänestä?

        Se, että pärjää omillaan ja arvostaa itseään niin paljon ettei mielistele muita tai taivu muiden painostuksesta tekemään jotakin mitä ei halua EI tee naisesta huonoa kumppania, päinvastoin.

        Miestä voi tarvita/kaivata elämäänsä vaikka pärjäisi omillaan ja omaisi hyvän itsetunnon.

        Mies voi pelätä fiksua naista vaikka nainen kuinka toisi ilmi että on miehestä kiinnostunut. Onhan se helpompaa pyörittää trendipissistä mielensä mukaan kuin ottaa älyllisesti haastava nainen elämäänsä.

        Tuntuukin siltä, että miehiä pitäisi koko ajan varjella ja pitää pumpulissa. Olisiko sittenkin parempi leikkiä keimailevaa hattara-aivo-Marilyniä kuin olla oma, viisas itsensä. Mies kun ei tunnu totuutta kestävän.


      • miesonheikko
        *** kirjoitti:

        Luulen että miehiä ei karkoita älyllinen keskustelu vaan ylimielisyys joka jo tuosta tekstistäsi paistaa. Valitettavasti joidenkin ihmisten mielestä itsetunto on silloin vasta kohdallaan jos pitää itseään kaikkia muita parempana...

        Vahva nainen tarvitsee vahvan miehen. Hattarapojille hattaratyttöjä, raudanlujille naisille raudanlujia miehiä. Simppeliä.

        Jotkut nyt vaan on parempia kuin toiset.

        Jokaiselle omanlainen.


      • rati-riti-ralla
        miesonheikko kirjoitti:

        Se, että pärjää omillaan ja arvostaa itseään niin paljon ettei mielistele muita tai taivu muiden painostuksesta tekemään jotakin mitä ei halua EI tee naisesta huonoa kumppania, päinvastoin.

        Miestä voi tarvita/kaivata elämäänsä vaikka pärjäisi omillaan ja omaisi hyvän itsetunnon.

        Mies voi pelätä fiksua naista vaikka nainen kuinka toisi ilmi että on miehestä kiinnostunut. Onhan se helpompaa pyörittää trendipissistä mielensä mukaan kuin ottaa älyllisesti haastava nainen elämäänsä.

        Tuntuukin siltä, että miehiä pitäisi koko ajan varjella ja pitää pumpulissa. Olisiko sittenkin parempi leikkiä keimailevaa hattara-aivo-Marilyniä kuin olla oma, viisas itsensä. Mies kun ei tunnu totuutta kestävän.

        Jos vaihtoehtot ovat hattara-aivo-Marilyn ja omasta mielestään äärimmäisen viisas nainen, niin ilman muuta se Marilyn, kiitos!


      • yritit olla fiksu?
        rati-riti-ralla kirjoitti:

        Jos vaihtoehtot ovat hattara-aivo-Marilyn ja omasta mielestään äärimmäisen viisas nainen, niin ilman muuta se Marilyn, kiitos!

        No tämä ei tullut yllätyksenä.


      • Raitis mieli
        miesonheikko kirjoitti:

        Vahva nainen tarvitsee vahvan miehen. Hattarapojille hattaratyttöjä, raudanlujille naisille raudanlujia miehiä. Simppeliä.

        Jotkut nyt vaan on parempia kuin toiset.

        Jokaiselle omanlainen.

        Ei voi kuin lollitella viestiäsi.


      • Raitis mieli
        miesonheikko kirjoitti:

        Se, että pärjää omillaan ja arvostaa itseään niin paljon ettei mielistele muita tai taivu muiden painostuksesta tekemään jotakin mitä ei halua EI tee naisesta huonoa kumppania, päinvastoin.

        Miestä voi tarvita/kaivata elämäänsä vaikka pärjäisi omillaan ja omaisi hyvän itsetunnon.

        Mies voi pelätä fiksua naista vaikka nainen kuinka toisi ilmi että on miehestä kiinnostunut. Onhan se helpompaa pyörittää trendipissistä mielensä mukaan kuin ottaa älyllisesti haastava nainen elämäänsä.

        Tuntuukin siltä, että miehiä pitäisi koko ajan varjella ja pitää pumpulissa. Olisiko sittenkin parempi leikkiä keimailevaa hattara-aivo-Marilyniä kuin olla oma, viisas itsensä. Mies kun ei tunnu totuutta kestävän.

        "Se, että pärjää omillaan ja arvostaa itseään niin paljon ettei mielistele muita tai taivu muiden painostuksesta tekemään jotakin mitä ei halua EI tee naisesta huonoa kumppania, päinvastoin."

        En ymmärrä että miten tämä liittyi viestiini.
        Katsos kun se ongelma usein on juuri päinvastoin että se nainen haluaa jossain vaiheessa miehen tekevän jotain mitä mies ei halua ja mies usein aistii jo alkuvaiheessa tai naisen tavatessa että naisen luonteelle on ominaista tietynlainen passiivisaggressiivinen hallinta.

        "Miestä voi tarvita/kaivata elämäänsä vaikka pärjäisi omillaan ja omaisi hyvän itsetunnon."

        Tietysti. Yritin sanoa että anna sen näkyä silloin kun olet miesten seurassa.

        "Mies voi pelätä fiksua naista vaikka nainen kuinka toisi ilmi että on miehestä kiinnostunut. "

        Pelätä?
        Ihan väärä termi.
        Mies ei PELKÄÄ naista. Ei koskaan.
        Ainoastaan on huolissaan ettei naisen kiinnostus riitä suhteeseen asti tai ettei se kestä. Joskus voi olla tekemistä miehen huonojen kokemusten kanssa tai sen ettei mies luota omiin kykyihinsä, mutta tuskimpa vain naisen fiksuuden kanssa.

        "Onhan se helpompaa pyörittää trendipissistä mielensä mukaan kuin ottaa älyllisesti haastava nainen elämäänsä."

        Tuota, trendipissis voi olla helpompaa seuraa. Enkä puhu nyt vain seksimielessä.
        Esimerkiksi mies odottaa että nainen edes vähän yrittää miellyttää miestä ja jos tämä on niin vaikeaa sinulle niin miksi uskot että kukaan jaksaa naista joka ei yritä miellyttää?

        Trendipissis näyttää naiselta, osoittaa haluavansa miestä ja sen lisäksi ainakin ulkoisesti pyrkii miellyttämään miestä ja jopa luonteenkin puolesta antaa vähän köyttää miehelle.

        "Tuntuukin siltä, että miehiä pitäisi koko ajan varjella ja pitää pumpulissa. Olisiko sittenkin parempi leikkiä keimailevaa hattara-aivo-Marilyniä kuin olla oma, viisas itsensä. Mies kun ei tunnu totuutta kestävän. "

        Oma, viisas, yksinäisellä vuoren huipulla toisia maan matosia katseleva.

        Totta kai tahdon että nainenkin varjelee minua ja pitää vähän pumpulissa, eikös sen rakkauden pitäisi olla sellaista?
        Vittumaistahan se on olla suhteessa jossa kävellään kuin lasinsirpaleilla, munankuorilla tai piikkimatolla.

        Et sinä miestä etsi vaan sudokurobottia, jolla seisoo.


      • takaisin vuorelle
        Raitis mieli kirjoitti:

        "Se, että pärjää omillaan ja arvostaa itseään niin paljon ettei mielistele muita tai taivu muiden painostuksesta tekemään jotakin mitä ei halua EI tee naisesta huonoa kumppania, päinvastoin."

        En ymmärrä että miten tämä liittyi viestiini.
        Katsos kun se ongelma usein on juuri päinvastoin että se nainen haluaa jossain vaiheessa miehen tekevän jotain mitä mies ei halua ja mies usein aistii jo alkuvaiheessa tai naisen tavatessa että naisen luonteelle on ominaista tietynlainen passiivisaggressiivinen hallinta.

        "Miestä voi tarvita/kaivata elämäänsä vaikka pärjäisi omillaan ja omaisi hyvän itsetunnon."

        Tietysti. Yritin sanoa että anna sen näkyä silloin kun olet miesten seurassa.

        "Mies voi pelätä fiksua naista vaikka nainen kuinka toisi ilmi että on miehestä kiinnostunut. "

        Pelätä?
        Ihan väärä termi.
        Mies ei PELKÄÄ naista. Ei koskaan.
        Ainoastaan on huolissaan ettei naisen kiinnostus riitä suhteeseen asti tai ettei se kestä. Joskus voi olla tekemistä miehen huonojen kokemusten kanssa tai sen ettei mies luota omiin kykyihinsä, mutta tuskimpa vain naisen fiksuuden kanssa.

        "Onhan se helpompaa pyörittää trendipissistä mielensä mukaan kuin ottaa älyllisesti haastava nainen elämäänsä."

        Tuota, trendipissis voi olla helpompaa seuraa. Enkä puhu nyt vain seksimielessä.
        Esimerkiksi mies odottaa että nainen edes vähän yrittää miellyttää miestä ja jos tämä on niin vaikeaa sinulle niin miksi uskot että kukaan jaksaa naista joka ei yritä miellyttää?

        Trendipissis näyttää naiselta, osoittaa haluavansa miestä ja sen lisäksi ainakin ulkoisesti pyrkii miellyttämään miestä ja jopa luonteenkin puolesta antaa vähän köyttää miehelle.

        "Tuntuukin siltä, että miehiä pitäisi koko ajan varjella ja pitää pumpulissa. Olisiko sittenkin parempi leikkiä keimailevaa hattara-aivo-Marilyniä kuin olla oma, viisas itsensä. Mies kun ei tunnu totuutta kestävän. "

        Oma, viisas, yksinäisellä vuoren huipulla toisia maan matosia katseleva.

        Totta kai tahdon että nainenkin varjelee minua ja pitää vähän pumpulissa, eikös sen rakkauden pitäisi olla sellaista?
        Vittumaistahan se on olla suhteessa jossa kävellään kuin lasinsirpaleilla, munankuorilla tai piikkimatolla.

        Et sinä miestä etsi vaan sudokurobottia, jolla seisoo.

        "Esimerkiksi mies odottaa että nainen edes vähän yrittää miellyttää miestä ja jos tämä on niin vaikeaa sinulle niin miksi uskot että kukaan jaksaa naista joka ei yritä miellyttää?

        Trendipissis näyttää naiselta, osoittaa haluavansa miestä ja sen lisäksi ainakin ulkoisesti pyrkii miellyttämään miestä ja jopa luonteenkin puolesta antaa vähän köyttää miehelle."

        Juuri näin. Kiitos.

        Kyllä naiset tämän jo tietävät, joten miksi viestitellä tämän enempää.

        Kuvaile sitä miksi haluat, mutta p*ska on p*skaa vaikka kermakuorrutteella.


      • .
        takaisin vuorelle kirjoitti:

        "Esimerkiksi mies odottaa että nainen edes vähän yrittää miellyttää miestä ja jos tämä on niin vaikeaa sinulle niin miksi uskot että kukaan jaksaa naista joka ei yritä miellyttää?

        Trendipissis näyttää naiselta, osoittaa haluavansa miestä ja sen lisäksi ainakin ulkoisesti pyrkii miellyttämään miestä ja jopa luonteenkin puolesta antaa vähän köyttää miehelle."

        Juuri näin. Kiitos.

        Kyllä naiset tämän jo tietävät, joten miksi viestitellä tämän enempää.

        Kuvaile sitä miksi haluat, mutta p*ska on p*skaa vaikka kermakuorrutteella.

        Tästä ketjusta ja muista ketjuista tuli vaan mieleeni, että miksikäs nainen ei ottaisi sitä komeinta sonnia edes hetkeksi kun ei noista taviksista ole suhteeseen sen paremmin vaikka muuta väittävätkin.
        Ennemmin hetken jumalattarena kuin ikänsä kyökkipiikana, väsyneenä palvelijattarena. Viis outoudesta!
        Miesten "rakkaus"=sitä ihteään


      • rrröyhhh!
        Raitis mieli kirjoitti:

        "Pitkälti näinhän se menee, että naisen fiksuus pelottaa tavismiehiä. Jos tytöllä on terävä pää ja hyvä käytös, mutta hän ei opiskele akateemista alaa, voi olla todella vaikea löytää kiinnostavaa ja kiinnostunutta poikaystävää."

        Missä vi-tus-sa (anteeksi kiroiluni, aivan pakko tehostaa) te olette piileskelleet koko elämäni ajan?

        Minua ei ainakaan naisten fiksuus pelota, mutta mitä olen itse huomannut niin muutama asia on näissä "älykkö"-tytöissä häirinnyt

        A) Kriteerit miehelle ovat jotain aivan uskomatonta ja tällainen nainen joka sanoo etsivänsä "tavismiestä" ei todellakaan tarkoita "tavismiestä" vaan ehkä noin 20% miespopulaatiosta esimerkiksi mitä tulee komeuteen, koulutukseen jne.
        Joskus näitä keskusteluja kuulleena naiset valittavat yhdessä lauseessa kuinka miehet tykkäävät vain missin mitoissa olevista tyhjäpäisistä barbiesta, mutta toisessa lauseessa alkavat listata omaa ken-nukkeaan eli millainen pärstä, millaiset vaatteet, millaiset lihaksiet, millaiset aivot ja jopa se miltä se mies tuoksuu...

        B) Nainen on panostanut kaikkensa mieleen, mutta oma ulkomuoto on unohtunut. Enkä puhu nyt synnynnäisestä "rumuudesta" enkä meikkaamisesta vaan siitä että nainen yksinkertaisesti on lähes aivan pakko olla pyöreä koska kaikki aika kuluu muussa kuin kehon huollossa. Osa näistä naisista on joko absolutisteja ja syövät liikaa tai sitten ottavat turhan paljon siideriä tai olutta.

        C) Nainen on ehkä älykäs, mutta liiankin kylmä luonteeltaan ja jopa etäinen. Ei välitä muista ihmisistä ja empatiaa pitää oikein etsiä varsinkin miehiä kohtaan. Eläimiä kohtaan ehkä tunnetaan empatiaa, mutta mies ihmisenä ei ansaitse yhtään mitään vain sen takia koska hän on mies ja mieshän on tietysti aivan hirveä olento.
        Kovuus ja kylmyys naisessa ei nyt vain tee naisesta seksikästä eikä myöskään yleensä kivaa kumppaniehdokasta.

        D) Naisella lopulta on salainen haave olla ihan samanlainen kuin kanssasisarensa jonka takia oikeasti haluaisi olla niissä samoissa sosiaalisissa porukoissa kuin muutkin, mutta koska ei kykene niin tämä näkyy kaiken dissaamisena sekä toisaalta myös negatiivisuutena. Tätä sitten puretaan surutta miehiin joita tapaillaan koska mies ei teekään hänestä sitä prinsessaa joka hän oikeasti haluaisi olla, mutta kun ei yksin kykene.

        E) Nainen on niin epäsosiaalinen ettei hän oikeastaan koskaan kohtaa miehiä ja luimistelee jos yksikään mies osoittaa kiinnostusta. Silti miehen pitäisi vain jaksaa houkutella tätä naisolentoa jota mies voi kuitenkin ihailla suuresti yhä uudestaan ja uudestaan ulos kuorestaan. Tämäkin on tietysti, arvasitte oikein, miehen ja miesten vika.

        F) Nainen ei halua olla nainen vaan vaikuttaa haluavansa olla mies. Kuljetaan farkuissa ja huppareissa joka vielä on ok, mutta siihen päälle oluen juonti, röyhtäily ja jätkämäinen asenne sekä äijäily nyt anteeksi vain eivät ole mitään mieltä ylentäviä asioita naisessa. Jos haluaisi nussia miestä niin olisin syntynyt homoksi, eikös niin.

        Itteäni ainakin on aina kiehtonut naisissa juuri "oudot linnut", mutta valitettavasti nämä naiset etsivät yleensä lähinnä ulkoisesti outoa miestä eikä sellaista joka noin muuten on suht normaali ulospäin, mutta muuten massasta poikkeava.

        Koska onpa kuinka fiksu tyttö tai nainen niin hänhän tekee päätelmät miehestä aina sen ulkomuodon ja ensivaikutelmien yms. perusteella koska ei riitä kärsivällisyys, havaintokyky, arvinointikyky, harkintakyky tai mikään muukaan keskittymään siihen mieheen ja miettimään asiaa syvemmälti.

        Tietysti kaikki ulospäin naisen mielestä "salaperäiset" miehet jotka ovat tyhjää täynnä ovat auttamattoman kiinnostavia naisesta.

        Mihin jäivät valitusvirren jakeet G-Ö?


      • 1+1=5 kun ruoditaan
        Raitis mieli kirjoitti:

        "Se, että pärjää omillaan ja arvostaa itseään niin paljon ettei mielistele muita tai taivu muiden painostuksesta tekemään jotakin mitä ei halua EI tee naisesta huonoa kumppania, päinvastoin."

        En ymmärrä että miten tämä liittyi viestiini.
        Katsos kun se ongelma usein on juuri päinvastoin että se nainen haluaa jossain vaiheessa miehen tekevän jotain mitä mies ei halua ja mies usein aistii jo alkuvaiheessa tai naisen tavatessa että naisen luonteelle on ominaista tietynlainen passiivisaggressiivinen hallinta.

        "Miestä voi tarvita/kaivata elämäänsä vaikka pärjäisi omillaan ja omaisi hyvän itsetunnon."

        Tietysti. Yritin sanoa että anna sen näkyä silloin kun olet miesten seurassa.

        "Mies voi pelätä fiksua naista vaikka nainen kuinka toisi ilmi että on miehestä kiinnostunut. "

        Pelätä?
        Ihan väärä termi.
        Mies ei PELKÄÄ naista. Ei koskaan.
        Ainoastaan on huolissaan ettei naisen kiinnostus riitä suhteeseen asti tai ettei se kestä. Joskus voi olla tekemistä miehen huonojen kokemusten kanssa tai sen ettei mies luota omiin kykyihinsä, mutta tuskimpa vain naisen fiksuuden kanssa.

        "Onhan se helpompaa pyörittää trendipissistä mielensä mukaan kuin ottaa älyllisesti haastava nainen elämäänsä."

        Tuota, trendipissis voi olla helpompaa seuraa. Enkä puhu nyt vain seksimielessä.
        Esimerkiksi mies odottaa että nainen edes vähän yrittää miellyttää miestä ja jos tämä on niin vaikeaa sinulle niin miksi uskot että kukaan jaksaa naista joka ei yritä miellyttää?

        Trendipissis näyttää naiselta, osoittaa haluavansa miestä ja sen lisäksi ainakin ulkoisesti pyrkii miellyttämään miestä ja jopa luonteenkin puolesta antaa vähän köyttää miehelle.

        "Tuntuukin siltä, että miehiä pitäisi koko ajan varjella ja pitää pumpulissa. Olisiko sittenkin parempi leikkiä keimailevaa hattara-aivo-Marilyniä kuin olla oma, viisas itsensä. Mies kun ei tunnu totuutta kestävän. "

        Oma, viisas, yksinäisellä vuoren huipulla toisia maan matosia katseleva.

        Totta kai tahdon että nainenkin varjelee minua ja pitää vähän pumpulissa, eikös sen rakkauden pitäisi olla sellaista?
        Vittumaistahan se on olla suhteessa jossa kävellään kuin lasinsirpaleilla, munankuorilla tai piikkimatolla.

        Et sinä miestä etsi vaan sudokurobottia, jolla seisoo.

        Onko kirjoittaja tippaleipäaivomies?


      • toimii!
        Raitis mieli kirjoitti:

        Uskon että tähän liittyy juuri tuollainen harhaluulo.

        Miehet todennäköisesti luultua paremmin lukevat naisen käytöstä näissä tilanteissa ja näkevät sen mahdllista parisuhdetta vaikeuttavana tekijänä eli mies kokee että tekisi hän mitä niin hän olisi jatkuvasti aikeissa joutua "tossun alle" tai sitten jatkuvien pienten välienselvittelyjen verkkoon.

        Monet naiset eivät tätä ymmärrä vaan syyttävät sitten miehen itsevarmuuden puutetta tai sitä että mies haluaa "helpon ja tyhmän" naisen kun näiden naisten sosiaalisissa kyvyissä käsitellä asiaa ehkä rakentavasti on puutteita.

        Ei kuitenkaan ihan joka asiasta jaksaa alkaa vääntämään kättä ja sellainen "haaste" ei varmaankaan miehiä yleisesti innosta että nainen käy joka asiassa niin sanotusti kimppuun.

        Se ei tarkoita että mies tahtoisi sanella asioita suoraan naiselle vaan uskon että tähän liittyy jotain tiedostamatonta siitä miten nainen suhtautuu miehen sanomisiin sekä ylipäätään asioihin.

        Ei mies halua välttämättä ylivoimaisesti dominoida naista, mutta ei mies halua olla suhteessa jossa on tunne että kamppailee vallasta koko ajan tai hänen asemansa miehenä horjuu.

        Naiset tietysti väittää jälleen tuossakin että se on miehen oma vika (huono itsetunto, itsevarmuus tai jotain vastaavaa)

        naisen sosiaaliset kyvyt jotka tehoavat mieheen kuin mieheen:
        -minimekko(alla sukkikset&stay-upit)
        -meikkiä
        -räpsyripset
        -lirkuttelu
        -anna ymmärtää, ymmärrä myös antaa(muttei liian aikaisin tai liian myöhään..)
        -mielistely
        -palvonta
        -tyydyttäminen
        -palveleminen
        -yleinen miellyttäminen
        -älä ajattele, anna miehen ajatella
        -nyökyttele
        -kikattele
        -puhu helpoista aiheista kuten muoti, meikit, sisustus,vauvat ja hauvat
        -kiukuttele höpöistä aiheista hiukan(esim.ole mustasukkainen tai loukkaantunut jostakin)
        -älä missään nimessä sano mitään järkevää jottei mies järkyty
        -pidä itsesi hoikkana, kauniina, huoliteltuna ja nuorena ikuisesti


      • toimii!
        toimii! kirjoitti:

        naisen sosiaaliset kyvyt jotka tehoavat mieheen kuin mieheen:
        -minimekko(alla sukkikset&stay-upit)
        -meikkiä
        -räpsyripset
        -lirkuttelu
        -anna ymmärtää, ymmärrä myös antaa(muttei liian aikaisin tai liian myöhään..)
        -mielistely
        -palvonta
        -tyydyttäminen
        -palveleminen
        -yleinen miellyttäminen
        -älä ajattele, anna miehen ajatella
        -nyökyttele
        -kikattele
        -puhu helpoista aiheista kuten muoti, meikit, sisustus,vauvat ja hauvat
        -kiukuttele höpöistä aiheista hiukan(esim.ole mustasukkainen tai loukkaantunut jostakin)
        -älä missään nimessä sano mitään järkevää jottei mies järkyty
        -pidä itsesi hoikkana, kauniina, huoliteltuna ja nuorena ikuisesti

        Voi apua!
        unohdin listalta tärkeät asiat!
        -korkokengät
        -yleinen avuttomuus


      • Raitis mieli
        rrröyhhh! kirjoitti:

        Mihin jäivät valitusvirren jakeet G-Ö?

        Naisen kritisointi on siis valitusvirsi.

        Minkäköhän takia ei löydy parisuhdetta sinullekaan? hmmmmmmm


      • Raitis mieli
        takaisin vuorelle kirjoitti:

        "Esimerkiksi mies odottaa että nainen edes vähän yrittää miellyttää miestä ja jos tämä on niin vaikeaa sinulle niin miksi uskot että kukaan jaksaa naista joka ei yritä miellyttää?

        Trendipissis näyttää naiselta, osoittaa haluavansa miestä ja sen lisäksi ainakin ulkoisesti pyrkii miellyttämään miestä ja jopa luonteenkin puolesta antaa vähän köyttää miehelle."

        Juuri näin. Kiitos.

        Kyllä naiset tämän jo tietävät, joten miksi viestitellä tämän enempää.

        Kuvaile sitä miksi haluat, mutta p*ska on p*skaa vaikka kermakuorrutteella.

        Yleensä ihmissuhteissa ja eritoten parisuhteissa jos haluaa tehdä toiseen vaikutuksen, osoittaa kiinnostuksen ja välittävänsä joutuu joskus miellyttämään sitä toista osapuolta.

        Tätä kutsutaan vastavuoroisuudeksi.

        Kuinka outo oletkin, suosittelen opettelemaan tuon kyvyn. Se taisi jäädä tuosta listastani tuosta ylempää pois, tosin sopii tuohon kohdan C alle aika hyvin.

        "Kuvaile sitä miksi haluat, mutta p*ska on p*skaa vaikka kermakuorrutteella. "

        Mikä on paskaa?

        Se että tahdon tuntea oloni hyväksi naisen seurassa ja että hän on miellyttävä sekä pyrkii viehättämään minua?

        Onko sulla joku sairas anti-maskuliininen ja uberfeministinen asenne miehiä kohtaan?
        Joten siis kaikki mitä teet "miellyttäksesi" miestä (siis toista ihmistä, ajattelevaa tiedostavaa olentoa) on mielestäsi p*skaa?


      • Raitis mieli
        1+1=5 kun ruoditaan kirjoitti:

        Onko kirjoittaja tippaleipäaivomies?

        Mitä ihmettä tarkoittaa tippaleilpäaivot?

        Jos viittaat siihen kuluneeseen vertaukseen miesten ja naisten välillä niin sehän on täyttä tuubaa ja yksinkertaistus.


      • Raitis mieli
        toimii! kirjoitti:

        naisen sosiaaliset kyvyt jotka tehoavat mieheen kuin mieheen:
        -minimekko(alla sukkikset&stay-upit)
        -meikkiä
        -räpsyripset
        -lirkuttelu
        -anna ymmärtää, ymmärrä myös antaa(muttei liian aikaisin tai liian myöhään..)
        -mielistely
        -palvonta
        -tyydyttäminen
        -palveleminen
        -yleinen miellyttäminen
        -älä ajattele, anna miehen ajatella
        -nyökyttele
        -kikattele
        -puhu helpoista aiheista kuten muoti, meikit, sisustus,vauvat ja hauvat
        -kiukuttele höpöistä aiheista hiukan(esim.ole mustasukkainen tai loukkaantunut jostakin)
        -älä missään nimessä sano mitään järkevää jottei mies järkyty
        -pidä itsesi hoikkana, kauniina, huoliteltuna ja nuorena ikuisesti

        AUTETAAS SINUA HÄDÄSSÄ!

        Tässä pari jotka voivat eritoten auttaa:
        -tyydyttäminen (tyydyttämättä jättäminen on aika ikävää ihmissuhteita ajatellen)
        -palveleminen (pienet ja suuremmatkin palvelukset puolin ja toisin vahvistavat ihmissuhdetta)
        -lirkuttelu (flirtti piristää ja antaa naisesta kuvan että hän on kiinnostunut)
        -yleinen miellyttäminen (kyllä, kannattaa kokeilla, aloita hymyllä)
        -nyökyttele (joskus on hyvä olla samaa mieltä, ei tarvitse aina suu mutrussa pyöritellä päätä)
        -kikattele (vähän hankalaa jos et naura millekään, mieheltäkin hymy hyytyy)
        -pidä itsesi hoikkana, kauniina, huoliteltuna ja nuorena ikuisesti (tuon ikuisesti voi ottaa pois, mutta varmaan ymmärrät että on hyvä yrittää näyttää naiselta ja haluttavalta miehen silmissä eikä se varmaan ole sinulta pois koska sinähän odotat täsmälleen samaa mieheltä että hän näyttäisi sellaiselta ja käyttäytyisi siten kuin oletat että mies käyttäytyy?)
        -anna ymmärtää, ymmärrä myös antaa(muttei liian aikaisin tai liian myöhään..) (antaa naisesta aika helpon kuvan jos ekana iltana aletaan hinkuttelemaan, toisaalta ei sitä nyt tarvitse ehkä kuukausikaupalla odotella, harkitsevainen nainen tuon asian suhteen antaa hyvän kuvan naisesta, ei mahha mittää, kutsutaan sitä miesten puolelta varovaisuudeksi)

        Nämä ovat päin helvettiä:
        -palvonta (harva tällaista odottaa, olishan se tietysti joskus kiva että asia olisi noinkin päin)
        -älä ajattele, anna miehen ajatella (jos naisen ajatukset suhahtelevat tuhatta ja sataa ympäriinsä olettaen kaikkea ja mies ei ehdi tehdä mitään niin kyllä, mutta muuten EI)
        -puhu helpoista aiheista kuten muoti, meikit, sisustus,vauvat ja hauvat (tosiasiassa KUKAAN MIES EI HALUA TUOLLAISTA NAISTA ja osoittaa ettet ymmärrä miehistä eritoten mitään :D, miehet haluaisivat puhua vaikkapa lätkästä naisten kanssa, mutta jos ei niin sitten ehkä jotain muuta)
        -kiukuttele höpöistä aiheista hiukan(esim.ole mustasukkainen tai loukkaantunut jostakin) (miehet eivät voi sietää naisia jotka ovat vaikeita, jos nainen on tuollainen niin todennäköisesti mies sietää vain sen vuoksi että häneltä saa helposti seksiä tai nainen on ihan sairaan seksikäs)
        -älä missään nimessä sano mitään järkevää jottei mies järkyty (mikä sinusta on "järkevää"? Olisko niin että mies on vain kohdannut niin paljon tyhmiä naisia että järkyttyy siitä?
        -yleinen avuttomuus (pikkaisen menee vikaan, ei mieskään jaksa kaikkea tehdä yksin, mutta jos miehelle tulee tunne että nainen tekee kuitenkin kaiken itse ja mieluummin yksin niin ei kai hän miehellä sitten tee mitään kun dildot ja muut matoset on keksitty)

        Osa miehistä varmaan tykkää, en erityisesti odota ainakaan itse noita
        -minimekko(alla sukkikset&stay-upit)
        -meikkiä
        -räpsyripset
        -korkokengät


      • Toisin sanoen
        Raitis mieli kirjoitti:

        "Miehet karttavat naisia, joilla on hyvä itsetunto, omanarvontunto ja jotka pärjäävät omillaan."

        En usko noin yleisesti.

        Enemmän se on sitä että miehet pelkäävät etteivät riitä joko suhteen alussa tai myöhemmin naiselle naisen asenteen takia.

        Sillä ei ole mitään tekemistä sen omillaan pärjäämisen takia vaan sen että nainen ei vaikuta edes kaipaavan miestä ja jos et kaipaa miestä niin mitä kuvittelet sen miehestä tuntuvan jos tunneyhteyttä ei ole vaan se pitää väkisin jotenkin varmistaa huiman seksuaalisen latauksen tai jonkun jalat alta tyyppisen ihastuksen avulla?

        Aivan, jos sinua ei miehet kiinnosta etkä sellaista kaipaa elämääsi niin älä väitä sitä miesten syyksi jos he eivät puolestaan kiinnostu sinusta tai lähesty sinua.

        Miehet eivät pelkää ja karta naista joka tekee tiettäväksi että voisi olla kiinnostunut miehestä ja kaipaa seuraa, varsinkin juuri siitä tietystä miehestä.

        Mutta jos miehelle tulee naisesta "hällä väliä mitä sä mies yrität, mä pärjään itsekin" niin miksi kukaan mies sinua haluaisi koska ethän sinä silloin yritä itse mitään etkä anna miehelle mitään etkä varsinkaan välitä hänestä?

        "Aivan, jos sinua ei miehet kiinnosta etkä sellaista kaipaa elämääsi niin älä väitä sitä miesten syyksi jos he eivät puolestaan kiinnostu sinusta tai lähesty sinua."

        En huomannut ap:n kysyvän, miksei "kelpaa" miehille, saati sanovan, ettei häntä lähestytä eikä hänestä kiinnostuta. Ymmärtääkseni hän mietiskeli syytä siihen, miksi häntä kuvataan sanalla outo, ja miten siihen tulisi suhtautua. Sana on tuttu minullekin. Kehu se on yleensä ollut, eikä ole mitenkään vähentänyt lausujansa kiinnostusta.


      • vuorelta huutelen
        Raitis mieli kirjoitti:

        Yleensä ihmissuhteissa ja eritoten parisuhteissa jos haluaa tehdä toiseen vaikutuksen, osoittaa kiinnostuksen ja välittävänsä joutuu joskus miellyttämään sitä toista osapuolta.

        Tätä kutsutaan vastavuoroisuudeksi.

        Kuinka outo oletkin, suosittelen opettelemaan tuon kyvyn. Se taisi jäädä tuosta listastani tuosta ylempää pois, tosin sopii tuohon kohdan C alle aika hyvin.

        "Kuvaile sitä miksi haluat, mutta p*ska on p*skaa vaikka kermakuorrutteella. "

        Mikä on paskaa?

        Se että tahdon tuntea oloni hyväksi naisen seurassa ja että hän on miellyttävä sekä pyrkii viehättämään minua?

        Onko sulla joku sairas anti-maskuliininen ja uberfeministinen asenne miehiä kohtaan?
        Joten siis kaikki mitä teet "miellyttäksesi" miestä (siis toista ihmistä, ajattelevaa tiedostavaa olentoa) on mielestäsi p*skaa?

        P*skaa on se, kuinka mies yrittää saada p*skan maistumaan kermakuorrutteen avulla muulta kuin p*skalta.

        Eli väännät ja käännät mutta lopputulos on sama, trendipissikset keimailuineen miellyttää enemmän kuin itsetunnon ja omanarvontunnon omaava, fiksu tavislyyli.

        Eikä siinä mitään, mutta miksi yrität vyöryttää schaissesi mun niskaani?
        anti-maskuliininen ja uberfeministinen..jos totuudessa pysymiseni ja realismini vaatii noita termejä puoleltasi niin ok..aika heikkoa silti.

        Ei ole mitään uutta että miehet arvottavat naisia ulkoisien seikkojen ja mielistelevän, palvelevan, myötäilevän käytöksen kautta. Sillä ei ole mitään tekemistä oikean tasa-arvon ja vastavuoroisen miellyttämisen kanssa. Sen pitäisi olla 50-50, mutta mietihän onnistuuko se 50 miehiltä.

        Ja tää oli nyt tässä. Vuorelta laskeutuminen on liian uuvuttavaa. Katselen mielummin maisemia täältä ja nautiskelen.


      • Toisin sanoen
        Raitis mieli kirjoitti:

        "Se, että pärjää omillaan ja arvostaa itseään niin paljon ettei mielistele muita tai taivu muiden painostuksesta tekemään jotakin mitä ei halua EI tee naisesta huonoa kumppania, päinvastoin."

        En ymmärrä että miten tämä liittyi viestiini.
        Katsos kun se ongelma usein on juuri päinvastoin että se nainen haluaa jossain vaiheessa miehen tekevän jotain mitä mies ei halua ja mies usein aistii jo alkuvaiheessa tai naisen tavatessa että naisen luonteelle on ominaista tietynlainen passiivisaggressiivinen hallinta.

        "Miestä voi tarvita/kaivata elämäänsä vaikka pärjäisi omillaan ja omaisi hyvän itsetunnon."

        Tietysti. Yritin sanoa että anna sen näkyä silloin kun olet miesten seurassa.

        "Mies voi pelätä fiksua naista vaikka nainen kuinka toisi ilmi että on miehestä kiinnostunut. "

        Pelätä?
        Ihan väärä termi.
        Mies ei PELKÄÄ naista. Ei koskaan.
        Ainoastaan on huolissaan ettei naisen kiinnostus riitä suhteeseen asti tai ettei se kestä. Joskus voi olla tekemistä miehen huonojen kokemusten kanssa tai sen ettei mies luota omiin kykyihinsä, mutta tuskimpa vain naisen fiksuuden kanssa.

        "Onhan se helpompaa pyörittää trendipissistä mielensä mukaan kuin ottaa älyllisesti haastava nainen elämäänsä."

        Tuota, trendipissis voi olla helpompaa seuraa. Enkä puhu nyt vain seksimielessä.
        Esimerkiksi mies odottaa että nainen edes vähän yrittää miellyttää miestä ja jos tämä on niin vaikeaa sinulle niin miksi uskot että kukaan jaksaa naista joka ei yritä miellyttää?

        Trendipissis näyttää naiselta, osoittaa haluavansa miestä ja sen lisäksi ainakin ulkoisesti pyrkii miellyttämään miestä ja jopa luonteenkin puolesta antaa vähän köyttää miehelle.

        "Tuntuukin siltä, että miehiä pitäisi koko ajan varjella ja pitää pumpulissa. Olisiko sittenkin parempi leikkiä keimailevaa hattara-aivo-Marilyniä kuin olla oma, viisas itsensä. Mies kun ei tunnu totuutta kestävän. "

        Oma, viisas, yksinäisellä vuoren huipulla toisia maan matosia katseleva.

        Totta kai tahdon että nainenkin varjelee minua ja pitää vähän pumpulissa, eikös sen rakkauden pitäisi olla sellaista?
        Vittumaistahan se on olla suhteessa jossa kävellään kuin lasinsirpaleilla, munankuorilla tai piikkimatolla.

        Et sinä miestä etsi vaan sudokurobottia, jolla seisoo.

        "Totta kai tahdon että nainenkin varjelee minua ja pitää vähän pumpulissa, eikös sen rakkauden pitäisi olla sellaista?
        Vittumaistahan se on olla suhteessa jossa kävellään kuin lasinsirpaleilla, munankuorilla tai piikkimatolla."

        Totta puhut. Pätee molemmin puolin.


      • vuoren valtiatar
        Raitis mieli kirjoitti:

        AUTETAAS SINUA HÄDÄSSÄ!

        Tässä pari jotka voivat eritoten auttaa:
        -tyydyttäminen (tyydyttämättä jättäminen on aika ikävää ihmissuhteita ajatellen)
        -palveleminen (pienet ja suuremmatkin palvelukset puolin ja toisin vahvistavat ihmissuhdetta)
        -lirkuttelu (flirtti piristää ja antaa naisesta kuvan että hän on kiinnostunut)
        -yleinen miellyttäminen (kyllä, kannattaa kokeilla, aloita hymyllä)
        -nyökyttele (joskus on hyvä olla samaa mieltä, ei tarvitse aina suu mutrussa pyöritellä päätä)
        -kikattele (vähän hankalaa jos et naura millekään, mieheltäkin hymy hyytyy)
        -pidä itsesi hoikkana, kauniina, huoliteltuna ja nuorena ikuisesti (tuon ikuisesti voi ottaa pois, mutta varmaan ymmärrät että on hyvä yrittää näyttää naiselta ja haluttavalta miehen silmissä eikä se varmaan ole sinulta pois koska sinähän odotat täsmälleen samaa mieheltä että hän näyttäisi sellaiselta ja käyttäytyisi siten kuin oletat että mies käyttäytyy?)
        -anna ymmärtää, ymmärrä myös antaa(muttei liian aikaisin tai liian myöhään..) (antaa naisesta aika helpon kuvan jos ekana iltana aletaan hinkuttelemaan, toisaalta ei sitä nyt tarvitse ehkä kuukausikaupalla odotella, harkitsevainen nainen tuon asian suhteen antaa hyvän kuvan naisesta, ei mahha mittää, kutsutaan sitä miesten puolelta varovaisuudeksi)

        Nämä ovat päin helvettiä:
        -palvonta (harva tällaista odottaa, olishan se tietysti joskus kiva että asia olisi noinkin päin)
        -älä ajattele, anna miehen ajatella (jos naisen ajatukset suhahtelevat tuhatta ja sataa ympäriinsä olettaen kaikkea ja mies ei ehdi tehdä mitään niin kyllä, mutta muuten EI)
        -puhu helpoista aiheista kuten muoti, meikit, sisustus,vauvat ja hauvat (tosiasiassa KUKAAN MIES EI HALUA TUOLLAISTA NAISTA ja osoittaa ettet ymmärrä miehistä eritoten mitään :D, miehet haluaisivat puhua vaikkapa lätkästä naisten kanssa, mutta jos ei niin sitten ehkä jotain muuta)
        -kiukuttele höpöistä aiheista hiukan(esim.ole mustasukkainen tai loukkaantunut jostakin) (miehet eivät voi sietää naisia jotka ovat vaikeita, jos nainen on tuollainen niin todennäköisesti mies sietää vain sen vuoksi että häneltä saa helposti seksiä tai nainen on ihan sairaan seksikäs)
        -älä missään nimessä sano mitään järkevää jottei mies järkyty (mikä sinusta on "järkevää"? Olisko niin että mies on vain kohdannut niin paljon tyhmiä naisia että järkyttyy siitä?
        -yleinen avuttomuus (pikkaisen menee vikaan, ei mieskään jaksa kaikkea tehdä yksin, mutta jos miehelle tulee tunne että nainen tekee kuitenkin kaiken itse ja mieluummin yksin niin ei kai hän miehellä sitten tee mitään kun dildot ja muut matoset on keksitty)

        Osa miehistä varmaan tykkää, en erityisesti odota ainakaan itse noita
        -minimekko(alla sukkikset&stay-upit)
        -meikkiä
        -räpsyripset
        -korkokengät

        Voi pyhä yksinkertaisuus mihin olen aikaani tuhlannut..


      • Raitis mieli
        vuoren valtiatar kirjoitti:

        Voi pyhä yksinkertaisuus mihin olen aikaani tuhlannut..

        Kerroppa nyt kun olet noin "viisas" että missä olen noissa väärässä?
        Vai onko niin että sinä et kestä fiksua miestä joka on eri mieltä kanssasi?

        Olisko syy sitten enemmän ehkä sinussa?


      • Raitis mieli
        Toisin sanoen kirjoitti:

        "Aivan, jos sinua ei miehet kiinnosta etkä sellaista kaipaa elämääsi niin älä väitä sitä miesten syyksi jos he eivät puolestaan kiinnostu sinusta tai lähesty sinua."

        En huomannut ap:n kysyvän, miksei "kelpaa" miehille, saati sanovan, ettei häntä lähestytä eikä hänestä kiinnostuta. Ymmärtääkseni hän mietiskeli syytä siihen, miksi häntä kuvataan sanalla outo, ja miten siihen tulisi suhtautua. Sana on tuttu minullekin. Kehu se on yleensä ollut, eikä ole mitenkään vähentänyt lausujansa kiinnostusta.

        Vastaus ei tainnut olla AP:lle.

        "Ymmärtääkseni hän mietiskeli syytä siihen, miksi häntä kuvataan sanalla outo, ja miten siihen tulisi suhtautua. Sana on tuttu minullekin. Kehu se on yleensä ollut, eikä ole mitenkään vähentänyt lausujansa kiinnostusta. "

        Ei minunkaan mielestä tuossa sanassa ole mitään vikaa ja kuten mainitsin itsekin etsin hieman outoa naista.

        Kuvailin vain sitä mikä noissa "älykkäissä naisisa joita miehet ei halua" on ehkä vikana kun sitä täällä toitoteltiin.

        Nähtävästi sohaisuni osui johonkin ja joku oli horjahtaa vuoren rinnettä alas.


      • Raitis mieli
        rrröyhhh! kirjoitti:

        Mihin jäivät valitusvirren jakeet G-Ö?

        Tuli just G muuten mieleen. Katotaan josko illan mittaan rakentelen ne tuohon Ö:hön asti.

        ;DD


      • Raitis mieli
        vuorelta huutelen kirjoitti:

        P*skaa on se, kuinka mies yrittää saada p*skan maistumaan kermakuorrutteen avulla muulta kuin p*skalta.

        Eli väännät ja käännät mutta lopputulos on sama, trendipissikset keimailuineen miellyttää enemmän kuin itsetunnon ja omanarvontunnon omaava, fiksu tavislyyli.

        Eikä siinä mitään, mutta miksi yrität vyöryttää schaissesi mun niskaani?
        anti-maskuliininen ja uberfeministinen..jos totuudessa pysymiseni ja realismini vaatii noita termejä puoleltasi niin ok..aika heikkoa silti.

        Ei ole mitään uutta että miehet arvottavat naisia ulkoisien seikkojen ja mielistelevän, palvelevan, myötäilevän käytöksen kautta. Sillä ei ole mitään tekemistä oikean tasa-arvon ja vastavuoroisen miellyttämisen kanssa. Sen pitäisi olla 50-50, mutta mietihän onnistuuko se 50 miehiltä.

        Ja tää oli nyt tässä. Vuorelta laskeutuminen on liian uuvuttavaa. Katselen mielummin maisemia täältä ja nautiskelen.

        "Eli väännät ja käännät mutta lopputulos on sama, trendipissikset keimailuineen miellyttää enemmän kuin itsetunnon ja omanarvontunnon omaava, fiksu tavislyyli."

        Itseasiassa "oudot linnut" viehättävät eniten.
        Näen kuitenkin ne "hyödyt" mikä trendipissiksen tapailusta voi olla ja olen itse harkinnut niihin siirtymistä.
        Mitä tulee tavislyyleihin niin monella on pikkaisen liian suuret kuvitelmat itsestään verrattuna siihen ulosantiin.

        "Ei ole mitään uutta että miehet arvottavat naisia ulkoisien seikkojen ja mielistelevän, palvelevan, myötäilevän käytöksen kautta."

        Naisetko eivät näin tee?
        Uskaltaakohan sinulta edes kysyä kriteerejä miehelle koska ihan pelottaa mitkä ne ovat ettet vain mainitsisi yhtään sellaista joka viittaa ulkoisiin seikkoihin, mielistelyyn jne.
        Mun arvaus on että vetoat "tunteisiin" kertoen näin epäsuorasti miten mies vetoaa sinuun ulkoisesti, mielistelee jne. :D

        "Sillä ei ole mitään tekemistä oikean tasa-arvon ja vastavuoroisen miellyttämisen kanssa. Sen pitäisi olla 50-50, mutta mietihän onnistuuko se 50 miehiltä."

        En osaa puhua muista miehistä kuin enintään tuon 50-50 tarkkuudella. Yritän yleensä huolehtia siitä että oma osuuteni olisi tuon 50, mutta monelta naiselta tuskin irtoaa edes sitä 20 prossaa joka tietysti...on miehen vika! :D koska ei kiinnosta, viehätä tai miellytä naista tarpeeksi (oho, huomaatko jotain yhteistä tuossa!!!!) :D

        "Ja tää oli nyt tässä. Vuorelta laskeutuminen on liian uuvuttavaa. Katselen mielummin maisemia täältä ja nautiskelen. "

        Muista vanha sanonta että vaikka kuinka korkealla vuorella seisotkin niin on aina olemassa sitäkin vielä korkeampi (ja ehkä yksinäisempikin) vuori. ;)


      • Raitis mieli kirjoitti:

        "Se, että pärjää omillaan ja arvostaa itseään niin paljon ettei mielistele muita tai taivu muiden painostuksesta tekemään jotakin mitä ei halua EI tee naisesta huonoa kumppania, päinvastoin."

        En ymmärrä että miten tämä liittyi viestiini.
        Katsos kun se ongelma usein on juuri päinvastoin että se nainen haluaa jossain vaiheessa miehen tekevän jotain mitä mies ei halua ja mies usein aistii jo alkuvaiheessa tai naisen tavatessa että naisen luonteelle on ominaista tietynlainen passiivisaggressiivinen hallinta.

        "Miestä voi tarvita/kaivata elämäänsä vaikka pärjäisi omillaan ja omaisi hyvän itsetunnon."

        Tietysti. Yritin sanoa että anna sen näkyä silloin kun olet miesten seurassa.

        "Mies voi pelätä fiksua naista vaikka nainen kuinka toisi ilmi että on miehestä kiinnostunut. "

        Pelätä?
        Ihan väärä termi.
        Mies ei PELKÄÄ naista. Ei koskaan.
        Ainoastaan on huolissaan ettei naisen kiinnostus riitä suhteeseen asti tai ettei se kestä. Joskus voi olla tekemistä miehen huonojen kokemusten kanssa tai sen ettei mies luota omiin kykyihinsä, mutta tuskimpa vain naisen fiksuuden kanssa.

        "Onhan se helpompaa pyörittää trendipissistä mielensä mukaan kuin ottaa älyllisesti haastava nainen elämäänsä."

        Tuota, trendipissis voi olla helpompaa seuraa. Enkä puhu nyt vain seksimielessä.
        Esimerkiksi mies odottaa että nainen edes vähän yrittää miellyttää miestä ja jos tämä on niin vaikeaa sinulle niin miksi uskot että kukaan jaksaa naista joka ei yritä miellyttää?

        Trendipissis näyttää naiselta, osoittaa haluavansa miestä ja sen lisäksi ainakin ulkoisesti pyrkii miellyttämään miestä ja jopa luonteenkin puolesta antaa vähän köyttää miehelle.

        "Tuntuukin siltä, että miehiä pitäisi koko ajan varjella ja pitää pumpulissa. Olisiko sittenkin parempi leikkiä keimailevaa hattara-aivo-Marilyniä kuin olla oma, viisas itsensä. Mies kun ei tunnu totuutta kestävän. "

        Oma, viisas, yksinäisellä vuoren huipulla toisia maan matosia katseleva.

        Totta kai tahdon että nainenkin varjelee minua ja pitää vähän pumpulissa, eikös sen rakkauden pitäisi olla sellaista?
        Vittumaistahan se on olla suhteessa jossa kävellään kuin lasinsirpaleilla, munankuorilla tai piikkimatolla.

        Et sinä miestä etsi vaan sudokurobottia, jolla seisoo.

        Sä sanoit et mies ei pelkää koskaan naista. No onko eriasiasta kyse kun kommentoidaan et nainen on pelottava?
        Mä tätä pelottavuutta ihmettelen kun en keksi mitä pelättävää mussa olis, en tee kärpäsellekään pahaa.


      • Raitis mieli
        glittergirl kirjoitti:

        Sä sanoit et mies ei pelkää koskaan naista. No onko eriasiasta kyse kun kommentoidaan et nainen on pelottava?
        Mä tätä pelottavuutta ihmettelen kun en keksi mitä pelättävää mussa olis, en tee kärpäsellekään pahaa.

        Riippuneeko siitä että kuka sanoo?

        Voisi kuulua tuohon samaan sarjaan kuin "outo" yhdistettynä johonkin "salaperäiseen" tai "ehkä ovelaan".

        Uskoisin että miehellä "pelko" naisen suhteen voisi tulla kysymykseen vain jos mies on todella ujo eli pelokas valmiiksi tai sitten omaa vahvat tunteet naista kohtaan.
        Silloin mies pelkää enemmän kyllä torjuntaa, hylkäämistä ja nolaamista ylipäätään kuin naista itteään.

        Miestä ehkä pelottaa ne omat tunteet ja se valta joka naisilla niihin on tuossa tapauksessa. Epäonnistuminen pelottaa.

        Mutta nainen sinällään ei pelota miestä.


      • vuoren valtiatar
        Raitis mieli kirjoitti:

        Vastaus ei tainnut olla AP:lle.

        "Ymmärtääkseni hän mietiskeli syytä siihen, miksi häntä kuvataan sanalla outo, ja miten siihen tulisi suhtautua. Sana on tuttu minullekin. Kehu se on yleensä ollut, eikä ole mitenkään vähentänyt lausujansa kiinnostusta. "

        Ei minunkaan mielestä tuossa sanassa ole mitään vikaa ja kuten mainitsin itsekin etsin hieman outoa naista.

        Kuvailin vain sitä mikä noissa "älykkäissä naisisa joita miehet ei halua" on ehkä vikana kun sitä täällä toitoteltiin.

        Nähtävästi sohaisuni osui johonkin ja joku oli horjahtaa vuoren rinnettä alas.

        "Nähtävästi sohaisuni osui johonkin ja joku oli horjahtaa vuoren rinnettä alas."

        Joo, ihan varmasti näin.. ei helv kuinka yksinkertainen oletkaan..

        Älykäs nainen tarvii älykästä seuraa, ei tässä sen kummempaa.


      • eat your <3 out
        Raitis mieli kirjoitti:

        Kerroppa nyt kun olet noin "viisas" että missä olen noissa väärässä?
        Vai onko niin että sinä et kestä fiksua miestä joka on eri mieltä kanssasi?

        Olisko syy sitten enemmän ehkä sinussa?

        Et ole fiksu.
        Et ole yhtään kuin minä.

        En tiedä oletko väärässä(minulle olet), olet vain niin tavanomaisen yksinkertainen, mikä on miehille tyypillistä. Tulet varmasti löytämään tasoistasi seuraa, pikkuprinsessoita meikkipaletteineen ja hihityksineen riittää.

        Syy on tietty minussa..tarvitsen älyllistä haastetta, jota ei istu joka oksalla. Vierität mukavasti tyhmyytesi ja tavallisuutesi fiksumman harteille.

        Tiedätkö mitä? Se ei haittaa. Kaltaisesi eivät liikuta minua. Teillä ei ole minulle mitään annettavaa. Ettekä voi minulta mitään ottaa kun ette ymmärrä.


      • HH
        Raitis mieli kirjoitti:

        Uskon että tähän liittyy juuri tuollainen harhaluulo.

        Miehet todennäköisesti luultua paremmin lukevat naisen käytöstä näissä tilanteissa ja näkevät sen mahdllista parisuhdetta vaikeuttavana tekijänä eli mies kokee että tekisi hän mitä niin hän olisi jatkuvasti aikeissa joutua "tossun alle" tai sitten jatkuvien pienten välienselvittelyjen verkkoon.

        Monet naiset eivät tätä ymmärrä vaan syyttävät sitten miehen itsevarmuuden puutetta tai sitä että mies haluaa "helpon ja tyhmän" naisen kun näiden naisten sosiaalisissa kyvyissä käsitellä asiaa ehkä rakentavasti on puutteita.

        Ei kuitenkaan ihan joka asiasta jaksaa alkaa vääntämään kättä ja sellainen "haaste" ei varmaankaan miehiä yleisesti innosta että nainen käy joka asiassa niin sanotusti kimppuun.

        Se ei tarkoita että mies tahtoisi sanella asioita suoraan naiselle vaan uskon että tähän liittyy jotain tiedostamatonta siitä miten nainen suhtautuu miehen sanomisiin sekä ylipäätään asioihin.

        Ei mies halua välttämättä ylivoimaisesti dominoida naista, mutta ei mies halua olla suhteessa jossa on tunne että kamppailee vallasta koko ajan tai hänen asemansa miehenä horjuu.

        Naiset tietysti väittää jälleen tuossakin että se on miehen oma vika (huono itsetunto, itsevarmuus tai jotain vastaavaa)

        Ei mies halua välttämättä ylivoimaisesti dominoida naista, mutta ei mies halua olla suhteessa jossa on tunne että kamppailee vallasta koko ajan tai hänen asemansa miehenä horjuu.


        Kamppailee vallasta? Eli vallan on oltava miehellä? Aina? Mies jonka asema miehenä horjuu siitä että hänen sanomisiaan, syystäkin silloin tällöin, kyseenalaistetaan ei ole mielestäni miestä nähnytkään. Olen itse edelläkuvattu "outo" nainen, ja oma mieheni on oikea mies joka ei ole ikinä säikähtänyt sitä että pistän hänelle vastaan, itse asiassa hän pitää siitä että häntä haastetaan älyllisesti. Ymmärrän kyllä senkin että miehet on oikeasti tosi herkkiä, paljon herkempiä kuin naiset, varsinkin tuon oman miehisyytensä suhteen. Mutta jos oikeasti ei pysty elämään "jaetulla vallalla" tasapainoisessa suhteessa jossa molemmat on pomoja... Noh. Itse en sellaista miestä edes haluaisi.


      • Raitis mieli
        HH kirjoitti:

        Ei mies halua välttämättä ylivoimaisesti dominoida naista, mutta ei mies halua olla suhteessa jossa on tunne että kamppailee vallasta koko ajan tai hänen asemansa miehenä horjuu.


        Kamppailee vallasta? Eli vallan on oltava miehellä? Aina? Mies jonka asema miehenä horjuu siitä että hänen sanomisiaan, syystäkin silloin tällöin, kyseenalaistetaan ei ole mielestäni miestä nähnytkään. Olen itse edelläkuvattu "outo" nainen, ja oma mieheni on oikea mies joka ei ole ikinä säikähtänyt sitä että pistän hänelle vastaan, itse asiassa hän pitää siitä että häntä haastetaan älyllisesti. Ymmärrän kyllä senkin että miehet on oikeasti tosi herkkiä, paljon herkempiä kuin naiset, varsinkin tuon oman miehisyytensä suhteen. Mutta jos oikeasti ei pysty elämään "jaetulla vallalla" tasapainoisessa suhteessa jossa molemmat on pomoja... Noh. Itse en sellaista miestä edes haluaisi.

        "Kamppailee vallasta? Eli vallan on oltava miehellä? Aina?"

        Ei vaan miksi pitää olla valtaa?
        Miksi pitää yrittää dominoida jomman kumman toista ja aloittaa se toisen hallinta?

        "Mies jonka asema miehenä horjuu siitä että hänen sanomisiaan, syystäkin silloin tällöin, kyseenalaistetaan ei ole mielestäni miestä nähnytkään."

        Älä viitsi.
        Mies ei välttämättä jaksa jos joka asiasta joutuu naisen kanssa vääntämään kättä ihan vain sen vuoksi että nainen haluaa valtaa.

        "Olen itse edelläkuvattu "outo" nainen, ja oma mieheni on oikea mies joka ei ole ikinä säikähtänyt sitä että pistän hänelle vastaan, itse asiassa hän pitää siitä että häntä haastetaan älyllisesti. "

        Nyt sekoitat asioita päinvastaisesti.

        On hieman eri asia haastaa toista älyllisesti kuin kamppailla vallasta parisuhteessa esimerkiksi että mitä seuraavana viikonloppuna tehdään ja milloin miehelle on sopivaa nähdä kavereita jne. puhumattakaan sitten mitä mies saa tehdä että olisi mies.


    • Raitis mieli

      Sattuneesta syystä koska pidän "friikkishowsta" niin olen tuntenut aika monia kaltaisia naisia, harmi ettei yhdestäkään ole löytynyt sopivaa kumppania vaan ne suhteet ovat olleet "taviksiin".

      Itteäni enemmän vaivaa ainakin ihmiset jotka yrittää olla tavallisia sekä sopeutua siihen annettuun muottiin miten vaikkapa naisen tulisi käyttäytyä. Olen varmaan suht miehinen itse, mutta joskus en jaksa välittää varsinkin kun vähän "lapsettaa".

      Tuskin sinussa mitään vikaa on. Tuo outous ja tietynlaiset pienet "queerit" piirteet usein kiehtovat tytöissä. Samaa valitettavasti ei aina voi sanoa toisin päin.

    • meet a freak

      Arvaa monta pariutumatonta miestä löytyy? Entä sellaisia jotka eivät ole koskaan tapailleet ketään? Arvaa... ai mutta niin, eihän sellaista pidetä edes ilmana saatika "outona".

      "Mitä tuo tarkoittaa? Tunnen olevani joku friikki. Voinko jo alkaa järjestää friikkishowta ja lyödä rahoiksi pääsymaksuilla?"

      Voit. Pelkästäänkin jo sen takia että olet nainen. Pienenä vinkkinä että sex-show saattaisi tuoda suuremmat lipputulot.

      "Enää ei vaan hypitä twistiä koulunpihalla, vaan sinkku(kinkku)markkinoilla. "

      Mutta jos on kinkkua tarjota pärjää varmasti sinkkumarkkinoilla.

      Saat huomiota sekä naisena että outona. Olisit kiitollinen.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      188
      6092
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2352
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      24
      1739
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1718
    5. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1631
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1624
    7. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      326
      1622
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1417
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1399
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      336
      1242
    Aihe