Miksi kokemusrikasta naista pidetään ”halpana”??

8+11

Kertokaahan minulle että miksi nainen on huono jos on ”jaellut itseään” Tällä näkee niin paljon kommentteja että ”en halua naista joka on ollut jakorasiana etc…”

Itse olen mies kolmannella vuosikymmenellä ja enkä anna naisen seksielämähistorialle mitään arvoa, aivan sama paljonko on jaellut tai ollut jakamatta, kunhan ei suhteessa ollessaan jakele.

Sen siasta olen itse tapailuvaiheessa dumpannut itse kaikki naiset jotka olettavat että miehen pitää nähdä vaivaa saadakseen hänet (ei sänkyyn vaan yleensäkin). Juutalais-tarinat kaikuvat vain kuuroille korvilleni.

Jos vastaus on tyyliin että ”jakavaan” naiseen ei voi luottaa. Toisin kun vonkaavaan mieheen, syystä että aurinko nousee idästä ja laskee länteen”, niin ei tarvitse vastata ollenkaan. Tämä ainoastaan korreloi kommentoitsijan tajunnan tilaa, ja tutkin asiaa nyt pintaa syvemmältä

28

1183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehkä se johtuu kateudesta

    • Frederico.

      kokemusrikas XD hieno synonyymi lortolle.

    • Ihan vaan ohimennen

      Mun kamumiehet on sanoneet etteivät tahdo vapojaan liotella likaisissa vesissä.
      Ainahan ne vähempi käytetty on puhtaampi ja tautivapaampi!

    • Ehkä tietyt miehet vaan pelkää " kokemusrikasta " naista . Oma mielikuvitus tuottaa pelot ja luullaa , et nainen vertailee miestä entisiin kumppaneihin .

      Mut on kyllä totta , et kuka oikeasti haluais sen , kelle on kelvannut ketä vaan ? Koskee niin miehiä kuin naisia . Ja mikä on se sopiva ex - kumppanien määrä ?

      Kyllä se seksi on hienompaa , jos molemmilla on edes jonkinlaista kokemusta entuudestaan , ettei se ihan räpeltämiseksi mene. Ja kai jokainen osaa käyttää tervettä järkeään sen verran , että itse osaa päätellä , et missä oma raja menee.

      Monet miehet elää pilvilinnoissa , että he tulevat saamaan aina , sen neitsyen ja he ovat sillon tälle niitä varsinaisia petoja. He haluavat opettaa ? Ja onko tässäkin taustalla , että kokemuksen omaava , vain pelottaa ?

      Mene ja tiedä , mut jokainen tyylillään

      • ......

        Tekopyhää. Jotkut naiset voi tykätä seksitä niin paljon, että hakevat jonkun sopivan aina kun tuntuu siltä tai pitävät vakipanoa. Ja se on silloin pelkkää seksiä. Nainen ei silloin edes tahdo suhdetta. Ja kyllä, monet näistä hoitaa ehkäisyn ja käy testeissä.

        Miksi mies saa tehdä samaa ja vielä haukkua kaikki naisensa ja ns atm:t pitää sitä upeana? Jopa miesten lipsuttelu paljaalla pidetään ihan ok toimintana?!! HUOM! Pillerit ei suojaa taudeilta. Tosiasiassa mies ei hoida osuuttaan vaan uliseeja kitisee rannalla.

        Eikös nää mies rokkarit, jotka kehuu 1000:lla kaadolla ilman kumia ole aika sankareita miesten mielestä?

        Tekopyhää, erittäin tekopyhää. Mies pelkää naista.


    • mietinpä hetken

      Ei lampi soutamalla kulu ja kun veneen vetää pois ei aaltokaan värähdä pinnalla.

      Kuuluu vanha sanonta. Niin, miksi ja miksi? Vastaavasti voidaan kysyä miksi pitää jaella? Miten se siitä paranee, jos ei huononekkaan?

      • ...

        yleensä treenaaminen opettaa oikeat temput joka lajissa.


      • vastaanpa tähän
        ... kirjoitti:

        yleensä treenaaminen opettaa oikeat temput joka lajissa.

        Voihan sitä silti treenata yhdellä tai muutamalla lammellakin, pitääkö sitä kaikki lammet käydä läpi läträämässä oppiakseen soutamaan?

        - Ei.


    • TAvistaja

      Seksi kuuluu parisuhteeseen. Sitä tietenkin voi olla miten paljon siihen ikään on kertyny, miehillä ku naisillakin

    • Riippuu jakamisesta, mutta en ainakaan itse halua olla yhdenkään narsistin itsepönkityksen väline. Jakorasioista puolet on narsisteja. Miehiä on paljon, koska miesten määrällä pönkitetään egoa.

    • No johan... Ihan kuin olisin itse kirjoittanut.

      • Tämä oli siis tarkoitettu AP:lle. Parisuhteessa pitää olla mielestäni olla uskollinen, mutta sinkut panoot kuin kanit. Taudeista vouhkaaville vielä terveisiä, että kondomi on kaikkien kohtuuälykkäiden tiedossa.


      • olet narsku nainen.
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Tämä oli siis tarkoitettu AP:lle. Parisuhteessa pitää olla mielestäni olla uskollinen, mutta sinkut panoot kuin kanit. Taudeista vouhkaaville vielä terveisiä, että kondomi on kaikkien kohtuuälykkäiden tiedossa.

        akorasioista puolet on narsisteja.

        Puhuu kokemuksen rintaäänellä.


      • olet narsku nainen. kirjoitti:

        akorasioista puolet on narsisteja.

        Puhuu kokemuksen rintaäänellä.

        Nyt taidat huijata...


    • Kysymys kertoo

      paljon kysyjästä.

      Sinulle ei taida todellinen parisuhde merkitä mitään,
      etkä ole koskaan sitä varmasti edes kokenut, koska noin tyhmiä kyselet.

      Ota kenet haluat, saat varmasti oman arvomaailmasi mukaisen, koska et parempaa osa edes etsiä.

      • 0+100

        Erittäin hyvin sanottu. ap:lla keskenkasvuisen uhoa vain.


    • Mitä se tuo juutalais-juttu tarkoittaa? Oletko ollut rauhanturvajoukoissa? :\

    • ....

      Ja mitä tulee tautien määrään:

      Kyllä ne taudit tarttuu miehiinki. Eihän niitä muutoin naisilla olisikaan. Ja muistakaa, että esim sodan jälkeen, veteraanit toi YLLÄTTÄVÄN paljon tauteja kotiin tuliaisina. Mistähän ne oli saanu ne?

      Niitä ei olis, jos kaikki käyttäis kumia. Eli mies, kortsu kauniiseen käteen ja treenaamaan.

    • 8+11

      Yllättävän tasokasta keskustelua, kiitoksia kaikista vastauksista. Kirjoitustyylillä ei ehkä ollut keskenkasvuisuuden kanssa tekemistä mutta tarkoituksena oli provosoida vähä-älyisten miesten massa raivoisaan kapinaan. Tämä tosin onnistui oletettua huonommin, mahdollisesti liian monimuotoisen kirjoitusasun takia.

      Tuo että en ole koskaan parisuhdetta kokenut ”osui ja upposi” itseeni sitäkin pahemmin, mutta arvomaailmani mukaiset tuntuvat olevan harvassa. Noita halpoja ”sun pitää nähä vaivaa” -periaatteen naisia oon kyllä feidaillut tusinan verran välittömästi käytöshäiriön tullessa esiin. Kunnollisia naisia on näkynyt vähemmän, ja silloin olen itse tullut feidatuksi. Eli etsin kyllä sitä ”parempaa”.

      (tähän vinkki, sanokaa että kaikki ”jakorasiat” feidaa kun ei kykene suhteeseen!)

      Toi tautijuttu on nyt ihan sejasama sortin sontaa, onko mies vai nainen, kumma jos taudit vain naiseen tarttuu. Tarkoitus oli herättää keskustelua sukupuolten välisestä eriarvoisuudesta. Ennen uskoin tuon typeryyden olevan naisten etuoikeus mutta tarkemmat tutkimukset osittavat sen lähtevän meistä miehistä…

    • 2+6

      Kyse on asenteesta. Yleensä ne miehet, jotka eivät ole huoranneet halveksuvat naisia, jotka ovat. Ja taas miehet, joilla on esim. 30 seksikumppania takana ja muutenkin villi ja vapaa elämä elettynä hyväksyvät auliisti myös kumppanillaan vastaavan taustan. Ei kyse ole niinkään siitä miten suhtautuu naisiin, vaan siitä miten suhtautuu sellaiseen elämänasenteeseen mitä lutkailu edustaa.

      • 8+11

        Älyllistä keskustelua! Varmasti tasa-arvoisin kommentti tähän mennessä. Valtaosalla varmasti kuten sanoit. Mutta omalla kohdalla tilanne mutkistuu entisestään.

        Useampi nainen ei ole uskonut että minulla lutkailuita on ollut vain kahden kanssa ja sitten kuitenkin sanonut arvostavansa sitä, johon olen aina vastannut että lutkailen aina kun mahdollista sinkkuna. Enkä anna kokemattomuudelle/kokemuksille mitään arvoa, omalle tai toisten.

        Eräs sanoi että on aikaisemmin lutkaillut huolella johon vastasin että ei mitään väliä, poikki meni vasta kun alkoi ”vaikeasti tavoiteltavuus”

        Nythän on kysymys omista näkemyksistäni, perusohjeena kerrassaan loistava hyväksyä toiselta se minkä itseltään hyväksyy. Juuri tätä haetaan.


    • Ikäviäkokemuksia

      Niipä.." kun ei suhteessa ollessaan jakele"
      Voi kertoa että näillä jakorasioilla valitettavasti on tää tyyli että ne ei tyydy yhteen munaan vaikka suhteessa olisivatkin..
      Kokemusta on..

    • voiollamyöshiljaa

      Näkyykö se jotenkin päälle päin, että nainen on "kokenut", "jakanut" tai "saanut" useammalta mieheltä?
      Itse en pysty kenenkään seksitietoja lukemaan kasvoista enkä päällisin puolin kropasta katsomalla onko hänellä ollut 1, 10 tai 5000 seksikumppania. Eikä tulisi pieneen mieleenkään kertoilla kuinka monen kanssa olen ollut sillai, ei vaan ole mitään tarvetta ikinä selvittää yhdellekään uudelle kumppanille aikaisempia suhteita.

    • Mikäli he ottaisivat 500 euroa kerrasta, eivät olisi halpoja. Halvaksi sanotaan naista, jolta saa ilmaiseksi. Seurustelu sitten maksaa huomattavasti enemmän, vaikka ei saisikaan

    • jakaja

      Jakorasia ei pääse tavoistaan, hänen on vaikea päästä tavoistaan ja tyytyä yhteen kumppaniin.
      Sama toimii jakokepillä, ihmisillä on erillaisia riippuvuuksia ja pakkomielteitä.

      En usko että kukaan kehuskelee tai pitää korkeassa arvossa puolisoa ketä on paneskellut useiden jopa perhetuttujen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Hyvästi, mies

      Tulen nyt tänne harvoin. Lakkasin unelmoimasta meistä. Päästin irti tästä meidän välisestä tilanteesta. Vaikka mitään ei
      Ikävä
      44
      3081
    2. Sä saisit kenet

      Sä vaan haluaisit
      Ikävä
      88
      2095
    3. Nuorempi mies, vanhempi nainen

      Olen aivan sekaisin itseäni n. 20 vuotta vanhemmasta naisesta. En saa häntä mielestäni millään, vaikka olen yrittänyt. E
      Ikävä
      78
      1719
    4. Hiihtäjälegenda Juha Mieto avautuu Farmin "leidien" käytöksestä - Tämä yllätti: "Me miehet oltiin.."

      Juha Mieto on mukana Farmi Suomi: Revanssi -realityssä. Tsemppiä Farmille, Mietaa! Lue Juha Miedon haastattelu: https:
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1445
    5. Oikein hyvää perjantai päivää

      Hyvää huomenta ja kaikkea hyvää. ☺️🤍🍁✨🧡
      Ikävä
      239
      1235
    6. Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea

      Parisuhteettomuus- kyse valinnasta, kelpaamisesta vai siitä ettei osaa hakea? Ikivanhan aloituksen provosoimana mietin m
      Sinkut
      148
      1104
    7. Semmonen juttu, että..

      ..ikävä iski. Mietin kaikkea sitä, mitä sä antaisit mulle ja mitä mä antaisin sulle. Millasta meillä olisi yhdessä, kos
      Ikävä
      28
      1074
    8. Kyllä tämä tästä kääntyy hoki Orpo tänään eduskunnassa

      Mihin suuntaan se sitten kääntyy? Kyllä on mielenkiintoista odottaa tätä "käännöstä" mihin Orpo uskoo. Milloin ja miten
      Maailman menoa
      116
      1059
    9. Mietin vain sua

      Kuinka saat pään ihan pyörälle. Oltaisiin hyviä yhdessä. Joku uskomaton kemia meidän välillä. Ulkopuolisista varmaan näy
      Ikävä
      13
      1018
    10. Mennäänkö sitten mies

      Naimisiin joskus? Haluaisitko?
      Ikävä
      48
      1011
    Aihe