Hei!
Onkohan kenelläkään nurkissa pyörimässä vielä noita keltaisia nailonnaruja, joissa päissä mustat muovilenksut jaloille ja käsille. Vetovehje kiinnitettiin oven ripaan ja sitten selällään maaten vedeltiin käsillä jalkoja ylös. Oli hyvää vatsajumppaa:-)
Halusin löytää tällaiset jostain, mutta tuntuu, ettei ainakaan kaupoista enää saa mistään. Siis ostaisin joltain, jos jollain on vielä kotona tai tietää jollain olevan, eikä tartte itse. Jos olisi toimivat ja hyvät vielä.
Pistä sähköpostia [email protected] jos sinulla on myytävänä, ostaisin ne ja maksaisinkin niistä ihan hyvin, kun ovat nykyään näköjään harvinaisetkin, antiikkia siis
80-luvun oven ripa jumppanarut
kotijumppari
1
382
Vastaukset
- sumo
Moro
Olen myös etsinyt itselleni kuvaamaasi narukerää, mutta tuloksetta. Löysin kuitenkin kaverin joka ei luovu siitä mutta lupasi lainata "naurukerää" niin teen itselleni sellaisen. Ei se kovin kummosi ponnistuksia vaadi. Jos muistat minkälainen se oli niin ala rakennella. Narujen pituudet ne on ne vaikeimmat rissoja saa lähimmästä rautakaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212656Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292282- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532160Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211772Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2901454
- 1331408
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399