pikkumurrin kyselyikä,

murriperkele

1. uskotko joulupukkiin?
2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin?
3. uskotko läpi harmaan kiven?
4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin?
5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään?
6. uskotko huomiseen?
7. uskotko, toivotko ja rakastatko?
8. uskotko horoskooppeihin?
9. tunnetko ketään Uskoa?
10. uskokkonää mihinkää?

mur?

23

104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ai nii, lisäys kysymykseen nro. 9:
      jos tuntee myös Toivon saa boonuspisteen,

      mur

      • Juu mää tiärän ;)
        Siis tunnen !


    • puskalisko

      Liskun vastausikä !111!111

      1. uskotko joulupukkiin? jo vain
      2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? en vastaa
      3. uskotko läpi harmaan kiven? uskon
      4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? välillä
      5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? he-hee!
      6. uskotko huomiseen? mitä uskomista siinä on
      7. uskotko, toivotko ja rakastatko? vähän kristillinen muotoilu oli tämä, en kommentoi
      8. uskotko horoskooppeihin? en
      9. tunnetko ketään Uskoa? en
      10. uskokkonää mihinkää?

      • noku mua vaivaa näis kyselyissä joku seitsemännen kysymyksen kirous,
        enkä jaksanu kaikkia mytologisia olentojakaan erikseen luetella omiksi kysymyksiksiinsä, se olis ollu liian tylsää..

        mur


      • puskalisko
        murriperkele kirjoitti:

        noku mua vaivaa näis kyselyissä joku seitsemännen kysymyksen kirous,
        enkä jaksanu kaikkia mytologisia olentojakaan erikseen luetella omiksi kysymyksiksiinsä, se olis ollu liian tylsää..

        mur

        juu ja multa unohtui kymmenes vastaus kokonaan. Siis Buddha laskeutuu seitsemäntenä päivänä alas vuorilta ja lasettaa ylitsepursuavan maljansa kansansa uhriksi, siihen mä uskon !1!!11!


      • mä uskon:.!1%#?+
        puskalisko kirjoitti:

        juu ja multa unohtui kymmenes vastaus kokonaan. Siis Buddha laskeutuu seitsemäntenä päivänä alas vuorilta ja lasettaa ylitsepursuavan maljansa kansansa uhriksi, siihen mä uskon !1!!11!

        .

        Mä uskon SIwa-kaupan boonuspisteisiin

        Har!

        .


    • 1. uskotko joulupukkiin? En
      2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? En
      3. uskotko läpi harmaan kiven? En
      4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? Joo
      5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? Joo
      6. uskotko huomiseen? Joo
      7. uskotko, toivotko ja rakastatko? Joo
      8. uskotko horoskooppeihin? En
      9. tunnetko ketään Uskoa? En
      10. uskokkonää mihinkää? Joo

    • ?

      Saitko jo potkut?

      • mitä, minäkö?

        en oo saanu potkuja, edellinen työrupeama vaan oli määräaikanen
        ku harvoimpa ne raksatyömaat ikuisia ovat,

        mur


      • Iisakille töihin:.!1
        murriperkele kirjoitti:

        mitä, minäkö?

        en oo saanu potkuja, edellinen työrupeama vaan oli määräaikanen
        ku harvoimpa ne raksatyömaat ikuisia ovat,

        mur

        .

        Iisakin kirkkotyömaalle kannattaa hakeutua

        Har!

        .


    • 1. uskotko joulupukkiin?
      - Uskon. Korvatunturilla on kuulemma joku pitkäpartainen, punanuttuinen ukko, se saa siitä hommasta palkkaakin. Lahjoja se ei kyllä jakele.

      2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin?
      - Ohi

      3. uskotko läpi harmaan kiven?
      - Jep!

      4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin?
      - Ehdottomasti

      5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään?
      - Täh? (ennemmin uskon joulupukkiin)

      6. uskotko huomiseen?
      - Vahvasti

      7. uskotko, toivotko ja rakastatko?
      - Vaihtelevasti

      8. uskotko horoskooppeihin?
      - No en, vaikka kiva niitä on joskus lueskella

      9. tunnetko ketään Uskoa?
      - En tunne ( sama vastaus bonuskysymyksen lisäkysymykseen)

      10. uskokkonää mihinkää?
      - Joo

    • .....

      1. uskotko joulupukkiin? - En
      2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? - En
      3. uskotko läpi harmaan kiven? - Joskus
      4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? - Kyllä
      5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? - Joo
      6. uskotko huomiseen? - Joo
      7. uskotko, toivotko ja rakastatko? - Joo
      8. uskotko horoskooppeihin? - En
      9. tunnetko ketään Uskoa? - Joo
      10. uskokkonää mihinkää? - Joo

      Toivon tunsin, mutta hän jo kuollut.

    • 4D tähti

      > 1. uskotko joulupukkiin?

      Joo. Uskon lasten jekuttamiseen. Joskus on kuitenkin opittava että kaikki ei ole sitä miltä näyttää, mutta pienenä muuten turvallinen ympäristö sallii pikku illuusiotkin.

      > 2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin?

      Mikään todsite ei puolla moisten olemassaoloa, mutta myönnän toisaaalta käsityskykyni rajallisuuden.

      > 3. uskotko läpi harmaan kiven?

      Uskon kiertämiseen.

      > 4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin?

      Ne on asioita joiden kanssa voi elää.

      > 5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään?

      Jep.

      > 6. uskotko huomiseen?

      Kyllä.

      > 7. uskotko, toivotko ja rakastatko?

      Yritän rakastaa, uskon mitä uskon, mutta en toivo vaan varaudun.

      > 8. uskotko horoskooppeihin?

      Uskon että joku uskoo ja siten ne voi toteuttaa itseään.

      > 9. tunnetko ketään Uskoa?

      Luuvertti Ettisen.

      > 10. uskokkonää mihinkää?

      Toripolliisiin.

    • 1. uskotko joulupukkiin? - valitettavasti olen todennut, että lahjat täytyy ostaa itse :(
      2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? - kyllä
      3. uskotko läpi harmaan kiven? - joo
      4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? - joo
      5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? - kyllä
      6. uskotko huomiseen? - kyllä
      7. uskotko, toivotko ja rakastatko? - no uskon ja toivon ainakin... ja vähän tykkään ;)
      8. uskotko horoskooppeihin? - luonneanalyyseihin kyllä
      9. tunnetko ketään Uskoa? - kyllä :)
      10. uskokkonää mihinkää? - een uso

    • 1. uskotko joulupukkiin? Jooei, joulua ennen on pakko uskoa, niin kauan kuin perheessä riittää muitakin pukkiuskovia :)
      2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? Joo.
      3. uskotko läpi harmaan kiven? Joo.
      4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin?Joo.
      5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? Joo.
      6. uskotko huomiseen? Joo.
      7. uskotko, toivotko ja rakastatko? Kyllä.
      8. uskotko horoskooppeihin? jooei. Noh, seuran mukaan, joskus voi esittää uskovansa :)
      9. tunnetko ketään Uskoa? kyllä. Myös Toivo ja Lempi löytyy tuttavapiiristä. Usko noista tosin on kuollut..
      10. uskokkonää mihinkää? Iliman muuta.

    • 1. uskotko joulupukkiin? En usko, enkä tarkoita todellakaan sitä taruhahmoa vaan sitä ettei mikään hyvä putoa taivaalta syliin.

      2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? Kyllä
      3. uskotko läpi harmaan kiven? kyllä
      4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? en tiedä
      5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? ehdottomasti
      6. uskotko huomiseen? uskon
      7. uskotko, toivotko ja rakastatko? enpä tiedä
      8. uskotko horoskooppeihin? en ole varma
      9. tunnetko ketään Uskoa? kyllä
      10. uskokkonää mihinkää? tietysti

    • kas kas, uteluni on säilynyt hengissä yön yli, kiva :)

      mää oon nyt laiska ja laitan viimesimmille vastaajille ihan vaan yhteisvastausta..
      enkä edes vastaa kaikkiin itse esittämiini kysymyksiin :P

      mää en tunne ketään Uskoa, Toivon tunsin hän oli mun pappa
      ja Lempi-kissa köllöttää tuoss vieressäni ikkunalaudalla,

      mur

      • Täälläkin on Lempi-kana, mutta se on saanut nimensä yhden Lempi-tädin mukaan. Häntä tarkoitin tuttavapiirillä, en kanaa :P


      • yksinkertainen.blondi kirjoitti:

        Täälläkin on Lempi-kana, mutta se on saanut nimensä yhden Lempi-tädin mukaan. Häntä tarkoitin tuttavapiirillä, en kanaa :P

        itse en ole tullut kysyneeksi siskoltani, mistä hän sai idean antaa kissalle nimeksi Lempi, mut nätti nimihän se on,
        siskoni miehen kissa-allergia vain alkoi pahenemaan, mistä johtuen Lempi sit päätyi meille.

        mur


      • Mitä lempi syäää
        murriperkele kirjoitti:

        itse en ole tullut kysyneeksi siskoltani, mistä hän sai idean antaa kissalle nimeksi Lempi, mut nätti nimihän se on,
        siskoni miehen kissa-allergia vain alkoi pahenemaan, mistä johtuen Lempi sit päätyi meille.

        mur

        .

        Antakee Lempille ruokoo

        Har!


        .


      • yb go zzz..
        Mitä lempi syäää kirjoitti:

        .

        Antakee Lempille ruokoo

        Har!


        .

        Lempi-kanan herkkua on muuten feta-salaatin jämät, tavallisen kananrehun lisäksi. Kanat on ruvenneet tosi nirsoksi, ei kelpaa simpukka-pasta, pitää olla penne..

        Öitä..


    • 1. uskotko joulupukkiin? -tottakai!

      2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? -voi *ittu että mä NIIIN HaLUAISIN USKOA, mutta ku en saa tana vaan usko.

      3. uskotko läpi harmaan kiven? -aika usein kyllä, vaikka se ei olekaan niin järkevää

      4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? -en todellakaan

      5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? -tämähän taas ei ole mikään uskon asia, vaan sitä ei yksinkertaisesti ole olemassa

      6. uskotko huomiseen? -toistaiseksi kyllä

      7. uskotko, toivotko ja rakastatko? -toistaiseksi kyllä

      8. uskotko horoskooppeihin? -en todellakaan

      9. tunnetko ketään Uskoa? -en muistaakseni

      10. uskokkonää mihinkää? -varmaankin vähintään siihen huomiseen, koska enhän muuten olisi tässä kirjoittelemassakaan

    • 1. uskotko joulupukkiin? En
      2. uskotko mihinkään jumalaan tai jumaliin? Juu
      3. uskotko läpi harmaan kiven? Ai kiveen? Tottakai. Siihen erityisesti 110% :)
      4. uskotko suhteisiin ja tunteisiin? Juu
      5. uskotko palstan ulkopuoliseen elämään? Juu
      6. uskotko huomiseen? Yritän päivä kerrallaan.
      7. uskotko, toivotko ja rakastatko? Voin ainakin tuntea tuntea 0:sta-100:lle :)
      8. uskotko horoskooppeihin? En, mut luen niitä.
      9. tunnetko ketään Uskoa? Vain Tovon ja Sulon.
      10. uskokkonää mihinkää? Noiden lisäksi vielä höpöön.

      Mur mur . Nälkä on.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe