Hei!
Onkohan kenelläkään nurkissa pyörimässä vielä noita keltaisia nailonnaruja, joissa päissä mustat muovilenksut jaloille ja käsille. Vetovehje kiinnitettiin oven ripaan ja sitten selällään maaten vedeltiin käsillä jalkoja ylös. Oli hyvää vatsajumppaa:-)
Halusin löytää tällaiset jostain, mutta tuntuu, ettei ainakaan kaupoista enää saa mistään. Siis ostaisin joltain, jos jollain on vielä kotona tai tietää jollain olevan, eikä tartte itse. Jos olisi toimivat ja hyvät vielä.
Pistä sähköpostia [email protected] jos sinulla on myytävänä, ostaisin ne ja maksaisinkin niistä ihan hyvin, kun ovat nykyään näköjään harvinaisetkin, antiikkia siis
80-luvun oven ripa jumppanarut
kotijumppari
1
684
Vastaukset
- sumo
Moro
Olen myös etsinyt itselleni kuvaamaasi narukerää, mutta tuloksetta. Löysin kuitenkin kaverin joka ei luovu siitä mutta lupasi lainata "naurukerää" niin teen itselleni sellaisen. Ei se kovin kummosi ponnistuksia vaadi. Jos muistat minkälainen se oli niin ala rakennella. Narujen pituudet ne on ne vaikeimmat rissoja saa lähimmästä rautakaupasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."542212Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1992041- 1161382
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96995
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki49872Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933845- 61746