Kuka soittelee tänne kännykkään ilman numeroa?

Mä vaaaaaa

Itselleni on tullu soittoja muutama joltakulta joka ei ole halunnut näyttää numeroonsa. Onko teillä kokemuksia moisesta? Kukahan sellaista tekee?

Olen laittanut seksiä hakeville tuntemattomille naisille viestejä, en siis huorille, vaan muille naisille. Ei kai he sentään minulle ole koittanut soittaa? Se olisi outoa koska heidän numeronsa on netissä. Olen siis löytänyt pari naista netistä.

Tuo edellinen vaihtoehto vaikuttaa melko epätodennäköiseltä ja ehkä kallistun seuraavaan vaihtoehtoon. Ehkäpä joku naapuri on koittanut soittaa :) Yks ujo likka asuu naapurissa. Mun numero on rakennuksessa ilmotustaululla koska olen asukastoimikunnan eräs vastuuhenkilö.

Eniten mietin että se olisi joku nainen jos on naapurista. Miehet kai harvoin ovat yhtä varovaisia.

Kaamein vaihtoehto on, että se on joku ilkee ihminen, ehkä vihamies joka haluaa keljuilla soittamalla ilman numeroa. Sen takia en ole vastannut?

Millaiset ihmiset soittaa ilman numeroa?

Niin ja itse olen mies....

14

175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei kannata vastata, mut toiveikkuutesi antaa hyvän syyn vastata :)

Laita vaikka tämä sama viesti sen ujon naapurin postilaatikkoon nimettömänä ja yllätä hänet iloisesti :D

• puskalisko

mä en koskaan vastaa, jos soittaja ei itse paljasta omaa numeroaan. Ajattelen sen niin, että jos hänellä on pokkaa soittaa mun henkilökohtaiseen numeroon, on kohtuullista että mä tiedän hänen numeron.

Poikkeuksena henkilöt, joita häiritään työn kautta tai yksityiselämässä, ja jotka sen takia salaavat numeron. Mutta nämä ovatkin ilmoittaneet ja pahoitelleet, ettei numero soittaessa näy.

Huonotapaisena pidän, en tykkää. En vastaa. No joskus piruuttani vastaan jotakin "Ryynäsen Rauno konttorin puolelta päiviä" tai muuta kukkua.

• Monetkin. Puhelinmyyjät, viranomaiset ja ylettömästi yksityisyyttään suojelevat. Minullakin on yksi kaveri, jolla on salainen numero ja kehtaa vielä ihmetellä, miksi en soita takaisin...

• Mä vaaaa

Tietty pillua oli tarjolla ja mä tyhmä en vastannu!!! Aargh! :D

Ei vaan mikäli joku nainen olisi muka sillä menolla niin olis se silti epäilyttävää. Joku soittaa numerottomasti ja pyytää vaikka tulla käymään niin mistä sitä tietää tulis hakatuksi tai ryöstetyksi...Hämärää tollainen soittelu. Epäilyttävää

• 16+16=

Minulle soittaa tuntemattomasta numerosta ainakin omalääkäri (yleensä tilattuani häneltä soittoajan), pari poliisituttavaa ja ystävä, jolla on salainen numero mm. koska joutui lähtemään salaa pois pahoinpitelevän miesystävänsä luota. Joskus tuntematon numeron on myös jonkun puhelinmyyjän. - Lapsiani olen kieltänyt vastaamaan omiin kännyköihinsä tuntemattomista numeroista tuleviin puheluihin.

Sinun tapauksessasi uskon soittajan olevan jonkun salaperäisen ja kiinnostavan ihmisen :) Nimi selviää, jos vastaat hänelle. - Ehkä ?

• Mä vaaaaaa

Mulle ei kyl koskaan ole kukaan viranomainen soittanu numerottomasti, vaikka ei ole tainnu viranomaiset soittaa alkuunkaan, ei millään tavalla :) Kyl silti lehtimyyjät ja kännykkäoperaattorimyyjät ym:t on aina soittaneet näkyvästä numerosta. Miks he soittaisivat numerottomasti?

Hmm jos joku soittaa mulle numerottomasti niin mitäs järkee mun on sille senkään takia vastata kun pahimmassa tapauksessa se on joku ihana nainen ja sit en voi soittaa sille takas kun ei se anna numeroonsa!? Että siinä sitä sitten ooteltas taas jokunen viikko että ihana nainen soittais uudestaan ;)

Noh yleensä munkin mielestä huonon vaikutelman jos joku ei numerollaan soita, vaikka toki ymmärrän jos on kokenut jotain häirintää, väkivaltaa yms...(sit on toinen juttu)

• 15+1=
        Mä vaaaaaa kirjoitti:

Mulle ei kyl koskaan ole kukaan viranomainen soittanu numerottomasti, vaikka ei ole tainnu viranomaiset soittaa alkuunkaan, ei millään tavalla :) Kyl silti lehtimyyjät ja kännykkäoperaattorimyyjät ym:t on aina soittaneet näkyvästä numerosta. Miks he soittaisivat numerottomasti?

Hmm jos joku soittaa mulle numerottomasti niin mitäs järkee mun on sille senkään takia vastata kun pahimmassa tapauksessa se on joku ihana nainen ja sit en voi soittaa sille takas kun ei se anna numeroonsa!? Että siinä sitä sitten ooteltas taas jokunen viikko että ihana nainen soittais uudestaan ;)

Noh yleensä munkin mielestä huonon vaikutelman jos joku ei numerollaan soita, vaikka toki ymmärrän jos on kokenut jotain häirintää, väkivaltaa yms...(sit on toinen juttu)

No heii... Mitä sä siinä häviät jos vastaat ?
        Kyllä sä nyt saat sitä ihanaa naista aina sen verran puhutettua, että se joko antaa numeronsa, sovitte heti treffit tai sit ainakin se lupaa soittaa varmasti uudelleen tämän vuoden puolella !

Kato se ei pelaa joka pelkää ;)

• :DDD
        15+1= kirjoitti:

No heii... Mitä sä siinä häviät jos vastaat ?
        Kyllä sä nyt saat sitä ihanaa naista aina sen verran puhutettua, että se joko antaa numeronsa, sovitte heti treffit tai sit ainakin se lupaa soittaa varmasti uudelleen tämän vuoden puolella !

• lesbo olet.
        :DDD kirjoitti:

Tietty pillua oli tarjolla ja mä tyhmä en vastannu!!! Aargh! :D

• näin tällä kertaa

Mulle tuleee too-si harvoin puheluita tuntemattomasta numerosta. Kerran arvasin jopa kuka soittaa... Olin lähettänyt viikkoa aikaisemmin eräälle tekstiviestin miehelle, josta en tiennyt onko varattu vai ei. Miehestä ei kuulunut mitään ja sitten naisääni soitti, ei esitellyt itseään ja ympäripyöreitä ihmetteli minne tämä nyt meni. Onneksi kellot kilkatti ja arvasin kuka soittaa. Naisystävähän se siellä....

• juu,

kuluuhan se elämä myös jonninjoutavia juttuja pohtiessa....

• *** Piste...

Yleensä puhelinmyyjät soittavat ilman numeroa. Muutamilla ystävillänikin on salainen numero.

Itse soitan aina omalla numerolla.

• ...

Et erota puhelinmyyjää pokasta?

Ei sen puoleen, voi solla ihan hyvä uus taktiikka vältellä puhelinmyyjiä; et jos siällä on vastakkaista sukupuolta oleva myyjä niin sitä vois ruveta väsäämään treffejä / vonkaamaan panoa, eikä tilata lehteä/sukkia/kalsareita. Hyvällä säkällä sana kiertäis ja puh.myyjät jättäöis rauhaan...

• Anonyymi

( joo siis miks

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      68
      2600
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      62
      2552
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1752
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1577
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1490
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1430
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1352
    8. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1213
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1157
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      25
      1076
    Aihe