Hei!
Onkohan kenelläkään nurkissa pyörimässä vielä noita keltaisia nailonnaruja, joissa päissä mustat muovilenksut jaloille ja käsille. Vetovehje kiinnitettiin oven ripaan ja sitten selällään maaten vedeltiin käsillä jalkoja ylös. Oli hyvää vatsajumppaa:-)
Halusin löytää tällaiset jostain, mutta tuntuu, ettei ainakaan kaupoista enää saa mistään. Siis ostaisin joltain, jos jollain on vielä kotona tai tietää jollain olevan, eikä tartte itse. Jos olisi toimivat ja hyvät vielä.
Pistä sähköpostia [email protected] jos sinulla on myytävänä, ostaisin ne ja maksaisinkin niistä ihan hyvin, kun ovat nykyään näköjään harvinaisetkin, antiikkia siis.
80-luvun ovenripa jumppa narut
13
1718
Vastaukset 13
- Ei oo mutta
Weiderin painokengät löytyy
- hertsileijaa
Minkälaiset painokengät ovat? Ovatko sellaiset punaiset ja rautaiset?
- 7 kk
hertsileijaa kirjoitti:
Minkälaiset painokengät ovat? Ovatko sellaiset punaiset ja rautaiset?
Siniset, muovipäällysteiset
- maalaismuori
Mulla on narut, mutta en tiedä miten käyttää niitä. Näin kerran tvstä yli 80 rouvan, joka oli käyttänyt niitä koko ajan. Ja olipa vartalo kuin teini-ikäisellä. Haluaisin kokeilla, mutta neuvoja kaipaisin.
- Anonyymi
Myy ne mulle
- Anonyymi
minäkin muistan ne olivat hyvät,mutta en muista minkä nimiset ne oli
- Anonyymi
Hei,
Minullakin nuo narut käytössä vieläkin silloin tällöin. En luovu niistä. Hyvät liikkeet saan niillä ja vaikka välillä on väliä, niin jatkan sitten vain. Hyvä tuote!- Anonyymi
Voisitko ottaa kuvan ja lähettää minulle
Tästä jumppanarusta
- Anonyymi
Laita sähköpostiosoite niin lähetän helpot teklohjdet. Matti
- Anonyymi
Minäkin tarvitsisin ohjeet
- Anonyymi
Lähetän siis TEKOOHJEET. Matti.
- Anonyymi
Voiko joku laittaa ohjeen tänne ja narujen nimen?
- Anonyymi
Mäkin haluaisin ohjeen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591180
Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle
Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust571098Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍1141032Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi
Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,7950- 96920
Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?
Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.5765Sinulle jota kaipaan!
Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista27721Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?
Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it192666- 71649
- 73627