Häiritseekö sinua alushousujen rajat

saumasami

Häiritseekö sinua nainen jos alushousujesi rajat (saumat) näkyvät vaatteiden läpi? Olen ymmärtänyt että monet naiset valitsevat alushousut juuri sen perusteella että niissä olisi mahdollsimman huomaamattomat saumat ja lahkeensuut muotoiltu myös avariksi ettei tule kinkkurullaefektiä.

18

6492

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • . daami

Kyllä. Se on ihan sama vaikka se sauma olisi kireän hauiksen kohdalla niin se tuntuu häiritsevältä ja näyttää..ainakin omaan silmään häiritsevältä.

• jkncolc

Miehenä kommentoin, että kyllä häiritsee. Yleensä ne alushousut näkyvät läpi koska on valittu sellainen päällysvaate, joka sen läpinäkymisen aiheuttaa. Siis ei ole osattu valita alushousuja tilanteen mukaan. Jos puet ihonmyötäiset ja ohuet housut, niin pue stringit tai muuten sellaiset kalsarit, joissa se sauma ei kulje pakaran yli.

• . daami

Stringit on epämukavat. Miesten alkkareiden rajaa ei näe, koska niiden saumat menee pakaran alapuolelle tai käyttävät boksereita. Ja on paljon naisia jotka eivät vain välitä koko asiasta. Jolloin kärsiminen jää kokonaan katsojalle. :)

• sopivan napakat

Jos alushousujen reunan kohdalla on syvä monttu, jonka molemmin puolin tursuavat pallot, niin kyllä häiritsee. Mutta jos näkyy vain sen verran, että erikseen katsomalla näkee minkä malliset alushousut on niin ei haittaa, koska oletus kuitenkin on että ihmiset käyttää niitä alushousuja.

Pyrin valitsemaan omat alushousut jo ostaessa niin, ettei lahkuunsuut kiristä liikaa. Sopivan napakat saa olla, ettei löysinä roiku, mutta ei siis mitään ihon sisään sahautuvaa kuminauhaa.

• Housutkunhousut

No ei todellakaan! Tuo on kyllä varsinainen first world problem jos mikä.

• Bokserit rules

Olen tarkka alushousuistani, koska ne ovat olennainen osa mukavuutta. Tuskaisaa on olla pikku-pikku-tanganaru tai kangasrepaleen sauma pyllyssä ja samalla keskittyä elämiseen. Saan jatkuvasti ihmetellä, miksi naisille tehdään niin vähän bokserityyppisiä pöksyjä! Ne ovat tavallaan uudistettu versio isoäidin pitkälahkeisista nimettömistä. Boksereissa läski ei tursu, eikä tule hankaumia, eikä kiristyksiä, on hyvät urheillessa ja ne päällyshousutkin istuvat tyylikkäästi ilman kinkkurullaefektiä. Olkaa miehet onnellisia, että teille on tarjolla oikeasti mukavia ja tyylikkäitä alkkareita!

• 17+14

Mikä estää naista käyttämästä miesten boksereita? Omat suht arvokkaat kalsarini (35 euroa kpl) siirtyivät puolihuolimattomasti tyttöystävän käyttöön. Olivat aukotonta mallia ja edestä hieman turhan kireät niin en pistänyt vastaan kovin pahasti...

• hipsterit

Hei, olen samaa mieltä. Tosin itse löysin hipsterit, parhaat alushousut ikinä, eivät tunnu edes päällä. Stringejä kerran kokeilin ja ei ikinä niitä.

• 952315542

Häiritsee, todellakin. Tai häiritsisi jos näin kävisi, ei käy. Satun omaamaan sen verran pyöreän perseen että kaikki alushousut haluavat luistaa persvakoon (kun se toki kaikkia kiinnostaa) joten välttyäkseni ikävältä alushousujen kaivelulta julkisilla paikoilla käytän aina, vain ja ainoastaan stringejä.

• lj jk

Eli kun haluat välttää alushousujen luisumista persvakoon, ostat alushousut, jotka uppoavat persvakoon helpommin?

Osta oikean kokoiset ja mallist housut, niin eivät luista, eivätkä näy. Kiristämättömät hipsterit toimivat aika hyvin.

• eilamaija

Minä en edes ole koskaan ajatellut asiaa, ja miksi häiritsisi , jokainen pukee oman tyylinsä mukaan, ja mitä tulee alushousujen näkyvyyteen niin yks ja sama jos rajat näkyy, kuka välittää. En ole ollut edes kiinnostunut koskaan uhraamaan ajatuksia asiaan millä ei ole mitään merkitystä, ja pääasia että on vaatteet yllä rajoineen tai ilman

• Suvi-Tuuli.

Ei häiritse koska en käytä alushousuja.

• saumatpiiloon

Häiritsee. Olen nähnyt oikein hienoja leidejä, housupuvuissaan, joilla on ollut kalsarivalinta täysin pielessä. Ei mielestäni ole tarkoitus, että jokainen vastaan tulija vai olisiko parempi sanoa perässäkulkija tietää, millaista kalsarimallia kyseinen lady käyttää.

• Czerrrn

Mielestäni jos on niin ohuet housut että saumat näkyvät niin kyllä ne stringitkin sieltä näkyvät läpi. Seksikästähän se stringien kajastus sieltä on , mutta onko tarpeen aina olla seksikäs? Esim. jos työskentelee vaikka hoitoalalla niin ei kai silloin ole tarkoitus herättää kaikkien miesten himoja. Sen sijaan jos haluaisin joogasalilla herättää jonkun miehen kiinnostuksen, niin totta kai voisin mennä miehen eteen pyllistelemään stringit tiukkojen housujen alla niin että kannikat loistaa. mutta entäpä jos taakseni tuleekin se 30 vuotta vanhempi äijä, sitten onkin jo paha tilanne…

Mielestäni on sama jättää alkkarit kokonaan pois jo pelkää että ne näkyy läpi. Mitä niistä naruista enää siinä vaiheessa on hyötyä.

Kinkkurullista en tiedä, sillä olen kasvissyöjä.

• mulla tuli tuossa viimeksi raveissa sellainen yhtäkkinen flashpäkki ku seisottiin just siinä katsomon eessä ja aurinko paistoi takaa täydeltä taivaalta suoraan perseeseen että voi pee, siinäpä nyt taas moittivat naisia jotka "eivät osaa pukeutua" :D jotkuthan tosiaan on sitä mieltä ettei tosiaan pitäis näkyä mitään mutta ku meidät naiset on ikävä kyllä siunattu niillä kuukausittaisilla menkoillaki (pelkkä esimerkki, ei meinaa että kaikilla rajat näkyvillä ne olis hee) niin ei silloin ruveta kuulkaas pukemaan ihan mitä tahansa tilanteeseen epämukavaa vain toisten mieliksi ja varsinki ku elämässä on paljo tärkeämpiäki asioita ku toisten perseitten katselu.

• hmm menkat

Hmm, miten esimerkkisi menkat liittyvät aiheeseen, eli pikkuhousunrajoihin? Oletan, että jotenkin kalsarien valintaan, mutta pysyväthän ne siteet yhtä hyvin hipstereissä kuin "tavallisissa" pikkuhousuissakin. Ja tamponi ei luonnollisestikaan vaikuta senkään vertaa.

• hmm menkat kirjoitti:

Hmm, miten esimerkkisi menkat liittyvät aiheeseen, eli pikkuhousunrajoihin? Oletan, että jotenkin kalsarien valintaan, mutta pysyväthän ne siteet yhtä hyvin hipstereissä kuin "tavallisissa" pikkuhousuissakin. Ja tamponi ei luonnollisestikaan vaikuta senkään vertaa.

liittyyhän se siten että silloin yleensä ja helposti käytetään sellaisia "tavallisia" pöksyjä joissa näkyy ne rajat. hipstereissä en osaa yhtä hyvin kuvitella, kokoajan vois taka-alalla häilyä että milloin side lähtee lipsumaan ja sitte tulee ohivuotoja jne, sais olla vähän ku varpaillaan.. ja ihan sama onko se tamponi mukana vai ei, ennemmin sitä pelaa varman päälle mitä ottaa riskejä tässä asiassa.

• miksi ?

Ei häiritse. Mutta mainoksista päätellen pitäis häiritä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe