1. uskotko joulupukkiin?
2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin?
3. uskotko läpi harmaan kiven?
4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin?
5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään?
6. uskotko huomiseen?
7. uskotko, toivotko ja rakastatko?
8. uskotko horoskooppeihin?
9. tunnetko ketään Uskoa?
10. uskokkonää mihinkää?
mur?
pikkumurrin kyselyikä,
23
104
Vastaukset
ai nii, lisäys kysymykseen nro. 9:
jos tuntee myös Toivon saa boonuspisteen,
mur- puskalisko
Liskun vastausikä !111!111
1. uskotko joulupukkiin? jo vain
2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? en vastaa
3. uskotko läpi harmaan kiven? uskon
4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? välillä
5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? he-hee!
6. uskotko huomiseen? mitä uskomista siinä on
7. uskotko, toivotko ja rakastatko? vähän kristillinen muotoilu oli tämä, en kommentoi
8. uskotko horoskooppeihin? en
9. tunnetko ketään Uskoa? en
10. uskokkonää mihinkää?noku mua vaivaa näis kyselyissä joku seitsemännen kysymyksen kirous,
enkä jaksanu kaikkia mytologisia olentojakaan erikseen luetella omiksi kysymyksiksiinsä, se olis ollu liian tylsää..
mur- puskalisko
murriperkele kirjoitti:
noku mua vaivaa näis kyselyissä joku seitsemännen kysymyksen kirous,
enkä jaksanu kaikkia mytologisia olentojakaan erikseen luetella omiksi kysymyksiksiinsä, se olis ollu liian tylsää..
murjuu ja multa unohtui kymmenes vastaus kokonaan. Siis Buddha laskeutuu seitsemäntenä päivänä alas vuorilta ja lasettaa ylitsepursuavan maljansa kansansa uhriksi, siihen mä uskon !1!!11!
- mä uskon:.!1%#?+
puskalisko kirjoitti:
juu ja multa unohtui kymmenes vastaus kokonaan. Siis Buddha laskeutuu seitsemäntenä päivänä alas vuorilta ja lasettaa ylitsepursuavan maljansa kansansa uhriksi, siihen mä uskon !1!!11!
.
Mä uskon SIwa-kaupan boonuspisteisiin
Har!
.
1. uskotko joulupukkiin? En
2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? En
3. uskotko läpi harmaan kiven? En
4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? Joo
5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? Joo
6. uskotko huomiseen? Joo
7. uskotko, toivotko ja rakastatko? Joo
8. uskotko horoskooppeihin? En
9. tunnetko ketään Uskoa? En
10. uskokkonää mihinkää? Joo- ?
Saitko jo potkut?
mitä, minäkö?
en oo saanu potkuja, edellinen työrupeama vaan oli määräaikanen
ku harvoimpa ne raksatyömaat ikuisia ovat,
mur- Iisakille töihin:.!1
murriperkele kirjoitti:
mitä, minäkö?
en oo saanu potkuja, edellinen työrupeama vaan oli määräaikanen
ku harvoimpa ne raksatyömaat ikuisia ovat,
mur.
Iisakin kirkkotyömaalle kannattaa hakeutua
Har!
.
1. uskotko joulupukkiin?
- Uskon. Korvatunturilla on kuulemma joku pitkäpartainen, punanuttuinen ukko, se saa siitä hommasta palkkaakin. Lahjoja se ei kyllä jakele.
2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin?
- Ohi
3. uskotko läpi harmaan kiven?
- Jep!
4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin?
- Ehdottomasti
5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään?
- Täh? (ennemmin uskon joulupukkiin)
6. uskotko huomiseen?
- Vahvasti
7. uskotko, toivotko ja rakastatko?
- Vaihtelevasti
8. uskotko horoskooppeihin?
- No en, vaikka kiva niitä on joskus lueskella
9. tunnetko ketään Uskoa?
- En tunne ( sama vastaus bonuskysymyksen lisäkysymykseen)
10. uskokkonää mihinkää?
- Joo- .....
1. uskotko joulupukkiin? - En
2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? - En
3. uskotko läpi harmaan kiven? - Joskus
4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? - Kyllä
5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? - Joo
6. uskotko huomiseen? - Joo
7. uskotko, toivotko ja rakastatko? - Joo
8. uskotko horoskooppeihin? - En
9. tunnetko ketään Uskoa? - Joo
10. uskokkonää mihinkää? - Joo
Toivon tunsin, mutta hän jo kuollut. - 4D tähti
> 1. uskotko joulupukkiin?
Joo. Uskon lasten jekuttamiseen. Joskus on kuitenkin opittava että kaikki ei ole sitä miltä näyttää, mutta pienenä muuten turvallinen ympäristö sallii pikku illuusiotkin.
> 2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin?
Mikään todsite ei puolla moisten olemassaoloa, mutta myönnän toisaaalta käsityskykyni rajallisuuden.
> 3. uskotko läpi harmaan kiven?
Uskon kiertämiseen.
> 4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin?
Ne on asioita joiden kanssa voi elää.
> 5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään?
Jep.
> 6. uskotko huomiseen?
Kyllä.
> 7. uskotko, toivotko ja rakastatko?
Yritän rakastaa, uskon mitä uskon, mutta en toivo vaan varaudun.
> 8. uskotko horoskooppeihin?
Uskon että joku uskoo ja siten ne voi toteuttaa itseään.
> 9. tunnetko ketään Uskoa?
Luuvertti Ettisen.
> 10. uskokkonää mihinkää?
Toripolliisiin. 1. uskotko joulupukkiin? - valitettavasti olen todennut, että lahjat täytyy ostaa itse :(
2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? - kyllä
3. uskotko läpi harmaan kiven? - joo
4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? - joo
5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? - kyllä
6. uskotko huomiseen? - kyllä
7. uskotko, toivotko ja rakastatko? - no uskon ja toivon ainakin... ja vähän tykkään ;)
8. uskotko horoskooppeihin? - luonneanalyyseihin kyllä
9. tunnetko ketään Uskoa? - kyllä :)
10. uskokkonää mihinkää? - een uso1. uskotko joulupukkiin? Jooei, joulua ennen on pakko uskoa, niin kauan kuin perheessä riittää muitakin pukkiuskovia :)
2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? Joo.
3. uskotko läpi harmaan kiven? Joo.
4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin?Joo.
5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? Joo.
6. uskotko huomiseen? Joo.
7. uskotko, toivotko ja rakastatko? Kyllä.
8. uskotko horoskooppeihin? jooei. Noh, seuran mukaan, joskus voi esittää uskovansa :)
9. tunnetko ketään Uskoa? kyllä. Myös Toivo ja Lempi löytyy tuttavapiiristä. Usko noista tosin on kuollut..
10. uskokkonää mihinkää? Iliman muuta.1. uskotko joulupukkiin? En usko, enkä tarkoita todellakaan sitä taruhahmoa vaan sitä ettei mikään hyvä putoa taivaalta syliin.
2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? Kyllä
3. uskotko läpi harmaan kiven? kyllä
4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? en tiedä
5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? ehdottomasti
6. uskotko huomiseen? uskon
7. uskotko, toivotko ja rakastatko? enpä tiedä
8. uskotko horoskooppeihin? en ole varma
9. tunnetko ketään Uskoa? kyllä
10. uskokkonää mihinkää? tietystikas kas, uteluni on säilynyt hengissä yön yli, kiva :)
mää oon nyt laiska ja laitan viimesimmille vastaajille ihan vaan yhteisvastausta..
enkä edes vastaa kaikkiin itse esittämiini kysymyksiin :P
mää en tunne ketään Uskoa, Toivon tunsin hän oli mun pappa
ja Lempi-kissa köllöttää tuoss vieressäni ikkunalaudalla,
murTäälläkin on Lempi-kana, mutta se on saanut nimensä yhden Lempi-tädin mukaan. Häntä tarkoitin tuttavapiirillä, en kanaa :P
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Täälläkin on Lempi-kana, mutta se on saanut nimensä yhden Lempi-tädin mukaan. Häntä tarkoitin tuttavapiirillä, en kanaa :P
itse en ole tullut kysyneeksi siskoltani, mistä hän sai idean antaa kissalle nimeksi Lempi, mut nätti nimihän se on,
siskoni miehen kissa-allergia vain alkoi pahenemaan, mistä johtuen Lempi sit päätyi meille.
mur- Mitä lempi syäää
murriperkele kirjoitti:
itse en ole tullut kysyneeksi siskoltani, mistä hän sai idean antaa kissalle nimeksi Lempi, mut nätti nimihän se on,
siskoni miehen kissa-allergia vain alkoi pahenemaan, mistä johtuen Lempi sit päätyi meille.
mur.
Antakee Lempille ruokoo
Har!
. - yb go zzz..
Mitä lempi syäää kirjoitti:
.
Antakee Lempille ruokoo
Har!
.Lempi-kanan herkkua on muuten feta-salaatin jämät, tavallisen kananrehun lisäksi. Kanat on ruvenneet tosi nirsoksi, ei kelpaa simpukka-pasta, pitää olla penne..
Öitä..
1. uskotko joulupukkiin? -tottakai!
2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? -voi *ittu että mä NIIIN HaLUAISIN USKOA, mutta ku en saa tana vaan usko.
3. uskotko läpi harmaan kiven? -aika usein kyllä, vaikka se ei olekaan niin järkevää
4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? -en todellakaan
5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? -tämähän taas ei ole mikään uskon asia, vaan sitä ei yksinkertaisesti ole olemassa
6. uskotko huomiseen? -toistaiseksi kyllä
7. uskotko, toivotko ja rakastatko? -toistaiseksi kyllä
8. uskotko horoskooppeihin? -en todellakaan
9. tunnetko ketään Uskoa? -en muistaakseni
10. uskokkonää mihinkää? -varmaankin vähintään siihen huomiseen, koska enhän muuten olisi tässä kirjoittelemassakaan1. uskotko joulupukkiin? En
2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? Juu
3. uskotko läpi harmaan kiven? Ai kiveen? Tottakai. Siihen erityisesti 110% :)
4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? Juu
5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? Juu
6. uskotko huomiseen? Yritän päivä kerrallaan.
7. uskotko, toivotko ja rakastatko? Voin ainakin tuntea tuntea 0:sta-100:lle :)
8. uskotko horoskooppeihin? En, mut luen niitä.
9. tunnetko ketään Uskoa? Vain Tovon ja Sulon.
10. uskokkonää mihinkää? Noiden lisäksi vielä höpöön.
Mur mur . Nälkä on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579