Moikka, alotin vuokraamaan yhtä Saksalaista Ratsuhevosta (?). Olen n 170 cm pitkä ja painan n. 70 kg
Hevosen säkä on noin 158cm ?
Olenko liian iso ratsastamaan kyseisellä hevosella ?
liian iso hevoselle
5
176
Vastaukset
- _katherine_
jos hevonen ei nyt mikään tosi siro ole, niin hyvin pystyt ratsastamaan.
Mutta ihan oman terveyden vuoksi kannattaisi kyllä painoa pudottaa.
Ratsastus on urheilulaji siinä missä moni muukin ja helpottaa huomattavasti ratsastusta, jos kroppa on urheilullinen.- assi
En ole sinun kanssasi samaa mieltä.Musta vähä tuntuu ,että sä oot iha tikku ja anoretikko.on aika moneja kirjotuksia joissa oot sanonu ,että sun kantsis kyl laihuttaa.Et tiiä ees mistä puhut.
- minv
^ ja lisäyksenä tohon vielä että, ratsastus ei ole laihdutuslaji mikäli haluaa laihduttaa..
- läski ratsastaa myös
no ihan vaan sulle minv. en tie minkälainen suvituulen nussima vinkuheinä oot mutta jos ihminen on 170cm pitkä ja painaa 70kg on se normaalin kokoinen eli ihanne painoinen eli ei tarvitse laihduttaa että pystyy ratsastamaan kunnolla ja kyllä tuon kokoinen hevonen nyt tollasen ratsastaja kantaa eli nou hätä! ite oon 170cm pitkä ja painan 80kg ja heppa 150cm korkea eikä mikään jykevä, ei tosi ihan sirokaan eikä koskaan ole ongelmia ollut ratsastaessa minulla eikä hevosella! vaikka itse oonkin vähän pullukka...
- läski ratsastaa myös
anteeks piti laittaa et _katherine_ eikä minv.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1301355
- 101876
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa13511ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30417Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381