Miten iskeä vanhempaa naista alle kuintenkin 50v

Pilke Silmä

Kun suuresti kiinnostaa enempi vanhempi nainen. Joka on kaiken kokenut ja silleen.
Voi mielipiteensä sanoa ainakin naiset. Mies alle 40v

38

1301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nainen alle 50v

      Jaahas, sinäkö se oletkin joka kyselit minulta milloin olen syntynyt? ;D

      Jos olet, niin olet aika villi sälli. ;))....niin ja .....tupakkaa ihnoan!

    • eiköhän ne isketä ihan samanlailla kun muutkin naiset.

    • Pilke Silmä

      Pitää ihan vastata sulle nainen alle 50v missähän jutussa sellainen ikä juttu oli!
      Niin kyllä mäkin inhoan tupakkaa, viinat myös !

    • herranen aika

      "Joka on kaiken kokenut ja silleen." Oletko varma, että AIKUINEN nainen haluaa miehen alle 40v, joka puhuu silleen ja tolleen?

      • voi elläimen käsi

        Herranen aika, että olet vanhanaikainen. Minä olen aikuinen nainen, nelikymppinen jo, enkä toisten puhetyylistä välitä, jos ei ihan pissis tyyliin mene. Olen minäkin paljon kokenut, mutta ainakin täälläpäin käytetään silleen sanaa paljon, ei ilmeisesti teilläpäin.


      • herranen aika
        voi elläimen käsi kirjoitti:

        Herranen aika, että olet vanhanaikainen. Minä olen aikuinen nainen, nelikymppinen jo, enkä toisten puhetyylistä välitä, jos ei ihan pissis tyyliin mene. Olen minäkin paljon kokenut, mutta ainakin täälläpäin käytetään silleen sanaa paljon, ei ilmeisesti teilläpäin.

        En viitsi jaaritella asiasta. Vanhanaikainen olen tai en, mutta jos olen, olen ylpeä siitä.


    • Pilke Silmä

      Sehän on luulisin Aikuisten Naisten oma tahto millaisen haluaa

    • Pilke Silmä

      Niin kyllä oikeassa olet.
      Minäkään juttele siihen pahaan tyyliin mutta huumorilla vedän ja sekin katson kenen kanssa ja tosikkoja ei naiset katsele pitkään !

      • herranen aika

        Huumori se miehen tiellä pitää! Tähän vähän selvennökseksi, että jotkut sanonnat ovat minulle punainen vaate....tuo "silleen ja tolleen" sattui olemaan.... :)


    • mökinmuori

      Suoraan. Ei tällä iällä jaksa enää kuuman puuron kiertelyä ruveta kuuntelemaan. :-) Mutta ei nyt mitään mauttomuuksia kuitenkaan.

    • Pilke Silmä

      Niin kyllä on suoraan juttelemaan, tai voisin kyllä katsella sillä silmällä jos katse kohtaa ja nainen vastaa hymyssä suin tai vastaavasti. Ymmärrän kyllä nuo sannonat ovat aika outoja ja toiset näkevät punaista. En kyllä minäkään suuresti niitä käytä.

    • punapäähaave

      hmm glittergilr oletko varattu?

      • menny ihan ohi toi kyssäri. en ole varattu


    • Puuuuuuuma

      Katso pitkään ja jos menet vaikka ohi, sanot "olet kaunis." Siitä on hyvä aloittaa.
      Pidän itse vähintään 10v. nuoremmista miehistä, koska olen sporttinen ja kaunis. Omanikäiset (45v.) alkavat olla täysiä ukkoja! Ei kaikki!!

      • Pilke Silmä

        Niin oikeassa olet ! Ja kyllä nuoremmissakin löytyy kaikenlaisia juroja ja selkään puukottajia. Ei 45 ikä ole paljon mitään nainen on siinä vasta parhaassa muodossaan.


    • -68 leijona

      Tärkeää on mielestäni eka treffeillä että oikeasti esittää et on ainakin mies kiinnostunut naisen elämästä, eikä vaan jauha omia asioita tai jos ei pysty puhuu niin vie esim tanssii , tarjoaa kenties juoman ainakin ehdottaa yhden kerran, koska se on kohteliasta. Juu tärkeätä on et mies on rehellinen, ei puhu ex naisesta, jos näin unohdan heti koko tyypin. Jotenkin mies osoittaa naiselle että on kiinnostunut hänestä elein tai puheella, mielestäni tärkeää. Huom naista ei kiinnosta miehen ryyppyreissut. Kiinnostaa naista esim mitä mies harrastaa tai mitä tulevaisuuden suunnitelmia on tai mitä haluaisi tulevaisuuden olevan. Ja tärkeää on että pyytää jatko treffeille, ikinä en perusta mieheen jonka kanssa yhden kerran käydään vain ulkona. Ainakin mä yli 40 v odotan että mies tekee aloitteen treffien suhteen tai tekemisien suhteen, sit voi jatko suunnitella niitä. Jollei tule aloitetta ajattelen suoraan ei hän ole kiinnostunut musta.

      • Pilke Silmä

        Kyllä olen samaa mieltä kanssasi minun luonne on sellainen että naiselle täytyy kertoa itsestään ja huomioida naisen kyselyyn, ja olla kohtelias kaikin tavoin ja ei olla myöhässä tapaamisesta vaikka jopa ennakkoon paikalla ja aukaista ovi minne sitten tapaaminen onkaan sovittu. Ja kiittää seurasta, muistaa aina lähtiessä tervehdyksen kera lähteä . Ja jos kiinnostus herää vaikka kysyä haluatko numeron ja sovitaanko toinen kerta jos naista kiinnostaa. Myös siistit vaatteet tekevät tapaamisesta hyvän vaikutelman.


      • Pilke Silmä kirjoitti:

        Kyllä olen samaa mieltä kanssasi minun luonne on sellainen että naiselle täytyy kertoa itsestään ja huomioida naisen kyselyyn, ja olla kohtelias kaikin tavoin ja ei olla myöhässä tapaamisesta vaikka jopa ennakkoon paikalla ja aukaista ovi minne sitten tapaaminen onkaan sovittu. Ja kiittää seurasta, muistaa aina lähtiessä tervehdyksen kera lähteä . Ja jos kiinnostus herää vaikka kysyä haluatko numeron ja sovitaanko toinen kerta jos naista kiinnostaa. Myös siistit vaatteet tekevät tapaamisesta hyvän vaikutelman.

        miten tällänen laatumies tarttee neuvoja? kohteliaisuus toimii aina


    • luevaikamita;

      Minulla sama tilanne tanaan, ongelmallista ihan ollut ihanaistakin ja nyt ymmallani, kun oli lahtenyt yhtakkia mukaan ja minulla laukku kateissa (plliish!) ja kamppa sekaisi. Osallistuin valikokeeseen ja meni koko paiva side silmilla huumassa tuiskeesahhhupship;;o;o;o;;ooo

    • entä puumat?

      oletteko työpaikalla nuoremmat miehet puuman vieressä istumassa ollessa ajatelleet semmosta?

    • Pilke Silmä

      Ei kyllä mulle sellaista ole vastaan tullut duunissa, mutta jollain kurssilla joskus . Mutta uskon kyllä monikin nuori mies haaveilee semmoista muttei paljasta!

    • j.vrtn

      Olen haaveillut työpaikalla vanhemmista naistyötovereista, kerran ihan jopa kiihotuin työkaverin kumartuessa minuun päin, lähes kokonaan paljastaen povensa ja piti alkaa peittelemään herännyttä veitikkaa.. Olen 26-vuotias mies, en kokematon, mutta itseäni vanhemman naisen kanssa en ole koskaan ollut. Kiinnostaisi kyllä paljon, mutta en osaa lähestyä ja tuoda asiaani esille näille vanhemmille naisille.. Pidän omanikäisistä naisista, mutta vanhemmissa naisissa on vain sitä jotain.. ;)

      • 19+12

        Sama juttu. Olen itse 30-vuotias ja olen iskenyt silmäni noin viisikymppiseen naiseen työpaikallani. Tämä nainen tuntuu katselevan varovaisesti minua ja vaikuttaa menevän jotenkin hämilleen, kun tervehdin häntä. Välillä kun huomaan hänen katseensa, niin hän kääntää sen nopeasti muualle. Hän työskentelee eri käytävällä ja olen hänen kanssaan tekemisissä ehkä kerran kuussa. Mietin, että miten saisin otettua kontaktia siten, että en menetä kasvojani työpaikalla. Naisen katselu ja ujostelu ei välttämättä kerro yhtään mistään.


    • Pilke Silmä

      Pitää vaan rohkeasti mennä juttelemaan kahvitaolla jostain vaikka duunista tai jos näet hänet vapaalla yksin istumassa kysyt saako istua hetkeksi seuraan juttelemaan.

    • esimerkiksi

      pokaa mun äiti, alle viiskyt viel, ihan komee pakkaus, jatkuvasti on puutteessa.

      • Pilke Silmä

        En tiedä sanoa tuohon oikein mitään . Varmaankin uskon että äitisi komee mutta jospa hän katselee vanhempia kun mun ikäistä. Mutta en varmaan sanoisi ei !


      • esimerkiksi
        Pilke Silmä kirjoitti:

        En tiedä sanoa tuohon oikein mitään . Varmaankin uskon että äitisi komee mutta jospa hän katselee vanhempia kun mun ikäistä. Mutta en varmaan sanoisi ei !

        se katselee tasan sun ikäisiä, sekös toisinaan jopa vituttaa. mut se on helposti rakastuvaa tyyppiä, ehkä siis parempi jättää väliin, ettei äiti rukka takerru väärin perustein. jos haluat sen omaksesi, niin varmasti saat.


      • Pilke Silmä
        esimerkiksi kirjoitti:

        se katselee tasan sun ikäisiä, sekös toisinaan jopa vituttaa. mut se on helposti rakastuvaa tyyppiä, ehkä siis parempi jättää väliin, ettei äiti rukka takerru väärin perustein. jos haluat sen omaksesi, niin varmasti saat.

        Olisihan se kiva tietää näin mielenkiinnosta. Ei hän vain ole vain asu jossain Hesan suunalla asu. Mutta onko hän savuton jne. Ja en tiedä onko äitiäsi hyvä yrittää näin tälleen.


      • esimerkiksi
        Pilke Silmä kirjoitti:

        Olisihan se kiva tietää näin mielenkiinnosta. Ei hän vain ole vain asu jossain Hesan suunalla asu. Mutta onko hän savuton jne. Ja en tiedä onko äitiäsi hyvä yrittää näin tälleen.

        no jos et kerro, että sua näin olen neuvonut, niin tuskinpa siitä kukaan loukkaantuu. ei polta tupakkaa, toisinaan käy juhlimassa. tummat lyhyet hiukset hänellä on ja iloinen hymy. helsinkiin matkaa noin 50kilometriä.


      • esimerkiksi
        esimerkiksi kirjoitti:

        no jos et kerro, että sua näin olen neuvonut, niin tuskinpa siitä kukaan loukkaantuu. ei polta tupakkaa, toisinaan käy juhlimassa. tummat lyhyet hiukset hänellä on ja iloinen hymy. helsinkiin matkaa noin 50kilometriä.

        ai sä ootkin alle 40, ehkä tuhran vanha äitini makuun, mut mistäs sen tietää. mutsi on sit sen tyyppinen ihminen, ettei sitä saa kirveelläkään sänkyyn. KANNATTAAKO?


      • Pilke Silmä
        esimerkiksi kirjoitti:

        ai sä ootkin alle 40, ehkä tuhran vanha äitini makuun, mut mistäs sen tietää. mutsi on sit sen tyyppinen ihminen, ettei sitä saa kirveelläkään sänkyyn. KANNATTAAKO?

        En usko ne hommat olis heti mielessä. Pitäs kai sitä tutustua ensin kunnolla ihmiseen.
        Hymy kertoo paljon ihmisestä on iloinen luonne ei tosikko.
        Vaan tuo matka tuntuu suurelta mutta onhan noita kaikkia keksitty millä sais viestiä heitellä jne.


    • PeewoBee

      Isketään samalla tavalla kuin muutoinkin. Pitää vaan aistia se otollinen ihminen ja sopiva hetki. Ajoitus on kaiken perusta. Suuri ikäero on 99% naisista este. Vallankin jos mies on nuorempi. 10 vuotta ei vielä mitään mutta 15:sta vuodesta ylöspäin oleva ikäero lisää haastetta huomattavasti.

      Itse olen suhteessa 70-vuotiaan naisen kanssa ja itse olen 36. Mukava ihminen ja seksi on ihan parasta! Kolmesta viiteen kertaan viikossa rakastellaan edelleen vaikka kolmas vuosi menossa näissä merkeissä.

      • Eikun piknikille vielä k

        Naista, iästä riippumatta, voi pyytää piknikille. Niin helppoa se on!

        Jos et osaa itse laatia piknikkorin sisältöä, pyydä apua kaupan myyjältä. Korin sisällön ei tarvi olla shamppanjan ja kaviaaria. Alkoholittomalla kuohuviinillä ja mansikoilla pätkii pitkälle. Muista ostaa Kaupasta myös kondomit!


      • kenties joskus?
        Eikun piknikille vielä k kirjoitti:

        Naista, iästä riippumatta, voi pyytää piknikille. Niin helppoa se on!

        Jos et osaa itse laatia piknikkorin sisältöä, pyydä apua kaupan myyjältä. Korin sisällön ei tarvi olla shamppanjan ja kaviaaria. Alkoholittomalla kuohuviinillä ja mansikoilla pätkii pitkälle. Muista ostaa Kaupasta myös kondomit!

        Voi siihen koriin laittaa ihan oikeetakin syötävää,esim. leipää ja leivän päällysteet,hedelmiä,kasviksia,vettä,vissyä. Iso viltti ja vaatetta että tarkenee.Musiikkia molempien kuunneltavaksi.Keskustelua ja hiljaa olemista,ilman mitään pakkoa.


    • esimerkiksi

      mites se mun mutsi?

      • Pilke Silmä

        Kyllä voisin pitää hänestä mutta mites teet kun ei oo mitään mihin viestiä laittaa ja katsoa mitä tulee!


    • 1000e

      paksu lompakko ja iso kulli,siinä se.

    • toyboy?

      parikymppisenä olin oikea rattopoika tai toyboy niinkun nykyää sitä kutsutaan,helppo oli vaaleana pitkätukkana bongata eronneita tai karanneita eukkoja baarista.Akoilla oli kova näyttämisen halu nuorelle pojan klopille kuinka sitä sängyssä touhutaan.Kyllä kyyti oli kuumaa......no ne ajat ovat menneitä,vaiki kyl vähän houkuttelis kokeilemaan............

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      95
      4121
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      12
      2142
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1668
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      153
      1534
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      317
      1498
    6. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      8
      1401
    7. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1303
    8. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      127
      1290
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1259
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1107
    Aihe