Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kolari äänesti HAAVISTOA !!!!

eivoiollatottatämä

30

572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muoniolainen

      Hatunnosto kolarilaisille!! Olitte rohkeita ja edistyksellisiä taas kerran. Suomen Haavistolaisin kunta (haavisto 55% niinistö 45%) Manner-Suomen ainoa muuten on Kolari Suomen Lapista.

      • 19+16

        Vai hatunnosto homojen hyysääjille !!!! Tämä todistaa että kolarilaiset on melkein kaikki homoja !!


      • Finland
        19+16 kirjoitti:

        Vai hatunnosto homojen hyysääjille !!!! Tämä todistaa että kolarilaiset on melkein kaikki homoja !!

        Eipä voi tuohon muuta sanoa kuin että aika lapsellista. Itse olen Kolarista, ja voin sanoa että väitteesi ei todellakaan pidä paikkaansa. Itse olen edelleen sitä mieltä että Haaviston olisi pitänyt voittaa vaalit, mutta eihän sille mitään voi.

        Ps. Jos ei ole asiallista sanottavaa, voi jättää sanomatta.


      • 80 km
        19+16 kirjoitti:

        Vai hatunnosto homojen hyysääjille !!!! Tämä todistaa että kolarilaiset on melkein kaikki homoja !!

        Wauzi, hyvä, hyvä Kolarilaiset!!! Nyt jos koskaan olisin mielelläni Kolarilainen!!! Saatan jonakin päivänä muuttaakin sinne kolariin, siellä niin moni asia paremmin, kuin meillä Muoniossa.


    • Mymmeli 2

      MAHTAVAA OLLA KOLARILAINEN!!
      Äänestin Pekkaa ja niin äänesti moni muukin täällä Kolarissa. Hyvä me!!!
      Emme ole tulleet hulluiksi, vaan katsomme asioita kokonaisuutena.

      • 17+20

        Ai kokonaisuutena ? Äijä tuo tänne homobaarista löytämänsä pippelipojan ja kansan pitäisi vielä hurrata !!! Ei perkele !!


      • rectumaster

        kolarin kokonaisuus löytyy aanuksesta.


    • Lapinlaki

      Onko kolarilaisilla pidätysvaikeuksia?Kukaan ei enään kerro olevansa Kolarista.Onhan se hyvä,että häpeää edes sivistyneesti.Häpäisitte koko lapiläänin maineen.

    • Lapin Gay-keskus

      Onko kaikki muoniolaiset äänestäneetkin Kolarissa?

    • ihmettelevä äänestäj

      Jossain vaiheessa nettilehdessä oli tieto, että Haavistolla on mökki Kolarissa. Pitääkö tämä paikkansa?

    • sipe.

      Kolari näyttää olevan niitä harvoja paikkoja, joissa inhimillisyys on vielä arvossaan. Olkaa ylpeitä itsestänne, ei kaikkien tarvitse mennä sieltä, mistä aita on matalin.

    • Mainari

      Hattua nostan teille arvon kolarilaiset! Mikä mainostemppu: Tulospalvelukartassa vain Kolari loistaa, muut ovat massaa.

      Toisaalta odotellaan nyt tarkistuslaskennan tulosta. Tuntuu ihmeelliseltä, että Lapin muista äänestysalueista vain yksi (Ajos) oli Haaviston takana ja Kolarissa kaikki viisi äänestysaluetta äänestivät Haaviston ykköseksi. En ihmettelisi yhtään, vaikka joku kolarilainen keskusvaalilautakunnan tärkeä herra tai rouva olisi pyhäiltana ollut vaihteeksi poropeukalona.

    • Visto - haa

      Ei tässä ole kyse siitä, että kannatettaisiin Haavistoa. Kyse on ennemminkin siitä, että perinteisen tulipalovasemmistoinen kunta ei voi sietää herroja. Kahdesta pahasta pidetään pienempänä vihreää sivarihomoa, kuin porvarin äänestämistä. Siksi Haavisto jyräsi Niinistön Kolarissa.

      • pomo123

        Käpykaartilaisten jälkeläiset äänesti entistä Taistolaista,ei siinä sen kummempaa!!


    • pölkkypäät kolisee K

      Vielä pahempaa kuin homojen äänestäminen, on äänestää jotain vassareitra.
      No Kolari nyt on sitten Suomen tyhmin kunta. Muissa kunnissa ei tuollasia tappotyhmiä löydykään.

      • kolari on 1. 1. 1.

        On mielenkiintoista miettiä mikä on Suomen tyhmin kunta.Edellinen hallitus Kepu ja Kako velkaannutti Suomen lopullisest,paluuta ei ole.Valittu presitentti on kyseisestä velkaannuttajasta.


      • Vladimirov-ystävä
        kolari on 1. 1. 1. kirjoitti:

        On mielenkiintoista miettiä mikä on Suomen tyhmin kunta.Edellinen hallitus Kepu ja Kako velkaannutti Suomen lopullisest,paluuta ei ole.Valittu presitentti on kyseisestä velkaannuttajasta.

        Väyrynen pressana olisi ollut kuin kirsikka kakun päällä.
        Kaikki muistinsa menettäneet pyörineet Paven hovissa.


      • sipe.
        kolari on 1. 1. 1. kirjoitti:

        On mielenkiintoista miettiä mikä on Suomen tyhmin kunta.Edellinen hallitus Kepu ja Kako velkaannutti Suomen lopullisest,paluuta ei ole.Valittu presitentti on kyseisestä velkaannuttajasta.

        Niinpä. Niinistö jakoi valtiovarainministerinä 5 miljardia euroa kansan rahoja saksalaisille Soneran umts kauppojen takia. Sitten annettiinkin yhtiö ruotsalaisille. Sama tehty myös muun kansallisomaisuuden kanssa. En ymmärrä miksi suurimmalle osalle suomalaisista on vastenmielinen ajatus se, että poliitikot ajattelisivat edes vähän myös tavallisia ihmisiä, eivätkä vaan kansainvälistä suurpääomaa. Jos joku vähänkin erehtyy ajattelemaan myös pientä ihmistä on hän heti "kommari". Mieluummin pistetään verorahamme ulkomaiden tukemiseen. Miksi kansa haluaa näin?


    • Minä vain

      Eihän nyt Kolarilaiset hulluja ole. Meilä ei vain ole pahemman sorttista homofobiaa niinkö muila.

    • Homo Homojärvestä

      Kolarissa homous ei oo häppee. Isoisoisoisäni oli umpihomo ja niin myös kaikki hänen jälkeläisensä eli itse olen siis homo jo viidennessä polvessa. Toivottavasti myös lapsistani Annelista ja Veikosta kasvaa vielä kunnon homoja.

      • Urkkiiii

        Ja miekö olen aina luullu että homot eivät voi lisääntyä keskenään?


    • Uuvatti

      Son kuulema Pänktistäki smööri loppunu. Työväentalo maalathan vihreäksi ja vappumarssin tilalla on Mardi Cras. Ja kuntauuvistuksessa kukhaan ei huoli Kolaria, tosin Pajala haluais, että Kolari liitethään Ruothiin.

    • Lasseboy

      Tiesittäkö, että Kolarin ensimmäinen asukas Pekka Kolari oli homo? Pajalan ensimmäinen asukas Lasse Pajanen oli kans homo. Lasselle ja Pekalla oli tiettävästi lyhyt romanssi matkalla Savosta pohjoseen. Lassesta homous levisi Ruothiin ja Pekasta Kolahriin.

      • asdfhasdf

        On se levinnyt sitten pitkin maailmaa.


    • Loppuleppä

      Kolarin lespot äänesti HomppiHaavistoa. Onhan täälä lepakkoja ainaki Sieppijärvellä niitä lentelee kuin noitia Pääsiäisenä.

    • ohi vaan että sujaht

      Ei sinne Kolarii uskalla pysähtyä etes tankille ilman peltihousuja. Joku on heti persiissä kiinni.

      • Siellä pekkha pökkh

        Eihän se mikhään yllätys ohle että YLLÄKSHELLÄ vilishee phiilohompheleita!


    • äys

      kolari on aika hompeli paikka itse äänestin niinistöä nyt tulee suomeen hyvä presitentti

    • haav1sto

      Kolari on Suomen paras kunta.

    • Anonyymi

      Kaikki homot muuttamaan kolariin. Täällä on jo serkut herkutelleet keskenään jo kauan, ja vinosilmäsiä vajakki lapsia on kylä täynnä. Nyt homot tänne naimaa niin loppuu täällä tämä insesti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe