Turhaahan tää saattaa olla mut yritämpä kuitenkin 3.1 perjantaina kävelit mua vastaan kemin cittarissa sun hymy jäi mun mieleen ja saatto ne pitkät nahkasaappaatkin tehdä tehtävänsä oon jostai kumman syystä miettiny sua koko viikon olit vaan niin ristuksen kaunis kumpa tavottaisin sut näin niin vois muutaman sanasen joskus vaihtaa ite oon se karvanaama suomileijona pipopäässä tallustellu jantteri no joo tässäpä tää ny sit oli terveisin yh iskä kemistä
Näpsäkkä naikkonen hukassa
17
856
Vastaukset
perhana ei sitä yrittänyttä saa lannistaa..just noin tulta päin vaan..ei meitä sinkkuja kukaan tuu kämpiltä hakeen...:-)
- ???
Montako vuotta olet odottanut???
- kakkonen
Sori, keniläinen jää aina ilman.
- ainailman
keniläinen? ihan niinku joku lahko???
- APINA
Taitaapa juosta vastaan mustaa miestä.Elä unta näe,että sinuun katsoo.
- sivuhuomautus 1
Kiva kysely muuten, mutta sana "naikkonen" on sävyltään niin alentuva ja halventava, että tuskin tämä nainen sinulle vastaisi, vaikka viestisi sattuisi näkemään.
- yrittänyttä ei panna
no joo en kyl naikkosella tarkottanu ketään halventaa
- t:bimbo
mull oli handsfree korvass ja kuuntelin rakkaani (zazkan) puhett eli en hymyill sull karvanaama.
- Joo joo
Monta viikkoa meni ettet miettiny sitä naikkosta ja sitten aloitkin miettiin sitä helmikuussa. Mistä
moinen käytös? Entinen akka heitti sut ulos? - Joo joo
3.1 oli tiistai eikä perjantai.
- yrittänyttä ei panna
sori 3.2 oli tarkotus laittaa
- Saapasjalkakisuli
Minkäväriset saappaat?
- yrittänyttä ei panna
mustat
- saapasjalkakisul
yrittänyttä ei panna kirjoitti:
mustat
Kerro vähän lisää tuntomerkkejä, kävin siellä tuona päivänä ja mulla oli mustat, pitkät saappaat jalassa :D
- yrittänyttä ei panna
saapasjalkakisul kirjoitti:
Kerro vähän lisää tuntomerkkejä, kävin siellä tuona päivänä ja mulla oli mustat, pitkät saappaat jalassa :D
tällä neitokaisella oli semmoset vaaleensiniset tiukat farkut ilman takataskuja en tiiä miten se jäiki niin hyvin mieleen
- Saariluoma on luuser
No hei, tarkoitat varmaan just MUA eli Leena Hefneriä o.s. Herppeenluomaa.
Olin olin ostoksilla justiinsa niihin aikoihin ja ja ja tuota saaappaat oli jalassa.
En paljon muista ketä tuli vastaan kun olin niin hirveen hirveen HIRVEEN humalassa, mutta kerro miten saan suhun yhteyttä niin lasketaan yhessa paljonko sulla on rahaa niin katotaan sitten jatkosta. t.Leena - syfil i s
leenan vittu haisee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä692010- 1291396
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321363- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67664