Miten elämä oli nuorena helpompaa. Miehiä tuli ja meni..ei ees ehtiny miettimään ja murehtimaan yksinäisyyttään, ku aina jostain joku tuli.
Mut nyt "vanhana"... Pitkä parisuhde takana, ero käsitelty ja omaa elämää eletty jo jonkin aikaa. Mutta mihin on miehet hävinneet. Netistä en miestä halua lähteä etsimään,koska en usko, että pelkän kuvan tai kahden lauseen esittelyn jälkeen juttu voisi toimia. Arkielämässä ei miesten kanssa flirttiä ole. Kapakoissa en käy..
Joskus ihan oikeesti kaipaa sitä omaa ihmistä, jonka kainaloon voisi käpertyä. Joskus kaipaa vielä enemmän, mutta en kuitenkaan halua hakea itselleni yhden yön juttuja.
Kai tää on nyt näitä vanhuuden vaivoja.. Täytyy kai vaan odottaa, et jostain kulman takaa tulis se oikea vastaan. Tai sit tää on sitä, että nyt vanhempana katsoo jo itsekkin tarkemmin mihin mukaan lähtee ja mitä oikeasti haluaa.
Eli lyhyesti, elämä olisi muuten ihan kondiksessa, jos vain se oma kulta jostain matkaan mukaan tulisi.. :)
kunhan valitan :(
15
165
Vastaukset
- kjnvhf
Haha! Pakko olla provo. Vaikka noinhan se monen naisen elämässä menee. Kyllä sen täytyy olla tosi rankkaa kun miehet ei yhtäkkiä enää pörrää ympärillä.
- the fist of revenge
Elämä kostaa sinulle sen, mitä teit miehille nuorempana.
- gjheWLRWK
Silti ei koskaan kannata alkaa mihinkään vehtaamiseen luuserien kanssa. Mieluummin yksin lopun ikää kuin paskassa suhteessa `taviksen` kanssa.
- kajagoogoo
gjheWLRWK kirjoitti:
Silti ei koskaan kannata alkaa mihinkään vehtaamiseen luuserien kanssa. Mieluummin yksin lopun ikää kuin paskassa suhteessa `taviksen` kanssa.
Tuo nainen voi olla ihan yhtä luuseri, mutta naisena oli vain enemmän kysyntää.
- sghghguyyTGjy
kajagoogoo kirjoitti:
Tuo nainen voi olla ihan yhtä luuseri, mutta naisena oli vain enemmän kysyntää.
Niin voi olla. Siksi naisen ei tarvitse ottaa luuseria itselleen.
Niin muuttuu rytmi vuosien, kuten laulussakin sanotaan.
Minä miehenä muistan, miten paljon parikymppisenä piti yrittää, että löysi tyttöystävän itselleen. Kolmenkympin tietämillä asia vähän puolihuomaamattomasti kääntyi. Alkoi miesten markkinat ja naiset muuttuivat aloitteellikseksi. Päättelin sen johtuvan biologisen kellon tikityksestä, jo tehdyistä lapsista ja siitä, että osa miehistä oli jo pelannut itsensä ulos parisuhdemarkkinoilta syrjäytymisen vuoksi.- lähes 40v atm
Minä en ole huomannut mitään tuollaista muutosta.
- tee.Aaa.Tee.Ämm
lähes 40v atm kirjoitti:
Minä en ole huomannut mitään tuollaista muutosta.
Minua taas ei 30 vuotiaiden naisten muutokset kiinnosta.
- kaipaava
tai korjaan.. kyl miehiä tulee ja menee läheltä jonkin verran, mut ne ovat myös jonkinasteisesti alkoholisoituneita ja muutenkin elämäänsä kyllästyneitä.
Mä vaan haluaisin tavallisen suomalaisen miehen.
Enkä käyttäny miehiä hyväkseni nuorena. Mut jos suhde päätty niin yleensä uusi alkoi aika pian. Vaikka nykyisin kylläkin arvostan tavallista rehellistä suomalaista miestä ihan eri mittakaavassa ku nuorena.- 4546545465456
Joo, kaikkea harvinaista sitä arvostaa. Mutta missä niitä on onkin ihan eri asia.
Ne ihan tavalliset suomalaiset miehet ovat pääsääntöisesti perheellisiä. Ehkäpä sinun pitäisi keksiä konsti, miten näytät sen arvostuksen niille harvalukuisille, vapaille ja kunnollisille miehille. Aloitteellisuuden opettelu tosin voi olla perin haasteellista, jos ei toistuvat pakit jo nuorena karaisseet. ;-)
- eipäs nyt
Ratikkakuski kirjoitti:
Ne ihan tavalliset suomalaiset miehet ovat pääsääntöisesti perheellisiä. Ehkäpä sinun pitäisi keksiä konsti, miten näytät sen arvostuksen niille harvalukuisille, vapaille ja kunnollisille miehille. Aloitteellisuuden opettelu tosin voi olla perin haasteellista, jos ei toistuvat pakit jo nuorena karaisseet. ;-)
Jos mies on kolmekymppiseksi vapaa niin tuo kunnollisuus voidaan unohtaa. Jotain mätää siellä taustalla on.
- normijanari
eipäs nyt kirjoitti:
Jos mies on kolmekymppiseksi vapaa niin tuo kunnollisuus voidaan unohtaa. Jotain mätää siellä taustalla on.
Totta. Tunnen naisten kanssa todella ujoja ja harmaan näköisiä kavereita, jotka ovat seurustelleet ennen kolmea kymppiä.
normijanari kirjoitti:
Totta. Tunnen naisten kanssa todella ujoja ja harmaan näköisiä kavereita, jotka ovat seurustelleet ennen kolmea kymppiä.
mahdotonta!
- kaipaava
valitettavasti olet oikeassa. Moni mielyttävän tuntuinen mies onkin jo naimisissa.. Ukkomiestäkään en halua.
Nuorena aloite tuli aina miehiltä. ;) joten oikeassa olet senkin suhteen, että aloitteen tekeminen on TOSITOSI vaikeaa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381