Tarvin pikaisesti hyviä neuvoja! Punaisesta blondisi

idioottipiiloblondi

Eli, minulla on luonnostaan vaaleat hiukset, jotka tyhmyyspäissäni menin viime viikonloppuna värjäilemään tuommoisella viininpunaisella kestovärillä. Olen ihan itsemurhan partaalla, koska nämä eivät sovi minulle yhtään. Olen kuitenkin huomannut, että nyt jo muutaman pesun jälkeen väri on paljon hailakampi, eikä niin kirkas. Haluan kuitenkin takaisin vaaleat hiukseni, eli mitä minun pitäisi tehdä? Budjettini ei yksinkertaisesti riitä kampaajalle, joten kotona on värjäys tehtävä. Kysynkin siis, että kannattaisiko minun mahdollisimman pian ruveta pistämään värinpoistoa (jos väri on tuore niin ei oo imeytynyt niin hyvin?) vai odottaa jonkun aikaa jos tämä väri vielä jonkun verran pesuilla haalistuisi, ja sitten vasta alkaa rääkkään hiuksia värinpoistoila suin muilla. Olisi myös kiva tietää, että mitkä värinpoisto aineet ja jatkossa vaalennusaineet auttaisivat parhaiten? Entä parhaat hoitotuotteet, koska hiukseni kuitenkin kärsivät. Hiukssani on pituutta suunnilleen rinnuksille asti. Olisin erittäin kiitollinen jos joku viisaampi voisi auttaa, seuraan keskustelua ja tarkennan asioita, jos viestistäni ei saanut tarpeeksi selvää.

3

96

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Haisuapina-

Mulla oli n. 4kk punaiset hiukset, värjätty vaaleanruskean oman värini päälle. Tyvikasvua ehdin värjäämään n. 4 - 5 kertaa tuon aikana. Tahdoin kokeilla seuraavaksi vaaleaa väriä, mutta näin myöhemmin ajateltuna sitä ei olisi kannattanut tehdä. Värinpoistoja sai tehdä kotona kolme kertaa, perään voimakkaasti vaalentava värikäsittely ja lisäksi vielä vaalentava hiusväri. Värit olivat Garnierin ja Lorealin (Tarkempaan en muista). Mulla oli sen verran hyväkuntoinen kuontalo että kesti kärsimättä värikäsittelyt, mutta hiusten latva joka oli tietenkin kestänyt elämänsä aikana enemmän värjäilyjä ja käsittelyä jäi oranssiksi. Se oli pakko leikata pois. Tukka oli alun perin hieman rintojen alle, nyt enää vähän yli olkamittainen... Hopeashampoo taittaa onneksi hieman tukkaan jäävää oranssinpunertavaa pois.

Ehkä punainen väri ei ole tarttunut vielä niin pahasti hiuksiisi, kun värjäyskertoja on vain yksi takana. Värin poissaaminen tulee kuitenkin olemaan vaikeaa, sillä kun punaista vaalentaa, se jää poikkeuksetta vähän oranssiksi / vaaleanpunaiseksi, ainakin kotikonstein. Kampaajani sanoi, että punaisesta on kaikista väreistä vaikein saada vaaleaan, vaikka se onkin mahdollista ja vaatii useita värinpoistoja.

Kannattaa varmasti käydä kampaamosta kysymässä ainakin kunnon tehohoitoja ja hoitoaineita vaalennetulle tukalle, ettei mene ihan kamalaan kuntoon. Onnea värjäykseen :)

• parturi.kampaaja

Älä vain mene tekemään värinpoistoa lopputulos on takuu varmasti oranssi! Suosittelen muutenkin kampaajalle menemistä, eikä varmasti tule loppujenlopuksi paljon kotona värjäämistä kalliimmaksi, koska kotona joudut varmasti laittamaan useamman värinpoiston/värin. Muistathan että värinpoistolla ei omaa luonnolista hiusväriä saa takaisin.

• ijioootttiblöndi

Täällä AP. Värjäsin nää Scwarzkopfin Blonde L11 vaalennusaineella, lopputulos = vaaleita raitoja, ja vaalean oranssia. Mitä mun pitää tehdä seuraavaksi? Jos pistän tähän jonkun tuhkan vaaleen sävyn niin muuttuuko vihreeks? Pitäisikö vain jatkaa tota vaalennusaineilla blondausta, vai oisko se joku kirkas tuhkanvaalee tähän parempi! HELP! voiton puolella jo ollaan! ja ei tosiaa tuu halvemmaksi kampaajalla, se on n.80euroo kerta mun hiusten pituudelta ja siellä kun käsitellää nii hiljakseltee joutuu käymään useita kertoja. Eli mitä markettiväriä tähän nyt`?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      83
      1942
    2. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      36
      1241
    3. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      134
      964
    4. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      200
      879
    5. 90
      774
    6. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      71
      743
    7. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      681
    8. Tuletko tänään

Jos soitan? Niin... tuletko?🖤
      Ikävä
      67
      647
    9. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      79
      628
    10. Muutto auto hakee sut tänään!

Tein sulle oman huoneen! mieheltä naiselle
      Ikävä
      64
      584
    11. Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä

Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,
      Ikävä
      36
      584
    12. Kiinni jäit

Ei olisi uskonut sinusta
      Ikävä
      35
      581
    13. 36
      524
    14. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      517
    15. Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?

Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.
      Ikävä
      25
      467
    16. Kai sä mies ymmärrät..

..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast
      Ikävä
      28
      442
    17. En tiedä mitä sanoa

Siksi en vastannut😔
      Ikävä
      33
      433
    18. Jos kaivattusi olisi

Vieressäsi niin mitä tekisit?
      Ikävä
      40
      427
    19. Nyt ei enää ole

Mitään mikä pitäisi mut hiljaa, kaikesta. Tämä on muutamalle henkilölle täällä.
      Ikävä
      35
      424
    20. Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"

Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin
      Tanssii tähtien kanssa
      13
      419
    Aihe