Kun englantilaisessa ruokaohjeessa (Kidney pie) lukee tuollainen aines niin miten sen voi korvata suomalaisilla jauhoilla, lisätäänkö mukaan leivinjauhetta vai mitä? Leivinjauhetta tai muuta kohotusainetta ei muuten ole mukana alkuperäisessä reseptissä.
Self rising flour
Kirsikka
2
704
Vastaukset
- Googeltaja
"What is Self-rising flour?
Self-rising flour is all-purpose flour with added salt and leavening (baking powder).
You will notice that recipes that call for self-rising flour do not call for baking powder.
Make your own self-rising flour
For 1 cup self-rising flour use:
• 1 cup all-purpose flour
• 1 1/4 teaspoon baking powder
• a pinch of salt."
http://www.pastrywiz.com/archive/recipe/0120.htm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836019
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj474015- 1314003
- 693763
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262958Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72547Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332329- 272244
- 2042131
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4491844