Etsin käsiini hyvää aviomiestä.Haluan perheonnen.
Tavoitteena kaksi lasta, 4 huonetta, mökki ja kissa.
Miehen pitää olla samettisilmäinen ja vahva.
Olen lukenut, että pienikokoisen sikiön - valmiin vauvan - voi erityisluvalla
synnyttää kotona, kunhan lakanat on tuorepuhtaat.Ei siis yksinhotein missään vesissä.
Eli joku päivystävä palvelu ois sitten tässä unelmassani käyetttävissä, kuten kotikätilö.
Miten miehet kuvittelisitte et oisko kotisynnytys kiva happeningi? Haluan aidon kotihiiren lapsekseni.Yksi munasoluistani elehtii jo mulle et come on, haluan ulos maailmaan!
Vauvan synnytys miehen nähden?
16
79
Vastaukset
synnytä se uima-altaassa, vauvelit tykkää ku ympäristö ei ole niin erilainen ku ne on 9 kuukautta tottuneet.
napanuora poikki ja vauva ilman lyhyttä kauko-ohjausta uiskentelemaanSiistii. Mä ostin jo poppareita ja kokista - sekä ilmapalloja ja serpentiinii. Tallennan koko tapahtuman suorana ja laitan mun fb sivulle. Onks siittäjä jo tiedossa?
ps. kaverin bändi lupas hoitaa musapuolen.Kirjoituksesi sai jopa minut kuulemaan, miten syntymättömät sikiöt kirkuivat haluaan syntyä juuri sinun kohdustasi. Tsemppiä!
monte24 kirjoitti:
Minä jotenkin luulin, että tuosta munasolusta olisi tullut ennemminkin tällainen mielleyhtymä :) ?
http://www.riemurasia.net/rasiatube/view.php?id=29619
Kotisynnytyksessä on aina riskinsä. - Minusta ensisynnyttäjän olisi hyvä olla valvotummissa olosuhteissa, mutta onhan sitä tietysti kauan ennenkin synnytetty kotona :)
Joku mies saattaa olla ihan innolla mukana synnytyksessä, myös siellä sotkuisemmassa päässä; jollekin toiselle saattaa riittää kädestä pitäminen ja äidin hartioiden hierominen...Onhan sitä ennekin savusaunassa synnytetty, mutta kyllä oli lapsikuolleisuuskin vähän toisissa lukemissa kuin nykyisin.
Ratikkakuski kirjoitti:
Onhan sitä ennekin savusaunassa synnytetty, mutta kyllä oli lapsikuolleisuuskin vähän toisissa lukemissa kuin nykyisin.
Jos se luomu pelittäisi vieläkin, niin musta ois hienoa. Ei raskaus ole sairaus ja inhoan sairaalaan menoa. Olen miettinyt sadasti jo muuta vaihtoehtoa.
maniamaria kirjoitti:
Jos se luomu pelittäisi vieläkin, niin musta ois hienoa. Ei raskaus ole sairaus ja inhoan sairaalaan menoa. Olen miettinyt sadasti jo muuta vaihtoehtoa.
Siitä vaan. ;-)
Minä halusin suorittaa tuon toimituksen ilman miestä, kun tuli H-hetki osoitin ovea.
no tuleehan niitä munasoluja yksi "ulos maailmaan" joka kuukausi,
mur,Jos se vauva on pantu jo alulle, niin sehän syntyy aikanaan tavalla tai toisella.
Sukuni asiota syntymiseen liittyen tutkittuani olen huojentunut.Ota yhteyttä: [email protected]
Niin, me ollaan synnytetty kotona, eikä sitä nyt kyllä mitenkään kivaksi happeningiksi voi nimetä. Jälkikäteen muistellessa se kyllä on ollut ihan hauskaa, mutta sillo ku se tapahtu niin siitä oli kyllä leikki kaukana.
(vittuku näillä ihimisillä ei oo sitte niin minkäänlaista järkiä)- O_o
Kun ex:säni pilluun upposi yhdellä voimakkaalla ja määrätietoisella hitaalla painalluksella myös hänen itsensä hankkima suosikki dildo-21 cm pituus, kapeimmillaan 6 cm halkaisija, paksuin kohta tyvestä 7,5 cm paksu - niin ei siinä omalla kalulla enää ollut paljon virkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.958556- 1743812
- 533309
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2572591- 492217
- 422045
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?292000- 481922
- 191793
- 601788