NYT PELASTETAAN ARKTOS !

LIIMAPUUPÄÄPALAKKI

Nyt kun Saulista tulee uusi pressa, on hyvä jatkaa kokoomuksen linjaa ja jatkaa valtion rahojen hyötykäyttöä tukemalla Arktoksen viitoittamaa tietä Kemijärven pelastajana. Kymmeniä miljoonia euroja häipyi ns. HELEVETIN KUUSEEN tämän tukiprojektin seurauksena. Noh, vähän lisäähän tähän tarvitaan koska kaikkea ei saatu kupattua. Kupataan loputkin. Arktos on saanut sertit ja homma on kunnossa!
Vaihdetaan työntekijät vähän paremmiksi etteivät ne taitamattomuuttaan enää sotke liikaa hyvää liimapuupalkin valmistustoimintaa!
Harmittaa kyllä suuresti kun näin valtava projekti on kaatumassa pelkästään työntekijöiden taitamattomuuteen!
Mutta eihän tässä hätää, hommataan ulkomailta työntekijöitä kun ovat halvempia ja varmaankin viisaampia kuin paikalliset jotk olivatkin toivottomia.
Mutta tästäpä tämä lähtee !!!

13

373

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • järvikylän juippi

Taitaa kuppaaminen olla loppusuoralla...
      Olen ollut yhteydessä eduskuntaan ja sieltä ainakin saanut sellaista palautetta, että tukimiljoonienkäyttö täytyy tutkia perusteellisesti. Katellaan mitä tuleman pitää..!!

• ggugh

minulle ne ilmoitti että ei tutkita koska mahdolliset väärinkäytökset vähäisiä

• järvikylän juippi
        ggugh kirjoitti:

minulle ne ilmoitti että ei tutkita koska mahdolliset väärinkäytökset vähäisiä

ai jaa , minulle kyllä ilmoitettiin, että on syytä tutkia tukieurojen käyttö ja kaikki muukin .... mutta...mutta... ei varmaankaan helppotyömaa, kun muitaa ketkä silloin aikanaan huseerasivat arktosta kemijärvelle, viittasi eräisiin politikoihin...

• Kuka sulle...
        järvikylän juippi kirjoitti:

ai jaa , minulle kyllä ilmoitettiin, että on syytä tutkia tukieurojen käyttö ja kaikki muukin .... mutta...mutta... ei varmaankaan helppotyömaa, kun muitaa ketkä silloin aikanaan huseerasivat arktosta kemijärvelle, viittasi eräisiin politikoihin...

...ilmoitti? Valetta tulee kuin paskaa lehmän perseestä. Vai että sinullako kytkentöjä tiedonsaantiin. Kukkua kanssa. Hae ministeriksi pölkkkypää.

• järvikylän juippi
        Kuka sulle... kirjoitti:

...ilmoitti? Valetta tulee kuin paskaa lehmän perseestä. Vai että sinullako kytkentöjä tiedonsaantiin. Kukkua kanssa. Hae ministeriksi pölkkkypää.

ei muuten ole valetta sanaakaan... soittelen ennen viikonloppua ja kyselen missä mennään.

• dfsgsdrfg

PROVO ! (huono)

• tilasin ja sain

Mikäli joku haluaa tietoja saneeraushakemuksesta tietoja saa kuulemma osoitteesta [email protected]

Laita meili, niin tyyppi lähettää koko saneeraushakemuksen sinulle, mulle tuli yli 100 sivua pdf:fää ja täytyypi sanoa, että onpa aika mielenkiintoinen esitys...

• lukenut...

Huhhuh, ollut isojen poikien leikkiä....kannattaa tutustua opukseen...

• latinkia kehiin

Laittakaa jonnekin se ooppus ladattavaksi.

• aarktossi

perusta vaikka gmail, luukku tms osoite ja pyydä sinne. varmaan rikos laittaa johonkin jakoon, mutta kaverille voi meilata mitä haluaa

• mäki sain matskua

Tee ilmainen g-mail tai vastaava. meiliä kun saa laittaa laillisesti kelle vaan

• en muuta osaa

En lukenut kaikkia keskusteluun osallistujien vastauksia. Minulla itsellä on sellsinen tunne, ettei ollut koskaan tarkoituskaan tehdä kannattavaa juttua.
      Kemijärvellehän jäi se lokalammikko joka olisi pitänyt puhdistaa - kallis, todella kallis juttu.
      Nyt kun toiminta alueineen annettiin arktokselle niin myös lokalammikko jäi sille.
      Onko totta
      Jos näin on ollut niin nyt kun juttu meni presiilleen niin homma jäi konkurssifirmalle. Elikkä käytännössä kun ei ole rahaa homman hoitoon niin se jää loppujen lopuksi veronmaksajien kontolle

• yxi

salattu liiketoimintasuunnitelma on unelmia ei mitään totuutta.
      Vain Pori kannattva Mikkeli kannattamaton kun koneiden valmistus argtosille loppu.
      Kemijärven tehdas ajetaan alas.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1324
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1051
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      827
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      759
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      612
    Aihe