Tällaiset miehet ovat kiinnostavia

Eivät jotkut tylsät

20

219

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jghjfhgf

      Mistä johtuu että naiset haluaa aina sen erikoisen miehen joka ei kuulu massaan?

      Siis psykologiselta kannalta, mitä nainen ajattelee silloin?

      • dkgjldfgj

        Nainen haluaa miehen, joka pystyy nousemaan massan yläpuolelle. Pystyy dominoimaan toisia miehiä tai on muuten vetävämpi. Taviksen kanssa ei kemiat toimi.


      • h666h66h
        dkgjldfgj kirjoitti:

        Nainen haluaa miehen, joka pystyy nousemaan massan yläpuolelle. Pystyy dominoimaan toisia miehiä tai on muuten vetävämpi. Taviksen kanssa ei kemiat toimi.

        Ja oliko tämä miehen vai naisen vastaus?


      • dkgjldfgj
        h666h66h kirjoitti:

        Ja oliko tämä miehen vai naisen vastaus?

        Miehen. Nainen vastaisi eri painotuksilla tai ihan vaan eri tavalla.


    • b u r t

      Ei naisia juoksijat kiinnosta. Pitää olla sellainen laji jossa voi hakata toisen miehen muusiksi, joko nyrkein tai vaikkapa mailalla. Myös autourheilu käy, koska siinä voi vahingossa ajaa jonkun yli.

      • Mies1985

        Totta tuokin. Lajin pitää tuoda miehelle jotain tuhovoimaa ja fallisia väkivaltaominaisuuksia ellei se muuten vain ole hyvin julkisuuden palvoma ja statusta ja/tai rahaa tuova laji.

        Tosin sitten on vielä olemassa tanssi. Omalta kohdaltani tämä harrastus peruuntui koska kukaan nainen ei lähtenyt partneriksi joka olisi ollut kurssilla tarpeellinen. Vaihtoehdoksi ei sitten jää kuin yksilölajit (ei statusta) ja miehen iholla pyöriminen (falliset budolajit).


      • Naisasialooseri.

        En usko, että ATM saisi naista vaikka olisi esim. vapaa-ottelija ammattilaissäännöillä ja voittaisi matseja eli hakkaisi toisen miehen muusiksi.

        Itse kerran ala-ikäisenä baari-illan jälkeen(oli ala-ikäisten ilta ja "mehubileet") vedin nokkaan erästä pari vuotta itseäni vanhempaa kaveria baarin edessä ja sain siitä aikaan pienen joukkotappelunkin, jossa oli mukana myös muutama skini.

        Toiset pojat toki ihastelivat nopeita lyöntejäni, mutta isotissinen teiniblondi ei siitä lämmennyt yhtään vaan käski minun vain häipyä paikalta ennen kuin poliisit tulevat.


      • Olet väkivaltainen
        Naisasialooseri. kirjoitti:

        En usko, että ATM saisi naista vaikka olisi esim. vapaa-ottelija ammattilaissäännöillä ja voittaisi matseja eli hakkaisi toisen miehen muusiksi.

        Itse kerran ala-ikäisenä baari-illan jälkeen(oli ala-ikäisten ilta ja "mehubileet") vedin nokkaan erästä pari vuotta itseäni vanhempaa kaveria baarin edessä ja sain siitä aikaan pienen joukkotappelunkin, jossa oli mukana myös muutama skini.

        Toiset pojat toki ihastelivat nopeita lyöntejäni, mutta isotissinen teiniblondi ei siitä lämmennyt yhtään vaan käski minun vain häipyä paikalta ennen kuin poliisit tulevat.

        paska, saastaa siis!


      • Katkerapoika

    • Mies1985

      Miksihän naiset eivät pidä esim.bodausta extreme-urheiluna vaikka siinäkin menee paikat rikki ja ollaan hankalien loukkaantumisten vaarassa? Toki on olemassa osa naisista joihin vetoa muukin koko kuin peniksen koko mutta melko vähän ja näillä fanitetuilla miehillä on muutenkin sellainen häijy tatuoidun paskan look ja olemus joka vetoaa white trash-naisiin.

      Toisaalta taas nörttiharrastuksia voitaisiin yrittää markkinoida urheiluna. Minusta esim.kielten opiskelu harrastuksena tuntuu työltä ja raskaalta hommalta ja ihan hyvin lähentelee jotain urheilulajia. Muutamassa kielessä (ranska ja turkki) järjestetään jopa kansallisia tai MM-kisoja.

      • hyvä, paha tai ruma

        Miksi itse koet kiinnostusta ns. white trash -naisiin?


      • tahtoo teinin m30v+
        hyvä, paha tai ruma kirjoitti:

        Miksi itse koet kiinnostusta ns. white trash -naisiin?

        Koska he ovat parhaimman näköisiä.

        Kaikkein junteimmallkin amis-lippuspäisellä finninaamalla on kaunis amis-teininainen.


      • ed
        tahtoo teinin m30v+ kirjoitti:

        Koska he ovat parhaimman näköisiä.

        Kaikkein junteimmallkin amis-lippuspäisellä finninaamalla on kaunis amis-teininainen.

        No tee niin kuin amis-lippis-finninaama, niin voit itsekin saada sellaisen.


    • sillitrooli

      Ei ole sormusta sormessa. Ehkä se luottaa siihen, että naisia lakoaa aina riittävästi ennätysten julkistamistilaisuuksissa?

    • realismus

      Onhan tuossa puolensa, eipähän pyöri jaloissa häiritsemässä laukatessaan pitkin autiomaita. Kunhan ei tuo santaa kengissään kotiin...

    • sillitrooli

      Seikkailullisuudesta on kyllä pakko sanoa, että nuorempana, kun tuli lumilautailtua kavereiden kanssa aika ahkerasti, niin olin aina uskaliaampi vetämään isoista hyppyreistä hulluja temppuja ja riskeeraamaan terveyttäni kuin useimmat kaverini. Siitä huolimatta ne pupupöksytkin ovat löytäneet naisia paljon helpommin kuin minä, ja ovat nykyään pysyvissä parisuhteissa.

    • 2

      Ilmeisesti siksi olen aina ollut suosittu naisten parissa koska olen arvaamaton, impulsiivinen, aggressiivinen ja omahyväinen paskiainen.

      • yks tyyppi

        Minä taas olen impulsiivinen, luova ja omahyväinen paskiainen, ja olen ollut kanssa suosittu naisten keskuudessa. Kovemmalla aggrella ja arvaamattomuudella olisi varmaan voinut parantaa flaksia vielä.


      • 11
        yks tyyppi kirjoitti:

        Minä taas olen impulsiivinen, luova ja omahyväinen paskiainen, ja olen ollut kanssa suosittu naisten keskuudessa. Kovemmalla aggrella ja arvaamattomuudella olisi varmaan voinut parantaa flaksia vielä.

        Kun kerran todelliset mulkvistit ovat saaneet naisia kautta aikain runsain mitoin.

        Miten ihmeessä sitten nykyiset ATM:t ovat ilmaantuneet tänne ?
        Ulkoavaruudestako ?


    • juu ei sitten toimi tollaset miehet ollenkaan. Ei jaksa kiinnostaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      223
      7179
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2482
    3. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      38
      1883
    4. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1758
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      333
      1691
    6. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1674
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1661
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1529
    9. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      137
      1457
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      337
      1275
    Aihe